Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Saaiemorgen,

Snjo, wat zo niet leuk zeg.

Ik kom vanmiddag hier saaien, dadelijk komt een belegginsman.....Super saai.
Beleggingsman is ook ubersaai, vooral in recessietijd (no offence).

Ik heb m'n halve huis al weer leeggehaald voor morgen; papier zus hiervandaan, papier zo daarvandaan. Een berg boeken en voorbeelden enzo. Kan ik eindelijk die hobbyhoek/kamer even een grote beurt geven .
Snjo, ik heb gisteren de hobbykamer een grote beurt gegeven. Die was aan opruimen toe.

Ik ga morgen naar DE hobbybeurs van Nederland eo! Saai.
kiekeboe liefjes,ik was saai druk bezig hierzo.dus daarom ff niet hiero.maar nu weer alles op orde

tis gelukkig door de weeks een stuk rustiger qua werken,daar geniet ik nu volop van.heb nog eens goed gelezen over ptss ik vind dat ik niet 100% in ut plaatje pas.miz heb meer een verwerkingsprobleem.

de psych heeft ook nog geen etiketje uit gedeeld.

wel een scan geadviseerd om ik zo goed als zeker,

schade heb over gehouden aan de vele hersenschuddingen,

die ik in mn leven heb gehad.nl 8 waarvan 4buten bewustzijn.binnenkort eens verwijskaart halen bij de Ha en afspraak maken bij de neuroloog.
Desteny, wel aardig dat je nu geen etiketje hebt voorlopig en hopelijk blijft dat ook zo. De scan altijd doen meid.
8 hersenschuddingen. Tjsonge. Fijn dat je nog geen etiketje heb gekregen.
Is idd wel heftig ja 8 keer.

Beleggingsmannetje was ons vergeten, alweer word erg saai. Dus die kreeg een saai boos telefoontje.
Zoo ik was zo saai de afgelopen dagen (en druk met visite en dergelijke) dat saai zijn op dit topic er even bij inschoot. Dus even teruglezen.
Jeetje wat een saaie berichtjes allemaal. Zelfs berichtjes van MaraMijn en Lyzard!

Steph wist niet dat jij 40 was. (ik had je iets jonger geschat. Saaie opsteker voor jou)

Beleggingen heb ik geen verstand van vind ik veelste saai dat soort dingen.

Dez, etiketjes zijn saai al zorgen ze soms wel voor duidelijkheid. Maar blijf ze saai vinden! Zovaak een hersenschudding kan nooit gezond zijn. Zelfs boxers houden daar schade van over. Dus kan me zo voorstellen dat dit voor niet boksende mensen ook wel.
Zie je nou Steph, het zijn je jeugdige postings (het ligt dus niet aan mij).

Hallo saaie Dushi.
Haai Snjookje!

Mocht ik spontaan over garnalen en een of ander gezegde wil vertellen dan weten jullie dat dit niet aan mij ligt maar aan de sombrero prik.
Heb je al auwie aan je arm??
Arm jeukt wat, gloeiplek is weer aanwezig, iets kramp in mijn nek aan de kant van de prik. Maar dat was/ is een verwachtte bijwerking is me vertelt. Of te wel: het kan het hoefde niet! Maar het mag geen naam hebben hoor. Vond de gewone griepprik dit jaar meer prikken (de vloeistof) dan de sombreroprik. Die voelde ik pas toen ze klaar waren.

Ik ga uit van een arm die net als bij inentingen wat stijf is/wordt. Nou als dat alles is dan valt het mooi mee.

Ik vind inentingen altijd een eitje. Liever dat dan bloedafname. Waardeloos vind ik dat altijd (dunne rollende aders, ader gevonden floept ie weg omdat ie niet geprikt wil worden. Wordt dan ook voortaan geprikt net aan de zijkant van elleboog -of hoe zeg ik dat goed- want in de holte van elleboog krijg je niets, nada, noppes)
BTW ik heb altijd een reactie bij griepprikken. Dus van deze verwachtte ik dat ook. Dus ik ben volkomen saai normaal
Saai mens Dushi.

Ik vraag ff of jij in een catagorie werkt in verpleging valt ofzo?

Gelukkig heb je niet zoveel last van die bonenprik.

Lief mag morgen, heeft astma, en ik volgende week omdat ik als vrijwilligster in de zorg werk.
Nee ik zit niet in de verpleging. Ik val onder de categorie: risicogroep (ivm mijn astmatische bronchitisch) Dus heb ik 2 weken geleden de gewone jaarlijkse griepprik gehad en nu dus deel 1 (van 2) sombrerogriepprik.
Vroeger op de lagere school was het altijd saai de gewoonte als je geprikt was dat je dan elkaar een mep gaf op de plek waarop je geprikt bent. Gewoon omdat het dan gevoeliger was dan normaal. Nog grappiger was dat je dan met je stijve arm een mep uit moest delen. Jammer dat die traditie er niet meer is
quote:Dushi74 schreef op 10 november 2009 @ 19:16:

Vroeger op de lagere school was het altijd saai de gewoonte als je geprikt was dat je dan elkaar een mep gaf op de plek waarop je geprikt bent. Gewoon omdat het dan gevoeliger was dan normaal. Nog grappiger was dat je dan met je stijve arm een mep uit moest delen. Jammer dat die traditie er niet meer is die ken ik niet maar in Limbo lopen we nu eenmaal achter. Zal morgen vriend een mep verkopen op de rechterarm (hij is links) en voelt hij de prik niet.
Ik ben ook linkshandig heb hem lekker rechts laten zetten. Trouwens laat alles rechts zetten heb ik er het minste last van.

Limbo loopt niet achter. Die doet gewoon niet mee aan kinderachtige spelletjes.
brrr jullie met die prikken...sterkte dr mee, ik sla over!!!

en ja dat er schade zit aan mn grijze massa,geloof ik ook wel.dat merk ik dagelijks.

bevestiging hierover kan altijd handig zijn mbt bepaalde instanties.dus ik ga naar ha voor verwijskaart en dan bellen voor afspraak,denk dat ik in ut nieuwe jaar aan de beurt ben.als ut sneller is,valt ut altijd mee toch??heb de houtkachel lekker aan gestoken,ik moet eigenlijk nog wat werken aan de pc,maar denk dat ik dat morgen wel doe.mn kwartje is een beetje op....pphff
Kwartje op is gewoon lekker chillen met je billen op de bank Dez. En lekker niets doen! Morgen weer een dag
quote:Dushi74 schreef op 10 november 2009 @ 19:16:

Vroeger op de lagere school was het altijd saai de gewoonte als je geprikt was dat je dan elkaar een mep gaf op de plek waarop je geprikt bent. Gewoon omdat het dan gevoeliger was dan normaal. Nog grappiger was dat je dan met je stijve arm een mep uit moest delen. Jammer dat die traditie er niet meer is Die heb ik hier voortgezet. Een collega van mij (maatschappelijk werkster) porde me (redelijk per ongeluk) tegen mijn geprikte arm. Gelukkig had ik er bijna geen last meer van maar ze kreeg natuurlijk wel een por terug en zij had nog wel last (gnagnagna).
quote:steph schreef op 10 november 2009 @ 19:28:

[...]

die ken ik niet maar in Limbo lopen we nu eenmaal achter. Zal morgen vriend een mep verkopen op de rechterarm (hij is links) en voelt hij de prik niet.Ik ben rechtshandig en express rechts laten prikken.
quote:Dushi74 schreef op 10 november 2009 @ 19:34:

Kwartje op is gewoon lekker chillen met je billen op de bank Dez. En lekker niets doen! Morgen weer een dag Is ook mijn idee hoor. Lekker bij de geur van brandend hout (natuurlijk je sokken aan, heb ik ook) en dan een kop (of liever nog een grote mok die je met 2 handen vast moet houden) warme thee.
Zo, ik ben weer bij.

Ben aan het breien. Nog een forumster die warme sokken wil hebben.

Ik heb trouwens foto's gemaakt van mijn eigen sokken (maar heb nog geen digitale camera dus jullie moeten nog even wachten tot het rolletje vol is).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven