Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
quote:Xenia66 schreef op 05 november 2009 @ 21:55:

Ook met je eens Erykah, ik probeer nog steeds de gezonde middenweg te vinden tussen hoofd en hart, lastig voor zon gevoelsmens.

Ik vind het echt heel heel jammer voor je, maar toch is het ook weer een mooi gevoel om van alles te voelen toch? Dat heeft R ook wel bij mij losgemaakt en daar kan ik dan ook wel weer dankbaar voor zijn.

Weet je al of, hoe en wanneer je t met ZB bespreekbaar gaat maken?

Ja is zeker moeilijk Xen als je zo'n gevoelsmens bent omdat altijd het gevoel de boventoon voert of dat je daarnaar handelt. Ik vind dat ook mooi hoor, dat je zo bent...en dat ik zo ben. Het is soms alleen beetje lastig voor jezelf...dat je veel niet kan rationaliseren maar het alleen maar voelt of juist niet voelt.

Ik ben heel blij dat ik hem heb leren kennen....hij is niet zomaar een passant voor mij.

Ja ik wil dit heel graag met hem bespreken, dat moet ook en is ook wel zo eerlijk naar hem toe...en naar mezelf. Moet even goed moment vinden....denk dat ik vraag of hij morgen of zaterdag komt eten. Ik vind ook moeilijk hoor want ik wil hem ook niet kwijt. Pfffff.....
En over die levensfase, ik denk dat ik dan miss toch ook wel weer in een andere levensfase zit, omdat ik dat huwelijk al gehad heb, en dat kindje ook al gekregen heb. Dat klinkt nu misschien heel hard, zo bedoel ik het niet, maar ik denk wel dat dat voor mij veel uitmaakt. Voor mij is een huwelijk/relatie echt niet meer zaligmakend, voor mij is dat niet meer het hoogste doel. En dat kindje, dat heb ik ook al, dus dat hoef ik ook niet meer na te jagen.

(ik verklaar me later wel nader, wil nu toch echt even Derek Ogilvie kijken....)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Garanties krijg je nooit maar je hebt wel in de loop der jaren een bepaalde angst ontwikkeld die je bv nog niet hebt of in mindere mate hebt wanneer je half 20 bent.. (is mijn ervaring hoor)
quote:Miranda01 schreef op 05 november 2009 @ 22:01:

kan V+ ook afzeggen morgenochtend en dan naar zonnebank

of is dat raar ?Kan je niet met V+ samen onder de zonnebank ?
Lieverd, je raakt hem ook niet kwijt!
Nee V+ is veeeeel te groot, dan pas ik er niet meer bij

wat zal ik nou doen ? pfff
Ook ik heb angsten ookal ben ik net voorbij half 20...maar ik wil mij proberen niet te laten leiden door angst. Want daar schiet je niets mee op.......
Ery knuf ! (mijn smilies zijn weg )
quote:Miranda01 schreef op 05 november 2009 @ 22:11:

Ery knuf ! (mijn smilies zijn weg )je kan ze gewoon niet vinden met je dronken hoofd
Nee hoor, ik heb ze al heel lang niet meer
quote:winkelmandje schreef op 05 november 2009 @ 22:10:

Ook ik heb angsten ookal ben ik net voorbij half 20...maar ik wil mij proberen niet te laten leiden door angst. Want daar schiet je niets mee op.......

Ik sprak net alleen over mij zelf , dat ik op mijn 25e hele andere angsten had dan ik die heb nu op mijn 30e.

O.a op mijn 25e was ik nog niet met kinderen bezig , op mijn 30e ben ik dat zeker wel en dat is voor mij wederom een andere angst.. angst om ze bv nooit te krijgen..
...kan ze wel zien, maar ik dubbelklik erop en dan blijf ik hangen.......dus kom niet verder

nou, ga V+ ff verzetten denk ik
Nee garanties krijg je nooit helaas daar zal ik me ook niet door laten weerhouden. Maar ben wel stukken kritischer geworden.... en als ik DE man tegenkom zal ik me zeker er niet van weerhouden om me 100% te geven.
V+ afbellen en morgen lekker alleen onder zonnebank (waarom heb je die nodig eigenlijk met al die reizen van je? :-)

Je kunt zelf toch smilies maken :-0 _0) etc.etc.
Ik ben juist minder kritisch geworden haha, anders gaat het echt nooit meer lukken........
quote:Miranda01 schreef op 05 november 2009 @ 22:16:

Ik ben juist minder kritisch geworden haha, anders gaat het echt nooit meer lukken........Ik pis in mijn panty
Ok Vleer, maar ik betrok het ook op mijzelf

Verder Jola weet ik nooit meteen of ik DE man voor mij heb. Daarvoor moet ik iemand altijd wel wat beter leren kennen. Want mocht hij DE man zijn, dan is dat afhankelijk van heel veel dingen bij mij
Wm.. gewoon lekker rustig aan doen , relaxxxxx en ga zaterdagavond gewoon weer lekker naar huis ipv blijven slapen..
quote:Miranda01 schreef op 05 november 2009 @ 22:16:

Ik ben juist minder kritisch geworden haha, anders gaat het echt nooit meer lukken........Nou pluk dan die lieve man op de hoek van de Appie dan maar op!
En idd, hier ook 31 en een kinderwens... idd andere dingen om over na te denken dan op je 25e (al had ik toen nog de perfecte relatie naar mijn idee....)

Maar meiden, we komen vast DE man allemaal nog wel tegen... en ondertussen doen we het met de mannen die op ons pad komen en de andere leuke dingen die je kunt doen met vrienden/dinnen, familie en alleen, toch?

*en nu nog de nagels aan mijn rechterhand nog ff lakken*
quote:Xenia66 schreef op 05 november 2009 @ 22:16:

V+ afbellen en morgen lekker alleen onder zonnebank (waarom heb je die nodig eigenlijk met al die reizen van je? :-).........ben sinds laatste reis ook nog niet onder zonnebank geweest.........Ben ook niet wit, maar mag wel weer iets bruiner.
Maar waarom willen we nou toch allemaal met alle geweld een man? Om vervolgens weer te klagen over dat ie nooit het vuilnis buiten zet, nooit de afwas doet, altijd zijn vieze sokken laat slingeren, nooit eens een bloemetje mee naar huis brengt, ons niet begrijpt, zijn schoonmoeder niet leuk vindt, .....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Het is vrijdag.....en ik ga zien hoe het loopt.....

Liefde kent in mijn boek geen regels. Ik doe het op gevoel en ik zie wel waar het op uitloopt. Ik blijf gewoon dichtbij mijzelf, meer kan ik niet doen!
WM, nee sorry, daklozenkrant gaat iets te ver...
MT, ik begrijp je helemaal! Het niet meer moeten geeft een groot gevoel van vrijheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven