Orde van het Open Kruis

06-11-2009 19:54 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net op het topic van Min dat er behoefte is aan een klooster voor Vivazusters die het even helemaal gehad hebben met mannen. De ideeën om dit vorm te geven zijn veelbelovend en ik zet mezelf alvast maar op de wachtlijst, als ik zo vrij mag zijn. Ik ontferm me graag over de kruidentuin en/of de moestuin. Welke afdelingen zijn er nog meer? Moet ik nog een gelofte o.i.d. afleggen?
Ik vind hier dingen van.
Pandje is helemaal goedgekeurd wat mij betreft, zuster Babs. Ik weet niet hoe de andere zusters erover denken?

Waarom gaat het tot nu toe alleen maar over bardiensten en onzedelijke kledij?? Bedenk liever wie we moeten aanbidden en wat ons hogere doel is.
Ik vind hier dingen van.
Minny, meid, hou je nou es in!

Als we nou één kamer ergens in een uithoek reserveren voor de prijswinnaars van Viva? Is Sanoma van 't gedonder af, gewoon maandelijks een vast bedrag overschrijven en ééns per week doormailen wie er komen... Alhoewel: dat laatste hoeven ze ook niet te doen, dat zoeken we zelf wel uit op de site...
Iets anders
ja, wie of wat gaan we aanbidden? Slipjes met open kruizen?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
wel erg jammer dat jullie je gaan terugtrekken in een klooster..

moet ik maar een mannen klooster gaan ontwerpen.. .. de toilettes heb ik al gevonden..

Meningen!! We gaan Meningen aanbidden!!! Geheel aansluitend op het motto van deze site...

Voordeel is dat we fijn met alle winden mee kunnen waaien, we aanbidden gewoon de Mening die ons het beste uitkomt!
Iets anders
Wij aanbidden uiteraard de Grote Kip in het HemelEi.
Ik aanbid de Here....

We gaan Boogje aanbidden, hangen we m op in de kapel en gaan elke dag 3x voor m op de knieen.

(Hoef je niet naar t mannenklooster, Boog)
quote:Zamirah schreef op 06 november 2009 @ 21:14:

Ik aanbid de Here....

[afbeelding]Sjah, nu begin ik te twijfelen over dat wie of wat aanbidden...
quote:mamalief schreef op 06 november 2009 @ 21:15:

We gaan Boogje aanbidden
dacht heel effe dat je ging schrijven "hangen we m op in de kapel en trekken we elke dag aan de bel.."

maar dat op de knieen vind ik een leuker idee

We gaan Boogje aanbidden, hangen we m op in de kapel en gaan elke dag 3x voor m op de knieen.

(Hoef je niet naar t mannenklooster, Boog) zou ie wel willen!!!!!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:mamalief schreef op 06 november 2009 @ 21:16:

[...]

Sjah, nu begin ik te twijfelen over dat wie of wat aanbidden...Ik ook, ik ook.... Keuzes, keuzes, keuzes.... Moet eerlijk zeggen lieve medezusters dat ik er vooralsnog vooral méér stress van krijg, van die rustgevende retraite... Keuzestress heet dat toch?
Iets anders

Boogje met aan weerszijden Mamalief en Robo.
quote:Zamirah schreef op 06 november 2009 @ 21:17:

Boogje met aan weerszijden Mamalief en Robo.

Yeah! Ein-de-lijk blond!

De here heeft mijn gebeden verhoord
quote:Zamirah schreef op 06 november 2009 @ 21:17:

[afbeelding]

Boogje met aan weerszijden Mamalief en Robo.Whahaha qua postuur zou je denken dat ik in het midden sta hoor
Qua postuur he? voordat er grapjes komen over mijn harige buik!
De neptieten heb ik in ieder geval al

(Hoef je niet naar t mannenklooster, Boog)Neen dat gaan wij niet

Open jij je eigen klooster maar dan
quote:minny schreef op 06 november 2009 @ 21:21:

[...]

Neen dat gaan wij niet

Open jij je eigen klooster maar dan T was maar een ideetje hoor.... :onderdanigkijkendesmiley:
quote:robo schreef op 06 november 2009 @ 21:08:

Minny, meid, hou je nou es in!

[afbeelding]Ze hadden net zo goed Ken aan de muur kunnen ophangen
Goed gesproken zuster Minny. Wij motten geen mannen, laat staan dat we ze gaan aanbidden.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 november 2009 @ 21:23:

Goed gesproken zuster Minny. Wij motten geen mannen, laat staan dat we ze gaan aanbidden.Ik zei Boogje STC..... das gevulde koeken aanbidden, geen mannen
.. van die roze koeken zeker?..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven