Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 6 november 2009 om 00:00
Boney M?... jeez.. da's wel heel erg jaren eh.. eh.. 70?..
dan doen we deze ook nog maar.
http://www.youtube.com/watch?v=QtxlCsVKkvY
dan doen we deze ook nog maar.
http://www.youtube.com/watch?v=QtxlCsVKkvY
vrijdag 6 november 2009 om 00:03
vrijdag 6 november 2009 om 00:07
vind ik deze leuker..
http://www.youtube.com/watch?v=MYx3BR2aJA4
@winkel:.. Ik ben boogje *schudt handjes* .. klik maar op m'n vergrootglasje voor een uitgebreide forumhistorie..
http://www.youtube.com/watch?v=MYx3BR2aJA4
@winkel:.. Ik ben boogje *schudt handjes* .. klik maar op m'n vergrootglasje voor een uitgebreide forumhistorie..
vrijdag 6 november 2009 om 00:18
vrijdag 6 november 2009 om 09:20
Tjeeeeeeeeez stelletje ouwehoeren!!! Gezellig!
Ik zie dat jullie Boogje binnen hebben getrokken.. ik las dat je heel teleurgesteld was op de meet, geen oneerbare voorstellen enzo... Waar waren wij dames???
Miran: Ik heb echt ff heel erg om je zitten lachen. Heb je een kater? En is het nou zonnebank of V+? (heb ik ff gemist misschien)
Erykah: Wij zijn bij Rotterdam in de buurt in de sauna/thermen... Slecht gepland! En we moeten echt snel gaan borrelen!!
Ow en vanavond filmpje kijken met WRM (wereldreismeneer). Ik heb zon drukke week gehad dat ik er nog niet echt mee bezig ben geweest, slecht he Maar heb nu wel zin in gewoon een gezellig avondje.
WM: Veel plezier in de sauna! (gedraag je, handjes thuis, wees een net meisje )
Mag ik even zeggen dat ik vandaag met een grote grijns op kantoor zit, er zitten twee erg leuke mannen tegenover me
JOEHOE... ik ben helemaal vrolijk geworden van jullie geouwehoer van gisteravond/nacht!!
Ik zie dat jullie Boogje binnen hebben getrokken.. ik las dat je heel teleurgesteld was op de meet, geen oneerbare voorstellen enzo... Waar waren wij dames???
Miran: Ik heb echt ff heel erg om je zitten lachen. Heb je een kater? En is het nou zonnebank of V+? (heb ik ff gemist misschien)
Erykah: Wij zijn bij Rotterdam in de buurt in de sauna/thermen... Slecht gepland! En we moeten echt snel gaan borrelen!!
Ow en vanavond filmpje kijken met WRM (wereldreismeneer). Ik heb zon drukke week gehad dat ik er nog niet echt mee bezig ben geweest, slecht he Maar heb nu wel zin in gewoon een gezellig avondje.
WM: Veel plezier in de sauna! (gedraag je, handjes thuis, wees een net meisje )
Mag ik even zeggen dat ik vandaag met een grote grijns op kantoor zit, er zitten twee erg leuke mannen tegenover me
JOEHOE... ik ben helemaal vrolijk geworden van jullie geouwehoer van gisteravond/nacht!!
anoniem_85376 wijzigde dit bericht op 06-11-2009 09:22
Reden: toevoeging voor WM
Reden: toevoeging voor WM
% gewijzigd
vrijdag 6 november 2009 om 10:42
Olive.. kan je niet ff foto maken van die leuke mannen , want ik geloof je niet
Zo geen koppijn van de wijn..
Ben benieuwd hoe het met Miranda gaat
Vandaag vrij ga lekker rommelen in huis , bed verschonen e.d.
t weeekend werken avonddiensten.
Rp meneer heeft niet gereageerd op mijn vraag.. Ik laat het maar voor wat het is.
Next
Verder gisteravond tijdens het wijndrinken een goed gesprek gehad op msn met goede vriend (die met de minipiemol)
Verhelderend en stof om over na te denken over het hoe en wat ik verder wil met mijn leventje , studie e.d.
Zo geen koppijn van de wijn..
Ben benieuwd hoe het met Miranda gaat
Vandaag vrij ga lekker rommelen in huis , bed verschonen e.d.
t weeekend werken avonddiensten.
Rp meneer heeft niet gereageerd op mijn vraag.. Ik laat het maar voor wat het is.
Next
Verder gisteravond tijdens het wijndrinken een goed gesprek gehad op msn met goede vriend (die met de minipiemol)
Verhelderend en stof om over na te denken over het hoe en wat ik verder wil met mijn leventje , studie e.d.
vrijdag 6 november 2009 om 11:02
Whahaha, Zes, ik denk niet dat ze dat erg leuk gaan vinden
Maar ik kan je vertellen, ik heb prima uitzicht.
*en toen kwam hij plotseling achter me staan* ghehehehe
Ik stuiter vandaag gewoon!! Ik heb net gehoord dat een collega/vriend papa wordt!! JOEHOE! Ik vind het zo leuk, al die aanstaande papa's hier...
Maar ik kan je vertellen, ik heb prima uitzicht.
*en toen kwam hij plotseling achter me staan* ghehehehe
Ik stuiter vandaag gewoon!! Ik heb net gehoord dat een collega/vriend papa wordt!! JOEHOE! Ik vind het zo leuk, al die aanstaande papa's hier...