Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bambino schreef op 10 november 2009 @ 10:07:

Leuke Foto's, maar daar kan je niks mee als je ze af laat drukken op een normaal formaat. Of het moet zijn dat ze door hyves verkleind worden, maar te zien aan de foto's van ceetje niet.

foto van ceetje wordt in mijn programma perfect scherp, en die van Lianne en Tim mozaiek achtig na vergroten.Hier ook, hij wordt vaag idd.
quote:Maleficent schreef op 10 november 2009 @ 10:02:

Leuk Bambino, dan glimt je moederhart van trots he!

jah idd

Hij is nu helemaal into de sinterklaas, hij roept de hele tijd dat hij beukenootjes gaat bakken
quote:Star schreef op 10 november 2009 @ 10:08:

[...]

Hier ook, hij wordt vaag idd.Zo stom zijn ze meestal niet.....
Ik wil trouwens naar de fotograaf met Juul en dan met het Koe-nijn & Bandy
Beukenootjes

Ach, misschien is het hartstikke lekker en heb je daar een sterrenkok in spe rondlopen.

Ghe ghe, dat zal me een zooitje worden met Koe-Nijn en Bandy erbij
quote:Star schreef op 10 november 2009 @ 10:22:

Beukenootjes

Ach, misschien is het hartstikke lekker en heb je daar een sterrenkok in spe rondlopen.

Ghe ghe, dat zal me een zooitje worden met Koe-Nijn en Bandy erbij

Haha dat denk ik ook ja, maar nu vind ik net een leukert, alleen kan ik het dan beter uitstellen tot van de zomer ofzo, haha

leuke fotografie
Alles goed bij Hel, ze is niet ontvoerd door de memobordmob

Komt zo even online.
Wat een mooie foto's! Dat vijfde jongetje, wat een lekker kakkertje
quote:Star schreef op 10 november 2009 @ 10:47:

Wat een mooie foto's! Dat vijfde jongetje, wat een lekker kakkertje

ja, op dr blog staan nog veel meer prachtige foto's. Knap werk.

voordeel is wel dat ze aan huis komt, wel zo handig met dieren
Haai, ik werd gemist begrijp ik. Da's een fijn gevoel (er vanuit gaande dat jullie niet echt ongerust waren natuurlijk ).

Alles wel, erg druk met last minute gedoe rond de oplevering van vriend z'n appartement (valt nog niet mee, een huis verkopen). Ben er zwaar chagerijnig van maar eind is in zicht.

Jeetje Kokos, wat een schrik en wat een toestand, man in het ziekenhuis. En met zo'n nare pijn ook. Hopelijk kunnen ze er snel wat aan doen en heb je hem weer thuis. Sterkte!

Mamax, nog gefeliciteerd met je kleuter! Klinkt als geslaagde dag, veel bezoek gehad?

Amalia, fijn dat de misselijkheid iig weg is. Auw, en wat een gedoe met dat plassen zeg. Moest ook meteen aan Cin denken, dat was ook zo'n hachelijk avontuur op de snelweg toch?

Suus, hoe is 't met enkel? Die mollen bij jullie zijn echt niet grappig...

Ah, vroeg me al af wanneer bericht voor griepprik voor kabouters zou komen. Ook maar eens overdenken & overleggen. Moeten vrijdag voor de BMR (toch? iig de standaard 4-jaar prik) naar CB dus dan kan ik gelijk zien hoe ze reageert (heb het aangekondigd en ze verklaart datz e niet wil maar geen drama, we shall see). Tandarts gisteren ging heel goed. Had alleen op pedagogische preek over duimen gehoopt, zegt die sukkel dat ze 'dr voor haar 6e mee moet stoppen. Daar sta je dan met je stickerbeloningprogramma... Ouderlijk gezag ondermijnd door tandarts, bah.

Moet even verder helaas, later!
Fijne tandarts
Ha, ben ik weer! Rijles gehad, maar nu ook een dikke opdracht binnen, dus doei!
Stressed is just desserts spelled backwards
59 cm en 5200 gram.... Mijn kind is een reus.
Ach wat een lekker meidje Was het gezellig op het CB?

Zo. Starpapa heeft de prik gehad. Alles voor zijn kleindochters
Wow Suus, gaat goed op die slagroom van jou dus! Hoeveel streepjes boven de gemiddelde curve is dat?

Mal, goehoed! Hoe gaat het nu met de rijles, voel je je al iets zekerder? Als opdrachten zo door gaan rij jij straks in een hip karretje!

Star, 't was wel een smakelijk type die tandarts. Geen kinderen nog, vermoed ik zomaar.
Hel, ik heb nieuws: je koter wordt niet geprikt vrijdag want binnen 3 weken voor of na griepshot geen andere vaccinaties hoorde ik net op cb. Jeetje moet 8 dec maar wordt op later tijdstip geprikt voor BMR. Ergens voor ze 5 is.

Verder zei cb arts (aardige kerel! wel, geen dokter Joris want te oud maar toch ) dat beleid wat hem betreft idd zou moeten zijn dat ouders zich laten vaccineren en peuters ook.
O Suus, 14 november Jimmy Choo shoes bij H&M. Voor de aanvulling van de kast met hakken

BMR? Die is pas met 9 jaar weer. Je bedoelt DKTP denk ik?
Je bent er dus wel uit dat Jeetje de MGvaccinatie krijgt Suus?
O, dank Suus. Zal eens even bellen met dat cb dan (in V, ik verwacht geen George Clooney lookalikes Die van jou klinkt wel fijn, haha...), wel fijn om te weten waar ik koter op moet voorbereiden vrijdag...
O ja, DKTP.

Jimmy Choo? Dan gaat het niet goed komen met die enkel, ben ik bang...
Na ja, die dktp dan dus.... Sollie! (allemaal Hel dr schuld, die zei het verkeerd ).

Maar Hel, vertel eens: wat hebbie gekocht op de party???
Al koop je er maar een paar voor de heb Hel
Mag ik trouwens even melden dat ik zaterdagavond uit was met een vriendin en dat ik onwijs serieuze sjans had met een zeeeeeeer interessante man???? Wil 'r niks mee hoor, maar men wat een egoboost zeg!
Die enkel gaat prima dus lamakome die kleppertjes (al heb ik al even op site gespiekt en is het niet mijn ding vrees ik..), ik ben er klaar voor!
Cool Hel! Sjans is goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven