Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Optometrist, dat is het!

Het eerste wat Schorrie zei vanochtend bij het wakker worden: 'Mama, ik wil geen bril. Ik ga hem stukmaken.'

Mooi is dat!

Toen ik vroeg waarom hij dat niet wilde zei hij dat hij dan niet goed kon rennen.
Ach, knullie :(

Voor hem natuurlijk ook wennen...

Ja, eigenlijk hebben we best spijt van dat bed, want dat ding is zo groot. Als je in de winkel staat valt het niet zo op maar door de hoogte is het een erg dominant object in zo'n slaapkamer.

Kreeg net een sms van Nathje. Dacht meteen dat het Peb was die bevallen was. Beetje jammer Het waren maar Optimel codes
Man, wat ben ik verkouden... niet normaal.

En zo ineens!
Net de Optimel spaarpunten opgehoogd (dank Nathje) en we hebben er nu 50 in totaal. Nog twee pakken en er kunnen er 3 gratis naar binnen. Zal ik alvast reserveren bij Elysium want dat moet wel met deze actie. Dadelijk hebben we genoeg punten én een datum blijkt dat we te laat zijn met reserveren
Heb het maar meteen gedaan...

Ik heb gereserveerd voor 6 personen.
Wij hadden gelukkig een heel goedkoop bed toen (Leen Bakker). En GP was 2x door de latten op de bodem gezakt met zijn toenmalig vriendinnetje (echt waar!) dus kon het bed weg. Ik had er wel zelf een hele tent ondergemaakt, die je er met klittenband in kon hangen en met ramen en deurtje enzo. Dat was dan wel weer leuk.

Waarom krijg ik geen rust in mij n kont? Zou dat de bevalling tegenhouden? Ik ben alleen maar bezig met wat ik nog kan doen en voel me daar ook weer rusteloos door. (vandaag gedaan: box voor baby schoongemaakt, luidsprekerbox verplaatst en snoer verlengd, dimmer op lamp in slaapkamer gezet. Wil nog: 2 wassen wegvouwen en een heleboel administratieve paperasssen opruimen. Moet echt: kindertjes uit school halen en eten voor vanavond halen)
Als de bevalling begonnen is komt de rust vanzelf Pebbles. Dat is tenminste mijn ervaring. Moest heel hard lachen om GP die met zijn vriendinnetje door het bed zakt !

Sum op het consultatiebureau was (weer) een drama. Dat kind heeft gewoon een te goed geheugen denk ik, want iedere keer als we er zijn gaat de kont tegen de krib. Schreeuwen, schoppen, weigeren zijn kleren uit te trekken, echt niet normaal. Ik vind het ook echt best erg want hij lijkt echt een onopgevoed mormel, terwijl hij de makkelijkste van de drie is. Maar goed, hij is weer gewogen en gemeten, en zijn ogen zijn gecheckt en die waren prima, hij kon alles zien. Gewoon onhandig dus, net als zijn moeder . Hij was in de lengte enorm gegroeid en zit nu op het gemiddelde, maar in gewicht niet net zo hard. Zegt ze: hij zit tegen ondergewicht aan. Nou sorry, hij is zijn babyvet echt wel kwijt nu, maar ondergewicht? Onzin. Maar we hoefden er ook niks mee, pas als ie echt op ondergewicht zou komen moesten we iets.

Net de jongens bij een vriendin gedropt die een dochtertje heeft dat Dim en Sum heel leuk vinden, en met Poppetje bij de Makro 170 euro stukgeslagen aan lego. Maar is voor verjaardag Sum van ons en van mijn ouders, en voor kerst en voor sint. Maar toch een hoop geld.
Gezellig hier

Iemand Willem Alexander gezien?
Druk met hockey, daarna voetbal (lichtjes-wedstrijd en crepe eten, heel schattig) en koters in bed gooien. Kiloknaller en Linoleum waren pas om 21.00 thuis, wij al om 19.30, want BNJMN en dochter stonden in hun ogen te wrijven langs de lijn .

Ik nu ook moe, nog veel gedaan vandaag, want volgende week vrij van werk. Heerlijk, maar moe, dus toedeloe!
En Pebb, aangezien ik van maandag tot en met vrijdag er niet ben: of dit weekend, of echt pas volgend week bevallen graag, dan kan ik hier ook alles meebeleven . Stel je voor, weer twee weken overtijd, zou ook nog kunnen. Poe he...
Ik hou er wel rekening mee hoor, KP is tenslotte ook met 21w1dag ingeleid. Ben echt veel minder gefocust op uitgerekende datum.

Nouja, het blijft rommelen, pijnlijk ook, maar geen baby. Pebblo is er wel van overtuigd dat het dit weekend komt. Dat ik het onbewust vast hou tot hij ook rustig thuis is (zondag en maandag winkel dicht). We zullen zien.

GP is mee naar de zaak, dus ik heb een dagje met KP.

Ik moest enorm lachen om Willem Alexander.
Is hier echt de hele dag niemand geweest?

Ik heb een lekker lummeldagje met Klein Pebbeltje achter de rug. Samen boodschappen gedaan, samen met lego gespeeld en samen op de DS gespeeld. Kind verzuchtte nog dat hij het zo gezellig vond en dat was het.
Ja, die WA

Lekker Pebbles, zo'n hangdagje.

Ik heb de hele dag Mini en Nano geentertaind en overal naar toe gesleept zodat Millenium kon schilderen. We zijn nu dus allebei op een andere manier moe

Wind, ik ga morgenochtend boodschappen doen, we hebben dus nog twee pakken Optimel nodig? Haal ik die ook even.

En van harte gefeliciteerd met jullie 10-jarig jubileum!

Ach LL, die Sum. Schattig! Twee keer jarig zijn kan ook best

Morrie, het went vast snel, de bril bij Schorrie. Ik vind het vaak wel schattig staan, veel kinderen krijgen er zo'n eigenwijs koppie van.

Ik heb zelf -5.25 en -4.75 en ex heeft ook slechte ogen, dus het verbaast me dat Maxi nog helemaal brilvrij is. Blijkbaar niet erfelijk of geluk gehad.

Ik ga maar eens kijken of Millenium hulp kan gebruiken bij het kinderen uit bad vissen..
Pebbles, Pebblo, Groot Pebbletje en Klein Pebbletje onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!

Geniet van hem en elkaar!

Wat een lekker nieuws zo op de vroege zondagmorgen!
Ja, wat was dat gezellig wakker worden!

Lieve Pebb, dikke kus voor jou en de jouwen. Heerlijk dat hij er is en lekker dagje zat dat zijn in huize Pebb. Kijken naar lieve baby, de jongens thuis en verder helemaal niets. Ik zit hier plaatsvervangend te genieten.
Ja, Lien inderdaad... lekker op zondagmorgen zodat ze vandaag kunnen genieten. De jongens morgen beschuit met muisjes op school en Pebblo lekker thuis omdat de zaak dicht is. Goed gepland Peb

Ik ben helemaal vrolijk van het verse babynieuws!

Wat heerlijk...
Lieve Pebbles en mannen, heel hartelijk gefeliciteerd met het babypebbeltje! Wat een geweldig leuke naam, en wat een grote jongen is het al! En supertiming inderdaad, had Pebblo toch gelijk hè?

Geniet van de beschuitjes en van elkaar!

Dat heb je snel gedaan Pebbles! Gefeliciteerd, geniet ervan.
Lieve Pebbles en alle mannen, gefeliciteerd!!!!!!

Wat leuk dat het toch die allerleukste naam is geworden zeg, en ondanks dat het smsje weinig anders dan de standaard feiten bevatte had ik toch het idee dat de trots er vanaf straalde! Maar misschien was dat gewoon wat ik wílde lezen .
Nu even bijlezen, volgens mij ben ik 2 dagen niet geweest maar het voelt als lang, ik hoop dat er niet teveel geklept is.
Gelukkig, maar 1 bladzij .

Wij hadden een vriendje van Schorrie te logeren, gezellig vind ik dat altijd hoor. Gisteren alvast pepernoten gebakken met ze, en verder hebben ze gespeeld. Vanochtend naar de duinen geweest en echt enorm veel herten gezien, echt gaaf! Daarna een pannenkoekje gegeten en het jochie naar huis gebracht. Nu even van alles aan administratie doen.

Vrijdag zware dag op werk gehad. We hadden een evenement georganiseerd voor prospects en klanten en het heeft me enorm veel energie gekost om het goed voor te bereiden en met een lach op een goede gastvrouw te zijn, maar het is gelukt. Het gevolg is wel dat ik dit weekend doodmoe ben en het idee heb dat ik tegen het overspannen aan zit, heb geen overzicht, kan niet vooruit denken, voel chaos. Maar doe nu gewoon rustig aan de dingen die ik wel onthouden heb, dan komt het vast goed .
Heb op LP gepost. Heb net blije Peb live gesproken .
Mensen met bril, waar zijn jullie verzekerd en krijgen jullie de kosten voor de bril of lenzen vergoed?

Ik kom er nu achter dat wij onze bril bij Pearle of Eye Wish moeten kopen willen we 50 euro terugkrijgen. Ik wil eigenlijk gewoon naar de plaatselijke opticien maar krijg dan niets vergoed. Ben wel benieuwd of dat beter kan, voor volgend jaar. Nu is het moment om te switchen dan....

Die bril en alles er omheen gaat wel in de papieren lopen zeg.
Hier ook nog een keer: Pebbles, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kleinste Pebbles! Ik heb je verhaal gelezen en wat klinkt het heerlijk! Sluit je maar lekker op in je slaapkamer (ligt je dekbed er al op? ) en geniet van je prachtige gezin!

Ik ben nu onderweg van HVS en het was weer super! Echt genoten van samenzijn en ontspannen. Ook nog met mijn moeder wezen winkelen, was ook erg leuk. Goed geslaagd dus met volle koffer terug

nu even bijlezen...
Oja, wij hebben ook zo vreselijk gelachen om WA. Ik vind het ook wel zielig want zo'n stomme zin blijft hem natuurlijk achtervolgen.

En ik las dat Schorrie een bril krijgt. Is hij inmiddels aan het idee gewend? Ik vind het ook wel lief staan trouwens. En Beugels en brillen zijn tegenwoordig juist superpopulair onder kinderen itt vroeger.

Ik heb zin in de sauna over twee weken! Ik hen weer twee codes trouwens, zal ze straks wel mailen, Wind!

Nu door de mist naar huis en straks lekker thuis SYTYCD kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven