Thuis
maandag 9 november 2009 om 11:17
Ik hoefde trouwens niet te huilen van Dizzizzit
Verder voelt vandaag erg maandag-achtig... ben inderdaad nog best een beetje moe. Wel lekker geslapen, maar zó vast dat ik met hoofdpijn wakker werd. Bah!
Inad had inderdaad echt goed opgeruimd, maar ik heb alleen de woonkamer en de hal gezien, dus geen idee hoe de rest van haar huis eruitzag
Leuk van koekjesbakken vandaag, hoop dat Chica zich snel weer een beetje beterderder voelt
Ohjaaaaa verhuiszooi... hier zijn veel dozen op vliering beland. Heellll handig
Verder voelt vandaag erg maandag-achtig... ben inderdaad nog best een beetje moe. Wel lekker geslapen, maar zó vast dat ik met hoofdpijn wakker werd. Bah!
Inad had inderdaad echt goed opgeruimd, maar ik heb alleen de woonkamer en de hal gezien, dus geen idee hoe de rest van haar huis eruitzag
Leuk van koekjesbakken vandaag, hoop dat Chica zich snel weer een beetje beterderder voelt
Ohjaaaaa verhuiszooi... hier zijn veel dozen op vliering beland. Heellll handig
Peas on earth!
maandag 9 november 2009 om 12:32
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 november 2009 @ 11:17:
Oh das naar, beterschap. Ben je wel aan t werk?
Ehhhhhh
Ja ze is al weer helemaal opgeknapt hoor. Ze had in retrospect beter naar school gekund, maar goed. Nu kan ze even bijtanken. Ze is net in bad geweest en kijkt nu Doornroosje dvd. Ik ga even onder de douche springen. We hebben net de tompoucen gemaakt, was leuk, dank je wel nog (zo heten die dingen dus, tompouce, was dat echt helemaal postnataal kwijt ).
Ohjaaaaa verhuiszooi... hier zijn veel dozen op vliering beland. Heellll handig Wij gaan de zolder ook goed gebruiken
Oh das naar, beterschap. Ben je wel aan t werk?
Ehhhhhh
Ja ze is al weer helemaal opgeknapt hoor. Ze had in retrospect beter naar school gekund, maar goed. Nu kan ze even bijtanken. Ze is net in bad geweest en kijkt nu Doornroosje dvd. Ik ga even onder de douche springen. We hebben net de tompoucen gemaakt, was leuk, dank je wel nog (zo heten die dingen dus, tompouce, was dat echt helemaal postnataal kwijt ).
Ohjaaaaa verhuiszooi... hier zijn veel dozen op vliering beland. Heellll handig Wij gaan de zolder ook goed gebruiken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 9 november 2009 om 12:51
Oh bah Erwt, is je hoofdpijn al weg?
Heb er net een solli uitgedaan, een echte maar via uitzendbureau, dat wordt toch niks
Ondertussen wel 5 keukenlaatjes leeggeruimd, gereedschap en schroefjes etc even goed bekeken en de helft ook weggedaan. Nu even wat losse breekbare frutsels uit hele huis verzamelen.
Heb er net een solli uitgedaan, een echte maar via uitzendbureau, dat wordt toch niks
Ondertussen wel 5 keukenlaatjes leeggeruimd, gereedschap en schroefjes etc even goed bekeken en de helft ook weggedaan. Nu even wat losse breekbare frutsels uit hele huis verzamelen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 9 november 2009 om 14:54
Halo mevrouw Kes,\
Ik ben Visnum en ik zoekt werk.
Ik ken goet met kindere omgaan ik ken ze ook noch tjuis lesgeve als u daarvoor bataalt.
Ook ken ik in de tuin werke, ik knip takke en schofel de gront waarop u loop.
Ferders ken ik goet bediene, ik bedien zeg maar eiglijk alles. Ook ken ik koke, ik kook vooral nederlanse pot zoals piza en ete uit de chineese landen.
Ik hep helas geen aanbefeling want me forrige baas die is kwaat op mij tewijl ik egt niks hat gedaan ja ik hat haar man bedient op ze wenke dat stont ook in me ketrakt en nou was mefrau innens boos weetjewel stom takkewijf maar goet nauw hep ik dus niks te doen en ken ik bij jouw kome werken goet oke dan.
Me WC stuur ik later die moet ik noch ff verzinne.
Ik ben Visnum en ik zoekt werk.
Ik ken goet met kindere omgaan ik ken ze ook noch tjuis lesgeve als u daarvoor bataalt.
Ook ken ik in de tuin werke, ik knip takke en schofel de gront waarop u loop.
Ferders ken ik goet bediene, ik bedien zeg maar eiglijk alles. Ook ken ik koke, ik kook vooral nederlanse pot zoals piza en ete uit de chineese landen.
Ik hep helas geen aanbefeling want me forrige baas die is kwaat op mij tewijl ik egt niks hat gedaan ja ik hat haar man bedient op ze wenke dat stont ook in me ketrakt en nou was mefrau innens boos weetjewel stom takkewijf maar goet nauw hep ik dus niks te doen en ken ik bij jouw kome werken goet oke dan.
Me WC stuur ik later die moet ik noch ff verzinne.
dinsdag 10 november 2009 om 09:34
Winkelmedewerker, vakkenvuller, medewerker supermarkt, servicemedewerker, hulpkracht of vulploegmedewerker... Noem het wat je wilt. Je ziet meteen of iets moet worden aangevuld. Je kent de vaste klanten. Je hebt er lol in om alles op orde houden. En als er eens een pot augurken in scherven valt, dan ruim je dat zonder stressen even op. Winkelmedewerkers vormen het hart van de werkvloer en zijn het eerste aanspreekpunt voor klanten. Lijkt zo'n...
Plaats: Amsterdam
Uren: 0 - 24 uur
Opleiding: HBO
Plaatsingsdatum: 28-10-2009
Organisatie:
Samenwerkende Dirk van den Broek Bedrijven
Tjoh....
Plaats: Amsterdam
Uren: 0 - 24 uur
Opleiding: HBO
Plaatsingsdatum: 28-10-2009
Organisatie:
Samenwerkende Dirk van den Broek Bedrijven
Tjoh....
dinsdag 10 november 2009 om 09:49