Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

@marielle, dan moeten we volgens mij ook in één huis gaan wonen, dan schijn je tegelijk ongesteld te worden. weet niet of we dan ook allemaal thuis willen bevallen in september, wordt wel lekker druk... kunnen we beter een verloskundige, gyneacholoog en kraamhulp kopen.
Vera, dat zijn remsporen. Die tellen niet. Ja, 2 meiden! Hartstikke leuk! En wel twee testen ja. Anders kom je er toch nooit achter?

Man vindt me weer leuk. Fjoef! Anders kon ik septembersjaak wel vaarwel zeggen! Nou ja of heel snel op zoek gaan naar een andere donor. Wat me waarschijnlijk ook wel zou lukken (hihi).
quote:Vera01 schreef op 09 november 2009 @ 23:06:

carrera, volgens marielle worden het 2 meisjes, maar op dit moment ben ik met alles blij! al heb 2 bruine strepen (of ben ik dan aan de diarree?!).Of je hebt met een geklust, kan natuurlijk ook nog. Is je hubbie misschien niet zo blij mee he?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Riz schreef op 09 november 2009 @ 23:09:

[...]als ze in je stringetje zitten wel ja...al is t best knap 2 streepjes op zo'n touwtje te krijgen!

**kan er niks aan doen visualiseerd alles**
Jeetje wat schrijven jullie veel!!!

Heb ik helemaal geen tijd voor gehad... Veel te druk gehad met klussen, de babykamer MOET af! Ik heb hem blauw gemaakt, zooo leuk!!!

Wat denken jullie? Kan ik het bedje alvast opmaken?

Trouwens, ik ga 8-9-10 bevallen en ik krijg een zoon!!!

Hartstikke leuk! We hebben al 2 dochters, en eigenlijk hebben we ook al een zoon, maar hij is overleden tijdens de zwangerschap (maar daar gaan we het niet over hebben, een zwangerschap gaat altijd goed *cynisch*).

Hebben jullie trouwens al last van kwaaltjes? Ik heb nu al het idee dat ik mijn broeken niet kan dicht krijgen (komt heus niet door de m&m's)
* is ook erg visueel ingesteld, maar kon gelukkig geen plaatje vinden van bruine strepen in een stringetje*
Ja wel thuis bevallen! Is me vorige keer ook best bevallen!

We gaan op stand bevallen. Zal ik het Hilton afhuren?
2 bruine streepjes???? In je string? Geen twijvel mogelijk. Een tweeling!!!
quote:Marielle1410 schreef op 09 november 2009 @ 23:07:

Pfffffft hahhahaa! Nou Carrera jou kunnen we er duidelijk ook wel bij hebben!

Ik zit werkelijkwaar aan een roseetje! Bonnie st. Claire is er niks bij! Hahahaha!

Ach gossie... Kijk me nou liggen!

[afbeelding]

Kijk maar uit hoor, dit is je toekomstbeeld:

Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Carrera schreef op 09 november 2009 @ 23:11:

[...] Of je hebt met een [afbeelding] geklust, kan natuurlijk ook nog. Is je hubbie misschien niet zo blij mee he?

alleen al voor die tanden zou ik het doen... nee, ben bang dat het echt 2 bloemkoolkinderen gaan worden, blond haar en blauwe ogen.

moet nu echt naar bed samen met m'n hubby. geklust wordt er nog niet, zit (nog steeds) in m'n bloederige periode. slijmdraden controleren heeft dus ook geen zin. pffffff.... dan maar gewoon slapen.
quote:lady_bug schreef op 09 november 2009 @ 23:12:

Hebben jullie trouwens al last van kwaaltjes? Ik heb nu al het idee dat ik mijn broeken niet kan dicht krijgen (komt heus niet door de m&m's)

Oh dat kan best hoor. Als die meiden van het zomertopic met 5 weken zwangerschap al positiebroeken nodig hebben, mag jij ook. Leuk toch? Desnoods tel je vast in de min. Ik ben nu -5 weken zwanger. Klinkt bijna hetzelfde hoor!
Ik heb besloten dat ik deze keer een keizersnee wil, en ik krijg een 11 ponder. Heb ik meteen alles gehad.

Maar ik ga wel thuis bevallen, ik heb geen zin in gesleep naar een ziekenhuis toe hoor. Veels te veel gedoe, nee dat heb ik er niet voor over.
quote:lady_bug schreef op 09 november 2009 @ 23:12:

We hebben al 2 dochters, en eigenlijk hebben we ook al een zoon, maar hij is overleden tijdens de zwangerschap (maar daar gaan we het niet over hebben, een zwangerschap gaat altijd goed *cynisch*).

**houdt van cynische mensen, maar kon het niet laten.**
quote:Vera01 schreef op 09 november 2009 @ 23:15:

[...]

moet nu echt naar bed samen met m'n hubby. geklust wordt er nog niet, zit (nog steeds) in m'n bloederige periode. slijmdraden controleren heeft dus ook geen zin. pffffff.... dan maar gewoon slapen.Ik zou voor de zekerheid wel gaan controleren hoor!!! Stel je nou voor dat je wel slijmdraden hebt. Zou echt jammer zijn als het daardoor niet lukt.
Zoooo! En het rijk voor mezelf. Man is naar bed. Hehe, dacht dat ie nooit zou gaan!

Heb wel wat weg van Bonnie hoor pas maar op.

Oh ik moet zo hard lachen steeds dat kerel me echt niet meer voor volwaardig mens ziet.

Lady-bug ook nog lekker laat op! 8-9-10 is een mooie datum. Druk in de weer geweest vandaag zeg! Kwaaltjes...

Jazeker! Ik heb onnoemelijke zere tieten! Komt heus niet omdat er gister rare dingen mee gebeurd zijn... En ik heb last van mijn darmen. Had Momo ook, maar die is er inmiddels weer vanaf las ik.

Oh ik heb zin om nu al te testen!
Hebben jullie al een ticker aangemaakt?

Hier vast een voorproefje:

Hubby, klussen en slijmdraden? Hahahaha och jeetje, wat erg haha!
quote:Carrera schreef op 09 november 2009 @ 23:22:

Hebben jullie al een ticker aangemaakt?

Hier vast een voorproefje:

[afbeelding]Ooooooh ja! Dat wil ik ook!!!!!!! Hahaha lekker hysterisch!
Die ticker is voor ladybug trouwens, blauw toch? Op een gegeven moment gaat het zo hard, dan kun je zelf de tel niet meer bijhouden natuurlijk. Dat begrijp ik helemaal.
@carrera, daar ben je verdomd handig mee. kan je er niet voor ons allemaal eentje maken. leuk, zet ik 'm alvast op hyves. wat mij betreft mag de hele wereld weten wanneer ik ga bevallen!
Nou het is supermakkelijk hoor. Gewoon hier je uitgerekende datum invullen en dan dit regeltje knippen en plakken:

http://legacy.sheknows.co ... kers7-20-1283929200-0.png

(Dus alle andere tekens even wegpoetsen.)

Wel stom trouwens dat sommige websites een foutmelding geven. De uitgerekende datum zou te ver in de toekomst liggen. Gelukkig denken sommige mensen gewoon wat verder door!
Mmmm, het lukt niet. Stomme sites zeggen dat de datum te ver in toekomst ligt... Ze snappen het gewoon niet!?! Eikels! Hoe doe jij dat Carrera?
meiden, ga nu echt naar bed. **gaapt**
Jaaaa! Hij doet het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven