Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Vandaag (dag 11) trouwens een ovulatietest gedaan en er verscheen een ieniemienie dun streepje. Dus ik hoop dat ie morgen wat duidelijker is, want anders wordt het nog een heel gezoek.
Is dat Michael J. bij Naski?
Naski... Dat kan toch niet? Dan krijg je een augustus-baby! Brrrrrrrrrrrr, moet je ook niet willen! Bevallen met 30 graden!

Schattige babies? Mmm das een behoorlijk overstatement. Die van mij scheet me meteen onder toen ze me voor het eerst zag. Doodsangst waarschijnlijk gnhe gnhe! En terecht!

Ik ga koffie en thee zetten. Jullie ook wat?
Neeheeee Micheal H. Wie wil er nou in hemelsnaam een kind van Micheal J??? Brrrrrr!

Och gezellig!
Te eng hoor!

Nou ik dacht ook al. Sick mind...
Is het Juanez?
Whahahaha, nee het is Micheal Hutchence. Die dooie van INXS. Had toevallig nog een kwakje van hem in de vriezer liggen, dus Naski kan evengoed nog ge-insemineerd worden met het zaad!
Neeeee! Het is Michael Hutchence van INXS (maar Aruba, dat is voor jouw tijd )

En ik kan toch ook zo'n stoppil nemen zodat het een septemberbaby wordt? Sproet heeft er vast nog wel eentje over.
Marielle, ga jij nou maar koffie leuten met je visite. Die arme mensen kijken constant tegen de achterkant van een laptop aan.
Ooooooow, toen die nog knap was neem ik aan
Ze zijn er nog niet... Slecht volk! Spreek je om 20.00 uur af, komen ze te laat. Ik ga straks keihard optreden!

Heb nog steeds zin om te rossen.

**arme visite**
Ja, Aruba, da's heul lang geleden
Marielle, zijn het Brabanders? Die hebben altijd zo'n Brabants kutsmoesje kwartiertje.
even een middagje werken kan tegenwoordig ook niet meer. mis veel te veel hier!

maar hier is ie dan, mijn zaaddonor:

lijkt trouwens sprekend op manlief :-)
Drukke dag hier vandaag. Ik kan inderdaad niet meer gaan werken want dan loop ik achter hier.

Ik moet eens even nadenken wie ik als verwekker wil hoor. Eens even googlen.
waarom kan soms één telefoontje je hele humeur verpesten?

heb net een vriendin aan de tel om iets af te spreken vraagt ze ineens waarom "ik zo bozig" klink.. of het wel goed met me gaat? heb me weleens beter gevoeld ja! maar dat zou ze toch inmiddels wel moeten weten na al dat gezeik van de afgelopen weken. sorry hoor!! probeer je weer de draad op te pakken, had zelfs een leuke dag (waren nl ver te zoeken de laatste tijd) en dan verpest één zo'n vraag je hele humeur.

**heeft ook zin om te rossen**
quote:maliboo schreef op 10 november 2009 @ 21:22:

Drukke dag hier vandaag. Ik kan inderdaad niet meer gaan werken want dan loop ik achter hier.

Ik moet eens even nadenken wie ik als verwekker wil hoor. Eens even googlen.

je mag 'm wel lenen, hoor, als ie daarna nog puf heeft...

whahahahah... hahah....

moet toch om m'n eigen grapjes lachen om m'n pesthumeur op te vijzelen.
Vera, jeetje dat is niet leuk. Zeker niet als iemand weet dat je het niet makkelijk hebt gehad de laatste tijd. Weet je historie niet maar laat je niet kisten.
Jaaaa ik ben eruit....dit moet hem worden.

thnx maliboo.. ik zeg nog heel onwetend "ohja, ik klink verkouden he", zei "nee dat bedoel ik niet, gewoon en beetje bozig". gesprek viel meteen dood. hebben uiteindelijk ook niets afgesproken.
Wat zei je...ja en bedankt nu ben ik ook boos?
Vera, snap je volledig! Even een potje rossen samen?

Heb toevallig ook zo'n vriendin...

(Een telefoontje sinds mijn miskraam is er nog niet van gekomen... )

Ik kan je WV trouwens wel waarderen, lieve oogjes!

Marielle, ben trots op je!

Inmiddels het bezoek over de vloer??

Oeh, Maliboooo... jammie!
maliboooooooooo.....fietfjieuw... weet niet wat er bovenuit z'n broek kruipt, maar dit lijkt mij een perfecte verwerkker van je septemberbaby!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven