Good Luck
vrijdag 6 november 2009 om 16:48
Huh? Heel nieuw topic? Sjeee teveel gemist...
Lieve dames, ben er hoor! Alles is goed hier, behalve met mijn computer. Stomme ding stopte er vorige week donderdag mee. Toen weekend weg natuurlijk, en nu doet hij het nog steeds niet. Moet helegaar opnieuw geïnstalleerd worden en zo. Is dus nu bij de monteur. Heb goede hoop dat ik hem vandaag of morgen weer heb, dus dan ben ik er weer! (verwacht natuurlijk wel even te worden bijgepraat tegen die tijd...)
Zal even naar de groep hoppen om daar wat te schrijven over werk, en kom snel weer hier!
Lieve dames, ben er hoor! Alles is goed hier, behalve met mijn computer. Stomme ding stopte er vorige week donderdag mee. Toen weekend weg natuurlijk, en nu doet hij het nog steeds niet. Moet helegaar opnieuw geïnstalleerd worden en zo. Is dus nu bij de monteur. Heb goede hoop dat ik hem vandaag of morgen weer heb, dus dan ben ik er weer! (verwacht natuurlijk wel even te worden bijgepraat tegen die tijd...)
Zal even naar de groep hoppen om daar wat te schrijven over werk, en kom snel weer hier!
vrijdag 6 november 2009 om 16:55
Gelukkig geen griep, Bridges!! Fijn je weer te zien.
Zal gauw op de groep kijken voor jouw en Bamnieuws.
Moet nu even CG ophalen.
Kokos sterkte met man! Hoop dat het allemaal onschuldig is!
En Suus, het beste met je pootje! Laat vent maar lekker veel doen.
Trouwens heerlijk inspiratie opgedaan bij Villa Arena en zowaar dezelfde ideeen allebei.
Oja, Star, is Amazon.co.uk een betrouwbare site? Ga even schoenen bestellen. Weet jij vast wel...
Zal gauw op de groep kijken voor jouw en Bamnieuws.
Moet nu even CG ophalen.
Kokos sterkte met man! Hoop dat het allemaal onschuldig is!
En Suus, het beste met je pootje! Laat vent maar lekker veel doen.
Trouwens heerlijk inspiratie opgedaan bij Villa Arena en zowaar dezelfde ideeen allebei.
Oja, Star, is Amazon.co.uk een betrouwbare site? Ga even schoenen bestellen. Weet jij vast wel...
vrijdag 6 november 2009 om 16:59
quote:Suze2 schreef op 06 november 2009 @ 15:08:
Welke Bam? Die zijn ook mooi idd! En Jak zit in Hsum? Das tenminste een beetje in de buurt...
Nee Jak zit niet in de buurt. haha
Ik bedoelde dat deze heel goed is.
Op de tweede pagina volgens mij staat de taart van Juul van vorig jaar. Dit jaar weet ik nog niet wat het wordt
Welke Bam? Die zijn ook mooi idd! En Jak zit in Hsum? Das tenminste een beetje in de buurt...
Nee Jak zit niet in de buurt. haha
Ik bedoelde dat deze heel goed is.
Op de tweede pagina volgens mij staat de taart van Juul van vorig jaar. Dit jaar weet ik nog niet wat het wordt
vrijdag 6 november 2009 om 19:25
vrijdag 6 november 2009 om 19:30
quote:amalia schreef op 06 november 2009 @ 19:20:
En ik bedacht me net dat ik vergeten bent HEEL ERG TE BEDANKEN VOOR DE KNUFFEL.Echt onwijs lief en attent Bam. Hij staat/ligt te pronken op de kast. Erg leuk.
Maar je had me al helpen herinneren
Miss attent
Haha, pff dat miss attent valt wel mee hoor.
Ik heb geen idee wat je smaak is, maar hij is in elk geval kleurloos grapjuh....
En ik bedacht me net dat ik vergeten bent HEEL ERG TE BEDANKEN VOOR DE KNUFFEL.Echt onwijs lief en attent Bam. Hij staat/ligt te pronken op de kast. Erg leuk.
Maar je had me al helpen herinneren
Miss attent
Haha, pff dat miss attent valt wel mee hoor.
Ik heb geen idee wat je smaak is, maar hij is in elk geval kleurloos grapjuh....
vrijdag 6 november 2009 om 20:07
Tsss, kinderen op bed, man hardlopen en ik denk; hup voor de pit. Afstandsbediening kwijt. Om gek van te worden, want dat ding gaat ook niet op de tv zelf aan.
Kind wakker gemaakt . Hij had nl de tv uitgezet. Meneer wist te vertellen dat ie achter de tv was gevallen. En ja hoor, daar hing ie tussen de bedrading. Had ik dus never nooit niet kunnen vinden, kleine handy man.
Kind wakker gemaakt . Hij had nl de tv uitgezet. Meneer wist te vertellen dat ie achter de tv was gevallen. En ja hoor, daar hing ie tussen de bedrading. Had ik dus never nooit niet kunnen vinden, kleine handy man.
vrijdag 6 november 2009 om 21:05
Cin, hebben ze de jassen aan de kapstok daar? Of komt het afgezien van de jassen dan toch voor?
Hoe voelen we ons verder vandaag?
Dank Star, dan kan ik rustig bestellen!
Geweldig Amalia, dat je hem wakker hebt gemaakt daarvoor.
Ik zat me vandaag al af te vragen, je tv deed het niet en toch heb je gekeken?
Hoe voelen we ons verder vandaag?
Dank Star, dan kan ik rustig bestellen!
Geweldig Amalia, dat je hem wakker hebt gemaakt daarvoor.
Ik zat me vandaag al af te vragen, je tv deed het niet en toch heb je gekeken?