Thuis
woensdag 11 november 2009 om 09:38
Dat was een kort nachtje Vishie
Ohja, Sintmaarten! Vorig jaar had ik een berg snoep ingeslagen en kwamen er TWEE kinderen, waarvan ééntje met een kapotte lampion die gewoon een half liedje zong en toen zijn hand ophield
Oplossing van Xan dit jaar: we doen de deur niet open
Oplossing van Erwt dit jaar: we kopen lekkerder snoep zodat het niet erg is als er geen kinderen komen (vorig jaar vieze chemische zooi van de Lidl)
Ohja, Sintmaarten! Vorig jaar had ik een berg snoep ingeslagen en kwamen er TWEE kinderen, waarvan ééntje met een kapotte lampion die gewoon een half liedje zong en toen zijn hand ophield
Oplossing van Xan dit jaar: we doen de deur niet open
Oplossing van Erwt dit jaar: we kopen lekkerder snoep zodat het niet erg is als er geen kinderen komen (vorig jaar vieze chemische zooi van de Lidl)
Peas on earth!
woensdag 11 november 2009 om 10:00
woensdag 11 november 2009 om 10:13
En wat word je als meisje dan? Soort KD Lang?
Ik ga huisarts zo bellen. Ik denk, n.a.v. gelezene dat we op oproep van de GGD moeten wachten.
Vish, oef korte nacht. En om uitdunschaar. Al is t vast du moment niet zo grappig.
Chica hoest verder, geen koorts gelukkig, maar veel wakker vannacht dus houd haar nog thuis. Zelf want Mier druk vannacht. We gaan vet chillen vandaag dus
En hier helaas ook geen Sint Maarten, vind het altijd wel wat hebben. Misschien toch maar berg erg lekker snoep halen (Australians en zo ) voor de zekerheid?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook