***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
BM, gefeliciteerd met Gijs!

Laar, lastig, lastig. Hugo kan ook een hele lange adem hebben en zeer koppig zijn, maar ik probeer me het niet al te veel aan te trekken. Meestal wil Huug bijvoorbeeld gedragen worden als ik Mees draag, maar wat ik dan doe is het volgende:

Hugo: "Mamma, mag ik dragen!"

Ik: "Nee Huug, ik draag nu Mees." (of ik heb geen zin ofzo)

Hugo: "Bleeeeeeer!"

Ik: "Oké Huug, dan blijf je beneden. Steijn, Mees en ik gaan naar boven en je kan mee als je wilt."

Hugo moppert dan nog, maar meestal kiest hij eieren voor zijn geld en gaat mee.

Ben moe vandaag!
Gijs gefeliciteerd met je eerste verjaardag! BM, EJ en Koen natuurlijk ook. Hebben jullie een gezellige dag gehad?

Finn is met onze vrienden mee naar NL. Vlucht heeft een uur vertraging vanwege mist in Amsterdam, maar Finn bleef lief en rustig. Nu maar hopen dat dat zo blijft. Zal blij zijn te horen als ze goed zijn aangekomen.

Ben eerlijk gezed ook blij dat hij met 2 pursers vliegt, mocht er iets verkeerd gaan is hij in de allerbeste handen!

Wel vreemd het huis leeg. Gaan zo lekker even een nieuwe aflevering spooks kijken, joepie. Daarna vroeg naar bed.

Darmen zijn een beetje van slag, verder is mijn hoofdpijn jammer genoeg alweer terug. Bijwerkingen beginnen duidelijk steeds sneller (en gaan langer door).

Morgen reageer is wel weer.
Buitenmeisje, gefeliciteerd met Gijs! Jeetje wat gaat de tijd toch enorm snel, 1 jaar alweer...

Witchke, staat alles al klaar voor Xanders eerste schooldag? Spannend hoor!

Layla, hoe is het nu met je?

Kaj wil ook vaak de trap op gedragen worden en kan ook enorm driftig worden. Ik laat hem dan vaak onderaan de trap staan maar hij blijft er zo een half uur staan krijsen.... Misschien toch ook maar eens een beloningssysteem invoeren.

Beetje uit kunnen rusten vandaag Spitsmuis?

Esan, Vincent in zwembroek haha. Gaat het goed met Vincent op de wc?

Ik ben moe, bah. Ik kan de hele dag wel slapen en ik heb vandaag lekker (bijna) niks gedaan. Lekker kunnen uitslapen vanochtend want man was met Kaj naar het zwembad.
een keer is genoeg.
Swis, wat spannend en lief dat Finn vandaag zijn eerste vlucht zonder ouders heeft gedaan!

Wat is dat toch met peuters die niet zelf de trap op willen lopen? Steijn heeft er geen last van, maar Hugo is dus ook een Peuter!

Steijn en Huug zijn gister naar de kapper geweest en het is niet zo leuk. Bij Steijn valt het nog wel mee, maar ik vind het aan de korte kant. Hugo's haar is gewoon echt te kort en het staat hem niet! (voor degenen die Huug nog nooit hebben gezien: hij heeft, eigenlijk had, lang leuk haar en lang staat hem zo lief!)

Witch, staat alles klaar voor de eerste schooldag van Xander?

Jemig, Hugo's speen is spoorloos (ik heb er geen aandeel in!) en het is een drama. Wat kan hij jammeren zeg!
Hee Lilien, moe zijn is stom, maar het klinkt als goede symptomen toch??

Hier een ok weekend. S. had gisteren een natuurwerkdag en was 'heel erg moe omdat hij zoveel gedaan had' en daardoor kon hij niks meer doen toen hij om vijf uur thuis was, grom. Maar vandaag was erg leuk. 's Ochtends eerst lekker gerend, toen samen met Morris een wandeling gemaakt -is een unicum, ik ben altijd met 3 kinderen op stap- en toen lekker naar het strand geweest waar het niet mistte maar prachtig zonnig was. Helaas morgen alweer maandag dus maar een kort weekend gehad.

BM, van harte gefeliciteerd met Gijs! Wat gaat de tijd toch ontzettend snel!
Gefeliciteerd Gijs!!

Micha, hoe is je hardloopwedstrijd gegaan? Heb je de 10 km gered?

Lilien: naar dat je zo moe bent. Moeilijk in combinatie met een peuter... Hoeveel weken ben je nu?
Kreeg vandaag een telefoontje van het kdv: bij leidsters is de Mexicaanse griep vastgesteld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best een beetje vervelend vindt. Vriend vindt dat ik me niet moet aanstellen.

Puk is woensdag voor het laatst met de betreffende leidsters in contact geweest. Net even opgezocht: incubatietijd is 2-4 dagen en maximaal een week. Dat loopt dus vast los gelukkig.
Oh jee Laar. Dan komt het wel erg dichtbij he? En hee, niet aanstellen? Zieke kinderen zijn nooit leuk, al zeker niet heel erg zieke kinderen. Want dat ze er erg ziek van worden staat wel vast. NIet alles wat erg is moet maar meteen dodelijk zijn, toch? Sterkte. Gaat Puk nu nog naar de creche?

Arme Swiss, alweer hoofdpijn. Wat naar! Hoofdpijn is afschuwelijk, zo indringend en zo niet negeerbaar.

Ik heb vandaag een gesprek op mijn werk, ben er zenuwachtig voor want weet niet zo goed wat te zeggen. Het gaat de laatste tijd niet zo lekker met me, psychisch onder druk en lichamelijke problemen. Dat heeft zich doorgewerkt in mijn functioneren, ik heb stomme fouten gemaakt. Maak thuis OOK stomme fouten trouwens. Heb mijn hersens ergens vergeten. Ik verwacht dat ze daarover willen praten, ik kan alleen absoluut geen beterschap beloven. Denk eerder andersom. Ben oververmoeid, gespannen, heb veel pijn en voel me naar.

Dus.

Leuk he?

Weet niet meer waarop allemaal te reageren! Robbie ook wakker.
Xaal, heel veel sterkte vandaag.

Ik denk dat je concentratie wel verbeterd wordt als je minder zorgen hebt. Als je de tijd voor jezelf neemt door je 50% ziek te laten schrijven bijvoorbeeld, zodat je 's middags lekker kunt slapen. Misschien ook gaan zwemmen ofzo? Weinig impact, toch sporten?

Succes met je gesprek.

Lara, ik zou het niet zo laconiek opnemen. Het is een snel griep die erg besmettelijk is en waar sommige mensen erg ziek van worden. Je hoeft misschien niet direct bang te zijn voor een dodelijke afloop, maar je hebt gewoon al weinig zin in een erg ziek kereltje (en jezelf en J).

Vreemd, zo'n leeg huis zo 's morgens.
Bijna vergeten, Witchke, succes met Xander vandaag!
Jee Xaloy, wat naar... Zou het helpen iets minder te werken denk je? Wat verwacht je van het gesprek?

Swiss, hoe voel je je vandaag?

Precies. Hele zieke kindertjes zijn naar, en zwangere vrouwen ook. De Mexicaanse griep en zwangerschap is geen goede combinatie.

Vriend is wat laconieker, omdat we er nu toch niets meer aan kunnen doen. Dat is wel waar, maar toch is het een kwestie van heel goe in de gaten houden vind ik. Die MC gaat zo snel. Het was ook steeds heel ergens anders en nu komt het dus inderdaad dichtbij. Dat was niet de bedoeling.

Puk gaat overigens wel naar het kdv. De leidsters zijn thuis en meer valt er nu niet aan te doen.
Nog even een hierperdepiep Hoeraatje voor Gijs. Super weer om jarig te zijn.

Xaloy, heel veel succes met je gesprek. Misschien moet je wel even een stapje terug doen (zoals Swiss al zei even tijd voor jezelf) om weer lekker in je vel te komen.

Laar, dat komt inderdaad dichtbij zo die griep. Wij werden vorige week ook door het kdv gebeld dat er een kindje in de parallel groep de griep had. Ik vond het heel netjes dat ze belden. Vincent was zelf ziek thuis (geen mexicaanse griep).

Op school komt het nu ook dichterbij. Nu af en toe een zieke leerling maar binnenkort zullen het er wel steeds meer worden (er zijn ook ouders die de griep hebben).

Swiss, wat een stoere jongen die Finn, zo even zonder papa en mama naar Nederland vliegen. Geniet van je rust. Is het nu een 'goed' teken dat je zoveel last van bijwerkingen hebt (krijg je dus zeer waarschijnlijk geen placebo?).

Witchke, hoe ging het met Xander zo net op school?

Mich, hardloopwedstrijd???

Maandag, wassen, strijken, opruimen................. bah!
Swiss, hoe ging de vlucht eigenlijk met Finn? En hoe was het afscheid?
Het afscheid was voor ons veel moeiijker dan voor Finn.

Ik zweer het je, die jongen is erg makkelijk te ontvoeren. Hij heeft letterlijk 1 seconde gehuild, toen kreeg hij zijn beer in handen en stond vriendin met hem mee te zwaaien en was alles weer ok.

Ondanks dat het vliegtuig een uur!!! vertraging had, was hij geweldig. Vrienden vliegen allebei als purser bij KLM, dus waarschijnlijk mocht hij rondlopen, in de pantry, kreeg hij lekkers etc. Hij vloog trouwens ook business!

Esan, ik hou mezelf ook continue voor dat het goed is dat ik scheel kijk van de koppijn, want hoe erger de bijwerkingen, hoe beter het medicijn werkt. Liever koppijn dan uitzaaiingen!

Ik was afgelopen vrijdag met Finn bij de kinderarts voor de reguliere griepprik, en wij hebben wel afgesproken dat Finn de mex griepprik krijgt. Hij heeft te vaak last van zijn bronchieen. Wil ook dat B de prik haalt (of in ieder geval de gewone griepprik). Volgens de trial arts hoef ik de griepprik niet, omdat mijn immuunsysteem al overuren draait. Joepie, voordeeltje van de trial.
Wat fijn dat het zo goed ging Swiss! Dat is toch wat makkelijker voor jou.

Goed dat Finn die vaccinatie krijgt met zijn longproblemen. Dat is juist het ondredeel dat wordt aangetast met die griep.

Ik heb net de ha gebeld. Ik zou eigenlijk volgende week die vaccinatie halen, maar krijg hem nu vandaag al.

Op het kdv was het lekker rustig. En dat terwijl thuis houden nu geen enkel zin meer heeft.
BM, nog gefeliciteerd met Gijs! 1 jaar alweer, wat gaat het toch hard hè, bij de 2e voel ik dat nog meer. Hebben jullie een leuke dag gehad?

Swiss, wat fijn dat Finn het zo goed deed tijdens het vliegen. Ik kan me voorstellen dat het voor jullie moeilijker is, jullie zullen hem wel missen, ondanks dat je je rust nodig hebt. Ik hoop dat je de komende tijd even lekker bij kunt komen en dat die hoofdpijn minder wordt, want dat is naar.

Xaloy, sterkte met het gesprek, ik kan me voorstellen dat je niet lekker in je vel zit, ik heb hetzelfde, en dan heb ik nog niet eens lichamelijke klachten (behalve regelmatig hoofdpijn). Misschien kun je je inderdaad 50% ziek melden zodat je weer even aan jezelf toekomt? Het is ook niet niks wat je de afgelopen jaren voor je kiezen hebt gehad, Robbie's ziekte, emigreren, en dan nog je gezondheid, ik denk dat dat nu zijn tol begint te eisen.

Mich, fijn dat je gisteren nog een leuke dag hebt gehad, wel een kort weekend idd. ging het lopen goed?

Laar, ik zou ook bezorgd zijn hoor, ik vind het ook wel enger worden met die mexicaanse griep. Ik denk dat als het geadviseerd wordt ik de kinderen wel in laat enten, ze zijn toch al zo kwetsbaar en vaak ziek, ik denk dat deze griep er flink inhakt.

Witch, veel succes met Xander vandaag op school!

Muis, jammer dat de kapsels van de jongens tegenvallen, gelukkig groeit het ws wel weer snel aan.

Ik ga wat doen hier, drukke dag, dingen voor hypotheek regelen (taxateur komt langs en iemand om rolluiken op te meten)
Xaloy, sterkte vandaag. Vervelend dat je je zo slecht voelt, hopelijk komt er iets positiefs uit het gesprek.

Laar, ik vind ook niet dat je je aanstelt. Niet leuk als Puk ziek wordt, niet leuk als jij ziek wordt, en al helemaal niet leuk als je geliefde ziek wordt, want zieke mannen zijn vreselijk om in de buurt te hebben.

Swiss, kan me voorstellen dat het heel moeilijk was om afscheid te nemen van je manneke. Ga je nu wel lekker rustig aan doen?
quote:michasha schreef op 09 november 2009 @ 11:25:

want zieke mannen zijn vreselijk om in de buurt te hebben.

Poe daar zeg je wat. Gelukkig is de volgende een meisje.

Hoe ging het hardlopen?
Gesprek gehad, uitstel van beslissingen tot volgende week. Ik heb gewoon alle ellende eruit gegooid, ze waren er stil van. Nu moeten ze even nadenken.

Deze week werk ik sowieso al 50%. Heb nu alweer koppijn.

Zucht.

Ik moet de griepprik wel halen, heb nu al een ernstig beschadigt immuunsysteem (met de prednison tegen de reuma). Ik wil graag dat Robbie 'm ook krijgt, vind het nergens voor nodig om het risico te lopen.
Ik heb de wedstrijd niet gelopen, omdat die pas om 11 uur begon. S. was de dag ervoor ook al weg, en omdat het zulk lekker weer was wilde ik graag naar het strand. Als ik had meegedaan was het te laat geworden en dat vond ik sneu voor de kleintjes (ik heb mezelf dus weer eens ouderwets weggecijferd - S. wel dagje weg en ik niet). Ik heb nu in m'n eentje een ronde van 10 km gelopen, om acht uur 's ochtends.
Lieve Xaal, hier een knuffel van mij. Goed dat je alles eruit hebt gegooid toch? Het lucht jou waarschijnlijk op en zij weten nu ook hoe het zit. Sterkte meis!
Arme Xaloy... Lucht het wel een beetje op om het eruit gegooid te hebben? Wanneer moet de medicatie gaan werken?

Ik vind het wel een beetje zonde Micha... Had S. niet met de kleintjes naar het strand gekund? Je had je verheugd!
Oh, dat wat Micha zegt dus...
Poeh heftig Xaloy, ik duim voor je gesprek van volgende week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven