Sint Maarten

10-11-2009 20:49 37 berichten
Even voor degene die in de regio wonen waar morgen Sint maarten word gevierd: wat kopen jullie zelf om uit te delen en waar zie je je kind graag mee thuiskomen?

Afgelopen jaren heb ik mini reepjes, taai taai en manderijnen gedaan.

Mandarijnen worden meestal niet gepakt door de kinderen, taai taai is onverpakt dus vinden mensen vaak niet hygienisch en mini reepjes is zo standaard.

Moet het wel zo kunnen kopen want moet morgen werken

Ideeen graag!
Alle reacties Link kopieren
in het kader van de mexicaanse griep ga ik iets voorverpakts kopen. Ook reepjes ofzo.
krokusje dat is een goeie, staat in ieder geval genoteerd

*verpakt*
In het kader van de griepgolf hier ga ik paracetamolletjes uitdelen
kleine verpakte kruidkoekstukjes

lollies

mini's (vinden ze wel altijd heeeeel lekker!)

kleine uitdeelzakjes

schatkistjes

of als je geen snoep wilt kopen: wat van die kleine dingetjes van de action. Gummetjes, maffe pennen, paperclips, kladblokjes etc.
of rozijntjes
Wat geven jullie met Sint Maarten?
kaetje vind de niet snoep tip wel leuk maar helaas morgen geen kans meer om naar de action iod te gaan.

Ga denk ik maar even naar de ah morgen voor wat voorverpakt spul
Hier worden alle kinderen verdeeld over het dorp. Je krijgt dus maar 1 groep kinderen aan de deur. Daarna gaan alle kinderen met hun 'buit' naar school en daar wordt alles gelijk verdeeld over alle kinderen.

Mijn dochter was vorig jaar nog te jong om mee te doen, maar ik hoorde van verschillende moeders dat de kids asociaal veel snoep mee naar huis kregen aan het eind van de rit.

Onder het mom van 'het is straks voor alle kinderen van het hele dorp' werd de wereld aan snoep in de zakken gegooid.

Morgen krijgen ze van mij dus mandarijnen.
dank je zaza had ik niet gevonden
Kraaltje, staat op de pijler "eten", niet snel te vinden daarom denk ik.

Lein, wat apart. Op zich wel een goed idee, maar niet als iedereen dan de wereld aan snoep mee gaat geven.. Nou moet ik zeggen dat ik vroeger zelf ook met een flinke tas vol thuis kwam.
lein77 ja dat was mijn idee vorig jaar ook maar er werd gestaard in die schaal door de kids alsof ik ze poep gaf...was werkelijk waar 1 meisje die zei " he lekker een mandarijn".

grappig trouwens dat ze de kids verdelen over het dorp, ik woon in een grote plaats dus dat gaat em hier niet worden.

Ook nog in een hele kinderrijke vinex wijk dus vaak de deur open doen!
Ik had lolly's gekocht, toen las ik het andere topic en daar schreef iemand dat kleine kinderen dat natuurlijk niet mogen..

Heb dus ook nog doosjes rozijntjes gehaald. Toch ook nog wel moeders hier die meelopen en een kleiner kind in een buggy bij zich hebben. Vind ik wel leuk om ook wat te kunnen geven.
Het is op zich een leuk idee, dat verdelen, maar ik vind het zelf heel jammer.

Je krijgt nu maar 1 groep kinderen aan de deur en dan is het alweer voorbij.
Ik heb van die lolly's waar je een blauwe tong van krijgt

Denk alleen dat hier toch geen kinderen komen dus die zijn dan mooi voor onszelf...
Bij ons moet je het licht in de hal aan doen als je wilt dat ze aanbellen. Handig want als je niet mee wilt doen of het vergeten bent hoef je niet mee te doen. En je hoeft ook geen zakken vol snoep te halen want als de zak leeg is doe je het licht gewoon uit.

Bij de hema hebben ze trouwens ook van die zakjes met kleine uitdeeldingetjes zoals fluitjes, tolletjes, jojo's etc.

En ze hebben er ook stukjes gedroogde aardbei of appel in kleine doosjes, net als rozijnen. Ook in een grote gemixte zak.
Wij zijn net verhuisd naar een klein dorp, geen idee hoeveel kinderen hier wonen en hoeveel er aan de deur komen. Heb 3 zakken mini's gekocht, dat moet vast genoeg zijn
Ik heb een zak celebration gekocht (kleine bounty's,marsjes etc.)

Dochter snoept niet echt maar loopt wel dus ik zit de komende tijd goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:mamalief schreef op 10 november 2009 @ 20:53:

In het kader van de griepgolf hier ga ik paracetamolletjes uitdelen Hier kleine injectie-spuiten....
Ik heb een zak met verschillende minireepjes gekocht, een zak Skittles en een zak met kleine doosjes Smarties.

Doe alleen voorverpakte dingen.

Mijn zoontje haalt altijd schandalig veel op, maar ik haal altijd de onverpakte dingen eruit.

Moet zeggen dat hij het juist wel leuk vindt als er ergens mandarijnen worden uitgedeeld. Bij sommige mensen kan je kiezen tussen snoep en mandarijnen en omdat hij overal al snoep krijgt neemt hij dan juist een mandarijn.
Het grappige vind ik dat Moppekind twee dagen snoept (twee, drie dingen op een dag) en daarna zijn snoeptrommel vergeet. We hebben van de vorige Sintmaarten tot de zomervakantie nog snoep gehad.

We zijn net verhuisd vanuit een plaatst waar wel aan Sint Maarten werd gedaan, maar ik heb geen idee of dat hier ook gevierd wordt.

We zullen zien dus of ik alle Lange Jannen zelf op moet eten of dat ik te kort heb als alle kinderen uit deze vinexwijk hier aan de deur komen.
quote:maya_bee schreef op 10 november 2009 @ 21:16:

Wij zijn net verhuisd naar een klein dorp, geen idee hoeveel kinderen hier wonen en hoeveel er aan de deur komen. Heb 3 zakken mini's gekocht, dat moet vast genoeg zijn

Dat dacht ik vorig jaar ook...heb dit jaar maar 7 zakken in huis gehaald!

Het was een ware invasie hier in onze nieuwbouwwijk. Dat zal dus misschien wel anders zijn dan een klein dorp? Maar wees gewaarschuwd
Tip: Koop alleen dingen die je zelf ook lust. Wij hebben twee jaar tegen een grote zak roze zuurstokken aangekeken. Elk jaar deelden we ze opnieuw uit, gíng maar niet leeg, dat kreng.
Ik heb doosjes yohurtrozijntjes, soort smarties en kleine uitdeelzakjes winegums of drop, allemaal van de Hema. En allemaal spullen waar ik zoon ook wel mee wil zien thuiskomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven