3000+ Deel 7 alweer

05-11-2009 10:02 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Aan mij de eer.

Komen jullie gezellig mee babbelen?

Dit is deel 7

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe, om onze Thee te quoten

En denk er aan dames, de nummer 8 openen is voor ons Appeltje!!
Voor iedereen die het lezen wil.

Ik ben zelf 20-25 kilo afgevallen. Ja ik heb heel streng voor mezelf moeten zijn. Maar nu is er nog steeds 20 kilo vanaf. Dus ik vind zelf dat ik even recht van spreken heb.

Het eerste wat ik heb gedaan is suiker van het menu schrappen. En ja dat is verdomde moeilijk. Suiker is namelijk verslavend. Verslavender dan sigaretten en verslavender dan drug volgens onderzoeken. De eerste 2-3 weken zijn een drama. je gaat zoeken naar alles wat je maar kunt verzinnen aan fruit en groente om je suiker gehalte op pijl te houden.

Als je daardoorheen bent wordt je heel creatief en ga je etiketten lezen. maar ook echt lezen. en dan blijkt dat light producten vaak helemaal niet light zijn. bijvoorbeeld jolight van remia (of hoe heet die dure bagger)zit meer vet en suiker in als de frietsaus van de lidl......!!!!!!!. Drink na 3 weken geen suiker maar weer eens iets met suiker. Dan pas weet je hoe zoet dingen gemaakt worden.

Ik ben van de 25 kilo nog steeds 15 kilo kwijt.

En die 10 kilo zijn te wijten aan het feit dat ik me een jaar nergens aan gehouden heb. GRIJNZ sorry lag even in scheiding en zo. Maar vanaf deze week weer begonnen.

Het enige waar niemand aan komt zijn mijn 2 dubbele boterhammen met pure chocopasta 's morgens.

my two cents
Ik heb de afgelopen jaren al 100 x geprobeerd om regelmatig te eten. Zo ontbijt ik bijvoorbeeld nooit. Lunch meestal pas rond 14.00 uur en avondeten...soms om 18.00 uur en soms om 21.00 uur. Vaak geen zin/tijd/puf meer om te koken. Kortom.. ik ben gewoon een drama met regelmaat en eten.

Dat is ook een reden waarom ik hiervoor gekozen heb, ik MOET nu 4 tot 6 van die zakjes per dag nemen. Er zitten echt lekkere dingen bij, bijvoorbeeld havermout voor 's morgens. Of omelet voor 's avonds, maar alles wordt aangemaakt met die zakjes. Niet aangemaakt, maar gemaakt, Zakje, water, staafmixer, eten.
En nee sgaapie sport uit principe niet GRIJNZ GRIJNZ
Ok Bi dan zeg ik... DOEN! en hou je taai.. plemp de eetfrustraties hier maar lekker neer hoor...

Ik ga nu dvdtje kijken en vroeg slapen... genoeg aan me hoofd.. KUS!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Bianc we zullen het de eerste tijd alleen nog maar hebben over overheerlijke wortelen en komkommers
Echt knap van je Sgaapie (dus vroegah was je een enorm sgaap en nu een lief sgaapie?)

Ik ben ook een echte zoetekauw dus ik zal de ontwenningsverschijnselen voor suiker zeker nog wel voor mn kiezen krijgen.

Maar weet je.. mr Bianco moet 10 kg aankomen en dat lijkt nog moeilijker dan lijnen.
Truste Freaky...

en jullie mogen lekker babbelen over chocopasta, koek, chips, en noem maar op...

alleen NIET over port!!!
Sgaap

13-15 maat 44

18-25 maat 34/36

25-33 van 34 stiekem naar 46

33-37 terug naar maat 36 en dat is nu een keurige 40
Heb ik wat gemist Freak? Dat je zegt dat je genoeg aan je hoofd hebt?
Freak sorry ik negeer je niet hoooooooor egnie Hug
Echt heel knap Sgaap!! En nu op gewicht blijven dan he, dat valt ook niet altijd mee natuurlijk.

Bij mij:

14-18 maatje 36

18-30 gegroeid naar maat 42/44

31 maatje 36 (scheiding, minnaar, roken!)

40 maat 42/44

41 maat 38????? (das over 2 maanden al!)
Komkommer met feta en olijven

Komkommer met yoghurt en tuinkruiden

Komkommer met azijn en een beetje honing

Komkommer met rookvlees op bruine boter ham
Sporten heb ik echt geen tijd voor... en ook geen zin op het moment dat ik er wel tijd voor heb.

Water drinken vind ik vreeeeeeeeeselijk. Ik vind het goor en ik krijg het er koud van.
Bianc dat lukt al bijna 4 jaar alleen mijn scheiding heeft wat roet in het eten gegooid, even schijt aan alles gehad:)
mmmmmmmmmmmm lekker Sgaapie
Ik ben crea geworden in die tijd dat ik suiker vrij at.

Moet alleen weer even graven in mijn geheugen Is ook wel goed voor mezelf
Scheiding was bij mij juist goed, het vlooog er vanaf. Maar dat heb ik er niet voor over hoor
Bianc ik heb geleefd op sigaretten cola light en boterhammen met pasta en evergreens een tijdje. en daarna gedacht, bekijk het allemaal maar even
Ik kan het me levendig voorstellen Sgaapie... maar voorlopig ben je nu toch nog op een prachtig maatje?
Oh bianc ik ben tevreden met mijn lijf. Er mag wat af, maar het moet niet, het is eerder het gezondere eten. Ik leef onregelmatig en ik rook dus ja ergens moet ik het evenwicht vinden
En een h&m maatje 40 voor de duidelijkheid.
Bij mij gaat het meer om het regelmatige eten.

In de tijd dat ik nog volop in de bouw meewerkte verbruikte ik echt wel veel meer calorien dan ik binnen kreeg. Maar door de onregelmatigheid (en de alcohol s avonds) is er in die tijd echt geen grammetje afgegaan.
Mijn eerste winst is dat ik geen alcohol drink volgens mij.
Precies Sgaap, ik elke avond ongeveer 5 glaasjes port, dat zet lekker aan. Ben benieuwd of ik vanavond kan slapen zonder mn geliefde portje achter mn kiezen.
Ik slaap nog na 10 redbull aan mij heb je niets, zo gewend aan cafeine in cola dat het me niet veel meer doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven