Bar TOO MUCH * 180 *
vrijdag 6 november 2009 om 23:23
Tuurlijk joh, ga lekker hokkerig denken!
En waarom zou jouw dip minder erg zijn dan die van een ander?
Dikke doei, Yette, jouw dip is jouw dip en niet die van een ander! Maak het even zeg! Jij moet toch ook een heleboel verstouwen en dat gaat nu even niet zo gemakkelijk ( sorry, misschien verkeerde woord ) dan anders. Mag dat? Ja, vind ik wel!
En waarom zou jouw dip minder erg zijn dan die van een ander?
Dikke doei, Yette, jouw dip is jouw dip en niet die van een ander! Maak het even zeg! Jij moet toch ook een heleboel verstouwen en dat gaat nu even niet zo gemakkelijk ( sorry, misschien verkeerde woord ) dan anders. Mag dat? Ja, vind ik wel!
vrijdag 6 november 2009 om 23:25
quote:yette schreef op 06 november 2009 @ 23:07:
Ik hoop niet dat de forummoeheid van Bardamnes veroorzaakt wordt door mijn negativiteit.
Mijn forummoeheid iig niet hoor Yette, en zo negatief vind ik je niet hoor!
Van mij is het gewoon van mijzelf. Druk en al tijden niet lekker, vreemd etc. Dus had vaak niet veel vrolijks te melden. Blijkt dus van de week na een 24 uurs meting dat bloeddruk helemaal de verkeerde kant op gaat/is. Med. verdriedubbeld en kijken hoe dat gaat.
Dus van mij uit is het gewoon algehele malaise (schrijf je dat zo )
Voel je vooral niet schuldig om over van alles te schrijven.
Ik lees hier nog altijd en hoop dat het regelmatig reageren ook eerdaags weer komt.
En er zeker wat mee doen met de jongensruzie, niet echt gewoon lijkt mij.
Bloes gefeliciteerd met je huis, fijn voor je!!
Solo lekker dat je nieuwe huis zo naar je zin is.
Hela, hoop dat je knie beter gaat (man is vandaag geholpen)
Sis, hoop dat forummoe bij jou snel over is.
Wies, gewoon kut een stukke pc.
Ik hoop niet dat de forummoeheid van Bardamnes veroorzaakt wordt door mijn negativiteit.
Mijn forummoeheid iig niet hoor Yette, en zo negatief vind ik je niet hoor!
Van mij is het gewoon van mijzelf. Druk en al tijden niet lekker, vreemd etc. Dus had vaak niet veel vrolijks te melden. Blijkt dus van de week na een 24 uurs meting dat bloeddruk helemaal de verkeerde kant op gaat/is. Med. verdriedubbeld en kijken hoe dat gaat.
Dus van mij uit is het gewoon algehele malaise (schrijf je dat zo )
Voel je vooral niet schuldig om over van alles te schrijven.
Ik lees hier nog altijd en hoop dat het regelmatig reageren ook eerdaags weer komt.
En er zeker wat mee doen met de jongensruzie, niet echt gewoon lijkt mij.
Bloes gefeliciteerd met je huis, fijn voor je!!
Solo lekker dat je nieuwe huis zo naar je zin is.
Hela, hoop dat je knie beter gaat (man is vandaag geholpen)
Sis, hoop dat forummoe bij jou snel over is.
Wies, gewoon kut een stukke pc.
vrijdag 6 november 2009 om 23:25
quote:yette schreef op 06 november 2009 @ 23:20:
Tsja, met mij...ik troost dus nu weer even anderen, dat past me beter
Hoe noemen ze dat ook alweer? Struisvogelpolitiek?
Meissie, je moet ook wel aan jezelf denken, een ander doet dat helaas niet! Jij en jouw gezin zijn belangrijker dan de rest van de wereld! Je hoeft je om een ander niet groot te houden. * hoor wie het zegt, ha,ha,ha!*
Tsja, met mij...ik troost dus nu weer even anderen, dat past me beter
Hoe noemen ze dat ook alweer? Struisvogelpolitiek?
Meissie, je moet ook wel aan jezelf denken, een ander doet dat helaas niet! Jij en jouw gezin zijn belangrijker dan de rest van de wereld! Je hoeft je om een ander niet groot te houden. * hoor wie het zegt, ha,ha,ha!*
vrijdag 6 november 2009 om 23:29
quote:Bloesie schreef op 06 november 2009 @ 23:27:
He Winxie!
Wist trouwens niet dat het met jou niet lekker ging, lees zeker maar de helft dan. Vervelend joh! Hoop dat de medicatie aanslaat!
Hoe is het met man? Operatie geslaagd?
Heb ik hier ook niet verteld , dan voel ik mij nl een beetje een zeur (soms lijken we hier best wel op elkaar )
Man gaat goed, wel pijn nu maar dat is niet vreemd na al dat gepeur in de knie.
He Winxie!
Wist trouwens niet dat het met jou niet lekker ging, lees zeker maar de helft dan. Vervelend joh! Hoop dat de medicatie aanslaat!
Hoe is het met man? Operatie geslaagd?
Heb ik hier ook niet verteld , dan voel ik mij nl een beetje een zeur (soms lijken we hier best wel op elkaar )
Man gaat goed, wel pijn nu maar dat is niet vreemd na al dat gepeur in de knie.
vrijdag 6 november 2009 om 23:31
quote:yette schreef op 06 november 2009 @ 23:26:
Die andere dippen gaan over een vader die net dood is en mijn babyneefje met 50% kans op een hersentumor...Ok, erge dingen. Ja. Heel hard gezegd, je mag best wel troosten maar jezelf niet vergeten. Ieder huis zijn kruis. Ik troost ook mijn moeder die behoorlijk met zichzelf overhoop ligt. Mijn zus die weer een tia heeft gehad 2 weken geleden. En ik heb mijn eigen shit en voelde me afgelopen woensdag dus heel erg shit. Dus heb ik praktisch de hele dag in bed gelegen en mezelf heel erg zielig gevoeld, ja. En nee, ik had vandaag even geen zin in weer een gesprek met mijn moeder, dus heb ik niet gebeld of ben ik langs geweest. Sorry, nu even niet. Hard? Ja. Maar soms moet dat, anders trek ìk het nml. niet meer en heeft niemand meer wat aan Bluesy!
Die andere dippen gaan over een vader die net dood is en mijn babyneefje met 50% kans op een hersentumor...Ok, erge dingen. Ja. Heel hard gezegd, je mag best wel troosten maar jezelf niet vergeten. Ieder huis zijn kruis. Ik troost ook mijn moeder die behoorlijk met zichzelf overhoop ligt. Mijn zus die weer een tia heeft gehad 2 weken geleden. En ik heb mijn eigen shit en voelde me afgelopen woensdag dus heel erg shit. Dus heb ik praktisch de hele dag in bed gelegen en mezelf heel erg zielig gevoeld, ja. En nee, ik had vandaag even geen zin in weer een gesprek met mijn moeder, dus heb ik niet gebeld of ben ik langs geweest. Sorry, nu even niet. Hard? Ja. Maar soms moet dat, anders trek ìk het nml. niet meer en heeft niemand meer wat aan Bluesy!
vrijdag 6 november 2009 om 23:38