Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Deurtje, ik vind jou en en de vrouw van ex-gm heel erg dapper. Hij blijkt dus inderdaad anders dan je dacht. Dat je hem af en toe mist is niet raar, maar als je hem heel erg mist denk dan maar aan wat zij je heeft verteld. Dan gaat dat gevoel echt wel een keer over.

Overigens, ik droomde vannacht over ex-gm. Hij leek in die droom wel psychopaat die me weer probeerde in zijn macht te krijgen. Gelukkig was ik in die droom mondig genoeg om hem van me weg te houden. Maar ik werd wel opgelucht wakker.
quote:mooiezaterdag schreef op 12 augustus 2007 @ 21:06:

[...]

Ah zoals ik jou begrijp moet je dan gelijk met ruzie uit elkaar gaan en elkaar never nooit meer spreken want dat kan niet en dat hoort niet. Wij mailen af en toe nog steeds met elkaar iets waar mijn huidige vriend vanaf weet ja (ojee weer blunder had alles in het geniep moeten doen). Ik kan normaal met hem omgaan omdat ik totaal niets meer van hem verwacht. Wij zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan. Blijkbaar is het bij jou zo dat je dan iemand niet meer wilt zien of spreken etc dat is bij mij dus anders wij mailen zo af en toe SO WHAT. Als hij mij mailt leuk maar dat wil nog niet zeggen dat ik alla minuut terug ga mailen dat kan ook wachten word het morgen dan is het goed word het overmorgen is het ook goed. Zoals ik al eerder heb gezegd ALS JE ER VOOR OPENSTAAT komt het naar je toe. Shame on me ik had inderdaad nog een jaar of langer moeten treuren en moeten zanniken toen zei hij dit toen zei hij dat en hij blijft maar bij zijn vrouw en hij komt niet bij mij foei foei foei dat ik na twee maanden alweer gelukkig ben met mijn huidige vriend simpel en alleen OMDAT IK ERVOOR OPENSTOND!Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Er zijn er hier een aantal die blijven hangen in iets wat zo duidelijk niet goed voor hen is. Heel onbegrijpelijk. En dan hebben we het niet over een paar weken, wat ik wel logisch zou vinden, maar over jaaaaren. Als ik een andere relatie zou krijgen zou ik ook graag op deze manier met GM om willen blijven gaan. Je hoeft toch niet met ruzie uit elkaar te gaan? Ik zal altijd van hem blijven houden, maar de omstandigheden zijn niet zo dat er voor ons een toekomst inzit.
Ik ben van mening dat we precies dachten wie hij was.We stonden alleen niet achter de beslissingen die hij nam en door bleef nemen.It's one or the other.Ya can't have both.En de GM's willen best of both en schipperen dan maar op hun manier waarvan zij denken dan kwetsen we het minst.Lijkt mss. voor hun de weg van de minste weerstand maar wij vrouwen denken daar totaal anders over.

JdV,geeft niets.Zo ik al zei het ging me niet om het ala minuut er zijn maar om hetgeen ik al had verkondigd vwb. MZ. Ik bedoel dus niet dat er niet gereageerd moet of naderhand mag/kan alsnog.Integendeel.Mijn probleem>ik doelde opdat ik niet gehoord word want zo komt het op mij over.
Lambada thnx.

Het ga je goed en ik hoop met je mee dta je het achter je kan laten met een gerust hart.Ik begreep dat je man je er vreselijk mee blijft confronteren.Wat doet dat met jouw?Heb je niet iets van tot hier en nu is het klaar anders redden we het niet?Het komt zo 'wanhopig' over zo hij je 1 kans heeft geboden jij die ter harte aanpakt maar hij mag door blijven verwijten?Is dat de oplossing dan nu?Dat werkt toch niet?
Hoi meiden die er gisteren bij waren, bedankt voor de gezellige meeting!

Ik vond het fijn om jullie in real life te ontmoeten. Hopelijk is dat wederzijds geweest.

Vanmorgen weer met GM aan het werk gegaan na een maand radiostilte ivm vakantie. Het was nogal pijnlijk om hem weer te zien. Ik kan mezelf wel voorhouden dat dat wel meevalt, maar het viel niet mee.

Hij vertelde m'n collega's hele leuke verhalen over zijn vakantie (ik had hem daar al eerder over gesproken). Het deed me pijn en ik werd boos maar heb niets laten merken. Lekker tegenstrijdig om van hem te horen hoe leuk zijn vakantie was; meneer was (eerst) o zo ongelukkig thuis!! Was DAT een farce of is DIT een farce?! Hij doet alsof er niets aan de hand is. Het is hem om het even dat het over is. Ik heb de indruk dat het niets heeft betekend, wat er tussen ons is gebeurd. Dat ik de enige ben die pijn lijdt.

Aan de andere kant: als hij diep in de put zou zitten omdat ik er een streep onder heb gezet, zou ik me waarschijnlijk ook rot voelen. Het is ook nooit goed...

Ik merk aan hem dat hij weer terug wil naar af, en pogingen onderneemt om dat te bereiken. Hij strooide met complimentjes en wilde me aanraken (niet waar collega's bij waren natuurlijk). Ik ben niet boos genoeg om tegen hem uit te varen.

Hij vroeg me vlak voordat hij wegging hoe het met m'n sollicitaties gaat.

Ik heb gezegd dat ik nog steeds op zoek ben naar een nieuwe baan.

In werkelijkheid staat dat op een laag pitje maar dat hoeft hij niet te weten.

Op dit moment ben ik niet in de mood om bij te lezen en te reageren, sorry.
Wereldmeid je bent niet boos genoeg,is het niet zo dat je nog zoveel/teveel om hem geeft en het daarom niet kan/nietwilt mss.?Hou je goed,
Heee Wereldmeid.

Ja het was zeker gezellig en ja het was wederzijds. Leuk om je te ontmoeten!

Ik heb aan je gedacht vandaag, het moet moeilijk zijn om hem na zo'n tijd weer te zien (ik heb nog 1 week om er niet aan te denken!). Je mag absoluut toegeven dat het je raakt, als je het hem maar niet teveel laat merken

Je bent wel heel wijs in je post, je zegt zelf al wat ik tegen jou had willen zeggen. Het was niet goed geweest als hij down zou zijn en het is niet goed dat hij nu vrolijk over zijn vakantie doet. Ik begrijp dat je denkt dat het hem blijkbaar koud laat maar dat is volgens mij wel erg kort door de bocht. Jij hebt hem 'gedumpt' dus hij doet de act 'kijk eens hoe goed het met me gaat, zonder jou' .. tenminste zo komt het op mij over.

Weet je, over een tijdje doet het er niet zoveel meer toe hoe hij er in staat en stond. Jij wou en wil niet verder met hem, het is geschiedenis en jullie gaan los van elkaar verder. Het duurt een tijdje voor dat dat lukt zonder grote hobbels. Heb geduld en vertrouwen. Van wat ik van je gezien en gelezen heb ben je een hele slimme en mooie meid, hooguit wat onzeker. Je bent wijs genoeg om deze man achter je te kunnen laten en aantrekkelijk, leuk en slim genoeg om een andere leuke man te vinden (tzt) die helemaal voor jou kan en wil gaan.

Dikke knuf Mara
Face, het klopt idd dat ik nog genoeg om hem geef om niet boos te kunnen worden... en ik zal met hem door 1 deur moeten zolang we samenwerken.

Ik kan me niet ineens heel anders gaan gedragen naar hem, dat valt te veel op in onze kleine organisatie.

Mara, dank je wel, je hebt goed gezien dat ik wat onzeker ben. Het geeft me wel een goed gevoel dat ik mezelf weer in de hand heb, na een hele tijd zwak te zijn geweest. Het lijkt wel alsof hij er op uit is dat ik weer zwicht voor zijn charmes (waar ik nog niet geheel ongevoelig voor ben).

Ik denk dat het geen nut heeft om hierover het gesprek aan te gaan, want hij zal wel een antwoord klaar hebben waar ik niet veel wijzer van word. Missch word ik meer gemanipuleerd dan ik zelf in de gaten heb!

Door de meeting voel ik me sterker. Het is bijv. een 'troost' dat ik niet de enige ben die zich door de wirwar van gevoelens worstelt, en dat we aan een half woord genoeg hebben.

Ik denk dat als ik een nieuwe baan vind, ik alle contact met hem ga verbreken. Alleen dan kom ik echt los van die man.
[quote]wereldmeid schreef op 13 augustus 2007 @ 22:16:

Face, het klopt idd dat ik nog genoeg om hem geef om niet boos te kunnen worden... en ik zal met hem door 1 deur moeten zolang we samenwerken.

Ik kan me niet ineens heel anders gaan gedragen naar hem, dat valt te veel op in onze kleine organisatie.

Logisch hoor,verstand en gevoel way of differents.Je bent iig. heel overtuigend en dat is al een hele stap.

Ik denk dat als ik een nieuwe baan vind, ik alle contact met hem ga verbreken. Alleen dan kom ik echt los van die man.

Uit het oog uit het hart.... zeggen ze.Maak er wat van.
Wereldmeid,jij komt er wel,dat weet ik zeker.

Zou het echt zo werken...uit het oog uit het hart??Of is het eerder dat je dan meer uit de gedachte bent?

Ik heb weer een gesprek gehad met GM,wat is het moeilijk zeg,om deze man echt los te laten...het lukt me gewoon nog niet!

Hij is wel heel duidelijk,hij wil me niet meer zien.Als hij contact met mij blijft houden dan zal hij thuis weer moeten liegen,iets wat hij niet meer wil.

Ik heb nu echt het gevoel van...bedankt deurtje,voor het afgelopen jaar en zoek het nu verder maar uit.Sorry voor alle valse beloftes en de leugens..tot ziens!!
Deur, je " relatie" was gebaseerd op leugens en niet op iets reëels. Het kan nooit worden wat jij wilt dat het wordt. Je klampt je vast aan jouw beeld van hem, niet aan wat hij werkelijk is. Want hij is namelijk een keiharde leugenaar, Deur. Waarom wil je die niet loslaten?
[quote]deurtje schreef op 14 augustus 2007 @ 08:54:

Wereldmeid,jij komt er wel,dat weet ik zeker.

Zou het echt zo werken...uit het oog uit het hart??Of is het eerder dat je dan meer uit de gedachte bent?

Ik heb weer een gesprek gehad met GM,wat is het moeilijk zeg,om deze man echt los te laten...het lukt me gewoon nog niet!

Hij is wel heel duidelijk,hij wil me niet meer zien.

En wil hij dan nog wel een(telefoonisch) lijntje openhouden?

Poeh, je hebt wel een heel hardleerse GM hoor, vrees dat jij echt degene moet zijn die er een punt achter moet zetten, heb het idee dat dat vanuit hem niet zal gebeuren......en weet zijn vrouw dat GM en jij na jullie gesprek weer telefonisch contact hebben gehad?

Ps. Weet iemand hoe ik woorden in kleur kan krijgen??
das dubbelop
quote:Ps. Weet iemand hoe ik woorden in kleur kan krijgen??Ja. Selecteer de tekst. Klik dan op het vakje met de T en die kleurtjes en plaats het kruisje wat standaard in de linkeronderhoek staat op een gewenste plek.

succes.
Deurtje jeetje.Idd. weet zij ervan?Het spijt me maar helaas ik heb te zeggen het is zo enorm herkenbaar het verloop van jou.Niet de situatie,maar het verloop!
Ik doe en doe maar geen kleur,
Deurtje jeetje wat een vent! Hij wil je niet meer zien maar neemt nog wel contact op? Dat kan alleen maar weer fout gaan. Zo gaat het namelijk altijd. Hoop dat je sterk genoeg bent om het tegen te gaan!

Uit het oog uit het hart daar benk het echt niet mee eens..heb nog steeds geen contact gehad met hem na de "breuk", maar hij is niet uit mijn gedachten te slaan. Word er stapelgek van!!!! Ik vraag me echt af hoe ik hem los kan laten.. het lijkt erop dat ik alleen maar meer aan hem ga denken en het steeds moeilijker word om geen contact te zoeken.

Nou krijg ik waarschijnlijk binnenkort een nieuwe baan en word ik niet meer geconfronteerd met de plek waar ik heb heb ontmoet etc.. misschien ga ik dan eindelijk weer eens een stukje vooruit, maar dan denk ik weer hijs te speciaal deze man vergeet je nooit.
[Nou bij mij werkt ook niet uit het oog uit het hart.Pff in verleden ooit 9week zonder en idd. hoe langer niet zien hoe meer verlangen,toen.]

En die kleur werkt niet.Staat het nu tussen haakjes.Whatever.
Deurtje ik kan het mis hebben maar dat zij zo.

Deze man contact puur uit schuldgevoel naar jou.Hij weet dondersgoed dat hij de aanstichter is van het geheel.Bleef schipperen opdat niemand gekwetst hoeft te worden.Juist daardoor ben jij gekwetst en zijn vrouw idem.En nu is uitgesproken over en uit en jij een gesprek hebt gehad voelt hij zich nog meer in zijn eigen harnas gejaagd.Mist je ontieglijk,weet niet wat te doen neemt vervolgens weer contact óm het netjes af te sluiten oid. maar tussen de bedrijven in zie je toch wel in Deurtje dat dit handelen allemaal gebeurd puur omdat hij zich schuldig voelt naar jou in dit geval( toch weer contact).
wat herkenbaar allemaal

hier heb ik de situatie op de spits gedreven

na gesprek met hem zag hij heel zijn eigen rol hier niet

de woorden ik zal eens een keer naar mijn eigen rol kijken schoten me verkeerd en ook het feit dat hij eigenlijk niet de bedoeling het om met mij hier te wonen terwijl hij 3 keer zou komen en afblaasde

ik heb daarop zijn vriendin een msn verslag daarvan gestuurd

hele tent op de kop en gm belde je mag nooit meer sms mailen en bellen waar zij naast zat

wat een lozer zeg

ik ben zo boos heeft mij hierin laten tuinen en dan terugtrekken voor huis zaak en geld

en laat hier heel de boel in schade achter

en vervolgens gaat hij zich verstoopen achter zijn vriendin

laat ik duidelijk zijn ik wilde ook niet meer verder maar wilde wel een gesprek met antwoorden op mijn vragen

maar hij laat het achterste niet zien wat zijn redenen waren of het moment van beslissing helemaal niets je mag maar raden er naar

waar ik boos om ben is dat hij zelf zag dat ik in het verleden best beschadigt ben door andere mannen en dan zelf weer zo doen bah

terwijl hij wist wat hij deed en met mij verder wilde

ik hoop dat de boosheid een keer zakt maar ik eb er een hard hoofd in

alle cliches zijn waar in zijn geval

zal ik het ooit leren met mannen?

een boze en verdrietige wijffie hoe er met me om is gegaan
quote:Face2 schreef op 14 augustus 2007 @ 15:32:

[Nou bij mij werkt ook niet uit het oog uit het hart.Pff in verleden ooit 9week zonder en idd. hoe langer niet zien hoe meer verlangen,toen.]

En die kleur werkt niet.Staat het nu tussen haakjes.Whatever.Ja, tis nu ook ong zon 9 weken geleden voor mij en het word weer met de dag erger.. komt gewoon omdat ik nu weet dat hij hyves heeft. Ik kan het gewoon niet laten om niet te kijken! Ik ben gewoon nog steeds stapelgek op hem .
Wijffie, ik begrijp dat je het moeilijk hebt maar ik zal je eerlijk zeggen wat ik vind.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, is het niet nu dan wel op een later moment.

De zaak op de spits drijven kon alleen maar verkeerd aflopen. Niet dat ik nu met m'n vingertje ga wijzen van: dat had je kunnen weten, want ik begrijp wel dat je wilde weten waar je aan toe was. Het gaat heel vaak verkeerd op het moment dat minnaressen hun GM tot een besluit dwingen.

Natuurlijk kiest hij nu 'de weg van de minste weerstand'. Het was missch nooit zijn bedoeling om voor jou te gaan. Hij vond het leuk zolang het duurde, zolang jullie verhouding geen risico's inhield voor zijn echte relatie. Missch heeft hij je alleen maar (vage) beloftes gedaan om je te vriend te houden. Missch heb je zijn opmerkingen of signalen geinterpreteerd als hoopgevend. Ik kan me dat levendig voorstellen. Als je zo gek op iemand bent, dan ben je bereid van alles te geloven. Dat maakt je nog geen domoor, maar inmiddels weet je dat dit geen toekomst heeft. Handel daar nu dan naar.

Dus wat er ook tussen jullie is voorgevallen (ken het hele verhaal niet), ik kan me niet voorstellen dat je hier nog langer mee wilt doorgaan. Waar blijf jij in dit hele verhaal? Het sloopt je.

Dus kop op meid, je verdient beter dan dit. Waar het om gaat is dat jij weer gelukkig wordt. Ik geloof niet dat je GM daar aan kan bijdragen. Er mee stoppen is erg moeilijk, ik weet er alles van, maar wat is het alternatief?

Veel sterkte.
Hier alles rustig trouwens. Ik voel me beter dan gisteren. Dat komt waarschijnlijk omdat ik GM vandaag niet heb gezien. Niet dat ik een hekel aan hem heb, maar ik heb een hekel aan de pijn die ik nog steeds voel.

Tijd, rust, afleiding, afstand en een heleboel geduld is wat ik nodig heb.
quote:wijffie2 schreef op 14 augustus 2007 @ 17:40:

wat herkenbaar allemaal

hier heb ik de situatie op de spits gedreven

na gesprek met hem zag hij heel zijn eigen rol hier niet

de woorden ik zal eens een keer naar mijn eigen rol kijken schoten me verkeerd en ook het feit dat hij eigenlijk niet de bedoeling het om met mij hier te wonen terwijl hij 3 keer zou komen en afblaasde

ik heb daarop zijn vriendin een msn verslag daarvan gestuurd

hele tent op de kop en gm belde je mag nooit meer sms mailen en bellen waar zij naast zat

wat een lozer zeg

ik ben zo boos heeft mij hierin laten tuinen en dan terugtrekken voor huis zaak en geld

en laat hier heel de boel in schade achter

en vervolgens gaat hij zich verstoopen achter zijn vriendin

laat ik duidelijk zijn ik wilde ook niet meer verder maar wilde wel een gesprek met antwoorden op mijn vragen

maar hij laat het achterste niet zien wat zijn redenen waren of het moment van beslissing helemaal niets je mag maar raden er naar

waar ik boos om ben is dat hij zelf zag dat ik in het verleden best beschadigt ben door andere mannen en dan zelf weer zo doen bah

terwijl hij wist wat hij deed en met mij verder wilde

ik hoop dat de boosheid een keer zakt maar ik eb er een hard hoofd in

alle cliches zijn waar in zijn geval

zal ik het ooit leren met mannen?

een boze en verdrietige wijffie hoe er met me om is gegaan

Zielig dat hij dat niet uitzichzelf zegt maar met zijn vriendin ernaast!! Zo kom je der wel lekker makkelijk van af zeg.. snap niet dat hij erna niet zelf contact met je heeft opgenomen om het fatsoenlijk af te sluiten. Die antwoorden op je vragen daar kun je idd naar raden..arme meid!

*hug*
Jemig Wijffie.

Lees Wereldmeid 's stukje,niets meer aan toe te voegen als alleen chearup.

Blijkbaar maken wij er toch onbesuist meer van.Heel herkenbaar.

Kopop,je hebt je les wel gehad nu.Erg hard,helemaal omdat hij wist van je verleden en in feite exact zo doet.M.i. uit schuldgevoel je aan het lijntje gehouden meid.En toen geescalleerd en bam.Onderr moeders rokken verstoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven