Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
GL BELT
hoe is t Miran, je klinkt wat helderder in ieder geval!
Haha, tsja niet all the way hoor, gewoon wat hand en friemelwerk. Maar goed.... Slecht, fout, ik weet het.......

Waarom ik mijzelf helemaal bloot geef in de sauna?

Tsja zo zie ik het niet (uiteraard doe je het letterlijk wel) Maar ik zie het voornamelijk als heerlijk relaxen. Gewoon een lekker geniet dagje....
oh miran, spannend! ik zou niet opnemen geloof ik....
Nou dank je voor deze plotselinge post Boogje

En wie ben jij? Stel je eens voor
nadeel van geflikflooi in de sauna is dat je als man het eerstkomende half uur niet meer uit het bubbelbad kan komen...
jaja ik ben oo niet meer zo wakker vanavond... .

baal er van dat die vreind gewoon nog niet is geweest met die 50 euro .. Ik altijd met mijn *mensen verdienen een 2e kans*...
Niveau is toch niet zo sterk gedaald, Miran???

Ik zou zelf ook niet zo snel daten in de sauna, maar mss komt dat ook wel omdat ik nooit naar een sauna ben geweest. Niemand wil met me mee (ja mijn vader maar vind dat wel een beetje raar) en om een eerste keer alleen te gaan, zie ik zelf niet zitten....

Maar ik kan me best voorstellen dat er meer gebeurd dan dat je misschien wil weten.... net zoals in een zwembad.
WM....wel lekker relaxed de sauna, maar ik zou het met een date niet zo snel doen. Dan moet hij toch echt wel mijn vriendje zijn.Maar als jij je goed erbij voelt....doen!

Miran...vertel vertel...wat had GL te melden?
Spannend Miran! opgenomen?
Meiden, ik ga slapen! Truste!

Miran, veel plezier dit weekend!
Sauna is errug lekker maar zie mijzelf dat niet op de 1e 8 dates doen eerlijk gezegd..
Vervelend Vleer dat je zit te wachten. Kun je hem niet nog een keer bellen of hij wel komt vanavond??? Jammer dat een 'vriend' het zo laat lopen....
Weltrusten Xen !
Slaap lekker lieve Xen!
Ben ondertussen ook wat aan het rondneuzen op RP en ben op een best leuk profiel gestuit.... maar hij heeft wel een heel origineel verhaal dat ik veels te lang moet denken om ook iets origineels te verzinnen. Een hartje sturen vind ik zo niks.... mss maar een nachtje over slapen...
Ja ik ga heel makkelijk met vrienden/vriendinnen naar de sauna!

Dus Jola, ik wil je best eens verslaafd maken hoor!

Want de sauna werkt zeer verslavend!
Slaap lekker lieve Xen!
Volgens mij heeft Miran opgenomen.....ze zegt al zo'n tijd niets meer!
ik denk dat Miran opgenomen heeft.....moest t nog even checken.

Truste lieverds!
WM...ik ga ook makkelijk met vriendinnen de sauna in, ik ga vlg week gezellig met Appel naar de sauna. Maar met iemand die ik net ken in de vorm van date...nee zou ik niet zo snel doen. Maar nogmaals....iedereen is daar anders in.

Miran...NU ophangen en vertellen wat ie heeft gezegd
Miranda........ vertelllll
Ben er alweer, was gezellig, gewoon kletsen, nog steeds geen contact met ex en kids en verder leuk gekletst, ok voor mij
Erykah ..same here , met vrienden en vriendinnen geen enkel probleem de sauna .. maar met een date .. nah nee
Ik ga volgende week met Olijf...... gaan we toevallig toch niet naar dezelfde hé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven