Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Nee de liveverslagen laten we aan Zes over Olive, dus afsluiten.

Veel plezier!
Xen.. idd .. dat heb ik net ff gelezen op t internet.

Lekker dan weer .. ik wist t niet .. Mooi kloten in iedergeval
weet niet hoe close je met hem bent, maar je zou dit kunnen melden aan zn bewindvoerder. Nieuwe schulden maken mag nl. niet in de schuldsanering en op basis daarvan kan hij daaruit gegooid worden. Beetje drastisch natuurlijk voor 50 euro, maar misschien zijn er meer gedupeerden?

Beweert ie nu nog wel dat jij je geld krijgt? Stel anders afbetalingsregeling voor van bijv. 10 euro per week. In t algemeen krijgen sanieten 30-40 euro per week leefgeld (iig alleenstaande)
xen .. hij heeft een bewindvoerder .. zit niet in de schuldsanering
Xen.. zijn bewindvoerder maakt t geld over naar mij ..
Maar dat moet ik nog maar zien ..

Ik ga voor een spijkerbroek laarzen eronder (stop de broek NIET in de laarzen) en rozepaars shirtje met wit hempje eronder..
zes, een bewindvoerder heb je in de schuldsanering, in de schuldbemiddeling heet dat niet zo geloof ik. mits er veel geld binnenkomt bij de bemiddeling kan hij misschien aangeven dat jij betaald moet worden, maar die kans is klein hoor.

Ga je nu alleen naar de kroeg? heldin!
Xen .. ik weet dat een goede vriend aanwezig is straks dus dan durf ik wel ..

maar vindt zo wanhopig .. had hem al gezegd als je mij ziet in de kroeg dan ben ik echt heul wanhopig haha
vind het helemaal niet wanhopig, juist stoer! Als ik weet dat er vriend/in ergens is, durf ik ook wel hoor.

Have fun!
Xen.. ja maar ik heb hem gezegd dat ik hem sms waar hij is .. maar vind t dan beetje stom om dan de hele avond bij hem te staan ..
*sluipt siekem even binnen*

Ik kom even snel zwaaien... Hij ligt nog lekker in bed, en ik ben warme broodjes aan het bakken

Jaaaaaaaa... het was gezellig! Heb niet echt rupsen, maar vind hem verschrikkelijk leuk en lief. Voel me heerlijk op m'n gemak, dusse... echt heul fijn!

*sluipt stilletjes weer weg*
wat leuk Olijfje! Geniet er lekker van!

Ik word zo opgehaald door mijn moeder..Fijn weekend allemaal!
Olive, leuk voor je! Go with the flow, toch?

WM, hoe was het bij jou?

Eer, dank voor het liedje van Maxwell, heb t al 3x gedraaid vandaag!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
hallooooo!

Oh Olive, klinkt heerlijk! Ik heb ook broodjes in de oven, maar er ligt alleen een kat op mn bed helaas. Geniet ervan en wees blij dat er geen rupsig gevoel is, wordt t alleen maar lastiger als ie weggaat.

Indi, opgeknapt? veel plezier!

MT: nog iets leuk in de planning dit weekend?

Mooi weer hier, ben even aan t rommelen/huishouden en dan stad in voor laatste kadootje voor morgen en wat boodschapjes. Daarna even bij vriend/in langs, moet nog ff bellen.

Ik heb een cd gevonden met nr. waar ik heel vrolijk van word en dat ben ik dus nu ook...even zoeken op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=GR8jOJZERhs
Ik ben net thuis
Zes, tell us!!! 1nitestand?
Nee ik ga jullie shockeren denk ik als ik zeg dat ik heb geslapen bij mr red hair... en mini P..
eh...triootje?
Xen .. neeee miniP met red hair ...
Vind hem toch wel erg leuk...
had die ook een minipiemel dan? dat was toch die date in G (waar je topic over opende)?

Iig ben ik niet geshockeerd hoor :-)
Hebben beide een zwak voor elkaar ..dat is al maanden duidelijk .. Hem afgewezen toendertijd om dat ie klein formaatje heeft..

Mar afgelopen nacht heb ik daar dan weer niets van gemerkt...
ik ben t even kwijt hoor....ik dacht dat je mr. redhair (wat was zn afkorting ook al weer?) had afgewezen om een heel andere reden....

Dus was leuke avond? :-)

ben je die armlastige vriend nog tegengekomen?
Xenia .. ja hij heeft mij contant geld gegeven en wanneer t geld op mijn rekening staat van zijnboekhouder heb ik hem beloofd t te pinnen en weer terug te geven (anders betaald ie 100 E ipv 50)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven