Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Ik denk dat ik voor deze ga!!

Michael Hutchence, mijn jeugdliefde. Maar dan wel een look-a-like, want anders kom ik aan het graven in Australische grond en dat gaat me dan ook wel weer wat te ver.
Oeh, das niet slecht!

Mijn jeugdliefde is deze:

Misschien een redelijk substituut voor de jouwe?
O gatver... Heb ik me vol zitten stouwen, ben ik nu weer kotsberoerd...

O joy, die eerste weken van een zwangerschap...
Sproet, wie is die jongen?
Gavin Rossdale, zanger van Bush (o, jeugdherinneringen!), thans hubbie van Gwen Stefanie, samen 2 kindjes.

(Dus vruchtbaar is ie zeker! Als ik niet gek ben, heeft ie zelfs een oudere dochter van een vroegere relatie...)
Naski foei! Da's Gavin Rossdale. Eega van Gwen Stefani. En een erg smakelijk hapje. Maar wat wil nou het toeval??? Micheal heeft zijn kwakkie bij me achtergelaten en die heb ik ingevroren. Dus you're wish can be granted!

Sproet ik hoor je ook alleen maar over eten. Geen wonder dat je beroerd wordt!
Dit is Gavin zo'n 10 jaar terug, maar hij is nog steeds wel lekker hoor!
Ja joh, eten is ongeveer het enige waar ik aan kán denken!

(Jij met je lekkere hapjes!)
Sproet, jij gaat dus voor Gavin en Naski voor Micheal?

Zet ik die er ook even bij!
Ja, maar ik vind mijn donkere mannen ook niet verkeerd hoor, glibber van de stoel als Taye (die van Private Practice) zijn shirt uittrekt...
Dus doe die dan maar!
Ja lekker zeg! Ik net weer aan het opslaan en kopieren. Wil ze weer een andere kerel. Nou ik zet ze er beide wel in, dan heb je nog even tijd om te kiezen!
En nu weer even een klusje in huis doen!
Zo stofzuigen ook klaar. Lien helpt tegenwoordig met de klusjes, dat scheelt weer de helft aan tijd!

Kan iemand me trouwens nog vertellen waarom wij het ooit in de bol hebben gehaald om zo'n groot huis te kopen? Ben potdorie een eeuwigheid bezig met stofzuigen. Gatver ik wil een Hennie Huishoudslaaf! Bovendien krijg ik al last van oedeem als ik alleen al aan het huishouden denk. Volledige rust tot aan de bevalling zei de huisarts!
Nee, mijn keuze is gemaakt hoor!

Die genen van Gavin zijn ook niet zo sterk, vind Kingston en Zuma geen knappe baby's!

(Kingston lijkt op zijn papa, maar niet mijn ventje...)

Weet niet of Taye kindjes heeft, maar als ze ook maar íets van hem erven, ben ik al blij!!
Kalm aan Marielle, geen gestofzuig meer hierzo!

Ze maken toch binnen 2 tellen weer zooi!!

Wat is nou belangrijker, met een rustig gemoed forummen, of gestresst poetsen?????
Gavin, oooooh, echt nog nooit van gehoord, sorry

Maar wat een geluk dat jij ingevroren zaad van Michael hebt, Marielle. Super! You make my day, beautiful girl!!

Mocht je de stofzuiger even aan de kant willen doen (wat mij heel verstandig lijkt) zou je dan mijn uitgezochte plaatje van Michael willen knippen en plakken in de tabel? Ik vind 'm daar mooier op staan. En aangezien ik hier wel regelmatig zal verschijnen wil ik graag het allermooiste fotootje van hem. Da's namelijk goed voor het aanroepen van mijn eieren.
Ah, jij hebt ook al een ei-chant ontwikkeld? (hommmm...ovvvvvvuleeeeer......hammmmm...Maikellll...Hutsjinnnnnssss....eiiiii....)

Helpt als een tierelier, je moet zelfs oppassen dat er niet teveel eieren op af komen!

(Alhoewel Nut daar blij mee zal zijn, met haar gewenste 8-ling!)
Sproet, ja, mijn eigen ei-mantra

Ik ga voor 3 eggies!
Nou wederom aangepast, maar word die tabel eigenlijk alweer zat!

Hahhaahaha Sproet is niet goed!

Ik vind Maikel maar een beetje eng... Kank ook niks aan doen.

Naski, jij een 3-ling? Van Maikel? Mijn hemel waar gaat dit heen met dit topic hahaha! Goed dan bij de voglende tabelpimp update zal ik erin zetten dat je er 3 blieft.

Lien heeft net in de winkel heel hard in het gezicht van een meneer gekucheld! Hulde! Hij deed koetsiekoets met de wangetjes van Jolien, die daarop reageerde met een gorgelende rochel. Moest inwendig heel hard lachen, maar heb toch foei gezegd. Foei Lien! Stoute Lien! (Blijf dan ook van haar af! Het is mijn kind!)
Ik ga aan de kook en de rest van de dingen die ik nog steeds niet gedaan heb. Vanavond komt er visite, morgen weer werken. Maar even kijken waar ik gaatjes kan vinden om te forummen!

Fijne avond!
Whahaha, een rochel als dank voor een koetsiekoetsie!

Gelijk heeft ze!

Ik ga naar huis, genoeg geouwehoe... euh, gewerkt vandaag!
quote:Sproet schreef op 10 november 2009 @ 16:03:

Die genen van Gavin zijn ook niet zo sterk, vind Kingston en Zuma geen knappe baby's!

laat ze je niet horen op het zwanger in showbizzland topic!!!
Nee daar zijn ze gek van Kingston en Zuma. En iets minder gecharmeerd van de hakjes van dat monster van Tom Cruise.

Ik ben de gewoon een huishoudwonder! Alles op tijd schoon en opgeruimd voor de visite. Bed verschoond, taart in de oven! Lien op bed, man tevreden met gevulde buik op de bank en de keuken alweer netjes. En toch de hele dag geforumt! Ben gewoon goed in last-minute opruimen. Niks aan veranderen!

Oeh, heb trek in een wijntje. Wat zal ik doen... wit, rood of rose? Nu mag het per slot van rekening nog, kan net zo goed alvast voor 9 maanden naar binnen gooien.

Hoe lang gaan jullie borstvoeding geven?

Oh ja net onder het poetsen kwam ik erachter dat MK helemaal niet voor miskraam staat, maar gewoon voor mislukt kind.

Heb zin om iemand inelkaar te rossen!
Marielle, ik wil drie eieren, niet drie kinderen!

Maar met meer eitjes ook meer kans, vandaar dus.

Ik ga voorlopig voor één donzige, schattige, überlieve en mooie septemberbaby.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven