Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

quote:Sproet schreef op 10 november 2009 @ 11:25:

En dan moet je dus als ik het goed begrijp de doucheputjes van die hunks gaan leegschrapen?Ben je gek geworden???? Ik ga natuurlijk voor een live-bevruchting! Ja kom op zeg, mag ik ook eens wat knaps tussen mijn benen?

Ik moet hem gewoon hebben! Het moet, het moet, het moet!

Zou ie gewoon in het telefoonboek staan? Of moet ik hem mailen?

Dear mister Lucas,

Mijn name is Mariëlle. I am scheduling the birth of my baby-son in september. His name is Sjaak by the way. The problem is, the man whom I am married to, is not as hansome as you are. Maybe this question is al little bit inappropiate but would you be the daddy of my unborn son? Yo have the right looks! The conception must be on second christmasday. I want to conceive it by nature. The mommy wants a little fun for herself to!

Well, I am looking forward to your reply!

With kind regards,

Mariëlle1410

Holland

Kan ie niet weigeren toch?
jullie zijn gek..hahahah..

marielle, weet zeker dat ie gaat reageren. aangezien je toch al NA meer bent post dan ff je adres, komen wij 2e kerstdag bij je langs. hebben we naast een gezamenlijke piesdag en werpdag (voor momo en proest dan) ook een bevruchtingsdag. wij mogen 'm ook wel lenen, toch?!

.
Ja Vera! Is het je smaak een beetje? Ik heb namelijk nog een heel scala aan mannen in de catalogus staan! Dus als je je wensen even doorgeeft, dan zoek ik de juiste man erbij. Jullie zijn van harte welkom tweede kerstdag! Maar niemand mag MIJN Josh (grinnikt heel hard nu ze deze naam opschrijft!) Lucas. Alleenrecht voor Mariëlle! Ik nodig die andere kerels ook wel uit dan hoor! Slaapkamers zat in ieder geval en anders moeten we maar na elkaar!
Jeminee, het lijkt wel of jullie hier verder niets te doen hebben. Ik heb gisteren een bericht geschreven op pagina 5 en nu zijn er al iets van 26 pagina's. Dat is echt niet bij te houden.

Maar goed, keizersnee was ook niet mijn keus. Baby lag gewoon netjes met hoofdje naar beneden, maar de bevalling duurde een beetje lang en meneer kon niet langer wachten om er uit te mogen, vandaar dus een keizersnee. Voordeel is wel dat ik van onderen verder niet uitgescheurd ben, want dat lijkt me ook geen pretje.
Weet iemand trouwens hoe ik het overzicht van de smileys weer te voorschijn kan krijgen. Ik weet dat sommige de smiley tekens uit hun hoofd kennen, maar ik niet....
Oh, ja. Kan die kerel van jou 2e kerstdag 2010 ook nog geboekt worden....
quote:gympy77 schreef op 10 november 2009 @ 12:15:

Jeminee, het lijkt wel of jullie hier verder niets te doen hebben. Ik heb gisteren een bericht geschreven op pagina 5 en nu zijn er al iets van 26 pagina's. Dat is echt niet bij te houden.misschien kan jij ook arbeidtherapeutisch gaan werken
Tja Gympy, prioriteiten stellen he!? Alhoewel ik moet erkennen dat het huishouden flink te lijden heeft van dit topic.

Uitscheuren lijkt me ook verschrikkelijk! En een knip trouwens ook. Tijdens de bevalling kwam opeens dat rammelende bakje met schaar tevoorschijn. Ooooh hell no heb ik geroepen en binnen 2 persweeën was madame er! Zonder scheuren, hechtingen of knip! Gewoon thuis. Ik ben er nog steeds trots op. Aan iedereen vertelde ik natuurlijk dat ik thuis wilde bevallen. Kreeg alle lachers op mijn hand. Dat zeggen alle vrouwen en ze belandden allemaal in het ziekenhuis. Nou ik mooi niet! 18 uur buffelen, maar wel mooi thuis jaaa! Hebben jullie dat gehoord??!! Wel mooi THUIS!!!

Oeps kreeg opeens weer een hormoonaanval van de bevalling...
quote:gympy77 schreef op 10 november 2009 @ 12:16:

Weet iemand trouwens hoe ik het overzicht van de smileys weer te voorschijn kan krijgen. Ik weet dat sommige de smiley tekens uit hun hoofd kennen, maar ik niet....als je "bekijk bericht" aanklikt kun je rechts klikken en dan krijg je ze te zien. weet niet of er een snellere manier is.
Misschien wil ik hem na conceptie wel gewoon houden. Zou dat mogen? Ik wil mijn Joshje echt niet delen. Ik ben echt verliefd! Maar heb nog wel leuke alternatieven hoor!

Let op:

Smileys even op bekijk bericht drukken. Komt het icoontje weer tevoorschijn!
nog geen ervaring met bevallen. enige wat mij bij blijft is een verhaal van een vriendin die vertelde dat ze inknippen tijdens een wee, omdat je het dan niet voelt. OMDAT JE HET DAN NIET VOELT?! er wordt met een schaar in je doos geknipt en dat voel je niet?? wat een hel is een wee dan eigenlijk...

**en toch wil ik het zo graaaaaaag**

ga nu werken. vanavond maar weer bijlezen.

veel plezier hier!
quote:Marielle1410 schreef op 10 november 2009 @ 12:09:

Ja Vera! Is het je smaak een beetje? Ik heb namelijk nog een heel scala aan mannen in de catalogus staan! Dus als je je wensen even doorgeeft, dan zoek ik de juiste man erbij. wensen volgen nog...

Voor de oudere dames onder ons...

Zit er iets van jullie gading tussen of moet ik er nog meer zoeken?
quote:Vera01 schreef op 10 november 2009 @ 12:24:

nog geen ervaring met bevallen. enige wat mij bij blijft is een verhaal van een vriendin die vertelde dat ze inknippen tijdens een wee, omdat je het dan niet voelt. OMDAT JE HET DAN NIET VOELT?! er wordt met een schaar in je doos geknipt en dat voel je niet?? wat een hel is een wee dan eigenlijk...

**en toch wil ik het zo graaaaaaag**

ga nu werken. vanavond maar weer bijlezen.

veel plezier hier!Uhm.... Daar ga ik niks over zeggen. Wil niet als enige bevallen in september. Oke een tipje van de sluier dan! Weeën zijn echt niet leuk namelijk. In het begin wel, dan denk je ooooo is dit het hahaha, waar maakt iedereen zo'n drukte om. Maar om van 8 tot 10 cm ontsluiting te komen zijn andere weeën nodig en die zijn op zijn uiterst zachtst gezegd niet fijn. Maar ach, het vergeet snel weer hoor!
ECHO!!!!

Ach toe meiden, laat me niet in de steek! Dan moet ik echt aan het huishouden...
Nou die eerste centimeters vond ik ook helemaal niks, maar waarschijnlijk komt dat omdat ze me hebben ingeleid. Na de eerste centimeter vond ik de weeen wel weer prima te doen juist. Misschien moet ik er nog wel bij vermelden dat ik toen een ruggenprik gekregen heb en dat kan dus niet als je thuis bevalt...
Mijn september 2011 baby wordt ook in het ziekenhuis geboren dus als het enigszins nodig is, kies ik weer voor een ruggenprik... Best relaxed bevallen is dat...
Maar als ik het echt voor het kiezen heb, kies ik voor een geplande keizersnee, want eigenlijk wil ik de bevalling die ik meegemaakt heb niet nog een keer doormaken. Per saldo heb ik 3 weken in het ziekenhuis gelegen. 5 dagen voordat ik ben bevallen en nog ruim 2 weken erna. Maar goed, ik ben nog lopend uit het ziekenhuis gekomen, want het had net zo goed gekund dat ze me eruit hadden moeten dragen...
Nou vooruit dan maar. Mag jij je keizersnee!

Heb tabel weer aangepast. Wil graag nog van jullie je uitgerekende datum en de vader van het kind/de kinderen weten. Ik heb weer een leuk detailtje toegevoegd.

Ik ben effies weg. Moet even met Lien naar dokter. Eens kijken of die naalden echt zo bot zijn.
Knip in je doos voel je inderdaad niets van hoor. Alleen zitten en plassen daarna he... Maar is volgens mij zonder knip ook pijnlijk.
Hou op schei uit Aruba... Lalalalalalala. Ik heb niks gehoord of gelezen.

Ik wil nog altijd een baby van deze man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven