Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Hebben ze me verdorie van het Lush forum geknikkerd!
Ik ga straks weer een redelijke bestelling doen in de UK voor mezelf, mams, en een collega.

Hopelijk gaat het allemaal goed, ik lees de laatste tijd alleen maar drama over de aflevering van paketten van Lush. (Dingen vergeten, kapot, DHL die niet levert, DHL die dingen uit je pakje jat)
quote:lola68 schreef op 30 oktober 2009 @ 06:35:

Hebben ze me verdorie van het Lush forum geknikkerd!

Wie??

Kun je er al weer op?
Ja, volgens mij kan ik er weer op.

Ik kreeg gisteren trouwens voor het eerst de Lush times!
Op de Lush website staat bij sommige producten een groen vinkje en bij andere producten niet. Wat betekent dit?
quote:lola68 schreef op 31 oktober 2009 @ 09:46:

Ja, volgens mij kan ik er weer op.

Ik kreeg gisteren trouwens voor het eerst de Lush times!Thuisgestuurd of via de meel?
quote:Nomad schreef op 02 november 2009 @ 14:03:

Op de Lush website staat bij sommige producten een groen vinkje en bij andere producten niet. Wat betekent dit?Hmm....is mij nog nooit opgevallen eigenlijk zal eens kijken.
Volgens mij heeft dat vinkje iets te maken met vegan. Maar wat is er precies niet vegan aan de producten zonder dat groene vinkje? Welke ingredienten gebruiken ze die niet veganistisch zijn?
Dat is inderdaad het ''keurmerk'' dat de producten ook geschikt zijn voor veganisten.

Ik heb vrijdagavond weer besteld:

Voor collega Dreamcream en Coolaulin

Voor mams Dreamcream

Voor mezelf:

Oceansalt

Fairy Tail scrub 2 x

Karma Komba

Seanik

Curly Wurly

Buffy 200 gram

Snowfairy SP
Kaatje, weet jij misschien ook welke ingredienten dus niet veganistisch zijn? Van watvoor dieren komen deze ingredienten etc.?
Nee, dat weet ik zo niet, maar ik heb mezelf daar ook nog nooit in verdiept moet ik bekennen.

Misschien is het handig als je je aanmeldt op het Lush forum (www.lush.nl en dan naar forum) en daar de vraag stelt? Ik weet zo namelijk niet of daar al een topic over is.
Ok, dank voor de tip!
Wat zijn toner tabs eigenlijk? :P
quote:elleinspe schreef op 02 november 2009 @ 14:05:

[...]

Thuisgestuurd of via de meel?

thuisgestuurd.

Jij dus niet?
quote:Nomad schreef op 02 november 2009 @ 14:28:

Wat zijn toner tabs eigenlijk? :PEen tablet die je oplost in heet water zodat je kan stomen.
quote:lola68 schreef op 02 november 2009 @ 14:31:

[...]

thuisgestuurd.

Jij dus niet?

Had je pas nog een mail gestuurd en gevraagd om een Lushtimes?
ja, vlak nadat wij waren lushen. Toen heb ik ze gemaild en ik kreeg antwoord dat de week erop hij waarschijnlijk zou komen.

En dat is dus gelukt.

Toch nog een keertje mailen Elle, ik had trouwens meteen mijn adres erin gezet.
quote:lola68 schreef op 02 november 2009 @ 14:31:

[...]

Een tablet die je oplost in heet water zodat je kan stomen.En het stoomwater kun je laten afkoelen en in een sprayfles doen en daarmee nog een paar dagen je gezicht verfrissen.
Hee Bloempje hoe gaat het?
Ik hoop dat mijn spullen deze week aankomen. Mams heeft de dreamcream echt hard nodig.
heeft iemand een tip voor iets lekkers in een bubbelbad?
Hallo allemaal, hier een stille meelezer en flinke Lushverslaafde.

Ik heb eind oktober een bestelling geplaatst in UK. Omgerekend voor ongeveer 68 euro. We zijn nu 7 werkdagen verder en ik heb nog niets ontvangen. Het is verzonden met DHL.

Wie heeft hetzelfde probleem wel eens gehad? En wat heb je toen gedaan?
even een mailtje sturen naar orders@lush.co.uk met je bestelnr en vragen om een track en trace code.

Kan zijn dat het nog in Engeland is, of op een sorteercentrum van DHL, of dat DHL wel langs is geweest zonder briefjes in de bus te gooien, of dat het pakket kwijt is.....kortom, het kan vanalles zijn. Even mailen dus.

Ik heb 30-10 besteld en woensdag was DHL al geweest. (ik was niet thuis en heb het op vrijdag opgehaald, maargoed, het was er dus binnen een week)
Ok. dank je wel voor het meedenken. Heb inmiddels een mail gestuurd. Nu maar afwachten.....
Die groene V betekent dat de producten veganistisch zijn en dat er dus helemaal geen dierlijke producten aan zijn toegevoegd, dus ook niet als bindmiddel bijvoorbeeld. In andere producten zou bijvoorbeeld wel gebruikt gemaakt kunnen zijn van zuivel of iets dergelijks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven