Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Auw Kokos, dat klinkt niet best. Ik zou ook naar de hp gaan hoor, niet te lang wachten. Dit klinkt niet als een krampje. Sterkte, ook voor jou en beterschap voor man.

Cin, gatver dat wil ik niet lezen van die vieze beestjes, getsie.

En dat was het weer even, trusten!
Gute Nacht Freunde, es wird Zeit für mich zu gehn...

(ken je wel he, Jin?)
Goeiemorgen! Wat rustig hier. Ik dacht dat ik veel moest bijlezen maar valt mee.

Nou, even mijn rampverhaal van gisteravond;

Zou bij een vriendin gaan eten. Half 6 van huis, nog even snel geplast en op naar Amsterdam. Ja, halverwege de A1 voel ik al dat ik onwijs nodig moet plassen (zucht). Even volhouden dan maar. Kom om 6 uur daar aan, ren meteen naar de wc en AUAUAUAUUAA!!! Ik kan niet plassen! Onwijze steek in mijn blaas/baarmoeder. Dat gevoel alsof je in de kroeg staat en te laat bedenkt dat je heel nodig moet en als je dan eindelijk aan de beurt bent hang je boven de wc en denk je 1/2e seconde: shit, het komt niet. Je voelt een steekje en dan komt het gelukkig toch. Gered

Goed, dát steekje x1000 dus en het kwam niet. Vreselijk. Goed, straks nog maar eens proberen.

3 uur later, 5 wc bezoekjes verder en 7 druppels minder maakt ik me toch zorgen. Het voelt alsof mijn blaas vol zit (moet ook wel, gezien het aantal drankjes). Dit doen zeer. Wat te doen? Googlelen. Oh fijn, ik ga óf dood, óf een gedraaide nier óf zwangerschapsvergiftiging.

Lijkt me alledrie niet van toepassing (gelukkig). Het voelt alsof de urinebuis wordt afgeklemd. Ik bel de vk maar, daar zijn ze ook voor.

Blaasontsteking? Nee, ik kán niet plassen, dat is anders.

Tip: bewegen op de wc of onder de douche plassen. Lukt het niet, dan komt de vk de blaas legen.

NEEEE. Dat heb ik na de bevalling van Laurens gehad en dat deed nog meer zeer dan die hele rotbevalling bij elkaar.

Om half 10 druip ik af naar huis. Redelijk paniekerig rij ik te hard naar huis. In de straat hou ik het niet meer maar omdat ik niet kán plassen weet ik dat ik niet met een natte broek in de auto eindig. Ik ren naar binnen, op de wc en niets, alleen helse pijn... Dan maar even uithuilen bij lief.

Hij adviseert een bad (soms heeft hij zulke goede ideeën).

En na 5 minuten in bad kan ik ein-de-lijk plassen. Jemig, wat een opluchting.

Ik loop letterlijk leeg, want beneden op de bank zakt het gehaaste en gestresste gevoel weg en ben ik plots doodmoe.

's Nachts om 4 uur word ik wakker. Ik loop naar de wc en... het lukt!

Mijn god, wat een hel zeg. En wat heerlijk om te kunnen plassen.

Moest wel denken aan al die besneden vrouwen die ook haast niet kunnen plassen. Vreselijk.

Goed, fijn dit verhaal gedeeld te hebben

Het worden nog 31 heeeeele lange weken...
Mogge Amaal,

Das minder zeg. Kan je Cin een hand geven want die heeft het ooit na etentje in Bamcity ook gehad meen ik me te herinneren. Gelukkig nu alles weer ok. Beetje geslapen hierna?
Hele fijne dag vandaag Max! Geniet van je feestje!!!
Amalia, o dat klinkt wel heel erg naar. Ik weet wel dat Cin dat doet had maar dat kwam omdat het kind al veel groter was. Hoe kan dat nu al gebeuren dan, drukken de darmen tegen de blaas aan ofzo?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vermoed dat blaas door te lang ophouden in kramp geschoten is Mal. Door bad weer ontspannen ws. Ik denk dat Amalia in het vervolg toch bij de pomp gaat plassen .
Ah oke! Weer wat geleerd
Hoe gaat het met Meetje, Suus?
Haha Jonathan heeft het kleuren helemaal ontdekt. Die loopt als een ware picasso de hele dag te tekenen nu.
Ha een kunstenaar net als zijn moeder! Ik zeg gebruiken dat talent :-)

Met Meetje alles goed. Het is een heel erg zoet moppie. Het zal wel schelen dat Jeetje natuurlijk al bijna 4 is maar tot nu toe doe ik die 2e er gewoon naast, geen moeite. De chickies slapen ook goed allebei dus niet moe. En Meetje lacht al! Leuk he? Vandaag ga ik met de camera op haar snufferd staan om dat vast te leggen.
Goeiemorgen,

Zo alweer een nieuwe? Ik heb deze helemaal gelezen, maar alleen fijn geklets, zag ik al.

Amalia, dat voelde vast niet fijn nee. Getsie. Gelukkig dat het toch gelukt is!

Mal, kleine picasso? Kan ik alvast een schilderij reserveren? Voor het geval het over 20 jaar 20.000 euro kost!

Compu, lekker een avondje film. Klinkt erg gezellig.

Suze hoe is het met je voet/enkel? Alweer beter, kan je er nog een beetje op lopen?

Bridges balen van je computer!

Mamax fijne dag vandaag! Wat voor taarten heb je gebakken? Ik heb gister samen met Tobias een appeltaart en een kwarktaart gemaakt ( naatieman is vandaag jarig) Tobias vond het erg leuk om te helpen!

Ik had vanmorgen zo'n zin in een wit broodje met filet en ei. Maar ja, mn dieet hè? Nou ja dan maar gewoon brood met kipfilet. Staat er op mn schema magere yoghurt met musli ( zonder suiker) en een banaan. Bleghh.. daar baalde ik van. Maar ja, alles voor het goede doel

Ik ga even douchen en opruimen zodat straks de visite gewoon kan zitten
Gefeliciteerd Naat! Fijne dag (en jezelf wel een klein stukje taart geven hoor, ook al staat het niet in schema, moet kunnen!).
VK belde nog even. Het kan komen doordat de baarmoeder nog zo laag zit, dat ie precies tegen de blaas drukt en dus afknelt. Ik had ook bij het plassen een persdrang. Heel apart

Gelukkig is het nu weer over. Ze zei ook dat staand plassen kan helpen omdat er dan meer ruimte komt dan dat je zit. Best moeilijk, maar onder de douche lukt dat wel.

Hopelijk gebeurt het niet meer.

Naat, gefeliciteerd met Man!!
Auuuuuuw Amaal, dat klinkt echt heel pijnlijk.

Moest idd ook direct aan Cin denken, die kwam er minder goed van af

Gefeliciteerd met Naatieman!
Een gekookt ei en een goede filet americain zijn mager hoor
Goedemorgen.
Kokosman ligt in het zh. Gistermiddag hield hij het niet meer, ha-post gebeld. We konden gelijk komen.

De huisarts die hem al eerder had gezien, had toevallig dienst. Haar onderzoek bracht niet veel nieuws, zij stuurde ons door naar de eerste hulp. Daar moesten we nog wachten en toen we aan de beurt waren kreeg Kokosman de standaardonderzoeken: bloed, urine. Weer een huisarts in opleiding dus wéér vertellen wat er aan de hand was. Weer geluisterd, gevoeld etc. Ook zij kon er niet veel van maken.

De verpleegkundige kwam later om infuus in te brengen, om pijnstilling direct per infuus te geven. Na drie pogingen zat het infuus erin. Deze pijnstiller zorgt ervoor dat de galwegen en nierwegen open gaan, waardoor de pijn draaglijker wordt.

Na ruim een uur waren de bloeduitslagen bekend, niks bijzonders en ook urine was goed.

Ze hadden de röntgen van vrijdag nog eens bekeken en zagen daar wel iets op wat misschien wel galsteentjes waren. Maar waar Kokosman pijn aangeeft; daar zit de galblaas niet.

Ze vonden dat de klachten te lang duurden, dus is hij opgenomen.

Zo meteen erheen en dan weten we misschien meer.
Jeetje heftig zeg Kokos. Ik hoop dat ze toch wat vinden. Want anders ga je ook niet fijn naar huis.

Mal, ik heb je een mail gestuurd.
Hé Naat, gefeliciteerd met man. Als ze maar wat kunnen vinden inderdaad. Kokosman had gebeld; gisteravond laat heeft hij morfine gekregen, dus dat zegt genoeg over de pijn die hij heeft.

Ik ga eten en dan haal ik Lianne op en naar het zh.
Sterkte Kokos. Maak je je erg veel zorgen? Wel fijn dat Kokosman in goede handen is. Ik hoop echt dat er heel snel duidelijkheid is. Zet em op hoor, houd je taai. En hopelijk is de pijn ook snel wat minder, klinkt ondraagelijk.

Naatie, gefeliciteerd met Naatieman! En eet maar een lekker stukje taart, na dat ontbijt heb je dat verdiend.

Amalia, auw klinkt echt niet fijn! Ik moest zo´n ding in mijn ding na de bevalling van jongste. Gekke klachten he? Sterkte! Hopelijk begint het niet weer.
Jee Kokos, schrikken. Maar wel goed dat er iets gebeurd. Hopelijk helpt de pijnstiller.

Oh Jin, jij dus ook een catheter (zo heet dat toch?). Ja en Cin idd ook na dat etentje. Echt leuk Vond het zo'n pijn doen! Alsof er een naald naar binnen ging en daar even lekker bleef zitten. Au. Nouja, het gaat nu goed hoor.

Heb van ellende maar een positiebroek aangetrokken Dacht dat de boel wellicht ook wat meer ruimte zou krijgen daar.

Net naar de geitenboerderij in Amstelveen geweest. Attractie 1 waren de vliegtuigen die we bijna aan konden raken Gelukkig deden de geiten het ook wel goed. Was leuk en onwijs lekker in het zonnetje!

Nu even chill op de bank. Man is even werken, B slaapt in de auto voor de deur (zielug!) en L kijkt Backyardigans oid. Best melig.
Jeetje Kokos, dat is ook vervelend zeg dat ze niks kunnen vinden. Sterkte meid
quote:amalia schreef op 08 november 2009 @ 13:26:

Jee Kokos, schrikken. Maar wel goed dat er iets gebeurd. Hopelijk helpt de pijnstiller.

Oh Jin, jij dus ook een catheter (zo heet dat toch?). Ja en Cin idd ook na dat etentje. Echt leuk Vond het zo'n pijn doen! Alsof er een naald naar binnen ging en daar even lekker bleef zitten. Au. Nouja, het gaat nu goed hoor.

Heb van ellende maar een positiebroek aangetrokken Dacht dat de boel wellicht ook wat meer ruimte zou krijgen daar.

Net naar de geitenboerderij in Amstelveen geweest. Attractie 1 waren de vliegtuigen die we bijna aan konden raken Gelukkig deden de geiten het ook wel goed. Was leuk en onwijs lekker in het zonnetje!

Nu even chill op de bank. Man is even werken, B slaapt in de auto voor de deur (zielug!) en L kijkt Backyardigans oid. Best melig.De haaaaaaivlaaaaaaaaaai
Ha ha, ja dat is minder die liedjes. Je zat ook te kijken dus

Zeg wat rustig hier? Is er nog wat te rellen ergens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven