Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Precies lekker saai cocoonen in bed! Heerlijk.
Maar dan mag ik niet vergeten lappie mee te nemen. Anders wordt het wel heel saai en kan ik jullie niet op de hoogte houden..
Met lappie in bed is het saaiste wat je kunt doen maar heerlijk decadent! En ik doe het nu lekker ook.
Ik kan ook heel saai de bank tot bed omtoveren. Dan kan ik ook nog TV kijken enzo.
Ooh dat heb ik de afgelopen weken gedaan toen logee hier was. (bedoel vanaf de bank forummen/ tv kijken en een dekentje over je heen hebben als het nodig is. Echt slapen doe ik liever in mijn bed.
Heb trouwens vannacht saai gedroomd over jouw sokken Snjookje. Je had er zoveel gemaakt dat ik eronder bedolven werd. En ik moest naar boven zwemmen en klauwen om weer uit die berg te komen.
quote:Dushi74 schreef op 06 november 2009 @ 21:59:

Heb trouwens vannacht saai gedroomd over jouw sokken Snjookje. Je had er zoveel gemaakt dat ik eronder bedolven werd. En ik moest naar boven zwemmen en klauwen om weer uit die berg te komen.Dat heet gewoon nachtmerrie. Had ik wel leuke kleurencombies gemaakt??
quote:Dushi74 schreef op 06 november 2009 @ 21:58:

Ooh dat heb ik de afgelopen weken gedaan toen logee hier was. (bedoel vanaf de bank forummen/ tv kijken en een dekentje over je heen hebben als het nodig is. Echt slapen doe ik liever in mijn bed.Mijn bank is een officiele slaapbank dus tja, ach, kijk.
Nee zelfs dat had je niet Snjookje. De meest vreemde combi qua saaie kleuren zag ik voorbij komen. Bizar gewoon.
Ah nee, ik heb geen slaapbank maar een gewone bank waar je op kunt liggen. Maar het scheelt een boel als je een slaapbank hebt. Die ligt vast heerlijk.
quote:Dushi74 schreef op 06 november 2009 @ 22:04:

Nee zelfs dat had je niet Snjookje. De meest vreemde combi qua saaie kleuren zag ik voorbij komen. Bizar gewoon.He jakkes. Ik ga van het weekend trouwens aan het vierde paar beginnen (roze en zwart/grijs).
quote:Dushi74 schreef op 06 november 2009 @ 22:04:

Ah nee, ik heb geen slaapbank maar een gewone bank waar je op kunt liggen. Maar het scheelt een boel als je een slaapbank hebt. Die ligt vast heerlijk.Doet 'ie ook maar als ik zo'n lui weekend gehad heb, wil ik 'm niet meer inklappen... (langzaam aan afkicken).
Kijk dat zijn gewoon normale saaie combi's. En leuke kleurtjes ook.
Heel heel langzaam dan saai afkicken van de slaapbank Snjookje. Zodat de ontwenningsverschijnselen mee gaan vallen.
quote:Dushi74 schreef op 06 november 2009 @ 22:07:

Heel heel langzaam dan saai afkicken van de slaapbank Snjookje. Zodat de ontwenningsverschijnselen mee gaan vallen.Dus jij vind dat ik dat ik gewoon die bank moet omtoveren?? (dat lees ik tussen de lijnen door). Daar wil ik graag gehoor aan geven. Lekker saai.
Ik kwam even kijken hoe saai het hier is.
Gewoon lekker doen Snjookje, je weekend is al begonnen dus het slapen op de slaapbank kan beginnen. Waarom wachten tot het saai zondag is?!
En Appeltje wat vind je ervan? Saai genoeg?
Ik ga een dvdtje kijken dus ik sluit lappie af. Fijne saaie avond allemaal.
Nou word het helemaal saai als je gaat, Dushi.
Het was echt giga vol saai bij de Italiaan. Nadelen: de kaart werd voordat we eten krijgen voor onze neus neergelegd, nadat we bestelden vroegen ze wat we wilde drinken, vijf min na de bestelling kwam gerecht 1. 5 Min nadat het eerste gerecht op was kwam het volgende gerecht. Ook spraken ze geen Nederlands maar duits waardoor mijn dessert tot twee keer toe verkeerd gebracht werd. De laatste keer ook maar ik luste het en ik had honger dus op eten. Min puntjes wel maar het eten was gewoon goed. Verschikkelijk saai dus.
Saaie morgen allemaal,

Slaapt iedereen nog ofzo?
Ben net m'n bed uit maar moest eerst saai m'n farmville boerderij op orde maken....

Wat een saai avondje gisteren Steph.

IK heb vanochtend al saai een paar foto's gemaakt van de lucht.

Saai dat ik appeltjesgroen gemist heb zeg. Ben naar bed gegaan en ga zometeen, als ik de kamer gezogen en gedweild heb (ja, ik geloof dat ik hyper ben vandaag), de slaapbank uitklappen zodat ik iets meer beweegruimte heb als de vloer aan het drogen is.
Change of plans. Eerst het ergste stof maar even weggehaald (heb gelukkig geen stofallergie), de bank uitgeklapt zodat het daaronder ook weer helemaal schoon is, vervolgens was opvouwen en even snel stofzuigen en dan dweilen en forummen enzo...
Ik ga lekker saai snacken ofzo iets maar eerst die giga saaie poets............bleeeggghhh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven