Bezemtopic deel 5 alweer

woensdag 11 november 2009 om 10:36
hmmz, ik wil geen lijstje maken vandaag. Ik heb genoeg van alles, even... Zie ook de hyves. Maar ook, dat hier in huis nog zooi ligt van mijn ex, of dingen die met ons trouwen of onze relatie te maken hebben. Zoals ons trouwboek. En mijn Brit komt dat natuurlijk tegen, en dat raakt hem natuurlijk... Maar kan je een duur fotoboek zomaar weggooien? Moet ik dat met ex overleggen? Kan ik dat zelf wel? Wat moet ik met mijn trouwjurk doen? bleh... Ondertussen proberen te werken, maar dat wil niet zo.

woensdag 11 november 2009 om 10:55
Allis moeilijk hoor.
Het is toch een stukje verleden wat bij jou hoort.
Fotoboeken met exen (heb er 2), heb ik hier ergens in een hoekje op zolder, kon ze ook niet weg doen, maar heb er eigenlijk ook niets mee.
Je trouwjurk kun je altijd nog op marktplaats zetten.
Sterkte vandaag
Hier een kort lijstje,
Konijnenhok verschonen
Vanmiddag naar vejaardag neefje.
Het is toch een stukje verleden wat bij jou hoort.
Fotoboeken met exen (heb er 2), heb ik hier ergens in een hoekje op zolder, kon ze ook niet weg doen, maar heb er eigenlijk ook niets mee.
Je trouwjurk kun je altijd nog op marktplaats zetten.
Sterkte vandaag
Hier een kort lijstje,
Konijnenhok verschonen
Vanmiddag naar vejaardag neefje.

woensdag 11 november 2009 om 10:57
quote:coeberghmetijs schreef op 11 november 2009 @ 10:54:
Allis,ik heb samen met vriendin onder het genot van een borrel alles wat met mijn huwelijk te maken had in de tuin verbrand...en dat gaf me een heerlijk bevrijdend gevoel!En daar kan ik me dan ook wel weer in vinden, lijkt me op dat moment idd een heerlijk gevoel.
Allis,ik heb samen met vriendin onder het genot van een borrel alles wat met mijn huwelijk te maken had in de tuin verbrand...en dat gaf me een heerlijk bevrijdend gevoel!En daar kan ik me dan ook wel weer in vinden, lijkt me op dat moment idd een heerlijk gevoel.

woensdag 11 november 2009 om 11:12
woensdag 11 november 2009 om 11:13
Ik zie ook geen plaatje.
Maar ik heb jullie wel gevonden.
Ik heb net boodschappen gedaan.
Had ik beter gisteren gedaan of uitgesteld tot morgen, want het is de 11de van de 11 de en dat betekent Belgen-invasie is de stad hier.
Afijn, alles is weer in Tha House en dat geeft wel weer een fijn gevoel.
MissM ,heb je van dat soort anijsdrank spul gekregen? Dat kreeg ik ook toen ik zwangert was van de eerste.
Vond het stiekem erg lekker dus ik hing de hele dag aan die fles te lurken.
En helpt het? Hopelijk wel?
Boro, succes en strekte vanmiddag....
Het loopt hier echt niet over.
Vanmorgen een groot artikel in de krant over het nut van lichtlampen ivm winter-blues. Vanavond even onder manliefs neus duwen.
To do:
Boodschappen
Stofzuigen
Iets bakken met Troela
Cadeautje kopen met Troela voor feestje as vrijdag
Tekst leren
Even de outlet in, kijken voor een mooi bh-tje
Gezonde maaltijd op tafel zetten
Tekst leren
Niet snoepen! (ik snoep al dagen niet, maar de weegschaal is niet lief voor me )
Tekst leren
Maar ik heb jullie wel gevonden.
Ik heb net boodschappen gedaan.
Had ik beter gisteren gedaan of uitgesteld tot morgen, want het is de 11de van de 11 de en dat betekent Belgen-invasie is de stad hier.
Afijn, alles is weer in Tha House en dat geeft wel weer een fijn gevoel.
MissM ,heb je van dat soort anijsdrank spul gekregen? Dat kreeg ik ook toen ik zwangert was van de eerste.
Vond het stiekem erg lekker dus ik hing de hele dag aan die fles te lurken.
En helpt het? Hopelijk wel?
Boro, succes en strekte vanmiddag....
Het loopt hier echt niet over.
Vanmorgen een groot artikel in de krant over het nut van lichtlampen ivm winter-blues. Vanavond even onder manliefs neus duwen.
To do:
Boodschappen
Stofzuigen
Iets bakken met Troela
Cadeautje kopen met Troela voor feestje as vrijdag
Tekst leren
Even de outlet in, kijken voor een mooi bh-tje
Gezonde maaltijd op tafel zetten
Tekst leren
Niet snoepen! (ik snoep al dagen niet, maar de weegschaal is niet lief voor me )
Tekst leren
woensdag 11 november 2009 om 11:17
Ja hoor, nu zie ik ook een plaatje.
Welkom Bianca!
Wil je wat over jezelf vertellen?
Allis, moeilijk..
Trouwjurk zou ik verkopen. (je gaat hem niet nog een keer dragen neem ik aan, dus waarom bewaren?)
En foto's zou ik persoonlijk ook niet niet weggooien, kan je die niet onderbrengen op een ander adres? bij je ouders 'in bewaring geven' of zoiets?
Waar is Groen Druifje eigenlijk?
Of was ze stiekem toch mijn dochter die lollig wilde zijn?
Livre, gaat het al een beetje beter met jou?
Welkom Bianca!
Wil je wat over jezelf vertellen?
Allis, moeilijk..
Trouwjurk zou ik verkopen. (je gaat hem niet nog een keer dragen neem ik aan, dus waarom bewaren?)
En foto's zou ik persoonlijk ook niet niet weggooien, kan je die niet onderbrengen op een ander adres? bij je ouders 'in bewaring geven' of zoiets?
Waar is Groen Druifje eigenlijk?
Of was ze stiekem toch mijn dochter die lollig wilde zijn?
Livre, gaat het al een beetje beter met jou?
woensdag 11 november 2009 om 11:21
Fijn dat het nu wel werkt.
Hoe is het verder Allis?(Kan hier op mijn werk niet op de BH).
Ik vind dat verbranden wel een mooie oplossing.
Het fotoboek zou ik inderdaad ergens heel ver weg duwen op de zolder onder in een doos. Misschien kun je er over 10 jaar om lachen. Trouwjurk is dan wel weer zonde om te verbranden. Maar de rest......
Eisen dat je Ex de zooi op komt halen. En zo niet ook alles in dozen op zolder.
Ehhh ik heb er eigenlijk ook geen ervaring mee. Dus wie ben ik.
Hoe is het verder Allis?(Kan hier op mijn werk niet op de BH).
Ik vind dat verbranden wel een mooie oplossing.
Het fotoboek zou ik inderdaad ergens heel ver weg duwen op de zolder onder in een doos. Misschien kun je er over 10 jaar om lachen. Trouwjurk is dan wel weer zonde om te verbranden. Maar de rest......
Eisen dat je Ex de zooi op komt halen. En zo niet ook alles in dozen op zolder.
Ehhh ik heb er eigenlijk ook geen ervaring mee. Dus wie ben ik.
woensdag 11 november 2009 om 11:42
quote:allis schreef op 11 november 2009 @ 10:36:
hmmz, ik wil geen lijstje maken vandaag. Ik heb genoeg van alles, even... Zie ook de hyves. Maar ook, dat hier in huis nog zooi ligt van mijn ex, of dingen die met ons trouwen of onze relatie te maken hebben. Zoals ons trouwboek. En mijn Brit komt dat natuurlijk tegen, en dat raakt hem natuurlijk... Maar kan je een duur fotoboek zomaar weggooien? Moet ik dat met ex overleggen? Kan ik dat zelf wel? Wat moet ik met mijn trouwjurk doen? bleh... Ondertussen proberen te werken, maar dat wil niet zo.
Hey Allis. Ik heb mijn trouwjurk nog en fotoboek van vorige huwlijk(en) en mijn vriend heeft zijn pak en fotoboek ook nog. Beide geen problemen mee.
*breekt uit*
Hey Allis. Ik heb mijn trouwjurk nog en fotoboek van vorige huwlijk(en) en mijn vriend heeft zijn pak en fotoboek ook nog. Beide geen problemen mee.
*breekt uit*
woensdag 11 november 2009 om 11:52
Oh, zonde geld Itsme! Wat een rot gevoel kun je daar van hebben he?
Allis, mijn trouwjurk van de eerste keer heb ik pas twee jaar geleden weggedaan. Hing gewoon in de kast, had er geen moeite mee. Tot Happy en ik gingen trouwen, toen 'hoorde' die jurk hier niet meer.
En mijn ex heeft het album ergens op zolder liggen.
Bianca, welkom! Gooi je lijstjes hier neer en wij geven je gewenst (of ongewenst) een paar schoppen onder je bevallige hol
Boro, succes vanmiddag! Als ik later opnieuw geboren wordt wil ik jou als mama
Gold, heb jij last van de winterdip of je man?
Zoeb, ik ben trots op ons!! Een maand niet meer roken!!
En ik zie het plaatje nu ook!
ZeZ, hoe is het met je rug?
Had me voorgenomen om niet te bezemen vandaag, gisteren genoeg gedaan, maar toch:
* vaatwasser uit en ingepakt
* fornuis gesopt
* bank kattenhaar vrij gemaakt
* met een doek door huis gewapperd
* straks studeren
* tekst site aanpassen
* vriendin bellen
Geniet!
Allis, mijn trouwjurk van de eerste keer heb ik pas twee jaar geleden weggedaan. Hing gewoon in de kast, had er geen moeite mee. Tot Happy en ik gingen trouwen, toen 'hoorde' die jurk hier niet meer.
En mijn ex heeft het album ergens op zolder liggen.
Bianca, welkom! Gooi je lijstjes hier neer en wij geven je gewenst (of ongewenst) een paar schoppen onder je bevallige hol
Boro, succes vanmiddag! Als ik later opnieuw geboren wordt wil ik jou als mama
Gold, heb jij last van de winterdip of je man?
Zoeb, ik ben trots op ons!! Een maand niet meer roken!!
En ik zie het plaatje nu ook!
ZeZ, hoe is het met je rug?
Had me voorgenomen om niet te bezemen vandaag, gisteren genoeg gedaan, maar toch:
* vaatwasser uit en ingepakt
* fornuis gesopt
* bank kattenhaar vrij gemaakt
* met een doek door huis gewapperd
* straks studeren
* tekst site aanpassen
* vriendin bellen
Geniet!