Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Lekker saai snacken Steph. Is de envelop al aangekomen?? Hier nog niet helaas.

Was is inmiddels gevouwen.
Shit, komt een van de katten gezellig binnen met een grote vogel in haar bek... Gelukkig is ze er niet verder mee gelopen dan de deur. Nummer 2 vond het wel interessant en kwam ook vast snuffelen terwijl ik naar de badkamer liep om huishoudhandschoenen te pakken (ik dacht gezien te hebben dat de vogel nog leefde). Met dat ik de vogel probeer op te tillen vliegt hij weg, gelukkig wel direct naar buiten. Kat nr. 2 er direct achteraan maar dat zette geen zoden aan de dijk.

Dit is de eerste keer sinds ik hier in het zuiden woon dat ze iets voor me gevangen hebben.
En nu is de vloer nat omdat ik gedweild heb en dus ben ik bijna wel verplicht om hier op het forum aanwezig te zijn totdat de vloer weer droog is.
Snjokorn, jaaaaaaa is net in de bus gevallen wat een mooie kaarten zijn het zeg en snel dat dat gaat.
Oei er zijn wat saaie dingen gepost even teruglezen.
Appeltje was erg saai he toen ik wegging.

Ik ben de hele dag al saai. Saai huishoudelijke taken doen, saai wat opruimen en nu saai de tijd om te forummen.

Steph je gaat nooit meer bij dat saaie restaurant eten of wel?! En Snjookje saai die katten van jou. Brengen je een vogeltje leeft ie nog (gelukkig maar)
Ik heb nu de balkondeur niet wagenwijd openstaan en heb het gordijn ervoor dichtgetrokken (is ook functioneel om de zon uit mijn gezicht te houden).

Het is hier trouwens nog steeds saai zonnig.

Steph:
quote:steph schreef op 07 november 2009 @ 13:21:

Snjokorn, jaaaaaaa is net in de bus gevallen wat een mooie kaarten zijn het zeg en snel dat dat gaat.

Het is wel typisch he, de afstand IS-NL is korter (voor de post dan) dan NL-IS.

Een bekend verschijnsel hier. De afstand noordijsland-Reykjavík is ook korter dan andersom.
Vloer is droog. Moet ik maar eens onder de douche springen en daarna lekker gaan tutten met maskertjes enzo.

En dan moet je stil zitten dus... saai forummen maar weer.
Heb ook nog maar even een was in de machine gegooid.
Ik heb het saaie schaatsen gezien en ga nu lekker saai met Lief bankhangen.
Ik ga zometeen maar eens een "evening dress" aantrekken en me klaar gaan maken voor de avond.

Moet ook nog even pinnen, is wel handig om wat geld op zak te hebben.
Veel plezier Snjo.
Je bedoelt zeker SAAI plezier?? Dank je wel.
Hoe saai kan een party zijn als je ook al naar een "before party" bent geweest????
Het antwoord: verschrikkelijk saai.
1 van de wat jongere verpleegkundigen was ladderzat toen ze kwam en had nog niet genoeg gegeten.

Na het voorgerecht zijn er 2 anderen met haar de zaal uitgegaan en uiteindelijk heb ik haar naar het ziekenhuis gebracht (naar de afdeling waar ze normaal werkt) alwaar ze aan het infuus met vocht gelegd werd en ze morgen met flinke koppijn wakker wordt.
Verder was het heel leuksaai, saaie partymaster, saaie cadeaus die je kon winnen en nog saaiere spelletjes die we moesten doen.

Het minpuntje van de avond (maar dat ligt geheel en al aan mij, ik ben een saaie muts): de muziek van de band vond (en vind) ik veelste hard. Daar word ik nou écht gek van.
Saaiemorgen,

Uiteraard Snjo wenste ik je een saaie avond, dat is ook gebeurd.

Je wordt ouder en dan kun je niet meer tegen harde muziek meid.

Ik heb gisteren, zonder te weten, tegen een minister staan te praten. De gemeenteraardsverkiezingen komen eraan wat inhoud dat Den Haag dan maar het land in moet gaan. Sta ik tegen die vent te lullen over lokale dingen zegt hij: Daar heb ik eerlijk geen verstand van want ik werk in DH (wat doe je dan hier?). Dus ik, goh dat is vervelend voor je!!! Wie ben jij dan? Ehh, ik ben minster van der Laan......... Juist die.
Je hebt je verder toch wel politiek correct gedragen he...

Ik zou van een aantal mensen ook niet weten dat ze minister zijn hoor.
Nou ja politiek correct, ik zei je tegen hem. Dat doe je tegen elke lokale politicus, dat is hier normaal. Hij kwam mij bekend voor dat wel en is aardig.

Gaat net de telefoon, krijg straks saaie visite.......Als ze dat kind maar niet laten kome want als je over saai praat is dat het toppunt.
quote:steph schreef op 08 november 2009 @ 09:55:

Nou ja politiek correct, ik zei je tegen hem. Dat doe je tegen elke lokale politicus, dat is hier normaal. Hij kwam mij bekend voor dat wel en is aardig.

Gaat net de telefoon, krijg straks saaie visite.......Als ze dat kind maar niet laten kome want als je over saai praat is dat het toppunt.

Hier wordt U alleen maar gebruikt voor de president. Voor de rest is het je, jij en voornamen. Heel raar in het begin.

Saai praten over kinderen is ubersaai (wat ben je groot geworden zeg....)
Gelukkig is het kind al zelfwonend maar wel saai.

Over kinderen praten gebeurt hier in huis in de negatieve zin zo van. Goh, wat was dat k*tkind weer vervelend enz.....

Hier geen van ons kinderen in huis hoor.

Snjo, hoe jong ben jij eigenlijk?
quote:steph schreef op 08 november 2009 @ 10:04:

Gelukkig is het kind al zelfwonend maar wel saai.

Over kinderen praten gebeurt hier in huis in de negatieve zin zo van. Goh, wat was dat k*tkind weer vervelend enz.....

Hier geen van ons kinderen in huis hoor.

Snjo, hoe jong ben jij eigenlijk?Ik ben dinsdag 25+ geworden (36 in het echt). Hier ook geen kinderen hoor en dat wil ik graag zo houden. Heel saai hier in huis. Mijn motto: kids are fine as long as they are not mine.
quote:snjokorn schreef op 08 november 2009 @ 10:30:

[...]

Ik ben dinsdag 25+ geworden (36 in het echt). Hier ook geen kinderen hoor en dat wil ik graag zo houden. Heel saai hier in huis. Mijn motto: kids are fine as long as they are not mine.

, zou echt Steph. Eerst wilde ik ze wel maar toen dat niet ging, ehhh 3 procent kans had op een gezond kind zag ik dat een leven zonder kinderen zeer leuk is! Ik ben overigens 40 jaar, echt waar.

Bezoek is weg, ik heb gegeten, ff frommen en dan schaatsen kijken zo saai is dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven