Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
MissT....ben het helemaal met je eens! En daar kijk ik ook zeker naar....wat ik wel heb en mijn leven is leuk!. Dit jaar is sowieso topjaar voor mij....alles gaat lekker en is alles op zijn plek gevallen. Ik heb de rust die ik heel lang wilde en zocht en heb hele fijne mensen leren kennen.
Prima verhaal Jola

Ik heb trouwens helemaal geen angsten op relatie-gebied. Ben ik nou helemaal jong en naief?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja MT, ik kan dat niet zeggen....maar ik geniet wel.....ook zonder man....alleen met man net wat lekkerder..... Maar daar hoef je dan weer geen relatie voor te hebben!
En ik ben met iets voor mezelf bezig, iets wat ik naast mijn baan wil gaan doen en heb misschien al een eerste opdracht. Had die jongen net aan de foon en hebben voor volgende week afgesproken. Helemaal leuk!
Klinkt leuk E. Ben benieuwd wat het isen of het gaat lukken.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Vind je avatar trouwens heel grappig WM!

Wat gaan jullie doen vrijdag? (behlalve sexen dan :-)
Xen en Erykah, mooi dan zijn we weer on the same page!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Nee ga niet sexen

We gaan naar de sauna
Oh ja dat is ook zo Erykah, had je al eens iets over losgelaten. Krijgt nu vaste vorm dus? (group?)
Klinkt nice Erykah! Spannend!
Wil je er meer over vertellen, E? Ben beniewd.
MissT...ik wil niet met alle geweld een man hoor, maar ik sta er wel voor open en ja ik zou het super vinden om iemand in mijn leven te krijgen en te hebben. Ik vind mijn leven prima, ben happy maar ik wil niet de rest van mijn leven alleen zijn. Dat ben ik al lang genoeg geweest. Tijd voor een nieuwe fase in mijn leven...ben ik gewoon klaar voor en aan toe.

En ja die relatie is ook niet zaligmakend...dan heb je ook je dingen en frustraties maar het geeft ook positieve dingen.
Thanks MT dat je ff de kanten benadrukt die ik nu niet mis.... maar ik moet echt geen man hoor maar zou het wel weer willen in mijn leven.

Lekker WM om zo te denken, heerlijk nuchter ! Meestal doe ik dat ook wel hoor....

Leuk Erykah, iets nieuws voor jezelf beginnen en mss al een eerste opdracht !
quote:winkelmandje schreef op 05 november 2009 @ 22:30:

Nee ga niet sexen

We gaan naar de sauna Nou als dat geen n.... wordt? hahahahaha
Tjee het gaat wel rap vanavond....
we zullen zien wie t bij het juiste eind heeft :-)
Ik zet het wel in de Group over mijn plannetje
Ik moet wel zo denken, want ik kan mijzelf ook helemaal gek maken en daar pas ik voor. Geen zin, kost zoveel energie. Kan ik beter ergens anders in stoppen!
Haha, MissT is dan ook wel heel erg anti-relatie op het moment, hoor. Ik heb mijn SV'tje en die geeft me wat ik van een man wil, en voor de rest heb ik echt een heel fijn leven.

Zo fijn dat ik nu lekker mijn bedje in ga en nog even in de Mannentester ga lezen.

Truste!
Dat mag toch helemaal niet in de sauna Erykah....
Ik zal het eerlijk vertellen....maar ik vond de sauna wel een heel goed idee! Kan ik gelijk zien of hij een mini piemol heeft
Weltrusten MT en super dat je zo lekker in je vel zit met je eigen leventje en je SV
maar je mag wel (onzichtbaar) geil worden toch en het thuis afmaken?
MissT....ik heb de Mannentester al uit, ik ga er niets over zeggen. Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt? Slaap lekker X

Jola...nee dat mag niet in de sauna dus des te spannender toch?
Sauna op de 3e date ? hmmm tja jij liever dan ikke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven