Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
maandag 9 november 2009 om 20:30
Grappig, dat munchies met joints te maken heeft, op vakantie in Australië was het gewoon lekkere trek, vooral op de late avond...
Al moet ik zeggen dat die term het vaakst werd gebruikt door mijn neef... die niet vies was van iets als een joint...
Jeetje, complete afkickkliniek hier! Eerst de alcohol, nu mag ik ook al niet meer blowen!
Spuiten en snuiven is dan zeker ook niet meer okee?
Al moet ik zeggen dat die term het vaakst werd gebruikt door mijn neef... die niet vies was van iets als een joint...
Jeetje, complete afkickkliniek hier! Eerst de alcohol, nu mag ik ook al niet meer blowen!
Spuiten en snuiven is dan zeker ook niet meer okee?
maandag 9 november 2009 om 20:42
marielle, ben ook trots op je. zodra ik me beter voel ga ik ook weer beginnen. ben hardloop-verslaafd namelijk.
sproet, heb laatst een alcoholvrij biertje gedronken, meest nutteloze uitvinding die je maar kan bedenken. juist dat gevoel als je lichtelijk aangeschoten bent is zo lekker. als je dat toch niet krijgt, waarom zou je dan nepbier/wijn enz drinken... ook geen aanrader dus. blijf dan maar lekker eten.
manlief komt thuis, ga even socializen.
sproet, heb laatst een alcoholvrij biertje gedronken, meest nutteloze uitvinding die je maar kan bedenken. juist dat gevoel als je lichtelijk aangeschoten bent is zo lekker. als je dat toch niet krijgt, waarom zou je dan nepbier/wijn enz drinken... ook geen aanrader dus. blijf dan maar lekker eten.
manlief komt thuis, ga even socializen.
maandag 9 november 2009 om 20:52
De spuiten tot aan de bevalling of vlak erna, en de bloedverdunners die ik daarnaast ook slik elke ochtend tot week 36.
Hoe dat gaat weet ik verder ook niet precies, maar t is niet zo dat ik dan leeg kan bloeden gelukkig...je bloed stolt ook wel uiteindelijk, maar veel minder hard en de kans op propjes is nihil.
Hoe dat gaat weet ik verder ook niet precies, maar t is niet zo dat ik dan leeg kan bloeden gelukkig...je bloed stolt ook wel uiteindelijk, maar veel minder hard en de kans op propjes is nihil.
maandag 9 november 2009 om 20:57
Wat een gek topic is dit! Kwam het tegen in de lijst (moest ook 2x kijken!). Zag inderdaad dat een paar van jullie ook gereageerd hadden in dat zomer-topic. Die meiden sporen niet helemaal. Ik gun het ze niet, maar er zullen er ongetwijfeld een paar bij zitten (statistisch gezien dan he) die zichzelf nog heel hard tegen gaan komen.
Kan helaas niet meeschrijven, dan zou ik ook valsspelen. 5e zwangerschap inmiddels, 5x is scheepsrecht toch?
Kan helaas niet meeschrijven, dan zou ik ook valsspelen. 5e zwangerschap inmiddels, 5x is scheepsrecht toch?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
maandag 9 november 2009 om 21:06
Noooh heb ik toch echt hardgelopen!!! Wel twee hele kilometers schat ik zo. Moet toch ergens beginnen? Man begon al hard te zuchten toen ik het huis weer binnenstapte. "6 hele minuten?" "Knap hoor!"
Carrera... nohhhhhhhhhhh niet gunnen? Das wel erg hoor! Jep, 5 keer is scheepsrecht! (Niet zo geloofwaardig uit mijn mond, maar uiteraard waar!)
En ook jij mag evengoed meeschrijven hoor. Sproet en Riz zijn ook al van die valsspelers.
Carrera... nohhhhhhhhhhh niet gunnen? Das wel erg hoor! Jep, 5 keer is scheepsrecht! (Niet zo geloofwaardig uit mijn mond, maar uiteraard waar!)
En ook jij mag evengoed meeschrijven hoor. Sproet en Riz zijn ook al van die valsspelers.