Vroeg moeten opstaan
zondag 8 november 2009 om 07:05
Tja hier nog eentje die vroeg op is. Waarom ben jij er zo vroeg uit?
Hier kinderen en dan heb je weinig keus. Toch een goede ochtend hoor. Eerste om 0545 (4 mnd) en tweede 0615 (2 jaar). Nou das een hele goede ochtend en bijna uitslapen haha. Maar nee, ik ben geen ochtend mens en heb er altijd moeite mee.
Hier kinderen en dan heb je weinig keus. Toch een goede ochtend hoor. Eerste om 0545 (4 mnd) en tweede 0615 (2 jaar). Nou das een hele goede ochtend en bijna uitslapen haha. Maar nee, ik ben geen ochtend mens en heb er altijd moeite mee.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
zondag 8 november 2009 om 07:30

zondag 8 november 2009 om 07:39
Hier ook al vanaf 6.30 wakker. Maar vind het helemaal niet erg. Zit lekker gewikkeld in dekentje achter mijn pc. Bak koffie rechts naast het toetsenbord. Hond links naast het toetsenbord (die ligt graag bij me op het bureau) en lekker terug lezen wat ik gisteren allemaal heb gemist op het forum. Dat is toch genieten!
zondag 8 november 2009 om 07:40
Ik ben altijd vroeg wakker, zo rond 7 uur. Uitslapen? Kan ik niet...en er zijn geen kinderen, geen vervelende (borende) buren.
Als ik moet werken, sta ik om ½ 7 op. Maar afgelopen dinsdag schrok ik om 7.45 uur wakker (8 uur beginnen)....Ik dacht: Goh, wat lopen die kinderen vroeg te schreeuwen buiten....
Als ik moet werken, sta ik om ½ 7 op. Maar afgelopen dinsdag schrok ik om 7.45 uur wakker (8 uur beginnen)....Ik dacht: Goh, wat lopen die kinderen vroeg te schreeuwen buiten....
zondag 8 november 2009 om 08:33
zondag 8 november 2009 om 08:46
quote:daffyduck schreef op 08 november 2009 @ 08:33:
Moet door de week om 05,30 eruit ,dus dan is in het weekend 07,00 al uitslapen..heeeeeeeerlijk vroeg op! Gister om 09,00 al 3 wasjes gedaan,me huis gedaan,kattenbakken verschoont en stond om 09,15 bij de super,ver voor de vreselijke zaterdag drukte!Het gevoel dat je om 9uur al je huis aan kant hebt en de rest van de dag voor andere dingen hebt is natuurlijk heerlijk. Maar eerlijk gezegd... bewondering voor het feit dat je al zo vroeg zo actief bent. Ik heb altijd een uur tot twee uur de tijd nodig om rustig aan te doen en wakker te worden.
Moet door de week om 05,30 eruit ,dus dan is in het weekend 07,00 al uitslapen..heeeeeeeerlijk vroeg op! Gister om 09,00 al 3 wasjes gedaan,me huis gedaan,kattenbakken verschoont en stond om 09,15 bij de super,ver voor de vreselijke zaterdag drukte!Het gevoel dat je om 9uur al je huis aan kant hebt en de rest van de dag voor andere dingen hebt is natuurlijk heerlijk. Maar eerlijk gezegd... bewondering voor het feit dat je al zo vroeg zo actief bent. Ik heb altijd een uur tot twee uur de tijd nodig om rustig aan te doen en wakker te worden.
zondag 8 november 2009 om 09:17
zondag 8 november 2009 om 09:22
zondag 8 november 2009 om 10:49
Oh bah, ik heb ook zo'n hekel aan vroeg opstaan. Heb jaren een job gehad waarvoor ik om 6u30 uit m'n nest moest. Ik kon er echt niet aan wennen.... Uiteindelijk van job veranderd, ik werk nu altijd late diensten en kan elke dag uitslapen tot 10u, heeeeerlijk!!!!
(hier overigens een baby van 7 maanden maar die is gelukkig gezegend met onze goede slaapgenen. Ze slaapt al maanden 's nachts door en is duidelijk ook geen ochtendmens, ze slaapt lekker elke ochtend uit tot 10u- ze gaat er 's avonds om 22u in na de laatste fles en slaapt het klokje rond)
(hier overigens een baby van 7 maanden maar die is gelukkig gezegend met onze goede slaapgenen. Ze slaapt al maanden 's nachts door en is duidelijk ook geen ochtendmens, ze slaapt lekker elke ochtend uit tot 10u- ze gaat er 's avonds om 22u in na de laatste fles en slaapt het klokje rond)

zondag 8 november 2009 om 11:17
quote:elninjoo schreef op 08 november 2009 @ 07:34:
7 uur is toch niet zo heel erg vroeg?
ik ben ook al weer 'n poosje wakker, zonder wekker (en zonder kids )
Wat denk je, dat ik wakker schoot en de laptop aanzette? De wekker was ruim voor half 7 al afgegaan.
En op een zondag, zonder kinderen, vind ik dat best vroeg ja!
7 uur is toch niet zo heel erg vroeg?
ik ben ook al weer 'n poosje wakker, zonder wekker (en zonder kids )
Wat denk je, dat ik wakker schoot en de laptop aanzette? De wekker was ruim voor half 7 al afgegaan.
En op een zondag, zonder kinderen, vind ik dat best vroeg ja!
zondag 8 november 2009 om 12:30
Als ik moet werken sta ik om half 5 op. Op mijn vrije dagen slaap ik uit tot een uur of 9. Ik ben geen ochtendmens en zelfs na 8 jaar vroeg opstaan voor m'n werk lukt het me niet op m'n vrije dagen genoeg te hebben aan uitslapen tot een uur of 7. Dat komt natuurlijk voor een groot deel ook doordat ik de avonden voor een vrije dag heerlijk blijf zitten tot een uur of 1. Ook slaap ik de nachten voor een vroege dienst altijd te weinig waardoor ik dat "inhaal" als ik vrij ben.
Na een hele drukke week en een late dienst vrijdag (middernacht thuis) en gisterochtend om half 6 op voor een dagje uit was ik gisteravond zo moe dat ik vannacht dubbel en dwars alles heb ingehaald: ik werd een half uur geleden pas wakker.. Zonde van de dag vind ik wel als ik naar buiten kijk, wetende dat ik niet voor 14u buiten ben na het koffiedrinken, douchen, etc.
Dus, nog 1 koffie en dan in de looppas.. veel te mooi weer om binnen te blijven!
Na een hele drukke week en een late dienst vrijdag (middernacht thuis) en gisterochtend om half 6 op voor een dagje uit was ik gisteravond zo moe dat ik vannacht dubbel en dwars alles heb ingehaald: ik werd een half uur geleden pas wakker.. Zonde van de dag vind ik wel als ik naar buiten kijk, wetende dat ik niet voor 14u buiten ben na het koffiedrinken, douchen, etc.
Dus, nog 1 koffie en dan in de looppas.. veel te mooi weer om binnen te blijven!