Saai!
zondag 8 november 2009 om 19:09
zondag 8 november 2009 om 22:12
Hallo, lieve elfenkindertjes van me!!!
Heb uiteraard geen tijd om terug te lezen, maar wilde wel even melden dat ik het zoooo fantastisch saai heb! Ik ben gelukkig tot op het bot. Weet nu pas hoe erg ik mijn vrienden gemist heb. Heb enorme vertraging op de heenweg gehad (2 x), in een superdeluxepoepiesjiek hotel ondergebracht (saai.... grin) en was er pas een dag later. Maar oh wat was die lange reis het waard.
Lieve meisjes, braaf zijn. Mama is over een paar weekjes weer thuis.
voor Doezelmijn, Snjookiepokie en Dezzy. (sorry als ik mensen mis!)
Heb uiteraard geen tijd om terug te lezen, maar wilde wel even melden dat ik het zoooo fantastisch saai heb! Ik ben gelukkig tot op het bot. Weet nu pas hoe erg ik mijn vrienden gemist heb. Heb enorme vertraging op de heenweg gehad (2 x), in een superdeluxepoepiesjiek hotel ondergebracht (saai.... grin) en was er pas een dag later. Maar oh wat was die lange reis het waard.
Lieve meisjes, braaf zijn. Mama is over een paar weekjes weer thuis.
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 9 november 2009 om 22:20
Ohai. Ik ben heel druk met werk. Woensdag saai naar een buitenlands congres. Wel een buitenland dat met de trein bereikbaar is. Kan moeders weer even lekker een paar nachten bijtukken op een hotelkamer. Maar nu wel eerst een verhaaltje schrijven dat ik daar voor moet dragen! En dat is super saai en moeilijk! groetjes, van mij.
maandag 9 november 2009 om 23:01