Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whahaha

Nou, Chica vannacht weer koorts, hoesten en huilend wakker paar keer en nu dus thuis en wat denk je, ja hoor, koorts weg en af en toe een minikuchje. Misschien MG, misschien gewone G, misschien een bacterie, een virus, een verkoudheid. Maakt niet uit, als ze maar weer beter wordt. En dat lijkt ze nu te zijn. Ben benieuwd of ze vannacht weer ziek wordt. Houd haar wel echt binnen vandaag.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
*voelt zich heeellll slim en hoogbegaafd ineens*

Eindelijk lekker bijgeslapen vannacht en nu een stuk wakkerderder dan gisteren gelukkig

Ik heb zojuist besloten dat ik dit weekend snert ga maken, hoewel ik daarvoor natuurlijk wel mijn soortgenoten moet vermoorden

Én ik heb dit weekend echt een gewéldig chocolade-receptenboek gekocht
Peas on earth!
Lekker cocoonen dus met z'n drietjes vandaag Inad. Het is er ook wel weer naar.

Hier ook G denk ik, maar geen MG. Alles doet zeer, maar ik heb geen K en geen echte H

Wat doen jullie met inenten Inad?

Snert :puke:
quote:Vishnu schreef op 10 november 2009 @ 09:49:

www.consulentgezocht.nlMwa, lijkt me niet echt cool.
Snert is lekkerrrrrr

(het ziet er alleen wel vies uit)

vanwege MG, G, K, en H

Wat een gedoe toch eigenlijk, met die MG. Ik zit er dan toch eindelijk maar eens iets over te lezen....
Peas on earth!
Je komt onder je steen uit?
Star, we weten t nog niet. Chica is 4 en ze adviseren nu kinderen tot en met 4 in te enten. Maar, is die inenting wel veilig?

En ouders van pasgeborenen, maar heeft dat zin als we Chica niet doen? Krijgt Mier het dan niet via de BV?

Ik ga vandaag nog eens even goed lezen..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Je geeft een gedeelte van antistoffen door via de BV. Ik laat me wel inenten, want het idee van zo'n klein pukkie in het ziekenhuis vind ik helemaal niks. Mijn broertje heeft toen hij zes maanden was met een dubbele longontsteking in het ziekenhuis gelegen en als ik die foto's van dat ventje nu zie, brrrr.

Vaccin is veilig, ik vertrouw wat dat betreft op de WHO en mensen die er voor doorgeleerd hebben

Heb flink wat links gelezen van betrouwbare instanties, dus heb er een goed gevoel over.

Als ik ze neer moet plempen hoor ik het wel
Als jullie je omwille van Mier in laten enten, zou ik Chica zéker inenten. Zij is degene die door school de grootste kans heeft om de Mex Griep bij thuis te brengen. Als je inent, dan dus allemaal, behalve Mier.

Ik vind het ook echt fijn dat Tony nu een shotje kan krijgen. Vito krijgt hem de 18e en ik vraag of Tony dan meteen meemag, zodat hij niet tot de week van 23 november hoeft te wachten. We hebben een hele fijne huisarts en ik vermoed dat hij hier wel in meegaat.
Loretta is De Mol. Punt.
Dames jullie kunnen de dakpan alvast gaan fröbelen bestellen hoor!!!! Ik krijg volgende week dinsdag de sleutel en hoop dan die zondag te verhuizen!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Het liefst eentje met Winnie de Pooh want dan past ie bij de rest van mijn spullen!
Of andere beertjes dan past ie bij mijn lievelingsspijkerbloes daar staan ook leuke beertjes op. Eén heeft een petje op is dat niet koddig!.
Eens met jullie. Heb vanochtend eindelijk eens wat gelezen over de MG. Ik zou Chica in laten enten. Het is voor Mier veiliger als jullie allemaal ingeënt zijn en de WHO meldt dat er geen gevolgen zijn voor kinderen die ingeënt worden. Ik hoorde vanochtend ook op de radio iets daarover. Inenting tegen MG geeft nauwelijks bijwerkingen, hooguit dezelfde als bij gewone griepprik (mogelijk enige vermoeidheid of zere arm). De werkzame stof wordt door het lichaam na -volgens mij- zeven dagen volledig afgebroken, waardoor er sowieso geen gevolgen op langere termijn zijn.
Peas on earth!
Nou ja dat dachten ze van DES waarschijnlijk ook jaren geleden Erwt. Maar goed, de hulpstoffen worden al een flink aantal jaar gebruikt, dus er zijn wel bijwerkingen bekend.

Now for something completely different

Sprookjesboek; Andersen of Grimm?
Ik denk dat dat met DES toch iets heel anders is. Dat ging om toegediende hormonen toch? Dit draait natuurlijk om die griep en is nauwverwant met de griepprik die al heel veel jaren gegeven wordt. Daarom zou ik hier wel vertrouwen in hebben.

Ik had vroeger allebei: Andersen én Grimm

Ik zeg Andersen. Die heeft namelijk de Prinses Op De Erwt geschreven
Peas on earth!
Wat goed Vish! Nemo kan dus ng een keertje zijn schoentje zetten bij je gaskachel. Fotomoment, leuk voor later, pure nostalgie! En daarna lekker zijn schoen onder de CV. Helemaal goed!

Ik maak me ook echt geen zorgen over gevolgen op lange termijn van MGprik. Is inderdaad gebaseerd op gewone griepprik en die wordt al jaren toegediend en nauwelijks bijwerkingen. Vito heeft van de gewone prik vorige week ook echt geen last gehad. En al had hij er wat last van: beter dat dan straks een kind aan de beademing of erger. Het ventje is door de tijd van het jaar toch al weer benauwd, dus is ga echt voor voorkómen.

Pooh en beertjes, staat genoteerd.

Erwt, ik heb je een vraagje gesteld in de put! Ben gewoon erg nieuwsgierig!

Tip: vergeet mijn vorige tip over tosti met banaan en hagelslag. Niet te vreten, werkelijk waar!
Loretta is De Mol. Punt.
Tosti met banaan en hagelslag klonk toch al vies

Ik ga even in Putje kijken
Peas on earth!
Vraag beantwoord
Peas on earth!
Ja, ik heb het gezien. Leuk!
Loretta is De Mol. Punt.

Morgenochtend heb ik lekker vrij (want bergje overuren), kan me nú al verheugen op een beetje uitslapen. Ik zou best een winterslaap willen doen

Krijgen jullie ook allemaal MG-prik Kess?
Peas on earth!
Nee, Don en ik niet. Wij zijn geen risicogroep. Ik maak me voor mezelf en voor hem ook niet echt zorgen. Dat komt vast allemaal goed, mochten we ziek worden. Maar met name voor Vito vind ik het wél spannend allemaal. Hij is nu al steeds benauwd en aan de puffers. Ik wil gewoon niet weten hoe dat zal zijn als daar MG overheen komt.
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, lekker zeg, morgen uitslapen! Heeeeeerlijk! Zou ik me ook echt op kunnen verheugen!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, kan me voorstellen dat je voor Vito niet helemaal gerust bent. Hopelijk loopt het allemaal goed, en is ie sowieso snel iets minder benauwd

Uitslapen is lekker . Ik slaap eigenlijk nooit langer dan 10.00 uur uit (eerder korter), maar dat voelt al zo lekker relaxed
Peas on earth!
Kess, ik weet dat je van de hakken bent, maar ben je ook van de hoerenhakken? http://www.hm.com/nl/#/jimmychoo/

Zucht....
Ik maak me ook geen zorgen om bijwerkingen hoor, maar wilde even in twijfel trekken wat Erwt zei over de stoffen die met 7 dagen uit je lichaam zijn verdwenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven