Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Zo ik heb net 2 erfenisstukken gekregen van oma en opa.

Een groot donkerbruin antiek dressoir en een oud naaimachine kast incl naaimachine ook antiek.

pa zijn woorden : je hebt nu een fortuin aan spullen in huis...

(verteld niet waar ze woont )
Maar hoe zet ik nou al mijn meubeltjes neer ?

Wil de tafel een kwartslag draaien , maar dan zit ik weer met de lampen die weer zo hangen boven de tafel .. T kan wel anders maar ehh dan moet ik mijn vader erg lief aankijken.
1 rp meneer valt af ..
Huis inmiddels verbouwd ..
Alles staat weer op zijn plek , eettafel toch maar wel vershoven ..

Zal ff foto's maken van mijn nieuwe aanwinsten
quote:Olive01 schreef op 06 november 2009 @ 11:46:

Ghehehe, MT... ik ken Boogje alleen van het vele meelezen dat ik doe (op de sekspijlerT) Ik ook natuurijk, ik lees toch ook alleen maar mee? *zet onschuldige blik op*
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
http://www.mijnalbum.nl/Album=JC7DDGPS

Oke t kleedje wat er op ligt is eigenlijk heel walgelijk maar t is van mijn over over groot oma geweest..

Dacht tis ook zonde om zo'n oud ding weg te gooien
Wat was het ouderwets gezellig hier he gisteravond

Heeft iedereen leuke plannen voor het weekend?

Speciaal voor MissT njamm njammm
Hi Ery...

Ik zou vanavond naar de nacht van t dorp gaan , maar no money gebracht.. En om niet helemaal bankroet te gaan kan ik maar beter thuisblijven.

Ben zo onwijs pissed op die vriend, als ik wel de stad in ga vanavond en kom hem tegen dan sla ik hem op zijn smoel ...
Vleer...wat een kutstreek zeg. Lekker verhaal...jij kan nu niet uit omdat hij je geld nog niet heeft teruggegeven?
Ery.. idd daar komt het op neer .. en mocht ikwel uitgaan .. en kom hem tegen dan sta ik niet voor de gevolgen in
Halloooooo.. *zwaai*

Zo te lezen hebben jullie een leuke avond gehad hier gisteren!

Ik heb vluchtig even bij gelezen...In ieder geval een dikke voor Erykah!

Verder hoop ik dat WM en Olive leuke dates hebben vanavond!

Ik ben ziekjes! Gisteren buikpijn en overal spierpijn en ook verhoging. Ben vandaag wel gaan werken, maar 100% voel ik me niet..En nu heb ik ook nog een beetje keelpijn

Echt wilde weekendplannen heb ik niet...Morgen wordt mijn oudste nichtje 18 en daar ga ik (als ik me goed voel) met mijn moeder heen...en dan blijf ik bij mijn ouders slapen...

@Zes: Wat k*t dat je nou niet weg kunt...kun je die kerel niet even bellen en zeggen dat je het geld nodig hebt..

Oh en over mooie nummers gesproken..deze is erg mooi!.. vind ik dan!
Ola chica's

Indi: niet ziek worden. Vnvd vroeg het bed in met een sjaal om je nek, een kopje thee en een kruik en morgen ben je weer fit!

WM: benieuwd naar je het verslag!

Pop ook een date vnvd?

Heb vandaag enorm geschilderd in de nieuwe winkel van schoonzus (mega leuk spul, heeft ook een webshop, maar reclame maken mag niet he?). Nu repeteren en dan naar Rowwen Heze ! Morgen weer klussen en 's avonds naar een bandje < jeuj

Fijne avond iedereen!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ha Ingel!

Ik ga ook lekker op tijd naar bed...Hotcoldrex helpt mij ook altijd goed..en zometeen lekker aan de thee inderdaad!

Ik ben wel schieuwnierig naar de webshop van je schoonzus

Veel plezier bij Rowwen Heze! Daar ben ik vroeger ook wel eens heen geweest..een feestje was het!
Wat klote joh Zes... Die vriend laat je dus gewoon mooi stikken.

Ingel: Veel plezier bij Rowwen Heze!! Dat is echt feest! En ik ben ook wel benieuwd naar de webshop van je schoonzus, kan je t niet op de group zetten?

Indi: Niet ziek worden hoor! Klinkt wel een beetje mexicaans. Lekker vroeg onder de wol jij.

Eeeeeeeery:

Ik ben klaar voor WRM, huisje redelijk netjes, heb stiekem even geslapen dus ben weer een beetje gezellig. Ben zo benieuwd!! Als het goed is, is hij hier over 3 kwartier...
Spannend Olijfje! Ik wens je een hele fijne avond!

Ik lig lekker onder een dekentje op de bank...best te doen!
Ghehehe, heerlijk toch met een dekentje op de bank. Goed uitzieken hoor Indi.

Ik krijg zo meteen nog een man bij mijn dekentje op de bank waar ik tegenaan kan kruipen
Zit WM al in de sauna ?

Vriend zegt dat zijn boekhouder t direct ging overmaken naar mijn rekening... Benbenieuwd.. t staat er alleen nog niet op maar ja dat duurt natuurlijk weer 2 dagen
klotezooi ... vriendin ziek .. nu moet ik alleen de kroeg in ... maar vind dat doodeng hier in t dorp.. Amsterdam maakte mij dat geen snars uit .. hier wel grrr
Kan die vriend dat geld niet gewoon komen brengen Zes? Da's een stuk snelle, en dan kan hij gelijk zijn excuus maken.

WM zal al wel uit de sauna zijn, volgens mij ging ze vanmiddag.
Olive langzaam komt de aap uit de mouw (krijg net een lange mail van hem) dat hij in de schuldsanering zit.. Of in iedergeval iemand die hem helpt met zijn financien omdat ie er voorheen een puinhoop van maakte.. (tja dat wist ik niet anders had ik t m nooit geleend)
Doe mij ook een man voor onder het dekentje op de bank..

@zes: Als jullie dezelfde bank hebben moet het geld er wel zijn..

en alleen de kroeg in zou ik ook niet gauw doen..
Pompidompidom... begin toch wat zenuwachtig te worden

Da's mooi balen Zes...
Ik ga m'n laptop sluiten... Anders krijg ik straks nog de enorme behoefte live-verslag te doen ofzo.

Fijne avond!!!
Hai!

Even een snelle zwaai vanaf de bank! Ben luuiiiiiii na zon werkweek.

Zes: als ie in de schuldsanering zit, kun je fluiten naar je geld hoor. Dan staat hij onder bewind en krijgt (laag) bedrag aan leefgeld iedere week, rest van zn inkomen gaat naar vaste lasten en schuldeisers. Dit geldt ook als hij in de schuldbemiddeling zit. Hij kan in geen geval iemand opdracht geven om geld geven om geld aan jou over te maken.

Leuke vriend als ie dat voor je verzwijgt! shit voor je hoor!

Indi, beterschap!

WM en Olive: veel dateplezier, snel verslag uitbrengen hoor!

Ingel: vind het 10x nix Rowwen heze, maar zal vast wel supersfeer zijn!

Had gezellige kantoorborrel, sowieso heel leuke werkdag gehad. Mn baas was moe en wordt dan nogal obstinaat, erg om gelachen en hem ook wat gekalmeerd. (is degelijke keurige man eh jongen, en dan gaat ie opeens helemaal los)

Ik heb een heel gaaf horloge voor R zn verjaardag gekocht a.s. dinsdag, gewoon op de markt hoor, maar supermooi.

Heb zondag dus hightea van vrienden die 15 jaar getrouwd zijn, heb theaterbonnen gekocht en morgen nog even kleinigheidje erbij kopen met een mooie kaart. Vanavond en morgen lekker nix, even heerlijk zon rustig weekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven