3000+ Deel 7 alweer

05-11-2009 10:02 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Aan mij de eer.

Komen jullie gezellig mee babbelen?

Dit is deel 7

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe, om onze Thee te quoten

En denk er aan dames, de nummer 8 openen is voor ons Appeltje!!
Ja was ff stress Floor, maar vooralsnog raken we maar niet in paniek.

Het zette me wel direct weer aan het denken. Op welk moment zou ik nou mn broer uit zuid-Amerika moeten terugfluiten als er echt iets aan de hand zou zijn? Daar hebben we het - stom genoeg - helemaal niet over gehad voordat hij wegging.
Hai!

Bianca, wat ontzettend naar allemaal!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Daar ga je natuurlijk ook niet vanuit als alles weer goed lijkt te zijn.

Pfff.... ja en wanneer iemand terugroepen? Da's een lastige...

Beter te voeg dan te laat in ieder geval, maar da's mijn ervaring.
Nou ja, maar hopen dat we er geen beslissing over hoeven te nemen (over dat terugroepen bedoel ik).

Ze (mn moeder) belde me net weer op, ze had ibuprofen ingenomen en nu geen pijn. Vanavond begint ze met die pruimendrank en morgen krijgt ze er nog iets van de apotheek bij. Morgen moet ze ook gelijk bloed laten prikken en volgende week weer terugkomen bij de chirurg. Die zal dan wel haar bloedwaardes op verdachte indringers bekijken.

Haaaai Strateegje!! Hoe is het??
Haaaaai Bi, nou superrrr

Ik heb met de plantsoendienstopzichter gesproken en hij zou een boom laten staan, speciaal voor mij.

hahaha, toen ik later langs die boom nog eens liep bleek die helemaal geen markeerplek te hebben!

Wat een charmeur

Kun het allemaal een beetje handelen, de situatie waarin je je nu begeeft en dan nu je zorgen over je moeder.
Hahaa Strateeg, das inderdaad wel heel leuk van die man. Leuk om aan je dochter te vertellen dat hij hem speciaal voor haar heeft laten staan

Het handelen gaat goed hoor Strateeg, we zien het allemaal wel. Dat klinkt heel nuchter maar dat komt omdat mn moeder zelf ook zo nuchter is. Ik ga uiteraard wel proberen om mee te gaan naar dat gesprek volgende week.
quote:Bianca40 schreef op 10 november 2009 @ 17:10:

Hahaa Strateeg, das inderdaad wel heel leuk van die man. Leuk om aan je dochter te vertellen dat hij hem speciaal voor haar heeft laten staan

Het handelen gaat goed hoor Strateeg, we zien het allemaal wel. Dat klinkt heel nuchter maar dat komt omdat mn moeder zelf ook zo nuchter is. Ik ga uiteraard wel proberen om mee te gaan naar dat gesprek volgende week.

Nee, Bianca, voor mij!

Dat is dan denk ik ook wel de beste manier, sterk blijven, wel heel knap van je!

P.s, laat je broer zo nu en dan niets van zich horen?
Ja hij emailt om de paar dagen en zet elke avond zijn telefoon even aan om te zien of er berichten zijn. Dus we kunnen hem altijd wel binnen een paar dagen bereiken.

Bovendien geeft hij per email steeds zijn route aan dus we weten wel vrij exact waar hij zit. Het is nogal een opvallend figuur dus mocht de nood aan de man komen dan is hij via de diverse instanties goed op te sporen. Ik ben alleen als de dood dat er wat met hem gebeurt waardoor hij een tijdje geen contact op zou kunnen nemen. Dat hebben we vorig jaar gehad toen hij in Iran fietste, ambassade ingeschakeld en alles. Mr Bianco zei toen al dat ie waarschijnlijk gewoon een week met een lekkere Iranese in zn tentje lag. Ik dacht dat er wat vreselijks was gebeurd... maar mr Bianco had gelijk!
jee, die broer van jou durft zeg, kamperen in Iran!

Ik was al bang dat jullie geen contakt hadden.

Heb jij al gegeten? Ik heb de aardappels al opstaan en ga straks de gehaktballetjes van gisteren en zelfgemaakte appelmoes opwarmen.

gister een hoop werk gehad om het allemaal te bereiden en nu kan ik het simpel opwarmen, alleen die afwas altijd weer, gromm
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 10-11-2009 18:57
Reden: tsss, straks krijg ik wilders nog achter me aan zo
% gewijzigd
Stoere broer hoor Bi!

Laxeren kan je moeder ook doen met een klysma hoor, als ze al 10 dagen niet ontlast heeft, werkt sneller dan die siroop.

(microlax en is onschadelijk)

Dan ook wel die siroop nemen natuurlijk maar dan is de druk van de ketel

Vaatwasser Staat Vaatwasser
hahaha HOI Zus, ja een vaatwasser zou geweldig zijn maar het is nog te doen zo, met de hand.

Ik woon hier alleen met dochter en hond.

Hoe gaat het met je w.c.gang topic?

Ik heb niet meer gekeken verder....
Oh wat zal ik mijn vaatwasser missen zeg.. mocht ik straks in dat andere huis er geen hebben ( zal wel niet he als je van koop naar huur gaat)pffff

Hier zelfde eten als gister.. in het groot gekookt zeg maar.. .zelfs nog 2 porties hache in de vriezer gedaan.. dus ik kan weer even vooruit!

Verder weinig nieuws meer... ik ga nog even surfen en dan weer een dvdtje van Mankell serie kijken en dan lekker slapen.. ik vaar er wel bij ...op tijd naar bed.. geen drankje... heel gezond bezig dus!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Bi wat fijn dat het hoogstwaarschijnlijk 'alleen' een flinke verstopping is bij je mams.

Wat zal dat mensje een pijn hebben zeg. Heb het zelf ook wel eens gehad en op een gegeven moment weet je niet meer waar je het zoeken moet.

Ze heeft het nog lang volgehouden voordat ze naar de ha ging...

Nu maar hopen dat de mddeltjes snel werken en ze snel van de pijn af is

Freak, ik heb ook een huurwoning en gewoon een vaatwasser staan hoor dus het kan wel.

Alleen moet je misschien zelf een aansluiting laten maken want die zit meestal niet in een huurwoning (of de vorige huurder moet er al 1 gemaakt hebben).

Fijn dat je met een big smile bij de peut vandaan kwam vandaag

Ssssssssssssssss... toch nog een boompie speciaal voor jou overgebleven (ongeacht of die gemarkeerd was of niet hahaha)

Hier aan de boerenkool met worst, picalilly, augurkjes en een toet na gezeten vanaaf en dat was errug lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hello Bubbles,

goh, dit is niet meer het klets-topic maar het berichtjes nalaat topic geworden.

Iets nieuws

Is dat lekker boerenkool met worst, picalilli, augurkjes?

Nou, het was weer erg gezellig maar ik moet nu echt weer verder
Ok,.....

Dit topic is absoluut niet verslavend meer,....

helemaal niemand meer?

Joehooeee
Ik ben er wel S, alleen als iedereen maar ff snel gedag komt zeggen en dan weer weggaat... ik ga niet in m'n uppie tegen mezelf zitten lullen hier
heey hallo bubbles, leuk dat je er bent
Hoe gaat het in de ondergrondse? En spreek je Noanne daar nog wel eens?
Ik lees er en post af en toe wat.

Met No gaat het geloof ik niet zo goed.

Zal eens informeren of ik het hier neer mag zetten oke.
O, nee toch. Slaat de behandeling niet aan of voelt ze zich beroerd.

Noanne moet gewoon hier weer terugkomen.

Ik was ook een beetje aan het posten en toen zelfs dit topic vergeten....ai
Je hebt mail S
*rent naar de mailbox*
Hallo... was vanavond ff druk met andere pijlert, maar ik blijf hier niet weg hoor. Hoest hier?

Gaat ie met No niet lekker?

K*t!

Ik wil graag dat ze weer terug komt hier.

Net las Iris, Zjen en Peet.
Hoi Floor, lang niet gezien.

Hoe gaat het?

Ik mis ze ook hoor, allemaal
Ja ik ook Floor.. ik kan 's avonds niet op de ondergrondse dus ik kan pas morgen weer lezen hoe of wat met Noanne... kutzooi!

En ik mis ook het gekwek hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven