Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
dinsdag 10 november 2009 om 19:56
Naski... Dat kan toch niet? Dan krijg je een augustus-baby! Brrrrrrrrrrrr, moet je ook niet willen! Bevallen met 30 graden!
Schattige babies? Mmm das een behoorlijk overstatement. Die van mij scheet me meteen onder toen ze me voor het eerst zag. Doodsangst waarschijnlijk gnhe gnhe! En terecht!
Ik ga koffie en thee zetten. Jullie ook wat?
Schattige babies? Mmm das een behoorlijk overstatement. Die van mij scheet me meteen onder toen ze me voor het eerst zag. Doodsangst waarschijnlijk gnhe gnhe! En terecht!
Ik ga koffie en thee zetten. Jullie ook wat?
dinsdag 10 november 2009 om 21:30
waarom kan soms één telefoontje je hele humeur verpesten?
heb net een vriendin aan de tel om iets af te spreken vraagt ze ineens waarom "ik zo bozig" klink.. of het wel goed met me gaat? heb me weleens beter gevoeld ja! maar dat zou ze toch inmiddels wel moeten weten na al dat gezeik van de afgelopen weken. sorry hoor!! probeer je weer de draad op te pakken, had zelfs een leuke dag (waren nl ver te zoeken de laatste tijd) en dan verpest één zo'n vraag je hele humeur.
**heeft ook zin om te rossen**
heb net een vriendin aan de tel om iets af te spreken vraagt ze ineens waarom "ik zo bozig" klink.. of het wel goed met me gaat? heb me weleens beter gevoeld ja! maar dat zou ze toch inmiddels wel moeten weten na al dat gezeik van de afgelopen weken. sorry hoor!! probeer je weer de draad op te pakken, had zelfs een leuke dag (waren nl ver te zoeken de laatste tijd) en dan verpest één zo'n vraag je hele humeur.
**heeft ook zin om te rossen**
dinsdag 10 november 2009 om 21:31
quote:maliboo schreef op 10 november 2009 @ 21:22:
Drukke dag hier vandaag. Ik kan inderdaad niet meer gaan werken want dan loop ik achter hier.
Ik moet eens even nadenken wie ik als verwekker wil hoor. Eens even googlen.
je mag 'm wel lenen, hoor, als ie daarna nog puf heeft...
whahahahah... hahah....
moet toch om m'n eigen grapjes lachen om m'n pesthumeur op te vijzelen.
Drukke dag hier vandaag. Ik kan inderdaad niet meer gaan werken want dan loop ik achter hier.
Ik moet eens even nadenken wie ik als verwekker wil hoor. Eens even googlen.
je mag 'm wel lenen, hoor, als ie daarna nog puf heeft...
whahahahah... hahah....
moet toch om m'n eigen grapjes lachen om m'n pesthumeur op te vijzelen.
dinsdag 10 november 2009 om 21:40