Smiley-wensen
vrijdag 6 november 2009 om 22:48
Naomi zei in het bug-topic het volgende;quote:Vivamod schreef op 05 november 2009 @ 11:01:
Ik denk dat 't handig is als jullie een topic openen met daarin alle smileywensen. Ik weet niet of ik alle wensen kan inwilligen, maar allicht een aantal - ik zal in elk geval mijn best doen
Hier graag geen klachten over het feit dat ze het op dit moment niet doen; dit wordt gefixed bij een volgende forumsoftware-update!
(Tot dan is de code overtypbaar, uiteraard )
Ik denk dat 't handig is als jullie een topic openen met daarin alle smileywensen. Ik weet niet of ik alle wensen kan inwilligen, maar allicht een aantal - ik zal in elk geval mijn best doen
Hier graag geen klachten over het feit dat ze het op dit moment niet doen; dit wordt gefixed bij een volgende forumsoftware-update!
(Tot dan is de code overtypbaar, uiteraard )
vrijdag 6 november 2009 om 23:30
vrijdag 6 november 2009 om 23:38
vrijdag 6 november 2009 om 23:43
quote:Tia Dalma schreef op 06 november 2009 @ 22:50:
Geen smiley wensen, ik kopieer ze gewoon als plaatjes van andere sites! Ik ben dan ook een echte [afbeelding] bij tijd en wijle... Ja inderdaad da's nog eens smart! Maar... wel tijdrovend. Gaat mij dan weer net iets te ver aangezien het me voornamelijk gaat om de topics en de inhoud enzo.
Geen smiley wensen, ik kopieer ze gewoon als plaatjes van andere sites! Ik ben dan ook een echte [afbeelding] bij tijd en wijle... Ja inderdaad da's nog eens smart! Maar... wel tijdrovend. Gaat mij dan weer net iets te ver aangezien het me voornamelijk gaat om de topics en de inhoud enzo.
vrijdag 6 november 2009 om 23:58
quote:borodini schreef op 06 november 2009 @ 23:30:
Niet te druk, niet te debiel en niet teveel bewegend.
En ook geen duizenden nieuwe smiley's . We zijn toch geen babybrabbel ?
( Okay, 1 wens dan. Zo'n cheersmiley, maar dan met de pomoenen omlaag en een beteuterd gezichtje
)
Nee joh. Meer en meer en meer!
Geen bijdrage, maar vind alle bijdragen tot nu leuk en eh... toevoegingswaardig (en nee niet babyb(r)abbelend
Niet te druk, niet te debiel en niet teveel bewegend.
En ook geen duizenden nieuwe smiley's . We zijn toch geen babybrabbel ?
( Okay, 1 wens dan. Zo'n cheersmiley, maar dan met de pomoenen omlaag en een beteuterd gezichtje
Nee joh. Meer en meer en meer!
Geen bijdrage, maar vind alle bijdragen tot nu leuk en eh... toevoegingswaardig (en nee niet babyb(r)abbelend
zaterdag 7 november 2009 om 00:01
Ik heb gisteren voor een beeb , en nu hoop ik op een :
Is dat heel of hebben jullie ook een voorkeur voor een of een
En ga je dan geven , of de
Als ik nu niet raak, dan ga ik het voorlopig weer met doen.
Ik heb wel jeuk . Zou dat iets kunnen betekenen ? Vooral na het is het erg gevoelig
Nou, ik ga nog even naar mijn
Tot snel weer !!!
en
Borodini.
Ik mag toch hopen dat het zoiets niet gaat worden hier.
Is dat heel of hebben jullie ook een voorkeur voor een of een
En ga je dan geven , of de
Als ik nu niet raak, dan ga ik het voorlopig weer met doen.
Ik heb wel jeuk . Zou dat iets kunnen betekenen ? Vooral na het is het erg gevoelig
Nou, ik ga nog even naar mijn
Tot snel weer !!!
en
Borodini.
Ik mag toch hopen dat het zoiets niet gaat worden hier.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....