Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 5 november 2009 om 23:05
Haha, tsja niet all the way hoor, gewoon wat hand en friemelwerk. Maar goed.... Slecht, fout, ik weet het.......
Waarom ik mijzelf helemaal bloot geef in de sauna?
Tsja zo zie ik het niet (uiteraard doe je het letterlijk wel) Maar ik zie het voornamelijk als heerlijk relaxen. Gewoon een lekker geniet dagje....
Waarom ik mijzelf helemaal bloot geef in de sauna?
Tsja zo zie ik het niet (uiteraard doe je het letterlijk wel) Maar ik zie het voornamelijk als heerlijk relaxen. Gewoon een lekker geniet dagje....
donderdag 5 november 2009 om 23:08
Niveau is toch niet zo sterk gedaald, Miran???
Ik zou zelf ook niet zo snel daten in de sauna, maar mss komt dat ook wel omdat ik nooit naar een sauna ben geweest. Niemand wil met me mee (ja mijn vader maar vind dat wel een beetje raar) en om een eerste keer alleen te gaan, zie ik zelf niet zitten....
Maar ik kan me best voorstellen dat er meer gebeurd dan dat je misschien wil weten.... net zoals in een zwembad.
Ik zou zelf ook niet zo snel daten in de sauna, maar mss komt dat ook wel omdat ik nooit naar een sauna ben geweest. Niemand wil met me mee (ja mijn vader maar vind dat wel een beetje raar) en om een eerste keer alleen te gaan, zie ik zelf niet zitten....
Maar ik kan me best voorstellen dat er meer gebeurd dan dat je misschien wil weten.... net zoals in een zwembad.
donderdag 5 november 2009 om 23:12
donderdag 5 november 2009 om 23:16