Good Luck
woensdag 11 november 2009 om 09:22
woensdag 11 november 2009 om 09:27
[quote]naatie schreef op 11 november 2009 @ 09:16:
[fgcolor=#007AB3]Tja hier zit ik ook te dubben of Tobias een nieuwe fiets moet. Maar hij moet eerst maar eens zonder zijwieltjes gaan fietsen.
Als we een nieuwe kopen, kopen we zonder zijwieltjes, haha.
maar ik denk dat het op deze ouwe fiets wel makkelijker leren is omdat het zo,n klein fietsje is.
Al denk ik dat als we eenmaal die wieltjes eraf halen, juul het vrij snel onder de knie heeft.
[fgcolor=#007AB3]Tja hier zit ik ook te dubben of Tobias een nieuwe fiets moet. Maar hij moet eerst maar eens zonder zijwieltjes gaan fietsen.
Als we een nieuwe kopen, kopen we zonder zijwieltjes, haha.
maar ik denk dat het op deze ouwe fiets wel makkelijker leren is omdat het zo,n klein fietsje is.
Al denk ik dat als we eenmaal die wieltjes eraf halen, juul het vrij snel onder de knie heeft.
woensdag 11 november 2009 om 09:28
Mogge, zo, ik ben uitgeslapen . De larf heeft vannacht van half 11 tot kwart over 7 geslapen (toen heb ik haar maar wakker gemaakt om te kijken of alles goed was....). Dat gaat lekker zo, nietwaar? Fabel over zware kinderen en doorslapen misschien toch wel waar . Normaal slaapt ze ook al goed, van half 11 tot 5 maar dit is echt heel bijzonder.
Schattig Star, je moppies!
Juud, hoest????? (of heb ik een vakantie gemist?)
Naat, het gaat lekker. Zo doorgaan!
Shit, een nieuwe fiets? Moet dat ook nog????
Nou ik heb genoeg cadeau-ideen voor nog een verjaardag of 4.... Fiets dus, keukentje of winkeltje, poppenhuis, trein, V-tech. En daarna moet er vast weer een nwe fiets .
Oh wacht, die trein kan ik natuurlijk ook voor jongste aan Sint/Kerstman vragen. Goed idee..
ff kind aan tiet koppelen
Schattig Star, je moppies!
Juud, hoest????? (of heb ik een vakantie gemist?)
Naat, het gaat lekker. Zo doorgaan!
Shit, een nieuwe fiets? Moet dat ook nog????
Nou ik heb genoeg cadeau-ideen voor nog een verjaardag of 4.... Fiets dus, keukentje of winkeltje, poppenhuis, trein, V-tech. En daarna moet er vast weer een nwe fiets .
Oh wacht, die trein kan ik natuurlijk ook voor jongste aan Sint/Kerstman vragen. Goed idee..
ff kind aan tiet koppelen
woensdag 11 november 2009 om 09:30
quote:naatie schreef op 11 november 2009 @ 09:12:
Morgen moet ik weer wegen bij de sportschool. Ben erg benieuwd. Ben wel erg mn best aan het doen en ga vanavond weer spinnen.
Ben nu in 3 weken 3.3 kilo afgevallen. Best leuk.
Verder is er vanalles op mn werk aan de hand. Er gaan veel wisselingen met het personeel plaats vinden en daar wordt vandaag vanalles over besloten. Best wel spannend dus, want het gaat ook over wie er dan mijn naaste collega gaat worden.
Ik ga eens even wat nuttigs doen.
Wat goed zeg Naatie. Hoe vaak ga je sporten per week!
Ik ben deze week weer begonnen met het eten, gaat op zich wel oke.
Sporten zal hier tot januari beperkt blijven tot max1 x per week 2 uur denk ik. Ik hoop dat als Juul eenmal naar de bassischool gaat, ik wat meer tijd over houd voor mezelf.
Ik gaat ook maar eens wat nuttigs doen
Morgen moet ik weer wegen bij de sportschool. Ben erg benieuwd. Ben wel erg mn best aan het doen en ga vanavond weer spinnen.
Ben nu in 3 weken 3.3 kilo afgevallen. Best leuk.
Verder is er vanalles op mn werk aan de hand. Er gaan veel wisselingen met het personeel plaats vinden en daar wordt vandaag vanalles over besloten. Best wel spannend dus, want het gaat ook over wie er dan mijn naaste collega gaat worden.
Ik ga eens even wat nuttigs doen.
Wat goed zeg Naatie. Hoe vaak ga je sporten per week!
Ik ben deze week weer begonnen met het eten, gaat op zich wel oke.
Sporten zal hier tot januari beperkt blijven tot max1 x per week 2 uur denk ik. Ik hoop dat als Juul eenmal naar de bassischool gaat, ik wat meer tijd over houd voor mezelf.
Ik gaat ook maar eens wat nuttigs doen
woensdag 11 november 2009 om 10:01
Hai,
Kokosman is weer thuis, hij had geen pijn meer zonder pijnstillers. Aanstaande maandag heeft hij een voorlichting van chirurg, diëtiste en fysiotherapeut over wat te verwachten voor en na de operatie. De galblaas wordt helemaal verwijderd, wanneer is nog niet duidelijk. Maar aangezien ze 1x in de twee weken zo'n voorlichting hebben voor een aantal patiënten waarvan de galblaas moet worden verwijderd, gaan we ervan uit dat het binnen die 2 weken gebeurd.
Hij heeft pijnstillers mee, maar het kan zomaar zijn dat hij helemaal geen pijn meer krijgt. Feit is dat die galstenen er zitten en de galblaas eruit moet.
Kokosman is weer thuis, hij had geen pijn meer zonder pijnstillers. Aanstaande maandag heeft hij een voorlichting van chirurg, diëtiste en fysiotherapeut over wat te verwachten voor en na de operatie. De galblaas wordt helemaal verwijderd, wanneer is nog niet duidelijk. Maar aangezien ze 1x in de twee weken zo'n voorlichting hebben voor een aantal patiënten waarvan de galblaas moet worden verwijderd, gaan we ervan uit dat het binnen die 2 weken gebeurd.
Hij heeft pijnstillers mee, maar het kan zomaar zijn dat hij helemaal geen pijn meer krijgt. Feit is dat die galstenen er zitten en de galblaas eruit moet.
woensdag 11 november 2009 om 10:09
Star, wat lief dat geklets/gebrabbel tussen je twee meisjes.
Suus, ze groeit goed!
Mamax, beterschap voor je man.
Bam, ha, ha, ik had helemaal niet nagedacht over de resolutie van de foto's. Zulke sukkels zijn het dus niet
Hel, lachen dat je sjans had. Is toch wel leuk!
Hoe gaat het met Mare? Nog steeds onrustige nachten?
CD, dat gaat dus goed met klussen in jullie huis.
Kokosman heeft galstenen.
Naat, sterkte met de perikelen op je werk.
Enka, hoe gaat het?
Mal, wat goed van die opdracht!
Juud, alles goed?