Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees net dat iemand anders vrijwillig naar de hel is geweest, Bam ga jij nog naar de Jonge Gezinnenbeurs?
Zie Cin's Davey op tv
FIJN FIJN FIJN, ik kan dat dus niet zien. Grmbl.
quote:Star schreef op 06 november 2009 @ 21:17:

Lees net dat iemand anders vrijwillig naar de hel is geweest, Bam ga jij nog naar de Jonge Gezinnenbeurs? Je hebt wat nodig zeker?
Morgen 16 uur Star. Zakdoek in de aanslag.

Cin, heeft E. het al? En de kids uitbesteed dus?
quote:bambino schreef op 06 november 2009 @ 21:23:

[...]

Je hebt wat nodig zeker?

Nee niet eens

Las dat en moest aan je denken omdat je tot nu toe elk jaar bent geweest toch?
hahahaha grapjas..

ben 1x geweest!
O ik dacht tijdens zw'schap en daarna ook. Ben vast in de war met huishoudbeurs
ga weg jij
Trusten!
Trust Compu, klus-ze
Cin, jouw Davey is door
Dankje Star, goed dat je me helpt herinneren. CV uit in Groot Amsterdam, drankwolk in slaapkamer-alarm.
Goeiemorgen!

Auto rijdt heerlijk! Verder een dag vol boodschappen doen, taarten bakken en soepen koken voor de boeg, dus tot maandag!
Goedemorgen!

Veel plezier met het kokkerellen mamax, en alvast een fijne dag morgen!
Morguh,

Acht pagina's met ouderwets gezellig gelul, dus dat kan ik wel hebben :0d

Jammer dat jullie die foto's niet kunnen zien, waren van de fotoshoot van Tim en Lianne. Ik zal kijken of ik ze kan kopiëren naar een andere map.

Nou, met vent gaat het nog niet. Hij is vannacht naar beneden gegaan, heeft gelegen, gezeten, door zijn hurken op de grond etc. Vanaf 03.00u geslapen. Maandag maar weer de huisarts bellen.

Suus, balen van je enkel. En slapen, eten en plas/poepluiers: voor je het weet zijn ze een jaar of ouder

Mamax, gezellig weekend! Eet smakelijk alvast.

Bridges, hoi!

Cin, luizen....brrrr.... succes ermee.

Amaal, je hebt echt last van je hormonen; ik rol van mijn stoel elke keer. Vooral doorgaan zou ik zeggen, ha, ha!

Ga weer naar beneden, Tim en vooral Lianne heeft nu wat meer aandacht nodig merk ik. Ik voel me nu supervrouw: van half acht 's ochtends tot half tien 's avonds bezig met huishouden, zorgen voor man, voor de kinderen en als het effe kan ook nog voor mezelf. En het is pas zaterdag, dus wat loop ik nu te zeuren?

Goed weekend meiden!
Cin, is die Davey een (oud) leerling van je? Er was er toch ook al een die aan Idols meedeed?

Die mystery popstar Robin, die zg bekend is van gtst, die is toch ook van Idols? Zo vaag dat je dan nog een keer mee gaat doen. Maargoed, vind het wel leuk om te kijken.

Oh, mijn schoonmoeder was er net en die wist heel serieus te vertellen dat ze op tv had gehoord dat zwangere vrouwen zich pas vanaf 12 weken moet laten inenten tegen de mex griep. alsof ik het nog niet had uitgezocht

Ach, schattig wel.

Vent heeft net de griepprik gehaald (mietje ) en vertelde dat L en B maandag een oproep voor de MG krijgen. Ik neig nog steeds naar nee hoor. Volgens mij gaan er tegenwoordig meer kinderen dood aan de vaccinatie dan aan de ziektes die je er niet van zal gaan krijgen.

Maar vent is meer van: oproep dus gaan. Ik vind het dus niet zo makkelijk liggen. Als de ha het mij eigenlijk afraadt, waarom zou ik het dan wel aan de kinderen geven?

Pff, discussie nr 1 geloof ik overal. 2009; het jaar van de recessie en de Mexicaanse Griep. Ik zie het nieuwsoverzicht van 31 december al.

Nou, kinderen zijn zwemmen, oma mee en ik ben maar even lekker thuisgebleven. Had ik het eerder bedacht dat had ik vandaag naar de kapper kunnen gaan Nouja, zo de zolder maar op om wat zwangerschapskleren uit te zoeken en te wassen. Dan ligt het maar klaar voor als ik echt uit de broeken barst. Het gaat nu nog hoor, ik weiger echt om nu al van die tenten aan te doen. Mss ook omdat ik het zo stom vind als het dan mis gaat, dat je dan al die broeken hebt gedragen. Slag om de arm. Spijkerbroek overdag en 's avonds mijn joggingbroek en ik hou het nog wel 4 weken vol hoor

Bla bla, gezwets. Ik ga de zolder op,doei!
compu, hoe was het donderdag bij de ha eigenlijk? Had je daar al wat over verteld en heb ik dat gemist?
Davey heeft ook aan Idols meegedaan, ging er in de eerste liveshow uit. Nu mag ie weer naar de liveshows. Leuk! En idd, is een oud-leerling van me. Zit nu niet meer bij ons op school, vorig jaar geslaagd voor de HAVO.
Jemig Kokos, hij heeft echt last he. Als het echt niet gaat hp bellen hoor! Hebben ze spastische darm nog genoemd (of lijkt het daar helemaal niet op, Star?)?

Amalia, kun je niet broeken dragen van Mamalicious van tricot of vind je die niet leuk? Snap je welke ik bedoel?

Huisarts gaf doorverwijzing, maar ik kan pas in het nieuwe jaar terecht. Suus zei dat ik ook naar een ander zh kan gaan (thanks voor de tip), maar ik mis nog de power om dit te regelen.
Kokos, ik zou ook niet te lang aankijken. Dit is toch wel echt heftig.

Ik heb wel goeie spijkerbroeken hoor Compu. Met zo'n bovenstuk, heel netjes. Maar psychisch wil en kan ik ze nog niet aan
Leuk Cin, dat lijkt me ook wel een aardig jong, die Davey. Hoe gaat het met jullie extra huisdieren? O, dat lijkt me echt een ramp als Jonathan dat een keer meeneemt met mijn lange haar.

Compu, ik heb net je tel ingesproken voor misschien een minimeeting morgen? Vent gaat naar AZ. O, ik zie al dat je naar de film gaat, jammer...

Kokos, auw dat klinkt wel heel naar. Als het zo'n pijn doet zou ik niet wachten tot maandag hoor.

Amalia, jij hebt tenminste nog positiekleding, ik moet echt alles nieuw kopen als het zover komt weer, want Malman had die hele zak weggemikt tijdens de verhuizing. Handig, zaten echt leuke dingen tussen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Compu, ik heb zelf een spastische darm, schoonmoeder ook. Wij hebben alleen heel verscillende klachten, dus volgens mij verschilt dat per geval.

Kokos, had de huisarts nog terug gebeld, of heb ik dat gemist?

Helemaal illegaal hier, want nog 2 taarten te bakken en een pan soep te koken, dus doei!
quote:compu schreef op 07 november 2009 @ 14:40:

Jemig Kokos, hij heeft echt last he. Als het echt niet gaat hp bellen hoor! Hebben ze spastische darm nog genoemd (of lijkt het daar helemaal niet op, Star?)?Ik lig nooit echt zo dubbel van de pijn nee en het is ook niet continu.
Vervelend wel, die buik. Jij dus ook last, Mamax. Bij mij is het eenmalig gebleven gelukkig, maar het was best naar.

Film was heerlijk!! Ik had nog wel uren kunnen blijven kijken, Star. Aan het einde zei ik tegen mijn buurmeisje dat 'Heal the world' er helemaal niet in zat. Kwam ie alsnog voorbij.

Ik had ernstige dansneigingen trouwens.

Maar wat is het toch zonde..! (understatement)

Mal, leuk he als het gaat lukken. CG, CV en ik kijken naar jullie uit. Tinky Winky ook. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven