Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 6 november 2009 om 21:25
weet niet hoe close je met hem bent, maar je zou dit kunnen melden aan zn bewindvoerder. Nieuwe schulden maken mag nl. niet in de schuldsanering en op basis daarvan kan hij daaruit gegooid worden. Beetje drastisch natuurlijk voor 50 euro, maar misschien zijn er meer gedupeerden?
Beweert ie nu nog wel dat jij je geld krijgt? Stel anders afbetalingsregeling voor van bijv. 10 euro per week. In t algemeen krijgen sanieten 30-40 euro per week leefgeld (iig alleenstaande)
Beweert ie nu nog wel dat jij je geld krijgt? Stel anders afbetalingsregeling voor van bijv. 10 euro per week. In t algemeen krijgen sanieten 30-40 euro per week leefgeld (iig alleenstaande)
vrijdag 6 november 2009 om 21:42
zaterdag 7 november 2009 om 11:28
*sluipt siekem even binnen*
Ik kom even snel zwaaien... Hij ligt nog lekker in bed, en ik ben warme broodjes aan het bakken
Jaaaaaaaa... het was gezellig! Heb niet echt rupsen, maar vind hem verschrikkelijk leuk en lief. Voel me heerlijk op m'n gemak, dusse... echt heul fijn!
*sluipt stilletjes weer weg*
Ik kom even snel zwaaien... Hij ligt nog lekker in bed, en ik ben warme broodjes aan het bakken
Jaaaaaaaa... het was gezellig! Heb niet echt rupsen, maar vind hem verschrikkelijk leuk en lief. Voel me heerlijk op m'n gemak, dusse... echt heul fijn!
*sluipt stilletjes weer weg*
zaterdag 7 november 2009 om 12:23
hallooooo!
Oh Olive, klinkt heerlijk! Ik heb ook broodjes in de oven, maar er ligt alleen een kat op mn bed helaas. Geniet ervan en wees blij dat er geen rupsig gevoel is, wordt t alleen maar lastiger als ie weggaat.
Indi, opgeknapt? veel plezier!
MT: nog iets leuk in de planning dit weekend?
Mooi weer hier, ben even aan t rommelen/huishouden en dan stad in voor laatste kadootje voor morgen en wat boodschapjes. Daarna even bij vriend/in langs, moet nog ff bellen.
Ik heb een cd gevonden met nr. waar ik heel vrolijk van word en dat ben ik dus nu ook...even zoeken op youtube
Oh Olive, klinkt heerlijk! Ik heb ook broodjes in de oven, maar er ligt alleen een kat op mn bed helaas. Geniet ervan en wees blij dat er geen rupsig gevoel is, wordt t alleen maar lastiger als ie weggaat.
Indi, opgeknapt? veel plezier!
MT: nog iets leuk in de planning dit weekend?
Mooi weer hier, ben even aan t rommelen/huishouden en dan stad in voor laatste kadootje voor morgen en wat boodschapjes. Daarna even bij vriend/in langs, moet nog ff bellen.
Ik heb een cd gevonden met nr. waar ik heel vrolijk van word en dat ben ik dus nu ook...even zoeken op youtube
zaterdag 7 november 2009 om 12:25