Saai!
vrijdag 6 november 2009 om 22:02
quote:Dushi74 schreef op 06 november 2009 @ 21:59:
Heb trouwens vannacht saai gedroomd over jouw sokken Snjookje. Je had er zoveel gemaakt dat ik eronder bedolven werd. En ik moest naar boven zwemmen en klauwen om weer uit die berg te komen.Dat heet gewoon nachtmerrie. Had ik wel leuke kleurencombies gemaakt??
Heb trouwens vannacht saai gedroomd over jouw sokken Snjookje. Je had er zoveel gemaakt dat ik eronder bedolven werd. En ik moest naar boven zwemmen en klauwen om weer uit die berg te komen.Dat heet gewoon nachtmerrie. Had ik wel leuke kleurencombies gemaakt??
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 6 november 2009 om 22:03
quote:Dushi74 schreef op 06 november 2009 @ 21:58:
Ooh dat heb ik de afgelopen weken gedaan toen logee hier was. (bedoel vanaf de bank forummen/ tv kijken en een dekentje over je heen hebben als het nodig is. Echt slapen doe ik liever in mijn bed.Mijn bank is een officiele slaapbank dus tja, ach, kijk.
Ooh dat heb ik de afgelopen weken gedaan toen logee hier was. (bedoel vanaf de bank forummen/ tv kijken en een dekentje over je heen hebben als het nodig is. Echt slapen doe ik liever in mijn bed.Mijn bank is een officiele slaapbank dus tja, ach, kijk.
vrijdag 6 november 2009 om 22:05
vrijdag 6 november 2009 om 22:06
quote:Dushi74 schreef op 06 november 2009 @ 22:04:
Ah nee, ik heb geen slaapbank maar een gewone bank waar je op kunt liggen. Maar het scheelt een boel als je een slaapbank hebt. Die ligt vast heerlijk.Doet 'ie ook maar als ik zo'n lui weekend gehad heb, wil ik 'm niet meer inklappen... (langzaam aan afkicken).
Ah nee, ik heb geen slaapbank maar een gewone bank waar je op kunt liggen. Maar het scheelt een boel als je een slaapbank hebt. Die ligt vast heerlijk.Doet 'ie ook maar als ik zo'n lui weekend gehad heb, wil ik 'm niet meer inklappen... (langzaam aan afkicken).
vrijdag 6 november 2009 om 22:09
quote:Dushi74 schreef op 06 november 2009 @ 22:07:
Heel heel langzaam dan saai afkicken van de slaapbank Snjookje. Zodat de ontwenningsverschijnselen mee gaan vallen.Dus jij vind dat ik dat ik gewoon die bank moet omtoveren?? (dat lees ik tussen de lijnen door). Daar wil ik graag gehoor aan geven. Lekker saai.
Heel heel langzaam dan saai afkicken van de slaapbank Snjookje. Zodat de ontwenningsverschijnselen mee gaan vallen.Dus jij vind dat ik dat ik gewoon die bank moet omtoveren?? (dat lees ik tussen de lijnen door). Daar wil ik graag gehoor aan geven. Lekker saai.
vrijdag 6 november 2009 om 23:01
Het was echt giga vol saai bij de Italiaan. Nadelen: de kaart werd voordat we eten krijgen voor onze neus neergelegd, nadat we bestelden vroegen ze wat we wilde drinken, vijf min na de bestelling kwam gerecht 1. 5 Min nadat het eerste gerecht op was kwam het volgende gerecht. Ook spraken ze geen Nederlands maar duits waardoor mijn dessert tot twee keer toe verkeerd gebracht werd. De laatste keer ook maar ik luste het en ik had honger dus op eten. Min puntjes wel maar het eten was gewoon goed. Verschikkelijk saai dus.
zaterdag 7 november 2009 om 10:11
Ben net m'n bed uit maar moest eerst saai m'n farmville boerderij op orde maken....
Wat een saai avondje gisteren Steph.
IK heb vanochtend al saai een paar foto's gemaakt van de lucht.
Saai dat ik appeltjesgroen gemist heb zeg. Ben naar bed gegaan en ga zometeen, als ik de kamer gezogen en gedweild heb (ja, ik geloof dat ik hyper ben vandaag), de slaapbank uitklappen zodat ik iets meer beweegruimte heb als de vloer aan het drogen is.
Wat een saai avondje gisteren Steph.
IK heb vanochtend al saai een paar foto's gemaakt van de lucht.
Saai dat ik appeltjesgroen gemist heb zeg. Ben naar bed gegaan en ga zometeen, als ik de kamer gezogen en gedweild heb (ja, ik geloof dat ik hyper ben vandaag), de slaapbank uitklappen zodat ik iets meer beweegruimte heb als de vloer aan het drogen is.
zaterdag 7 november 2009 om 11:02