3000+ Deel 7 alweer
vrijdag 6 november 2009 om 12:09
Zoals je weet zit ik in de ziektewet. Be bezig met reintegreren.
Deed alsof het beter ging maar dat gaat het helemaal niet!
Werkgever heeft dat door en wil me volledig de ziektewet in, dus stoppen met school en werk.
Huisarts en uwv vertrouwen dit niet. Mag ook niks beslissen/toezeggen van ze.
Ik ga zo naar werk, werkgver denkt dat ik beslissing ga nemen vandaag.
Bah, wat moet ik nou doen? Wel gewoon heen toch?
Deed alsof het beter ging maar dat gaat het helemaal niet!
Werkgever heeft dat door en wil me volledig de ziektewet in, dus stoppen met school en werk.
Huisarts en uwv vertrouwen dit niet. Mag ook niks beslissen/toezeggen van ze.
Ik ga zo naar werk, werkgver denkt dat ik beslissing ga nemen vandaag.
Bah, wat moet ik nou doen? Wel gewoon heen toch?
vrijdag 6 november 2009 om 12:12
Gewoon zeggen dat je er nog niet uit bent en het na het weekend beslist, dat je graag nog met je ouders en je vriend wil praten.
Jij deed een bbl opleiding toch in de zorg?
Je kan altijd stoppen en op een later tijdstip verder gaan he dat weet je, dat je nu gewoon even pas op plaats doet qua werk en misschien wel verder gaat met opdrachten of dat je verder gaat in een bol versie, zodat je niet hoeft te werken.
Jij deed een bbl opleiding toch in de zorg?
Je kan altijd stoppen en op een later tijdstip verder gaan he dat weet je, dat je nu gewoon even pas op plaats doet qua werk en misschien wel verder gaat met opdrachten of dat je verder gaat in een bol versie, zodat je niet hoeft te werken.
vrijdag 6 november 2009 om 12:15
Ik heb al het besluit genomen om een jaartje te stoppen, in dagbehandeling gaan en aan mezelf werken. Dan pak ik het in september wel op.
Maar ik mag niks toezeggen want het moet juridisch allemaal wel kloppen dus moet ik het via de huisarts doen (via, met behulp van, whatever). Dat is dus het lastige, ik ga stoppen maar mag er niks over zeggen.
Maar ik mag niks toezeggen want het moet juridisch allemaal wel kloppen dus moet ik het via de huisarts doen (via, met behulp van, whatever). Dat is dus het lastige, ik ga stoppen maar mag er niks over zeggen.