Bar TOO MUCH * 180 *
vrijdag 6 november 2009 om 08:14
Goedemorgen.
Volgens de buienradar kan ik droog heen en weer scooteren, alleen jammer dat mijn scooter vannacht niet in de schuur heeft gestaan, krijgen we wel een natte kont.
Ik ga straks es even kijken hoe het met Jo is en daarna oudste weer ophalen.
Volgens de buienradar kan ik droog heen en weer scooteren, alleen jammer dat mijn scooter vannacht niet in de schuur heeft gestaan, krijgen we wel een natte kont.
Ik ga straks es even kijken hoe het met Jo is en daarna oudste weer ophalen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 6 november 2009 om 09:33
vrijdag 6 november 2009 om 10:10
Goede morgen!
Zo, eerst een bakkie pleur. Net met jongste dochter naar huisarts geweest vanwege haar heup. Ontstoken dachten wij zelf. Niet dus, zwaar op slot op de een of andere manier. Afijn, fysio dan maar he?
Hela, huisje is op Stadsveld\ Stevenfenne, E- West. Vlakbij mijn vorige huisje.
Solomio, het is gelukkig goed betaalbaar voor mij.
Doe jij de dames daaro ook ff de groeten van deze dame?
Yette, vond jouw bal er best wel goed uit zien hoor! Je hebt van die culinaire barbaren en je hebt fijnproevers!
En nee, ik ga hierna niet weer zo snel verhuizen, eigenlijk wil ik niet.....
Zo, eerst een bakkie pleur. Net met jongste dochter naar huisarts geweest vanwege haar heup. Ontstoken dachten wij zelf. Niet dus, zwaar op slot op de een of andere manier. Afijn, fysio dan maar he?
Hela, huisje is op Stadsveld\ Stevenfenne, E- West. Vlakbij mijn vorige huisje.
Solomio, het is gelukkig goed betaalbaar voor mij.
Doe jij de dames daaro ook ff de groeten van deze dame?
Yette, vond jouw bal er best wel goed uit zien hoor! Je hebt van die culinaire barbaren en je hebt fijnproevers!
En nee, ik ga hierna niet weer zo snel verhuizen, eigenlijk wil ik niet.....
vrijdag 6 november 2009 om 12:53
vrijdag 6 november 2009 om 15:25
vrijdag 6 november 2009 om 22:47
Naaf!
Nou, ben blij dat jullie het leuk hebben gehad, Solomio!
Jammer dat de compu van Wies keduuk is, kan me Jo wel voorstellen, zal allemaal wel recht komen toch?
Heb vandaag de papieren voor het nieuwe huis gekregen, moet maandag flink aan het bellen en kopiëren slaan om de boel voor donderdag rond te krijgen. Weet alleen niet wanneer ik het huis kan betrekken, ik hoop voor de Kerst.....
Nou, ben blij dat jullie het leuk hebben gehad, Solomio!
Jammer dat de compu van Wies keduuk is, kan me Jo wel voorstellen, zal allemaal wel recht komen toch?
Heb vandaag de papieren voor het nieuwe huis gekregen, moet maandag flink aan het bellen en kopiëren slaan om de boel voor donderdag rond te krijgen. Weet alleen niet wanneer ik het huis kan betrekken, ik hoop voor de Kerst.....
vrijdag 6 november 2009 om 23:04
vrijdag 6 november 2009 om 23:10
Ik heb geprobeerd terug te bellen, maar de school was al dicht toen ik het ingesproken bericht van de adjunct hoorde en zoon eindelijk met het volledige verhaal kwam. Aanvankelijk had hij gezegd dat hij niet wist hoe hij aan die schaafwond in zijn hals kwam. Het was het eerste dat ik hem vroeg toen ik hem zag.
vrijdag 6 november 2009 om 23:14
Ehhhh, yette, jij en negatief??? Mwah, vind het wel meevallen hoor!
Hoop dat je je zelf niet als een negatief persoon ziet en hoop dat je niet zo'n periode hebt als een paar dagen geleden en dat bedoel ik niet negatief! Heb je l eerder gezegd dat dat moet kunnen. Hebben we allemaal wel eens, dusse..... Ligt niet aan jou, hoor!
Hoop dat je je zelf niet als een negatief persoon ziet en hoop dat je niet zo'n periode hebt als een paar dagen geleden en dat bedoel ik niet negatief! Heb je l eerder gezegd dat dat moet kunnen. Hebben we allemaal wel eens, dusse..... Ligt niet aan jou, hoor!