Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 26 oktober 2009 om 23:14
De studie-enquete is verplaatst naar het prikbord,
AE, de posting is verwijderd, merci!
Delphicat, de postings zijn verwijderd, ook jij bedankt!
AE, de posting is verwijderd, merci!
Delphicat, de postings zijn verwijderd, ook jij bedankt!
dinsdag 27 oktober 2009 om 12:52
Wat bedoel je met je vraag, Sarah? Ik heb je toen geantwoord.
dinsdag 27 oktober 2009 om 12:55
Ik weet niet wat je verwachtte, maar hier even een geheugensteuntje:
Wat gebeurt er als ik me niet aan de regels hou?
Afhankelijk van hoe bont je het maakt, kan er het volgende gebeuren:
- De Angels kunnen je berichten wijzigen of zelfs verwijderen zonder waarschuwing vooraf.
- Je krijgt per mail of op het forum een officiële waarschuwing van de Angels. Deze waarschuwing geldt voor twee weken
- Wordt er binnen de tijd van de officiële waarschuwing wederom een overtreding van de huisregels begaan dan volgt een ban van twee weken
- Na een blokkade geldt een proefperiode van twee weken. Overtreed je binnen de proefperiode opnieuw de regels, dan volgt een blokkade zonder waarschuwing vooraf
Wat gebeurt er als ik me niet aan de regels hou?
Afhankelijk van hoe bont je het maakt, kan er het volgende gebeuren:
- De Angels kunnen je berichten wijzigen of zelfs verwijderen zonder waarschuwing vooraf.
- Je krijgt per mail of op het forum een officiële waarschuwing van de Angels. Deze waarschuwing geldt voor twee weken
- Wordt er binnen de tijd van de officiële waarschuwing wederom een overtreding van de huisregels begaan dan volgt een ban van twee weken
- Na een blokkade geldt een proefperiode van twee weken. Overtreed je binnen de proefperiode opnieuw de regels, dan volgt een blokkade zonder waarschuwing vooraf
woensdag 28 oktober 2009 om 00:18
quote:Rozigst schreef op 27 oktober 2009 @ 18:45:
Engeltje, we hebben er weer eentje vol...
Er kan een slotje op:
Het fashionvraagbaak en kletscafé, fashionista's gaan los!
Is dicht!
het oproepje 'model' is verwijderd.
Engeltje, we hebben er weer eentje vol...
Er kan een slotje op:
Het fashionvraagbaak en kletscafé, fashionista's gaan los!
Is dicht!
het oproepje 'model' is verwijderd.
woensdag 28 oktober 2009 om 06:56
woensdag 28 oktober 2009 om 23:50
Topic met de tasjes is verwijderd.
Phoebe24, ik kan je account helaas niet verwijderen, die mogelijkheid bestaat niet. Ik kan je account wel op non-actief zetten, maar dan kun je je e-mail adres niet opnieuw gebruiken bij een volgend account. Misschien je met een ander e-mail adres opnieuw aanmelden?
Julus, ik ga zoeken en dan verwijder ik 'm.
Sarah, in principe is het nog steeds zo dat de nick die niet de 'hoofdnick' van de persoon in kwestie is, permanent geblokkeerd wordt. Afspraak tussen de Angels is dat met name de blokkades die van tijdelijke aard zijn, in het blokkade-topic worden vermeld. Sommige collega's vermelden daar ook de permanent geblokkeerde forummers. Vind ik voor mijzelf geen doen aangezien het hier vaak spammers regent.
Phoebe24, ik kan je account helaas niet verwijderen, die mogelijkheid bestaat niet. Ik kan je account wel op non-actief zetten, maar dan kun je je e-mail adres niet opnieuw gebruiken bij een volgend account. Misschien je met een ander e-mail adres opnieuw aanmelden?
Julus, ik ga zoeken en dan verwijder ik 'm.
Sarah, in principe is het nog steeds zo dat de nick die niet de 'hoofdnick' van de persoon in kwestie is, permanent geblokkeerd wordt. Afspraak tussen de Angels is dat met name de blokkades die van tijdelijke aard zijn, in het blokkade-topic worden vermeld. Sommige collega's vermelden daar ook de permanent geblokkeerde forummers. Vind ik voor mijzelf geen doen aangezien het hier vaak spammers regent.
donderdag 29 oktober 2009 om 21:28
Het topic 'Dames body vor een man' is verwijderd.
donderdag 29 oktober 2009 om 23:44
quote:Viva Angel3 schreef op 29 oktober 2009 @ 21:28:
Het topic 'Dames body vor een man' is verwijderd.He waarom? Ik wilde net even kijken hoe het met TO ging . Maar serieus, waarom? Omdat het nep is (dikke kans......)?
Het topic 'Dames body vor een man' is verwijderd.He waarom? Ik wilde net even kijken hoe het met TO ging . Maar serieus, waarom? Omdat het nep is (dikke kans......)?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 30 oktober 2009 om 22:57
Omdat het inderdaad hoogstwaarschijnlijk nep is, en het bovendien niet binnen de doelstellingen van deze pijler paste.
woensdag 4 november 2009 om 23:37
Topic over de vrouwenavond is verwijderd, zowel hier als bij L&L. Thx Ikbenik!
zaterdag 7 november 2009 om 21:42
Het oproepje Wie heeft er een modeblog? is verwijderd.