Juli 2010!

07-11-2009 11:46 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb gezocht maar zie het nog niet 'het juli topic' ik heb gisteren getest en blijk zwanger. Heb al een kleintje van bijna 2! Het kwam toch nog vrij snel, ik was 2 maanden geleden gestopt met de pil en ben dus nog maar 1keer ongesteld geworden.

Wie is er nog meer uitgerekend in juli 2010???

Groetjes!
Ik niet ben pas 18, maar wil je wel feliciteren met je kleintje!!
Hoi!

Ik heb woensdag positief getest en heb een zoontje van 11 maanden.

Ik vind het wel weer spannend allemaal, maar heb de afgelopen dagen niet zo kunnen nadenken omdat mijn zoontje ziek was en zelfs een nachtje in het zkh geweest is.

Volgens de calculator op wij jonge ouders ben ik 17 juli uitgerekend!
Gefeliciteerd!

Klopt, was nog geen juli 2010 topic, maar wel zomer 2010!

Daar zitten ook meer vrouwen die uitgerekend zijn eind juni en in juli! Jullie zijn daar ook van harte welkom!

Liefs!

uitgerekend in de zomer 2010
snowy, jee dat is schrikken... hoe gaat het nu met je zoontje?
Hij is weer thuis en ligt lekker in zijn eigen bedje te slapen. We kunnen vanmiddag bellen voor de uitslagen, maar het lijkt allemaal mee te vallen ( de huisarts dacht aan mex. griep of RS-virus)
Snowy, gefeliciteerd.

Maar jeetje wat schrikken zeg van je zoontje. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je straks lekker van je zwangerschap kan genieten en dat het een beetje tot je doordringt. Bij mij namelijk nog helemaal totaal niet! Voel níets, ben niet anders, niet moe en niet misselijk, niet dat dat hoeft hoor maar ik dacht vanmorgen toen ik opstond na een uur pas, oh ja... zwanger! Komt vast nog wel.

Ik ga zometeen nog even zo'n zwanger-niet zwanger test halen, dan weet ik het tenminste helemaal zeker, voor mijn besef misschien ook beter.

Laat even weten hoe het met je zoontje gaat!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Wij hebben ook een kindje van bijna 2 en zijn ook bezig voor nr 2. Ik hoop me straks bij jullie aan te kunnen sluiten!

Snowy: sterkte met jullie zoontje
Krijg nou wat, ben 2 dagen over tijd, de test van gister gaf een heel licht roze streepje weer en nu heb ik zo'n zwanger test gehaald en die zegt na 3 minuten knipperen; niet zwanger! Zo'n test is 99% betrouwbaar? Dan is 1 van de twee toch die één procent geweest maar welke??? hoop de tweede....

Ik hou jullie op de hoogte!
Marjolijntje: zo'n test had ik ook. Een jaar geleden. In eerste instantie zei ie niet zwanger maar 3 dagen later stond dat woord niet er niet meer bij hoor. Het resultaat ligt nu boven voor het eerst in zijn 'grote bed' (ledikantje) te slapen. Oftewel: die eerste test klopte vast wel, die andere is vast minder gevoelig. In ieder geval gefeliciteerd!
Hoi,

Ook ik ben in juli uitgerekend. 9 juli om precies te zijn. Het is onze tweede, vorige week zw-test gedaan op zoon zijn 3e verjaardag. Wij hadden dus dubbel feest!

Vandaag heb ik mn ha op de hoogte gesteld, dinsdag kan ik een verwijsbrief ophalen voor de gynaecoloog. (zoon is met een keizersnee gehaald)

Marjolijntje, waarom doe je niet een gewone test (die van kruidvat zijn heel gevoelig)

Maar ik denk iid, een streep is een streep. Hoe vaag die ook is.

Snowy, bah zeg schrikken! Hopelijk valt het mee.
Hallo meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zoals het er nu naar uitziet, zijn wij ook zwanger: 14 juli 2010.

Het is voor ons, de tweede. Onze oudste zoon is nu 18 maanden. Afgelopen maandag een lichte positieve test.

En afgelopen donderdag een dikke streep.

Ik ben zo blij!! Hoewel het nog erg pril is uiteraard...

Marjolijntje: Ik hoorde van de drogist dat de Clearblue-test wel minder gevoelig is. Omdat er duidelijk HCG aangetoond moet worden, dus waarschijnlijk is het gewoon nog niet hoog genoeg bij je. Het eerste streepje bij de eerste test stond er vast niet voor niets!

Hopelijk gaat alles goed bij iedereen! Heeft iemand al last?

Ik nog niet...hoop ook niet dat het zo erg wordt als bij de eerste. Want toen ben ik 4 maanden doodziek geweest :S

Tot lees!

Groetjes Ingeding
Hoi Ingeding (wat een grappige naam!)

Ik heb ook nog geen last, behalve van mn borsten. (en ik merk al dat ik groei...)

Bij mn vorige zwangerschap heb ik ook nergens last van gehad. En ik hoop natuurlijk dat dat nu weer net zo zal zijn! :-)

Groetjes IM
He IM

Dat van die pijn aan je borsten herken ik wel: Sterker nog, ik heb een enorme blauwe kabelbaan over mijn voorgevel lopen

Wat heerlijk dat je nergens last van gehad hebt de vorige keer,

Ik denk dat ik jouw voorbeeld ga volgen...

Groetjes Ingeding
Hier ook nog een zwangere ! Ik ben uitgerekend op ongeveer 9 juli (zelf via zo'n online berekening). Maandag getest en helemaal blij.

Dit wordt als alles goed gaat ons derde kindje. Heb er 1`van 7 en 1 van 1. De tweede liet lang op zich wachten en miskramen ed.

Nu is het laat dus ik ga maar eens slapen. Ik kom gauw weer kletsen.
Ingeding, oei dat klinkt heel pijnlijk....

Zo erg heb ik het niet, mn vorige zwangerschap had ik er ook meer last van dan nu.

Melody, dezelfde uitgerekende datum als ik!

Ben je zeker wel in spanning na al die miskramen, lijkt me echt vreselijk.
Hallo allemaal!

Ik schrijf ook al mee in de zomer 2010 topic, maar een Juli 2010 topic is ook wel heel leuk natuurlijk!

Ik ben 3 juli uitgerekend volgens eigen berekeningen.

Ik heb 2x een eigen test met een licht streepje en een moeders voor moeders test met een licht streepje. Dit betekend dat ik daar (nog) niet aan mee kan doen.

Ik heb nu een nieuwe MvM test voor komende week, hopelijk is het HCG dan toegenomen, vind het wel een beetje onzeker hoor!

Dit is trouwens ons 1e kindje.

Wat betreft kwaaltjes: mijn boobs zijn in omvang toegenomen en af en toe wat gevoelig.

Heb wat last van krampjes/ trekkingen in mijn buik.

Verder is mijn eetlust en ruiken veranderd. Valt allemaal dus 100% mee!
Hoi inniemama idd toevallig dezelfde datum. Ik probeer me niet te druk te maken hoor (makkelijker gezegd dan gedaan). Maar ik heb 2 gezonde kinderen dus kan zeker ook goed gaan.

Ik heb niet veel kwaaltjes gelukkig, nog niet misselijk, voel me wel raar 's ochtends, maar wil dit nog niet misselijk noemen. Bij kind 1 heb ik t/m week 27 overgegeven en bij kind 2 heb ik t/m week 17 overgegeven. Kind 2 was dus korter maar wel veel heftiger, kreeg zelfs medicijnen ertegen (op 1 ochtend gaf ik zo 5 keer over pfff). Bij beide kinderen begon dat ook pas week 8 ongeveer het overgeven, dus ik ben benieuwd nu.

Het is hier wel rustig op dit forum, maar misschien veranderd dat nog.

Groetjes,

Melody
Hoi,hoi!

Kena, ik kan me voorstellen dat je daar onzeker over wordt. Wanneer komen ze weer langs van MvM?

Melody, Ja ik snap dat het makkelijker gezegd is dan gedaan.

Ik denk elke keer als ik na de wc ga dat ik bloed verlies heb.... Had ik mn vorige zwangerschap 2 keer gehad. Daar was toen niet echt een reden voor, maar je schrikt je natuurlijk helemaal te pletter. (is natuurlijk heel wat anders dan een miskraam krijgen)

Och man dan ben je ook écht heel ziek geweest zeg! Blegh, ik hoop van harte dat je het bespaart blijft. Maar ja als dat vanaf 8 weken pas is, kun je er nu nog niks van op aan dus.

Ja tis hier idd wel rustig...

Afgelopen weekend hebben we het nieuws aan de opa's en oma's verteld. Aangezien ik al in omvang toe neem, leek ons dit beter dan van die vragende blikken.

Morgen brief op haken van de ha en bellen met de gyn. Ben benieuwd wanneer de eerste echo zal plaats vinden!

Groetjes IM
@inniemama, jij groeit dus ook al. Wij willen het eigenlijk pas met kerst vertellen ..... Hahaha hopelijk lukt dat. Anders maar na een goede echo.

Wat lastig Kena van zo'n vaag streepje, hopelijk komt MvM snel en staat er dan een dikke vette streep.

Donderdag ga ik de verloskundige bellen denk ik voor een eerste afspraak.

Marjolijntje weet jij al meer ?

Vinden jullie het ook nog steeds zo onwerkelijk ?
Vanmorgen weer een MvM test gedaan, ze had er eentje voor mij achter gelaten!

Dit keer was een dikke vette streep zichtbaar! Ben hier erg opgelucht door! Kan nu meedoen voor MvM en hoef me niet druk te maken over een laag HCG gehalte. Al wil een dikke streep natuurlijk ook niet alles zeggen!

Ik vind het onwijs onwerkelijk, alles wat er in mijn lichaam gebeurt ervaar ik en wil ik plaatsen. En als ik dan even niks voel, ga ik daar weer over nadenken.

Ik zwem 2x per week en vanavond had ik voor het eerst met het sprinten een echt misselijk gevoel. Maar even rustig aangedaan. Overdag ben ik af en toe wat weeig...

Ik mag 1 dec. op intake bij de VK komen en heb 8 dec. de Echo echt nog zolang wachten voor mijn gevoel!

Wij willen het waarschijnlijk na de 1e echo gaan vertellen.

@ Marjolijntje, ben heel benieuwd of je al meer zekerheid hebt!

Hoop dat er snel meer mama`s in spe bijkomen en lekker mee gaan kletsen!
Wat is het rustig hier, ik heb niks bijzonders te melden.

Ben net terug, ik maak op dinsdagavond altijd muziek.

Morgen Sint Maarten hier in de regio, dus met kids met een lampionnetje langs de deuren.

(nog geen zin in).

Nou ik hoop snel van jullie te lezen.
@ Melody, en hoe was het lopen met de lampion? Hebben jullie het droog gehouden?

Hier zijn relatief veel kindertjes aan de deur geweest, Erg schattig hoe sommige vol overgave hun lied ten gehore brengen! De snoepschaal is in ieder geval een stuk leger!

Echt jammer dat het hier zo stil blijft er kunnen toch elke dag weer nieuwe Juli mama`s bijkomen!
He hallo, daar zijn we weer

Het blijft hier inderdaad erg rustig...maar dat is vast de stilte voor de storm! Dus laat maar komen die Juli-beebs...

Nog steeds alles goed bij jullie? Hier wel geloof ik... Ik ben nog steeds een beetje van slag dat ik weer zwanger ben. In de positieve zin van het woord hoor. Maar ik geloof het gewoon nog niet! :D

Mijn zoontje heeft momenteel de mexicaanse griep, zo sneu, dus ik hoop dat ik bespaart ga blijven.

Ik mag in elk geval 10 dagen niet op mijn werk komen, dus verplicht vrij. Naja...vrij?! Met zo'n ziek guppie is het niet echt leuk om thuis te zijn, en ik had liever dat ie gewoon gezond was :(

Maar goed..hoest met de kwaaltjes? Hier nog niet echt last. Hoop dat het zo blijft, vorige keer was ik namelijk van week 7 t/m 18 doodziek, zelfs aan medicijnen. Dus dat sla ik dit keer liever over.

Ik wens jullie nog een fijne avond en tot forums

Groetjes Ingeding
Hoi meiden,

Ja het lampion lopen zit er weer op. Helaas was het niet droog, maar het waaide niet hard gelukkig. En Kena onze snoeppot is nu weer tot de nok toe gevuld. Doordat we zelf liepen en man nog niet thuis was is onze uitdeelschaal maar met 4 snoepjes geminderd.

Dus Ingeding jij ook zo ziek geweest je vorige zwangerschap, ik ook. De 1e van week 8 t/m 27 en de 2e 8 t/m 17, korter dus maar heftiger dan bij de 1e en ook ik aan de medicijnen. Pfff hopelijk blijft ons dat nu bespaard. 's Ochtends voel ik me wel wat anders dan anders maar wil het nog niet misselijk noemen hoor !

Wat naar trouwens dat je zoontje de mexicaanse griep heeft ! Wel lekker dat je niet naar je werk hoeft, maar ja zo'n ziek kleintje eist ook heeeeel veel energie.

Sterkte ermee !

Hopelijk volgen snel nog meer juli mamma's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven