Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is gewone comp weer gemaakt denk je?
Gaat heel modenr Suus, met foto via mail
Hai Mal, wat gezellig dat je bij Compu was! CG lekker grietje denk ik he?
quote:Suze2 schreef op 08 november 2009 @ 21:06:

Hai Bridge, stenen tijdperk daar?

Zo, ik zit muziek op iPhone te zetten maar ik vind het nog niet eenvoudig.... Itunes sucks big time imo.Ja. Importeren van nummers zuigt behoorlijk.
quote:Suze2 schreef op 08 november 2009 @ 21:09:

Wanneer is gewone comp weer gemaakt denk je?Ik dacht afgelopen vrijdag... Toen gisteren... Toen vandaag... Zit er aan te komen dus gelukkig hoor! Maar was hoop werk. Heb iets raars gedaan waardoor systeem er niets meer van snapte... Dus ik mag voortaan alleen nog maar heel braaf op de viva met de comp :-)
quote:Maleficent schreef op 08 november 2009 @ 21:09:

[...]

Fijn! Eetje nog wel last van krampjes soms?Nope, alleen in het begin eerste paar dagen last gehad maar voor de rest bijna niet. Ze spuugt alleen maar
quote:Suze2 schreef op 08 november 2009 @ 21:11:

Hai Mal, wat gezellig dat je bij Compu was! CG lekker grietje denk ik he?Ja, echt een meidje. Zat bij mij op schoot en wilde mijn ringen om en mijn horloge. Maar op een gegeven moment werd Jonathan jaloers
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bridges6 schreef op 08 november 2009 @ 21:10:

Gaat heel modenr Suus, met foto via mail Ja doeiii! Als ik voor die pipo een giraf ga zitten bouwen zal hij hem ook krijgen en neerzetten op de schouw ook! Prutser....
quote:Star schreef op 08 november 2009 @ 21:11:

[...]

Ja. Importeren van nummers zuigt behoorlijk.Wat jij zegt. Ik krijg er ook geen andere beltoon in. Terwijl ik alles doe volgens de handleiding. Mp4 importeren in Itunes, dan krijg je een map beltonen die je kan synchroniseren. Klopt allemaal, maar hij laat geen nummers zien in de map beltonen
Nog foto's van koters samen gemaakt Mal?
En mijn kerel dacht echt dat ik op Justin T zit te wachten: niet! Zie hem er nu maar weer eens vanaf te krijgen, zucht....

Kan ik eigenlijk ook groepen aanmaken in adresboek (zover ben ik nog niet omdat ik tch pas einde maand mag bellen) die hun eigen ringtone hebben? Ik wil als hij nog in jas/zak zit horen wie het is zeg maar, reuze handig!
quote:Maleficent schreef op 08 november 2009 @ 21:14:

[...]

Wat jij zegt. Ik krijg er ook geen andere beltoon in. Terwijl ik alles doe volgens de handleiding. Mp4 importeren in Itunes, dan krijg je een map beltonen die je kan synchroniseren. Klopt allemaal, maar hij laat geen nummers zien in de map beltonen Cin weet het vast, die haar Iphone is haar dierbaarste bezit
quote:Suze2 schreef op 08 november 2009 @ 21:13:

[...]

Zie adres erbij staan, dus het kan hoor! (haha samen die laatste 340.000 even maken en echt per post sturen?)

Ja doeiii! Als ik voor die pipo een giraf ga zitten bouwen zal hij hem ook krijgen en neerzetten op de schouw ook! Prutser....
quote:Suze2 schreef op 08 november 2009 @ 21:17:

En mijn kerel dacht echt dat ik op Justin T zit te wachten: niet! Zie hem er nu maar weer eens vanaf te krijgen, zucht....

Kan ik eigenlijk ook groepen aanmaken in adresboek (zover ben ik nog niet omdat ik tch pas einde maand mag bellen) die hun eigen ringtone hebben? Ik wil als hij nog in jas/zak zit horen wie het is zeg maar, reuze handig!Justin T? Zeg, hoelang kennen jullie elkaar?
quote:Star schreef op 08 november 2009 @ 21:15:

Nog foto's van koters samen gemaakt Mal?Nee, dat lukte niet en ik heb het echt vaak geprobeerd . Ik heb wel een foto waar ik een megaknuffel krijg van CG-tje. Die maakte Compu. De liefde kwam pas toen we weggingen. Is altijd zo bij Mr J. Die gaat pas kussen als hij weg moet.
Kokos: Pff wat naar voor je man, wat heeft die kerel een pijn gehad zeg. Het zou kunnen dat wat ze zien ook een galsteen is en zodanig beklemd is geraakt dat die dus de pijnen veroorzaken. Hopelijk is er niks aan het ontsteken! Sterkte!
pff die vent liever als ik Bridges
hai!!
Jammer Mal
Hai
Oh ja, op mijn dinges op groep staan nwe foto's, inclusief die van het pukkelfestijn van een week terug (ondertussen al een stuk minder zoals de laatst geplaatste foto's laten zien).
Hai Bam
Echt, mijn Viva doet raar....
En vanmiddag deed hij het zelfs helemaal niet...
wat doet ie dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven