Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Haha! Jaloers kreng

Nee, blowen en zwanger zijn of worden gaat niet zo goed samen....maar de uitdrukking de munchies hebben vind ik wel heel leuk!
Grappig, dat munchies met joints te maken heeft, op vakantie in Australië was het gewoon lekkere trek, vooral op de late avond...

Al moet ik zeggen dat die term het vaakst werd gebruikt door mijn neef... die niet vies was van iets als een joint...

Jeetje, complete afkickkliniek hier! Eerst de alcohol, nu mag ik ook al niet meer blowen!

Spuiten en snuiven is dan zeker ook niet meer okee?
Nee hoor! Ze zijn ook lelijk. Heb zelfs heel even het idee gehad dat wanneer zij model kunnen worden. Ik het absoluut zeker te weten ook kan worden!

Maar dat was meer een vlaag van verstandsverbijstering denk ik...
Oh Sproet, je mag enkel de geur van je eten opsnuiven, de rest vliegt eruit :P
Ik kan jullie niet meer bijhouden!
De munchies? Nog nooit van gehoord. Nitwit dat ik ben!
Verdikkie...

En van eten opsnuiven word ik juist weer zo misselijk... Blijft er werkelijk niks meer te genieten over zo....

Pffff... waarom ik toch in godsnaam zwanger ben geraakt???
En nu ga ik echt hardlopen. Tot over 5 minuten!
Haha, zet hem op!
Spuiten doe ik elke avond hoor! Al 6 maanden!

Kan prima.
Marielle *trots*
ik ga voor denise
En wat spuit jij dan, Riz?

Heroïne schijnt "not done" te zijn hier...
Ja, ik denk dat Denise ook gaat winnen....zij is wel mooi, maar ook wel een beetje standaard vind ik.

Gelukkig dat die lianne eruit is...van haar gingen mn nekharen overeind staan!
Heroine not done?? Tssss...belachelijk!

Nee, ik spuit Fragmin...zijn trombose spuitjes die ervoor zorgen dat je bloed niet kan stollen. Elke avond een injectie in mn been.
Ben nu te lui en ga lekker bankhangen. Morgen doe ik mee met gekke plaatjes plakken. Vannacht goed op jullie eiers broeden he.
Hoe lang moet je dat blijven spuiten dan?

(Lijkt me tijdens de daadwerkelijke bevalling niet wenselijk, toch? -sprak zij als leek- Als je dan wat problemen krijgt met de placenta of zo... klinkt eng!)
marielle, ben ook trots op je. zodra ik me beter voel ga ik ook weer beginnen. ben hardloop-verslaafd namelijk.

sproet, heb laatst een alcoholvrij biertje gedronken, meest nutteloze uitvinding die je maar kan bedenken. juist dat gevoel als je lichtelijk aangeschoten bent is zo lekker. als je dat toch niet krijgt, waarom zou je dan nepbier/wijn enz drinken... ook geen aanrader dus. blijf dan maar lekker eten.

manlief komt thuis, ga even socializen.
De spuiten tot aan de bevalling of vlak erna, en de bloedverdunners die ik daarnaast ook slik elke ochtend tot week 36.

Hoe dat gaat weet ik verder ook niet precies, maar t is niet zo dat ik dan leeg kan bloeden gelukkig...je bloed stolt ook wel uiteindelijk, maar veel minder hard en de kans op propjes is nihil.
Wat een gek topic is dit! Kwam het tegen in de lijst (moest ook 2x kijken!). Zag inderdaad dat een paar van jullie ook gereageerd hadden in dat zomer-topic. Die meiden sporen niet helemaal. Ik gun het ze niet, maar er zullen er ongetwijfeld een paar bij zitten (statistisch gezien dan he) die zichzelf nog heel hard tegen gaan komen.

Kan helaas niet meeschrijven, dan zou ik ook valsspelen. 5e zwangerschap inmiddels, 5x is scheepsrecht toch?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Carrera, wij zijn gek op valsspeelsters (of spreek ik alleen voor mezelf?)...voel je vooral welkom

Ik hoop trouwens dat voor mij 4 keer ook scheepsrecht is!

We zullen t over een week of 3 weten!
Noooh heb ik toch echt hardgelopen!!! Wel twee hele kilometers schat ik zo. Moet toch ergens beginnen? Man begon al hard te zuchten toen ik het huis weer binnenstapte. "6 hele minuten?" "Knap hoor!"

Carrera... nohhhhhhhhhhh niet gunnen? Das wel erg hoor! Jep, 5 keer is scheepsrecht! (Niet zo geloofwaardig uit mijn mond, maar uiteraard waar!)

En ook jij mag evengoed meeschrijven hoor. Sproet en Riz zijn ook al van die valsspelers.
En Vera... hoe word je in hemelsnaam hardloop-verslaafd? Ik vind er werkelijk geen kloot aan!
Carrera, er zitten hier meer valsspelers hoor, ik word zelfs met naam en toenaam in het schema genoemd!

En ik kijk af en toe op het zomer-2010 topic... En krab me dan weer drie achter mijn oren... Ongekend!
Marielle, you go girl!

Hardlopen... brrrrr....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven