December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
nah dit is ook raar.

Ik heb wagenzakken besteld bij een webshop. Nou kreeg ik een mailtje dat die morgen geleverd worden. Prima.

Maar nu kreeg ik er een mailtje achteraan dat ik thuis MOEST zijn als de vervoerder het pakket kwam afleveren.

Ik ga toch niet de hele dag zitten wachten op de post?

Ze hebben toch altijd wel dat ze nog een keer proberen of dat je het anders kan oppikken ergens?

Na wat heen en weer gemail met die webshop kwam het er op neer dat zij rechtstreeks van de leverancier naar mij laten sturen en dus geen idee hebben wie de vervoerder is.

en als ik niet thuis was dan wat t verder mijn verantwoordelijkheid.

ik denk dat ik nu al mn geld ga terugboeken en dat ik het pakket ga weigeren (ik kan zo kwaad worden om dit soort acties)
Inderdaad Nurse, een pis/keutel konijn... stofzuigen en dweilen is echt noodzakelijk.

Ik ga morgen de dierenarts eens bellen. Aangezien Sjaak Konijn toch tot zijn dood bij mij blijft wonen kan ik hem misschien wel laten castreren.

Goed bezig geweest hoor met de schoonmaak. Als je eenmaal in het ritme zit van alles schoon dan gaat het ook wel ja... maar voordat je in dat ritme zit zeg maar... (heb ik tenminste last van en dat je altijd nog wel wat vindt om te schrobben, poetsen etc. )

Ik heb nu ook braaf de keuken even gedweild, de afwas gedaan en de wc gepoest dus ik mag nu even op de bank tv kijken van mezelf

NURSE heb je de waterkoker en het koffiezetapparaat al ontkalkt? Al een doekje door de koelkast gehaald, de ramen al gelapt en de gordijnen al in een sopje gezet?

Oef: wat een rare toestand. Wagenzakken(?) zijn van die slaapzakachtige dingen voor R en D?
Ohhhhh Nurse, spannend !! Nog 2 nachtjes...... En maar boenen....soort nesteldrang zeg maar

Pffff hier lagen ze ook zo rond 20.30 uur op bed. We hebben achter de fanfare aangelopen. Floortje ook. Wat een pittig ding. Ze heeft zoveel doorzettingsvermogen !! Je zal haar niet snel horen piepen.

MAar zo leuk die 2 kleintjes voor de deur. Timo lijkt wel groot maar dan als ze er zo staan saampjes is het ook nog maar een klein menneke :-)

Floortje heeft op het kdv ook op het toilet gepoept vandaag !! Hoi hoi !!

Nou, Pepijn heeft net bij mijn vriendin los gezeten op de grond hahaha. Ik kom er niet zo snel op dat te doen maar toen ik met de 2 kids aan het lopen was was Pepijn bij haar. Kreeg ik een foto gezonden via mobiel, zat ie los op de grond !!

Hij rolt nu ook van buik naar rug. Hahaha, Nurse, moet wel lachen om A. Heerlijk tevreden.

Oef; fijn dat de kindjes weer door de apk zijn. Maar zo te horen hoef je je zeker geen zorgen te maken !!

Met Pepijn ook naar de ha geweest gister. Die bleef maar hoesten. Dat komt uit zijn neus dus een spray. Maar keel amandelen waren erg dik dus even een korte kuur van 3 dagen. Kijken of ze dan slinken. Hij eet in elk geval wel veeeeel beter nu. Eerst zat hij te kokken bij de potjes, nu niet meer.

Timo is helemaal goedgekeurd in het zh. Er is geen ontlasting achter gebleven. Gelukkig. Ik moet mer op mezelf vertrouwen zei de fysio. Ik weet wel wat ik doe. Dat klopt ook wel maar soms wil je die bevestiging even......

Maar morgen naar de acupuncturist. Kijken of hij een oorzaak ziet.

KM; wat heeeeeeerlijk dat geld terug :-)

Heb net de brochure van het nieuwe huis voor me. Spannend !! Heb er zo veel zin in !!

Oef; hoorde trouwens dat onze gemeente in overleg is om nog meer te fuseren en gemeente A werd daar ook bij genoemd..... Ik zei al, straks ben ik alsnog een N....-er hahaha. Maar dan zal N vast bij A aansluiten denk.... Weet ook niet helemaal of het waar is trouwens.

Ik ga Pepijn en Floortje laten enten. Heb er best een poos met de ha over gehad en kans dat het mis gaat is net zo groot als bij de bmr enting. En daar he ik ook niet over getwijfeld......

Het is de gewone griepprik die als sinds een hele poos wordt gebruikt en er zit 1 redelijk nieuw stofje in. Maar Sannie was idd heel helder. Over Timo twijfel ik dan weer wel. Maar die heeft nu al 2 keer hele hoge koorts gehad en de ha gaat er vanuit dat iedereen die nu griep heeft de mexicaanse heeft dus tja.....

Ik ga lekker even een baco drinken en dan tukken. Ik blijf maar moe. Misschien maar eens wat extra vitamines ofzo. Oef; gebruik jij wat extra's ? Jij klaagde laatst toch ook over vermoeidheid ?
KM; waarom Sjaak castreren eigenlijk ? IVM je laarzen ??
Nou wat ik gevonden heb op internet Flodder (en doet Sjaak dus allemaal)

"Bij mannetjes betekent dit vaak extreem sproeigedrag. Ze hebben een sterke neiging om hun territorium af te bakenen. Dit betekent dat het konijn ook over kleren en schoenen sproeit, van het mens dat hij als "eigendom"ziet. Het heeft niets met zindelijkheid te maken, maar alles met hormonen. Verder kan vervelend gedrag optreden zoals het willen rijden op voeten, benen,"

vooral op plekken waar ik veel zit (zoals bureau) onder dat bureau is het een grote chaos van sproeispetters... en onder de tafel waar ik niet zo vaak zit daar gaat hij liggen zonder te sproeien...

Ik las trouwens eerst "Pepijn zat te kokken OP het potje" leek me zo vroeg allemaal maar ik moet nog even leren lezen.

Goed dat Floor op het kdv heeft gepoept op de wc!

Gaan al jullie kinders naar een peuterspeelzaal? Ik denk dat Y. het best leuk zou vinden en ze komt dan waarschijnlijk ook bij kinderen waarmee ze later in de klas komt maar het is weer zo'n 40 euro per maand extra en gewone opvang is bij mij nu ook al best een flink bedrag per maand...
oh knap van Pepijn zeg! Ook al zitten.

Ik moest ook zo lachen om Nursies verhaal van A die maar lekker ligt te liggen. Heerlijk.

Jeetje als ik maar geen N wordt bij zo'n gemeente fusie haha

Ik neem alleen nog die zwangerschaps vitamines die ik nog over had. En ik heb een soort bloedtransfusie gehad he na de bevalling. Dus die vermoeidheid bij mij zit als het goed is niet meer in mn bloed zeg maar.

Is gewoon te laat naar bed gaan

En verder had ik begrepen dat je als ouder chronisch moe bent tot je kinderen een jaar of 16 zijn

Maar ik kan je wel een tip geven. Bij kruitvat hebben ze bruistabletten vitamine C met ijzer. Paars kokertje. Die helpen heel goed als je denkt dat je last hebt van ijzergebrek.

Bewijs

Oja Oef; zoiets ja als een bruistablet. Dank je voor de tip. En ik denk morgen maar weer eens sporten. Werkt vaak toch ook wel.....

Haha KM dat konijn. Reden 1 waarom ik de hond heb laten helpen toen ie 1 was. Die gore groene spetters tegen de koelkast :-)
Truste :-)

Oef: ga jij ook maar, dan ben je morgen ook zo lekker uitgerust
Zo, net Postbus 51 en GGD gebeld met de vragen die we nog hadden. Weet nu bijna zeker dat we de kinderen laten inenten.

KM:

He jak, een sproeiend konijn in huis... zou hem idd laten 'helpen'

Onze R. gaat naar de psz, Y en A straks ook maar dat wist je wrs al!!

Flodder:

Wat een lekker ding is jullie P.! Onze A. kan redelijk blijven zitten als je hem neerzet maar verliest heel snel zn evenwicht.

En het is niet zo dat hij helemaal niet rolt, thuis doet ie zowat niet anders. Maar daar blijft het ook bij; op zn buik (soms terug op zn rug) en meestal na een tijdje als een gestrand zeehondje te hebben gelegen gaan klagen.

Voor de moeders onder ons met meer kids:

Hebben jullie bij elk kind ook een ander gevoel? Bedoel niet het gevoel van 'houden van' maar gewoon een gevoel.. ehh, nou moeilijk uitleggen eigenlijk

Ik kan zo genieten van onze kinderen... het houden van gaat zo diep.... Ik hou van alledrie onze kindjes evenveel en ze roepen alledrie een ander soort gevoel op... weet niet goed hoe te omschrijven maar weten jullie wat ik bedoel?

Oh, koffie/fruit tijd

xx
Knap hoor Flodder dat Pepijn al kan zitten! En wat lijkt hij op Floor!

Y. is net bij de dokter geweest. Ik had gebeld omdat ze zo moeilijk doet met plassen. Lijkt niks aan de hand te zijn. Ik zit (gelukkig) altijd voor niks bij de dokter. Ik had best een potje pies in willen leveren of zo maar ze wilde graag dat Y. meekwam...

Ik had een zakje om dat piespotje gedaan gewoon voor het idee en toen dacht de assistente dat het nat was. Vond ze niet erg van zo'n klein kindje zei ze. Maar je gaat toch geen ondergezeken potje inleveren?!?

Ik ga de dierenarts even bellen
Mainecoon, wordt leuk je popje!

Knorretje, zo vlotte tante! knap hoor!

Justin is toen Amber klein was altijd erg voorzichtig met haar geweest, maar hij begint nu wel door te krijgen dat ze steeds meer tegen een "stoodje"kan en moet ik ze dus ook wle eens uit elkaar plukken.

KM, lekker zo'n konijn, zou bij mij ook een handje geholpen worden!

Gelukkig was alles goed bij de ha!

Zijn de snoepjes al op?

Amber gaat niet naar een psz, ze gaat al anderhalve dag naar het kdv en zie de meerwaarde er niet zo van, zeker niet nu zo starks naar de 3+ groep gaat. Justin is wel geweest, maar die ging niet naar het kdv, had toen nog een oppasmoeder.

Nurse, zo lekker bezig! Lekker dat je dan met een goed gevoel de boel achter kan laten!

Tinus, sterkte vandaag!

Oef, die 2 hebben gewoon niet de ruimte gehad om uitgebreid te gymnastieken in jouw buik, halen ze vanzelf weer in!

7 maanden en lopen...dat ziet er vast heel maf uit! Maar lijkt me voor de voetjes niet echt goed zo nee...

Aanrecht stond inderdaad lekker vol, maar...hij doet het! Was nog een drama, want die lui die hem kwamen brengen vertikte het om hem aan te sluiten omdat de aansluiting een kastje verder op zat...maar goed toen heeft H het 's avonds maar gedaan...en haalt hij vandaag de ¤20 aansluitkosten en waarschijnlijk nog meer (H had een beetje stampij staan maken met de verkoper van van de week en gezegd dat hij slechte reclame zou maken en niet meer terug zou komen, die begon gelijk geld te bieden)

Vaag verhaal van die wagenzakken!

Mette, ben benieuwd naar de foto's!

Floddertje, goed van Floortje!!

Jeetje Pepijn laat er ook geen gras over groeien, wat zijn die ukkies snel hier! Hopelijk slaat de kuur snel aan.

Fijn dat het goed gaat met Timo! Wat zei de acupuncturist?

Hier wordt er niks aan gedaan.

O, moet gaan werken...doei!
Zooo hoop geschreven hier!

En wat heb ik ervan onthouden..... Noof heeft genoten van St Maarten, Meike kan al staan, KM heeft een vies konijn die het met haar laarzen doet, Pepijn kan al zitten en Nurse heeft de rubbertjes van haar vaatwasser schoongemaakt....

Dat was het wel zo'n beetje toch?

Alles goed hier, dacht even gisteren dat de oogontsteking begon door te zetten bij de meisjes, dus gauw gauw druppels erin en vanmorgen werden ze "schoon" wakker, dus toch nog naar de creche kunnen brengen, phew. Tot nu toe ook geen telefoontje gehad, dus geloof dat we weer net mazzel gehad hebben.

Verder superdruk, straks gelijk na mijn werk weer zingen en morgen gelijk na mijn werk drie uur in de auto naar de andere kant van het land, om dit weekend aan de wedstrijden mee te doen, ben pas zondag eind van de middag terug.

Ben weer weg!

Nurse, succes en sterkte morgen!
ja dat was wel zo'n beetje de samenvatting Ainne

Leuk dat je het zo druk hebt met je koor...

Sannie ik heb je mexicaanse-griep-uitleg even gequote op het emigrerentopic, vind je niet erg he?
Hoi allemaal,

ben deze week heel druk met werk en mijn conclusie (KM, morgen moet ik hem inleveren, o zo spannend), maar gister nog wel de tijd gehad om M op de foto te zetten terwijl hij luidkeels Sint-Maartenliedjes zong bij de buurvrouw.. Die foto plaats ik nog wel. Hij gaf geen show weg zoals Noof, maar hij zong wel heel goed. "Laaaat op straaaaat" (haha, nooit eerder gehoord, ze bedenken steeds nieuwe liedjes).

Vanavond hebben we etentje met schoonfam. en past mijn zusje op.

Lieve foto van Pepijn gezien! en verder zou mijn samenvatting hetzelfde zijn als die van Ainne dus die herhaal ik maar niet.

Nursie heeeel veel sterkte morgen en de komende dagen!
Ja Nursie heel veel sterkte morgen!
Hi,

Wilde nog even Nurse heel veel succes wensen voor morgen! Dikke kus, hoop dat het een beetje meevalt.

Begrafenis van opa is achter de rug. Het was mooi. In besloten kring bij mijn ouders thuis. Er zijn een paar mooie woorden gesproken en zelf heb ik een gedichtje opgelezen wat opa 25 jaar geleden in mijn poëziealbum had geschreven. Hij ligt nu in zelfde graf als mijn oma. Wat een prachtige begraafplaats daar zeg, met eeuwenoude bomen. Erg mooi met die herfstbladeren en dat waterige zonnetje.

Daarna Manuel weer opgehaald bij oma, ikke griepprik gehaald en boodschappen gedaan. Nu ben ik echt heel moe dus ik laat het hier bij.

Ik verga de hele dag al van de rugpijn, zit al aan 4 paracetamol maar het helpt niks. Weet gewoon niet hoe ik moet zitten of staan. Baal baal, en hoop dat het morgen over is want ik zou uit eten gaan met mijn vriendinnen, nog voor mijn verjaardag. Maar nu kan ik niet eens rechtop zitten.
Tinus: voor jou. Ik hoop dat je morgen beter voelt.

Bijzonder dat je Opa en Oma samen in het graf liggen, vind ik wel mooi.

KM: fijn dat er niets aan de hand was met het plasje.

Falcon: hahaha, dat liedje was ook favoriet bij Nova. Het hele lied gaat zo:

Kijk mijn lichtje, Kijk mijn lichtje

Zelfgemáááááákt zelfgemáááákt

en vanavond mag ik, en vanavond mag ik

laat op straat, laat op strááááááááát

Nursie, heel veel succes en sterkte morgen!

Ik hoop dat je snel weer op de been bent!

Vandaag een drukke dag gehad, ga even uitpuffen op de bank.

x
O ja, m'n menstruatie is weer op gang gekomen na de bevalling, maar ik kan me niet heugen dat het ook zo heftig was na Nova's bevalling.

Mijn hemel, nu weet ik weer hoe lekker het was om zwanger te zijn
Ainne,

Heel veel plezier met zingen! Fijn dat de oogontsteking niet doorzette! O ja, je had het laatst over dat je het overdreven vond dat die moeder op het kdv rechtsomkeert maakte bij het horen van het eerste mex.griep geval. Ik zou precies hetzelfde doen hoor, nou ja, ik ben nog erger. Die van mij gaan helemaal niet tot 10 dagen na de inenting. Maar misschien ben ik wel te doemdenkerig door mijn kwakkels.

Stef was vandaag nog niet sterk genoeg voor de inenting, dus nog even aansterken. Zijn longen waren nog niet helemaal schoon. Misschien volgende week anders gaat hij mee met de algemene inenting.
Nursie succes morgen en ik hoop dat je je snel weer goed voelt!

Mette ik zou ook direct vertrekken als de mex. griep op het kdv zou zijn.

Ik denk dat het niet meer nodig is want bij mn zus thuis heeft een van mijn nichtjes nu zeer waarschijnlijk mex. griep (hoge koorts, rot-hoest, spierpijn). En aangezien die meerdere keren per week bij ons zijn denk ik zomaar dat het bij ons binnenkort ook wel zover zal zijn.

Zus en ik zitten ook zeer regelmatig bij elkaar maar nu spreken we elkaar alleen nog telefonisch haha. Heeft waarschijnlijk helemaal geen zin meer maar ja misschien kan ik het nog buitenhouden.
Nurse; sterkte morgen !!!!!

Ohhhh Tinus; sorry, was helemaal vergeten te informeren !!! Hoop dat je je snel weer eter voelt !!

Ik ren zo naar boven, ff douchen en Pepijn een papje onder ATWT :-) Heb ff lekker getennist.
Ja Nurse! op naar een strakke muts

Ik hoop dat het je allemaal heel erg mee gaat vallen en ik kijk nu al uit naar de stralende foto's van jou vlak na de operatie net zoals na elke bevalling ;)

Falcon: Fijn dat je conclusie nu af is. Voor jou is een werkstukje van 4500 woorden nu natuurlijk een peuleschilletje... ik zit nu een beetje te zwoegen maar het is zo goed om in het schrijven van dingen te oefenen. Het gaat wel echt beter elke keer dat je iets nieuws moet schrijven. Wat dat betreft heb ik al heel veel geleerd. Niet dat het nu perfect is maar ik weet nu tenminste ongeveer hoe je de lijntjes kunt zetten om het inkleurwerk te beginnen

Kan ik nou niet straks ook een digitale versie van jouw ploeterwerk doorkijken? Ik ben heel benieuwd naar je boek.
Mette, hoe gaat het nu eigenlijk met je moeder en met je schoonmoeder?

aan de ene kant toch wel jammer dat je ongesteld bent geworden. Gewoon superslurpers in huis halen... of een mirena... (of nog een keertje zwanger worden ) de mexicaanse griep is op de een of andere manier heel ver weg voor mij... ik hoop er samen met Y. ook weer langs te schieten. Ik snap wel dat je met jouw 'kwakkels' gewoon heel voorzichtig bent hoor.

Oef ik hoop dat jij het ook buiten de deur kunt houden. Ik spreek mijn zusje echt amper meer. Vroegah gingen we altijd 1x in de week bij elkaar eten. Doen we eigenlijk nooit meer. Drukdrukdruk etc.

Tinus: Het klinkt toch wel positief hoe je over de begrafenis van je opa praat. Ik hoop dat je op heel veel mooie herinneringen met hem kunt terugkijken en dat dit toch een soort van mooie afsluiter was.

Jammer dat je zoveel klachten hebt...

Hoe gaat het trouwens met Manu en zijn gemiep dat je hem moet tillen? Of doet hij dat nu echt alleen bij JP of is hij gestopt?

Nog last van de prik?

Ik zag vandaag bij de dokter een hele familie zitten die allemaal de prik gehad hebben ivm met de pasgeboren baby... wist niet eens dat dat ook een risicogroep was.

Y. zat vandaag te wippen op haar stoeltje tijdens het eten... ineens KNAL zo Y. met dr kop op de grond... zo zielig...

Flodder: ATWT *zucht* lekker dat je bent gaan tennissen! Hoe staat het eigenlijk met paardrijden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven