Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
quote:mooiezaterdag schreef op 11 augustus 2007 @ 21:19:

Ik vul voor jou niets in zonde van mijn energie. Jammer dat je er zo tegen aankijkt.Je vult wel in voor me,jij zegt dat ik me zo wil voelen,jij zegt me dat ikzielig doe,jij zegt me dat ik over 10jr. hier nog zal tikken,etcetc.Ik heb er geen zn in als iemand zo loopt in te vullen want dat doe je wel degelijk.Dát zie jij vervolgens niet.En de kift hier is dat jij nu de touwtjes in handen hebt ongeacht of je moet of niet meer moet dat buiten kijf gehouden.Ik heb het naast me neer gelegd maar verwerk het nu.En door dat hier neer te zetten nogmaals what's ya point/problem?
En een ander heb ik even geen behoefte aan.Het komt vanzelf ik ga niet opzoek.Ik sta er idd. niet voor open maar om een andere reden die JIJ INVULT voor mij.,en nu heb ik genoeg gediscusieerd met je
In ieder geval kan jij bij iemand nog een lachbui veroozaken. Succes ook voor je psycholoog die heeft het ECHT nodig!!!!
t'Is goed MZ.Jij ook fijne voortzetting verder.

Overigens recent nog 2 gegadigden,heb gepaast.Gewoon even geen trek in een relatie de eerstkomende tijd.Zal me dan vast gebeuren dat ik weer in dezelfde valkuil donder nee eerst maar es aan mezelf werken dat ik er prima mag zijn ipv. foute of op afstand houden relaties aangaan.Tsja dat is nou mijn probleem geworden.En btw. ben ook niet iemand die van het een in het andere hopt meteen.
Nee jij blijft liever jaren in hetzelfde hangen....
Hoewel ik het gevoel heb dat MZ hier wel vaker is geweest ben ik ronduit verbaasd over de verdediging van jou Face! Jij bent het die een tijd terug weer hier kwam en een aantal minaressen op hun minaressen-zijn bekritiseerde. Ze wilden niet anders en jij had het allemaal gezien en meegemaakt. MZ zegt namelijk helemaal niets geks, ze veroordeeld niet, en ze zegt eigenlijk hetzelde als jij toen...been there...done that! Waarom reageer jij zo overdone Face? Ik vind de postings van MZ helder, duidelijk en eerlijk. Dat ze op jou pikt vind ik dan wel weer verdacht, maar je zit verdorie wel erg hoog op die kast Face!
Ja Jaschenka, ik zit ook me suf te peinzen wie MZ nou is want ik ben er ook van overtuigd dat MZ al eerder hier is geweest. En zo niet dan is het duidelijk dat MZ in ieder geval regelmatig meeleest en waarschijnlijk zich is gaan ergeren aan de postings van Face.

Ben wel benieuwd of MZ van nog meer minnaressen vindt dat ze in de slachtofferrol zitten.

En Face: ik denk met dergelijke reacties dat je ze óf het naast je neerlegt óf ze nog een keer heel goed leest en de kritiek probeert te "ontvangen". Het is niet de eerste keer dat iemand je probeert duidelijk te maken dat je erg blijft hangen in de situatie.

In dit geval wordt het je wel heel erg duidelijk vertelt en misschien wel op een vrij harde manier maar ze heeft wel gelijk. Niemand van ons moet in een slachtofferrol blijven hangen. Dat zijn die mannen niet waard. Ik moet er echt niet aan denken dat ik over een jaar nog steeds dezelfde dingen hier neerzet. Ik hoop dat ik dan allang niet meer voor mezelf hier post maar alleen af en toe nog eens meelees en me niet meer voor kan stellen dat ik ooit me hetzelfde voelde. Vervolgens glimlachend mijn computer afsluit en naast mijn nieuwe partner in bed glijd, wetend dat hij de volgende morgen niet terug naar zijn vrouw gaat. (en dan nog snel even een smsje stuur naar mijn minnaar dat ik heus heel de dag aan hem gedacht heb maar dat ik geen gelegenheid had om eerder te smssen ) (nog ff voor de duidelijkheid: dat laatste was een geintje)
Deel hetzelfde met jullie dat ze al eens eerder hier voorbij kwam.Maar goed dat laat ik in het midden.

Ik vind het gewoon jammer dat er keer op keer zo gereageerd moet en dat zal welzijn dat ik idd. de enige ben met mega postings v/h hetzelfde kaliber, .Ik alleen wél voel en zie dat ik wel degelijk vooruit ga ook al blijf ik hangen volgens velen.En ja ook volgens mijzelf soms.Niets is minder waar.1 stap vooruit 2 stap achteruit,en dan weer stappen vooruit.

Vind het toch dermate frappant dat ik dan toch alsmaar gelezen word ondanks de kritiek die erop volgd.En ik neem de kritiek wel degelijk aan al word daar anders over gedacht.Behalve kritiek zo MZ geeft in haar laatste post,dan denk ik is dat duidelijk?Is dat helder?Dat is ronduit iemand belachelijk maken en ja dan zit ik idd. op de welbewuste kast.We zijn volwassen mensen en ben niet gediend wanneer iemand opmerkingen maakt zo MZ doet.Laat een ander in haar waarde zou ik zeggen ipv. bekritiseren op een dermate manier die nog kant of wal steekt naarmate de post's elkaar opvolgen.En dat heeft niets van doen met ik kan niet tegen kritiek maar alles met in waarde laten van de ander. En dan zeggen ze steekt er geen energie in?

Nou me dunkt,een mooiezaterdag als gister aan besteed.Ja ik idem,heb de griep helaas te pakken.Strontverkouden zonde met zulk weer.

En hoe ik een tijd terug reageerde is niet te vergelijken op de manier waarop anderen mij bekritiseren.MZ haalt mij ronduit omlaag,ik haal geen mensen omlaag door te zeggen over 10jr. zit je nog zo,of je psych die heeft het ECHT nodig?

Het is gewoon makkelijk te reageren op een ander/in te vullen ook,dan te bedenken hoe een vooruitgang diegene maakt.Schouderklopjes?Komop zeg,het is wel fijn toch wanneer je opbeurende kritiek krijgt.Maar schouderklopjesik mag dan zielig benoemd worden hier maar vraag geen schouderklopjes hoor.Het vraagt wrsch. om reacties mijn post's,dat is aan wie erop wil reageren.En dat is wederzijds.Ik zeg het nogaals,ik kan mijn gevoel hier kwijt en jammer dan dat dat sommigen stoort.En prima dat het terecht is dat weet ik zelf ook wel.

Verder hoop ik over een tijdje ook voor de PC te zitten en alleen maar te reageren zonder mijn verhaal erbij neer te kalken als eyeopener.Want ja ik zie ook wel dat ik alsmaar in herhaling val.

Times can change al bewijs ik het tegendeel hier.Ik sta versteld van mijn vooruitgang en dan doel ik op het niet meer willen van GM. Het gevoel wat ik had voor de man dat dat me nog wel wat kost.Het gevoel wat ik zelf instand hield en instand wilde blijven houden opdat ik stellig meende er niet zonder te kunnen.Maar ik kan zonder.
Goede posting Biga! Ik ken Face niet goed genoeg en lees ook niet lang genoeg op dit Forum om een duidelijke mening te hebben maar vind dat geruzie sowieso niet fijn om te lezen op het forum.

Begrijp MZ ook niet zo goed....is het een HelpFace missie geworden? Dat je een keer je verbazing en mening uit is natuurlijk oké maar dat je er dan zo op door gaat en hatelijk gaat doen.

En Face, reageer toch niet op zulke dingen. MZ kent jou helemaal toch niet?

In ieder geval hoop ik mij ook heel snel te verbazen dat ik ooit ook "zo'n vrouw" was.

(en Biga, dat van die minnaar was erg grappig!
Het moge duidelijk zijn dat door dingen niet naast me neer te leggen de relatie met GM ook zo kon verlopen.Ik die alsmaar in de verdediging schiet/schoot het er niet bij willlen laten zitten op wat hij te zeggen had/hoe hij het zag.Ik het tegendeel willen/wetens hebben te bewijzen.En ja soms heeft dat geen nut wanneer de andere partij bij z'n standpunt blijft.En koste wat het kost doorgaan,want dat krenkt mij.Zo ik hier dus ook al ,pak úm beet ,4jr. doe.Ik weet precies het waarom ik die valkuil instap.Heeft alles met mijzelf te maken Ik vlucht,ben me bewust van alles maar handel er niet naar.Maak het niet af voor mijzelf om er zelf beter van te worden want ja het is veilig en verandering is een hele stap ook al weet ik dat het goed zal zijn voor me.
Geweldig dit soort nieuws.

Amerikaan eist miljoen van bloemist om minnares

WASHINGTON - Een man uit Texas eist 1 miljoen dollar schadevergoeding van een bloemist die zijn vrouw erachter heeft laten komen dat hij twaalf rode rozen aan zijn minnares had gestuurd.

Dit meldde het Amerikaanse tv-station ABC zaterdag. De man, ene Leroy Greer, had de bloemist, 1-800-Flowers, gevraagd de transactie vertrouwelijk te behandelen, in overeenstemming met het privacyreglement van het bedrijf. Dat stuurde echter een bedankbriefje naar het huisadres van de man en dat viel in handen van zijn echtgenote.

Die kreeg op aanvraag van de bloemist per fax een kopie van de rekening en van de liefdesboodschap die bij het boeket was gevoegd: „Ik wilde maar zeggen dat ik van je houd en dat jij de wereld voor mij bent!“

Greer beschuldigt 1-800-Flowers van contractbreuk en misleidende handelspraktijken.

Misleidende handelspraktijken,what a joke deze man die zelf misleidende praktijken in de praktijk brengt.
Dulcia, hoe is het eigenlijk met jou?? Zo langs niets meer gehoord. (wellicht ben je op vakantie, zou ook kunnen natuurlijk)

Groet,

JdV
quote:biga schreef op 12 augustus 2007 @ 02:01:

Ja Jaschenka, ik zit ook me suf te peinzen wie MZ nou is want ik ben er ook van overtuigd dat MZ al eerder hier is geweest. En zo niet dan is het duidelijk dat MZ in ieder geval regelmatig meeleest en waarschijnlijk zich is gaan ergeren aan de postings van Face.

Ben wel benieuwd of MZ van nog meer minnaressen vindt dat ze in de slachtofferrol zitten.

En Face: ik denk met dergelijke reacties dat je ze óf het naast je neerlegt óf ze nog een keer heel goed leest en de kritiek probeert te "ontvangen". Het is niet de eerste keer dat iemand je probeert duidelijk te maken dat je erg blijft hangen in de situatie.

In dit geval wordt het je wel heel erg duidelijk vertelt en misschien wel op een vrij harde manier maar ze heeft wel gelijk. Niemand van ons moet in een slachtofferrol blijven hangen. Dat zijn die mannen niet waard. Ik moet er echt niet aan denken dat ik over een jaar nog steeds dezelfde dingen hier neerzet. Ik hoop dat ik dan allang niet meer voor mezelf hier post maar alleen af en toe nog eens meelees en me niet meer voor kan stellen dat ik ooit me hetzelfde voelde. Vervolgens glimlachend mijn computer afsluit en naast mijn nieuwe partner in bed glijd, wetend dat hij de volgende morgen niet terug naar zijn vrouw gaat. (en dan nog snel even een smsje stuur naar mijn minnaar dat ik heus heel de dag aan hem gedacht heb maar dat ik geen gelegenheid had om eerder te smssen ) (nog ff voor de duidelijkheid: dat laatste was een geintje)

De vraag is of ik hier al eerder ben geweest. Antwoord dat klopt. Lange tijd terug en ik lees nu alleen nog maar mee. De kritiek dat ik het wel heel erg op Face gemunt heb tja als jullie goed lezen heb ik het in mijn eerste posting niet over haar gehad, blijkbaar voelde zij zich erg aangesproken en daaruit is de "discussie" ontstaan. Ja mijn postings waren inderdaad hard maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Dan de vraag of ik vind dat er nog meer minnaressen in de slachtofferrol blijven zitten. Hmmm een eerlijk antwoord sommige wel ja. Ik bedoel niet met een slachtofferrol dat als het net over is, dan is het normaal dat je zo reageert en erg boos bent. Maar als je na weken daar nog in blijft zitten ja dan zit je wel degelijk in een slachtofferrol.

Dan vind ik het leuk om te lezen dat ook jouw doel is Biga dat je over een jaar af en toe meeleest en met een lach je computer kunt afsluiten en bij je nieuwe lief alles vind wat je wilt vinden. Dat is precies wat ik bedoelde met mijn postings want zeg nou eerlijk wat is er nou mooier dan dat?

De hele periode met je GM moet je ook zien als een leerproces. Wat is nou het mooiste om gewoon "geleerd" te hebben met de tijd van jouw GM. Geleerd dat je van zo iemand kan houden, geleerd om los te laten, geleerd om ondanks dat jullie geen stel vormen toch nog om hem kan geven en vervolgens gewoon je eigen leven te leiden en eruit te halen wat erin zit. Mensen komen nou eenmaal in je leven met een doel om jou iets te leren en dan gaan ze weer, leer je niets van die mensen dan kom je altijd weer dezelfde mensen tegen op jouw pad net zolang totdat je er wel van geleerd hebt.

Stel deze vraag maar eens aan jezelf op je sterfbed word er aan je gevraagd waar heb jij nou je de laatste jaren meebezig gehouden? Zou je dan echt willen zeggen met mijn GM??? Een enkeling misschien maar de meesten zouden willen zeggen ik heb mij beziggehouden met de mensen om wie ik geef en die ook echt om mij geven!

Is bovenstaande misschien iets wat je wilt dan zou je daar echt aan moeten werken en uit de slachtofferrol moeten stappen en jezelf weer op nummer 1 moeten zetten. En anders als je in de slachtofferrol blijft zitten dan voed je het alleen maar en krijgt het meer en meer bestaansrecht.

.
Hoe duidelijk kan je zijn Mooie Zaterdag. Wijze woorden.

Ik denk dat een ieder, die voor de rol van minnares gekozen heeft, dit best allemaal wel weet. De vraag is alleen wanneer het kwartje echt valt. Weten en voelen zijn twee verschillende dingen. De één zal er langer over doen dan de ander. Vroeger of later zijn we allemaal wel zo ver denk ik.

Het is een leerzame periode in je leven. Met verbazing naar jezelf kunnen kijken hoe je je zo mee kan laten slepen....

Nogmaals, dank voor je wijze woorden. Jammer alleen dat het in je postings erop ging lijken dat je het op Face voorzien had. Begrijp nu dat dat je bedoeling niet was.
quote:Joie de vivre schreef op 12 augustus 2007 @ 11:05:

Hoe duidelijk kan je zijn Mooie Zaterdag. Wijze woorden.

Ik denk dat een ieder, die voor de rol van minnares gekozen heeft, dit best allemaal wel weet. De vraag is alleen wanneer het kwartje echt valt. Weten en voelen zijn twee verschillende dingen. De één zal er langer over doen dan de ander. Vroeger of later zijn we allemaal wel zo ver denk ik.

Het is een leerzame periode in je leven. Met verbazing naar jezelf kunnen kijken hoe je je zo mee kan laten slepen....

Nogmaals, dank voor je wijze woorden. Jammer alleen dat het in je postings erop ging lijken dat je het op Face voorzien had. Begrijp nu dat dat je bedoeling niet was.

Hmm gekozen zeg jij om minnares te zijn hmmm weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben. Volgens mij kies je niet voor die rol maar overkomt het je hoe raar dat ook mag klinken.

Weten en voelen zijn twee verschillende dingen. De één zal er langer over doen dan de ander. Weten en voelen zijn inderdaad twee verschillende dingen en toch staan ze in verbinding met elkaar. Dat je daar geen keuze in maakt heeft mijn inziens niets te maken dat het twee verschillende dingen zijn maar heeft meer te maken met angst.
quote:mooiezaterdag schreef op 11 augustus 2007 @ 12:39:

Voer voor psychologen helemaal als je het nog steeds hebt over 4,5 jaar geleden. Dat die psycholoog nog niet doorgedraaid is vraagt menig persoon zich af.

Toch haal je iets aan over mij MZ.4,5jr?Gaat toch duidelijk over mijn post in je 1rste post.Mij dus die er al zolang inzit/er nog overheeft.

En vervolgens blijf je reageren op mijn post's dus ja je hebt het wel degelijk constant over mij grotendeels!
En daar ben ik het nou niet mee eens. Het overkomt je niet, je kies er wel degelijk voor. Ik denk alleen dat je de consequenties van zo'n keuze op dat moment niet kunt overzien. Maar "het overkwam me" dat vind ik nou klinken als een slachtoffer. Ziektes overkomen je, een komeet die vanuit de ruimte op jouw hoofd terecht komt overkomt je, maar hier kies je toch echt zelf voor.
En voor de goede orde wil ik bij deze ook vermelden dat mijn eerdere ontelbare stoppogingen en dus ERIN BLIVEN HANGEN loos alarm waren dus vergeet die periode waarin ik ook constant op de praatstoel zat hier.Er word zo veel gezegt kijk in het heden ipv van verleden.Frappant dat het mij aangerekend word terwijl hier hetzelfde geldt.Ik zou dit toen hebben en dat toen hebben en toen en toen zus en zo verteld hebben.

Het gaat om het nu waarin ik nu dus wel degelijk de deur heb dicht getrokken en verder ga.En nu daadwerkelijk verwerk waar ik zelf voor koos.

Het overkomt je MZ maar wat ermee gedaan word is toch een keus en heeft niets van doen met het overkomt je.

En kiezen tussen weten en voelen zit mega verschil.Ik gaf al in een eerdere posting aan vanochtend dat het een grote stap is enn veiliger om ergens in te blijven.>Angst dus voor wat komt en niet weten hoe,maar zeker weten beter is voor je.
JdV hoe trek jij het op het moment?Je had het nogal zwaar meen ik.Is die bui wat voorbij of zijn het up's en down's.Hopelijk heeft de up de overhand.
Fase, misschien een goed idee om even je posting door te lezen voordat je het plaatst het is zo'n wirwar dat ik totaal niet weet waar je het nou over hebt. En als je zegt "Ik gaf al in een eerdere posting aan vanochtend at het een grote stap is enn veiliger om ergens in te blijven.>Angst dus voor wat niet komt maar zeker weten beter is voor je". Dan kies je toch echt voor de slachtofferrol hoor je wilt of durft geen keuze te maken.

Dan Rosalite.

Denk dat ik het iets anders had neer moeten zetten. Het overkomt je dat je verliefd wordt op die GM. Vervolgens gaat het een keus worden als je minnares wordt. En misschien wel een gevolg van niet anders kunnen voor je gevoel.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 12 augustus 2007 @ 11:37:

En daar ben ik het nou niet mee eens. Het overkomt je niet, je kies er wel degelijk voor.

Maar "het overkwam me" dat vind ik nou klinken als een slachtoffer.

Ik bedoel maar.En maar wijzen met het vingertje naar een ander dat die slachtoffer is.Dingen die je niet in de hand hebt overkomen je maar dit wel degelijk.Je kiest bewust ook al is het overzicht kwijt en ben je mss. ontoerekeningsvatbaar maar je hebt zelf de keus gemaakt erin te stappen.

.
MZ zo kan ik ook posten hoor.Had het anders hebben te formuleren/zeggen.

En maar mijn typwerk blijven bestuderen opdat er op en aanmerkingen gemaakt kunnen worden.

Tuurlijk nu is het weer een wirwar wat ik typ.Het is goed met je MZ.Welke post bedoel je trouwens van me?Heb alweer zoveel
Face LEZEN IS EEN KUNST ZEER ZEKER VOOR JOU!!!!!

Je zit in een slachtofferrol als je constant alles naar boven haalt zo was het toen zei hij dit toen zei hij dat en toen kwam ik hem tegen en toen dit en toen dat en dat maanden nadat het afgelopen is dan zit je in een slachtofferrol en hoe je het wend of keert je vindt het maar wat fijn!

Dan heb ik het niet constant over jou of tegen jou het is maar wat je leest. Weet je zeker dat je geen last hebt van achtervolgingswaanzin? Deze mensen zien namelijk ook steeds dingen die er niet zijn of voor hun bedoeld zijn.
En so what trouweens,mag je geen slachtoffer zijn?Ik heb aangegeven ik heb meerder malen stoppogingen ondergaan waarin ik faalde en maar riep nu is het echt over,en nu sta ik er volledig achter en nu is het sl,uss en ga veder met mijn leven.LOOS ALARM was dat.Kan gebeuren.

Nu gata het om en nu sta ik er wel achter.Ik hoef me niet te bewijzen maar daar lijkt het wel op hier gezien de reacties alsmaar naar mij.Erg vervelend en ik begrijp heel goed dat ik dat zelf instand heb gebracht.Ja en?Reden om me dat aan te rekenen?Blijkbaar.
Verliefdheid komt je inderdaad, maar je bent geen willoos slachtoffer die niks anders kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven