Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 6 november 2009 om 12:24
vrijdag 6 november 2009 om 15:43
vrijdag 6 november 2009 om 16:35
http://www.mijnalbum.nl/Album=JC7DDGPS
Oke t kleedje wat er op ligt is eigenlijk heel walgelijk maar t is van mijn over over groot oma geweest..
Dacht tis ook zonde om zo'n oud ding weg te gooien
Oke t kleedje wat er op ligt is eigenlijk heel walgelijk maar t is van mijn over over groot oma geweest..
Dacht tis ook zonde om zo'n oud ding weg te gooien
vrijdag 6 november 2009 om 18:21
vrijdag 6 november 2009 om 18:57
Halloooooo.. *zwaai*
Zo te lezen hebben jullie een leuke avond gehad hier gisteren!
Ik heb vluchtig even bij gelezen...In ieder geval een dikke voor Erykah!
Verder hoop ik dat WM en Olive leuke dates hebben vanavond!
Ik ben ziekjes! Gisteren buikpijn en overal spierpijn en ook verhoging. Ben vandaag wel gaan werken, maar 100% voel ik me niet..En nu heb ik ook nog een beetje keelpijn
Echt wilde weekendplannen heb ik niet...Morgen wordt mijn oudste nichtje 18 en daar ga ik (als ik me goed voel) met mijn moeder heen...en dan blijf ik bij mijn ouders slapen...
@Zes: Wat k*t dat je nou niet weg kunt...kun je die kerel niet even bellen en zeggen dat je het geld nodig hebt..
Oh en over mooie nummers gesproken..deze is erg mooi!.. vind ik dan!
Zo te lezen hebben jullie een leuke avond gehad hier gisteren!
Ik heb vluchtig even bij gelezen...In ieder geval een dikke voor Erykah!
Verder hoop ik dat WM en Olive leuke dates hebben vanavond!
Ik ben ziekjes! Gisteren buikpijn en overal spierpijn en ook verhoging. Ben vandaag wel gaan werken, maar 100% voel ik me niet..En nu heb ik ook nog een beetje keelpijn
Echt wilde weekendplannen heb ik niet...Morgen wordt mijn oudste nichtje 18 en daar ga ik (als ik me goed voel) met mijn moeder heen...en dan blijf ik bij mijn ouders slapen...
@Zes: Wat k*t dat je nou niet weg kunt...kun je die kerel niet even bellen en zeggen dat je het geld nodig hebt..
Oh en over mooie nummers gesproken..deze is erg mooi!.. vind ik dan!
vrijdag 6 november 2009 om 19:03
Ola chica's
Indi: niet ziek worden. Vnvd vroeg het bed in met een sjaal om je nek, een kopje thee en een kruik en morgen ben je weer fit!
WM: benieuwd naar je het verslag!
Pop ook een date vnvd?
Heb vandaag enorm geschilderd in de nieuwe winkel van schoonzus (mega leuk spul, heeft ook een webshop, maar reclame maken mag niet he?). Nu repeteren en dan naar Rowwen Heze ! Morgen weer klussen en 's avonds naar een bandje < jeuj
Fijne avond iedereen!
Indi: niet ziek worden. Vnvd vroeg het bed in met een sjaal om je nek, een kopje thee en een kruik en morgen ben je weer fit!
WM: benieuwd naar je het verslag!
Pop ook een date vnvd?
Heb vandaag enorm geschilderd in de nieuwe winkel van schoonzus (mega leuk spul, heeft ook een webshop, maar reclame maken mag niet he?). Nu repeteren en dan naar Rowwen Heze ! Morgen weer klussen en 's avonds naar een bandje < jeuj
Fijne avond iedereen!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 6 november 2009 om 19:08
vrijdag 6 november 2009 om 20:15
Wat klote joh Zes... Die vriend laat je dus gewoon mooi stikken.
Ingel: Veel plezier bij Rowwen Heze!! Dat is echt feest! En ik ben ook wel benieuwd naar de webshop van je schoonzus, kan je t niet op de group zetten?
Indi: Niet ziek worden hoor! Klinkt wel een beetje mexicaans. Lekker vroeg onder de wol jij.
Eeeeeeeery:
Ik ben klaar voor WRM, huisje redelijk netjes, heb stiekem even geslapen dus ben weer een beetje gezellig. Ben zo benieuwd!! Als het goed is, is hij hier over 3 kwartier...
Ingel: Veel plezier bij Rowwen Heze!! Dat is echt feest! En ik ben ook wel benieuwd naar de webshop van je schoonzus, kan je t niet op de group zetten?
Indi: Niet ziek worden hoor! Klinkt wel een beetje mexicaans. Lekker vroeg onder de wol jij.
Eeeeeeeery:
Ik ben klaar voor WRM, huisje redelijk netjes, heb stiekem even geslapen dus ben weer een beetje gezellig. Ben zo benieuwd!! Als het goed is, is hij hier over 3 kwartier...
vrijdag 6 november 2009 om 20:37
vrijdag 6 november 2009 om 20:58
Hai!
Even een snelle zwaai vanaf de bank! Ben luuiiiiiii na zon werkweek.
Zes: als ie in de schuldsanering zit, kun je fluiten naar je geld hoor. Dan staat hij onder bewind en krijgt (laag) bedrag aan leefgeld iedere week, rest van zn inkomen gaat naar vaste lasten en schuldeisers. Dit geldt ook als hij in de schuldbemiddeling zit. Hij kan in geen geval iemand opdracht geven om geld geven om geld aan jou over te maken.
Leuke vriend als ie dat voor je verzwijgt! shit voor je hoor!
Indi, beterschap!
WM en Olive: veel dateplezier, snel verslag uitbrengen hoor!
Ingel: vind het 10x nix Rowwen heze, maar zal vast wel supersfeer zijn!
Had gezellige kantoorborrel, sowieso heel leuke werkdag gehad. Mn baas was moe en wordt dan nogal obstinaat, erg om gelachen en hem ook wat gekalmeerd. (is degelijke keurige man eh jongen, en dan gaat ie opeens helemaal los)
Ik heb een heel gaaf horloge voor R zn verjaardag gekocht a.s. dinsdag, gewoon op de markt hoor, maar supermooi.
Heb zondag dus hightea van vrienden die 15 jaar getrouwd zijn, heb theaterbonnen gekocht en morgen nog even kleinigheidje erbij kopen met een mooie kaart. Vanavond en morgen lekker nix, even heerlijk zon rustig weekend.
Even een snelle zwaai vanaf de bank! Ben luuiiiiiii na zon werkweek.
Zes: als ie in de schuldsanering zit, kun je fluiten naar je geld hoor. Dan staat hij onder bewind en krijgt (laag) bedrag aan leefgeld iedere week, rest van zn inkomen gaat naar vaste lasten en schuldeisers. Dit geldt ook als hij in de schuldbemiddeling zit. Hij kan in geen geval iemand opdracht geven om geld geven om geld aan jou over te maken.
Leuke vriend als ie dat voor je verzwijgt! shit voor je hoor!
Indi, beterschap!
WM en Olive: veel dateplezier, snel verslag uitbrengen hoor!
Ingel: vind het 10x nix Rowwen heze, maar zal vast wel supersfeer zijn!
Had gezellige kantoorborrel, sowieso heel leuke werkdag gehad. Mn baas was moe en wordt dan nogal obstinaat, erg om gelachen en hem ook wat gekalmeerd. (is degelijke keurige man eh jongen, en dan gaat ie opeens helemaal los)
Ik heb een heel gaaf horloge voor R zn verjaardag gekocht a.s. dinsdag, gewoon op de markt hoor, maar supermooi.
Heb zondag dus hightea van vrienden die 15 jaar getrouwd zijn, heb theaterbonnen gekocht en morgen nog even kleinigheidje erbij kopen met een mooie kaart. Vanavond en morgen lekker nix, even heerlijk zon rustig weekend.