December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Ainne: Dat is inderdaad wel heel relaxed dan dat ze zo goed en gezond eten op het kdv. Wat een berg voer! En ze zeggen het ook wel gewoon als ze zien dat er niet wordt gegeten neem ik aan?

Dat doe ik ook wel, dat Manu nog 2 hapjes moet eten (5 dat doet ie echt niet!) en dan pas zijn toetje krijgt. Maar soms lust ie iets echt niet en dan ben ik stiekem wel blij als hij in ieder geval dat toetje op eet...

Klets: Jouw dag begint gewoon 2 uur later en eindigt 2 uur later dan het mijne geloof ik. Vanmorgen was het 5.45!!!! Zelfs Dora was nog niet wakker...
We krijgen elke dag een papier per kind waarop precies staat hoe ze gegeten hebben (bijvoorbeeld: weetabix - ate all; shepherd's pie - ate seconds), dan nog het aantal luiers (en wat erin zat ), van hoe laat tot hoe laat ze geslapen hebben, of en wanneer ze medicijnen toegediend gekregen hebben en dan nog wat algemeen commentaar.

Zelfs Dora was nog niet wakker
Ik zet ff wat op Hm.
Hier nu ook een jengelend kind op de achtergrond, maar dat is omdat ik de muts van haar pop niet op wil doen omdat ze het niet normaal vraagt...om snoep jengelen kan ze ook heel goed, maar we hebben hier nu de regel dat ze alleen snoep en koek krijgt als ze de korstjes van haar brood ook op eet.

Heb me net trouwens echt bescheurd om haar, staat ze achter me en zegt kijk mama ik heb een dikke piemel! Dus ik kijk heeft ze een lala diadeem (hoe schrijf je dat??) tussen haar benen zitten, met dus alleen de punt aan de voorkant

o ze is nu aan haar knuffels aan het vertellen dat ik zo stout ben maar komt het vervolgens wel netjes vragen!
Hahaha, Marloes, zie het helemaal voor me!

Wij zaten vorige week met de meiden (Tess en Nova) in de auto, en ze hadden het over Diego. Zegt Tess tegen Noof: Vindt jij Diego ook zo'n leuke man, Noof?

Zegt Noof; Ja hij is zeker een leuke man.

Mutsen.

Hier trouwens ook een ikbenbijna3 en ik zeur en zeik om snoep. Of ze gaat overal om piepen. Ik kan overal tegen, maar dat gepiep..

Ainne; krijgen ze als ze warm hebben gegeten dan om 15.00 weer vissticks of bv bonen in saus? Dat is toch best wel een flinke snack? Maar goed, ze verbranden ook weer veel energie op de creche..

Wat zat er nou ook alweer voor 'goors' in Sherpards Pie?

Ik heb het AMKtopic ook gelezen. Ik denk dan, als je al moeite heb met je kind vanaf 1 jaar (hulp ingeschakeld BJZ) en veel last heeft van agressie, vind ik het dubieus dat je hem dan schietspelletjes op de pc laat doen. En met klapperpistolen laat spelen, en dat als hij dan ook nog de buks van paps te pakken krijgt en erbij zegt dat hij allemaal kindjes gaat doodmaken.

Tja, als er dan een bekende is die meeleest, en ook al weet hoe het er bij jou thuis aan toe gaat vind ik het niet zo raar dat er melding is gedaan.
Mette, shepherd's pie is heulemaal niet goor, haske lekker juist. Oveschotel, gehakt met groenten en dan puree erbovenop.

Enne, ja, ik ZEI toch dat ze veel eten daar. Voor de duidelijkheid, ze eten dus niet al die snacks he, is elke dag wat anders, het eetprogramma loopt drie weken en dan begint het weer van voor af aan. Maar inderdaad, het komt rustig voor dat ze om 12 uur pasta eten en dan om 15 uur weer vissticks met baked beans of zo.

Nn w.b. het AMK-topic, ik heb het maar summier gelezen, maar zo onschuldig was dat voorval inderdaad niet.
Mette ik denk dat je Haggis bedoelt. Ik moest ook meteen denken aan iets ranzigs in ieder geval bij het woord shepherd's pie.

Ik kom even het nieuwste berichtje van Nurse melden:

Kwam om iets van 14.50

Net terug op de kamer, alles goed gegaan. Ruggeprik, is wel heel maf! Voel niets!! Lijkt iemands anders benen, kont, onderbuik... Xxx
Jullie moeten echt dat topic de buurman wil meer!!! lezen hoor liefst vanaf pagina 1
Fijn te lezen dat alles goed gegaan is met Nurse! Nu maar hopen dat ze het na de uitwerking van de ruggeprik nog steeds leuk vind!
quote:Oef schreef op 13 november 2009 @ 12:07:

ja dat hapjes proberen dat doen wij ook altijd met het eten. En B doet dat ook braaf. Maar we krijgen het ook terug. Als iets niet is gelukt met koken dan wil ik ook nog wel s een boterham maken. Maar van B moet ik dan toch echt iig 1 hapje proberen...Wij bieden eigenlijk niks anders aan als ze niet eet. Ze komt niks te kort en ik ken mevrouw wel een beetje want als we haar 1 vinger geven dan pakt ze niet alleen de hele hand, maar ook de hele arm en de rest. Dus we houden haar redelijk kort.
Nieuwe sms van Nurse:

Nabloeding. Opnieuw ruggeprik en terug naar de Ok.
Ach nee wat balen voor Nurse!
Oe, dat is balen, hopelijk is het snel weer onder controle...
Ojee, kwam even lezen hoe het met Nurse gaat.....Hoop dat het mee valt zeg !!
Smsje van 22.00

Lig weer op de afdeling. Flinke bloeding, hematoom leeggezogen: 500 ml bloed. Voel nog niets door ruggeprik, ben wel bont en blauw. Maar komt goed. Truste allemaal!
Lang leve wikipedia:

Met een bloeduitstorting of hematoom wordt niet iedere situatie bedoeld waarbij bloed het vaatbed verlaat (bloeding), maar specifiek die situaties waarbij het uittredende bloed zich ergens in het lichaam ophoopt.

De verdoving zal wel uitgewerkt zijn nu, ben benieuwd hoe ze zich voelt !!
Nursie

heb aan je gedacht hoor! Hoop zo dat het nu allemaal wel goed gaat en dat je lekker hebt geslapen! Dikke kus!

Hebben onze laptop weer terug, alleen heb vandaag weinig tijd om te computeren, moet zo extra werken.... vanmiddag een verjaardag, dus misschien morgen.....
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nursie ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen en dat er verder geen problemen zijn geweest. Beterschap verder!
Oh jee wat vervelend Nurse. Hoop dat het nu weer goed met je gaat!!
Ik heb iets op HM gezet. Heb meteen Nurse dr nieuwste sms maar daar neergezet.
drukte hier.. ik ben een paar dagen suf geweest, 1 dag koorts, 2 dagen geslapen en 2 dagen spierpijn... maar ik ben er weer..

vandaag lekker intocht gekeken op tv. Casper had het nog niet helemaal door, hij vond sinterklaas een lieve opa. vanavond de schoenen gezet... Renske heeft heel actief gezongen, Casper had niet zoveel zin, maar het was al laat...

morgen moet ik een workshop geven over activiteiten voor kinderen met een visuele beperking, dus ik had oa een geluiden memorie gemaakt. Wat een lol hebben de kinderen daar vandaag mee gehad. Ze vonden het super. En ik heb gewoon in een aantal doosjes verschillende dingen gedaan, supersimpel..

balen nurse, dat je terug moest.. bekende complicatie, maar toch vervelend... hopelijk heb je een epiduraal, dus dan blijft de pijn nog even weg...

ik ben wel benieuwd hoevaak de kinderen nu langs gaan komen..
Jaaaa de schoenen staan hier ook !! O o en Timo vindt het allemaal zo spannend !! Zeker nu het hard waait en hij vanmiddag 3 pieten tegen het lijf liep. Wat een doetje hahaha.

Floortje vindt het wel interresant maar nou ook niet dat die intocht haar een uur kon boeien. Ben benieuwd naar hun gezichtjes morgen ochtend !!
Goedemorgen allemaal!!!

Joeri is nu lekker de intocht aan het kijken (we hadden het opgenomen omdat we gister niet kinden kijken) en vanmiddag gaan Joeri en ik lekker pepernootjes bakken als Meike slaapt! Heb er nu al zin in! Vanaaf mag Joeri voor het eerst zijn schoen zetten!

Nursie

hoop zo dat het nu allemaal beter gaat met je, dikke knuf!

Ik ben donderdag naar de huisarts geweest voor mijn galstenen, en de huisarts dacht al dat ik twijfelde... Hij heeft nu een doorverwijzing naar de chirurg met daarbij dat ik dus twijfel en dus de voors en tegens wil hebben van alles. Binnenkort dus maar een afspraak maken...

Zo spannend allemaal voor die kindjes, Sinterklaas! Zo leuk ook om Joeri te horen zingen, een mengelmoes van sinterklaas kapoentje en sinte sinte maarten, echt grappig!

Sannie

wat een leuk idee van die geluiden memorie! Zoiets simpels kan zo leuk zijn!

Zo, nu die kleine meid maar even bezig houden....
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nurse, ik hoop dat het allemaal goed gaat met je op het moment!

Wij zijn gisteren dus bij de intocht geweest in Schiedam, echt super leuk om een keer bij de echt intocht geweest te zijn!

De kinderen hebben echt genoten en we hadden ook een goede plek (vlak bij de brug de "probleem brug") na het boot gedeelte was het wel onwijs druk in de straatjes, we zijn ook niet meer bij dat plein geweest, maar we hebben thuis de test op de computer nog gekeken. Zal wat foto's op HM zetten.

's Avonds met H z'n werk naar een kookworkshop geweest, daar hebben we een heerlijk 6 gangen diner gemaakt en heerlijk zitten smikkelen, was echt super gezellig!

Vanavond dus pas de schoen zetten, want om dat nou met de oppas te doen vonden we ook niet zo leuk...

Leuk dat je bij de echte intocht bent geweest, heb nog opgelet of ik jullie tussen het publiek zag staan, maar helaas, ik heb jullie niet gezien. Heb je jezelf wel teruggezien op de beelden?

Knor: O lekker pepernoten bakken, kan ik ook wel een keer doen in de komende weken!

Sannie; Ook toevallig; Nova heeft dierengeluidenbingo. Is ook een hit! Dus ik kan me voorstellen dat de geluidenmemory bij die doelgroep ook heel erg in de smaak viel.

De dierengeluidenbingo is echt een aanrader meiden, bij de speelgoedwinkel te koop. Is ook lekker handzaam, qua opbergen ideaal. Je moet een knop indrukken dan hoor je een dierengeluid, en dan moet je als dat dier op je kaart staat een fiche erop leggen, wie het eerst zijn kaart vol heeft die heeft gewonnen.

Nova is er zo zoet mee!

Vanmorgen staat ze bij de tuindeuren, zegt ze heel hard met een mond vol pepernoten; "Ik hou van je, zwarte Piet"

Flodder; En, was Timo al vroeg wakker door het schoenzetten?

Ainne: begint in Ierland nou het kerstgebeuren eerder dan in Nederland? Bij ons in de regio zie je iig dat de kerstbomen pas vanaf 6 dec. de huizen binnenkomen. Vroeg me af hoe dat bij jullie is, vanaf het begin van de maand december ofzo?

Misschien gaan we vanmiddag nog even bij de Sint kijken, een paar dorpen verderop.

Gaan jullie nog wat leuks doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven