3000+ Deel 7 alweer
maandag 9 november 2009 om 20:37
hihi ik had zuurkoolstamp met zelfgemaakte aardappelpuree en uienhache... lekker!!!!!!!!!!!!!!
ik ben er niet hoor van vanavond..mij te laat.. morgen therapie dus ik moet het koppie er even bijhouden
Oh en strateeg.. vertel eens wat meer over die man die je gebeld heeft en veel verstand heeft van werk enzo... heel nieuwschierig naar
ik ben er niet hoor van vanavond..mij te laat.. morgen therapie dus ik moet het koppie er even bijhouden
Oh en strateeg.. vertel eens wat meer over die man die je gebeld heeft en veel verstand heeft van werk enzo... heel nieuwschierig naar
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 9 november 2009 om 20:45
Nee Freak, er moet nu dus 20 af wil ik op een echt goed gezond gewicht komen.
Het is een eiwit/proteinen dieet. Van die zakjes die maaltijden vervangen en daarbij veel verse groenten.... en geen port!
Maar eigenlijk doe ik het meer om weer wat fitter te worden dan om echt af te vallen. Omdat ik vrij lang ben valt het niet eens op dat ik 20 kg te zwaar ben maar elke avond ben ik moe en duf, daar wil ik van af!
Het is een eiwit/proteinen dieet. Van die zakjes die maaltijden vervangen en daarbij veel verse groenten.... en geen port!
Maar eigenlijk doe ik het meer om weer wat fitter te worden dan om echt af te vallen. Omdat ik vrij lang ben valt het niet eens op dat ik 20 kg te zwaar ben maar elke avond ben ik moe en duf, daar wil ik van af!
maandag 9 november 2009 om 20:47
Hoe het jij het gedaan Freak? Ik neem bewust dit dieet omdat het heel streng is. Ik weet precies wat ik wel en niet mag, en smokkelen is er dus niet bij.
Het schijnt zo te werken:
Doordat je lijf veel eiwitten en nagenoeg geen vet en koolhydraten binnenkrijgt ga je vet verbranden. Je spieren e.d. hebben eiwitten nodig om niet te verslappen.... ofzo..
dus als het goed is krijg ik geen hangkwabben onder mn armen
Het schijnt zo te werken:
Doordat je lijf veel eiwitten en nagenoeg geen vet en koolhydraten binnenkrijgt ga je vet verbranden. Je spieren e.d. hebben eiwitten nodig om niet te verslappen.... ofzo..
dus als het goed is krijg ik geen hangkwabben onder mn armen
maandag 9 november 2009 om 20:49
Neeee Bubb... er wordt dus niet gesmokkeld !! Hahaha...
toen ik vanmiddag dat pakket had opgehaald heb ik nog wel even fijn in de auto alle wijngummetjes (4 stuks slechts) opgevroten! Maar nu is het echt uit met de pret en ik ga echt streng doen!
Tegelijk moet mr Bianco 10 kg aankomen (!!) om op een gezond gewicht te komen. Dus hij krijgt bananen en 3 x per dag te eten... en ik krijg de zakjes en komkommer!
toen ik vanmiddag dat pakket had opgehaald heb ik nog wel even fijn in de auto alle wijngummetjes (4 stuks slechts) opgevroten! Maar nu is het echt uit met de pret en ik ga echt streng doen!
Tegelijk moet mr Bianco 10 kg aankomen (!!) om op een gezond gewicht te komen. Dus hij krijgt bananen en 3 x per dag te eten... en ik krijg de zakjes en komkommer!
maandag 9 november 2009 om 20:55
Tja in mijn ogen is dat dus niet de juiste manier Bi.. het gaat waarschijnlijk heel snel... maar imo is het te eenzijdig... ik ben gewoon heel gezond gaan eten.. 3 keer per dag.. en bij geeuwhonger een gezond tussendoortje zoals appel of liga of een kopje bouillon.
Verder eet ik dus normaal.. ik bedoel gewoon zuurkoolstamp vanavond
En om het hangen van bepaalde lichaamsdelen tegen te gaan veel bewegen... en dan bedoel ik dus echt veel bewegen.. ik ga 3 soms 4 of meer keren per week naar de sportschool ( dat kon/kan ook omdat ik vorig jaar maar beperkte uren les gaf op school en nu dus zonder werk zit!)
Ik heb ook dat soort zakjes dieeten gedaan hoor.. maar het komt er echt altijd weer aan.
Oh ja en niet snoepen he.. echt niet snoepen... maar om het vol te houden moet je af en toe toch dat patatje eten of een handje drop of chips pakken... anders heeft een mens geen leven toch...???????
Op deze manier hou je het vol en ik heb ook nooit ervaren dat ik op dieet was of dat ik iets niet mocht..... dat scheelt ook een hoop gedoe ...pfff hele lap sorry
Verder eet ik dus normaal.. ik bedoel gewoon zuurkoolstamp vanavond
En om het hangen van bepaalde lichaamsdelen tegen te gaan veel bewegen... en dan bedoel ik dus echt veel bewegen.. ik ga 3 soms 4 of meer keren per week naar de sportschool ( dat kon/kan ook omdat ik vorig jaar maar beperkte uren les gaf op school en nu dus zonder werk zit!)
Ik heb ook dat soort zakjes dieeten gedaan hoor.. maar het komt er echt altijd weer aan.
Oh ja en niet snoepen he.. echt niet snoepen... maar om het vol te houden moet je af en toe toch dat patatje eten of een handje drop of chips pakken... anders heeft een mens geen leven toch...???????
Op deze manier hou je het vol en ik heb ook nooit ervaren dat ik op dieet was of dat ik iets niet mocht..... dat scheelt ook een hoop gedoe ...pfff hele lap sorry
maandag 9 november 2009 om 20:56
quote:schaap1001 schreef op 09 november 2009 @ 20:53:
O jeee nu kan sgaapie even niet meer zwijgen.
Bianc pas op met die maaltijd vervangers.....
Als je tips wilt met normaal eten 20-30 kilo af te vallen. I am your girl.
heb ik dus net gedaan....
*schud sgaap haar poot *
O jeee nu kan sgaapie even niet meer zwijgen.
Bianc pas op met die maaltijd vervangers.....
Als je tips wilt met normaal eten 20-30 kilo af te vallen. I am your girl.
heb ik dus net gedaan....
*schud sgaap haar poot *
maandag 9 november 2009 om 21:00
Ik weet het meiden... ik heb vroegah ook ' gewoon gelijnd'. Maar het schijnt juist met deze dat je ook op de lange termijn op gewicht blijft. Het gaat is fases. De eerste fase is heeel streng, daarna wordt het wat soepeler en daarna ga je over naar 'normaal' eten.
Het gaat allemaal onder begeleiding van een dietiste en je kan dat spul ook alleen bij een dietist kopen.
Het gaat allemaal onder begeleiding van een dietiste en je kan dat spul ook alleen bij een dietist kopen.