Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Ik denk dat jij een meisje krijgt Wind! Al moet ik daar dan wel aan wennen hoor, jij bent echt een jongensmoeder, wat dat dan ook is .

LLL, doe is een namenspelletje voor de naam van de dochter van je vriendin?

Mijn vriendin gaat morgen een tweeling krijgen, jongen en meisje. Vind ik ook heel spannend!
Nou dat is nog lastig zeg! Komt ie:derde letter Morrie, en dan de letter die daarna komt in het alfabet (zit in niemands naam!)tweede letter Nathjeeerste letter KWvierde letter Morrietweede letter Babypebbeltjevijfde letter Lilaloreeerste letter GPvijfde letter SumDit is het zusje van het jongetje dat eerst Schorrie zou heten, maar daarna de naam kreeg die ik op SG vertelde... Ze is vernoemd naar de moeder van de vader, die al lang is overleden.
Ik vind het echt een hele leuk naam

Zou hem zelf niet kiezen, maar vind het een vrolijke en eigenwijze naam.

Morrie, ik denk ook dat ik weer een zoon krijg.

Gewoon... omdat ik er al twee heb.
quote:Wind schreef op 12 november 2009 @ 12:00:

Morrie, ik denk ook dat ik weer een zoon krijg.

Morrie denkt niet dat je een zoon krijgt .

Ik vind het ook een leuke naam. Zou 'm zelf ook nooit kiezen, maar inderdaad lekker eigenwijs.
O ja, vind het ook een leuke naam, maar niet voor mijn eigen kinderen.

Wind, je krijgt een meisje denk ik....

Toen ik gister bij Pebbles was wilde ik ook nog wel een derde jongen. (Laat Harrie het maar niet horen). Maar dan ook alleen een jongen!
Pebbles, ik zou het ook wel heel leuk vinden om je minipebbeltje even te komen bewonderen. En ik ben volgende week vrijdagmiddag en zaterdag in de buurt want bij mijn moeder ivm de saunadate. Zou het dan een keer uitkomen?
lilalore wijzigde dit bericht op 12-11-2009 14:50
Reden: niet morgen dus...
% gewijzigd
Oh ja, volgende week alweer naar de sauna. Leuk!

Heb er echt zin in... al zal ik niet veel saunagangen doen want dat veel vorige week ook tegen. Maar Turks stoombad, zwemmen en bubbelen is ook wel erg lekker. En boek gaat in de tas dus ik vermaak me wel

We hebben nu zestig europunten. Volgens mij voldoende.

We gaan toch met z'n zessen? Lien, Mille,Morrie, Nathje, LLL en ik.

Oh, Morrie denkt dat ik een meisje krijg, maar ziet mij nu nog als jongensmoeder.

Ik ga even het eten klaar maken.
Iedereen midden in het spitsuur?

Bij ons liggen ze... nu thee inschenken en DWDD kijken.
Ik heb het spitsuur overgeslagen. Kindjes lagen al op bed toen ik thuiskwam om half acht. Veel voorbereiding voor het werken van komend weekend. Nu nog even presentatie afmaken en dan stop ik ermee. Rustig even de tassen inpakken en dan weer lekker Lost kijken

Ik denk dat Wind ook een meisje krijgt

En ik heb ook zin in de sauna-date en jullie weer te zien!
Spitsuur is hier nu net pas voorbij. Jongens zaten zo lief te spelen in bad (naar elkaar bellen met flessen shampoo enzo, zo grappig), dat we ze maar wat langer hebben laten zitten. Nu ga ik nog even wat te eten maken want Sjaak had vies gekookt.
Wat had hij gemaakt dan LLL?

Aap had heerlijk gekookt: spaghetti. En mijn favoriete toetje: CV met S
Bloemkool met kipnuggets . Ik weet ook niet wat hem bezielde. Dus de jongens hebben een boterham gekregen en ik net een bak sla.

Wat is CV met S(lagroom?)?
Pebbles, beter laat dan nooit, maar van harte gefeliciteerd met geboorte van Zoon!
CustardVla? ChocoladeVlaai? CitroenVnogwat?

Gefeliciteerd met baby van vriendin LLL! Ik las eerst een vrij bizarre naam doordat ik de eerste letter van BRS ipv KW nam. De goede variant is stukken leuker
Was nog niet klaar, maar laptop dacht er anders over

Morrie, ook spannend, al weten dat je vriendin morgen een tweeling krijgt! En ik ben heel benieuwd naar de bril van Schorrie!

Lien, morgen al weer terug! We willen graag snel horen hoe het was

En hoe gaat het bij jou Pebbles, met het ultraschattige MPtje?

Nu even Millenium bijstaan in de keuken, nog wat frobelen aan oude vloer die niet waterpas is (en dan druk ik het heel eufemistisch uit ).
Caramel Vla met Slagroom?

Bloemkool met kipnuggets

Heeft hij het zelf wel op?

Net weer twee afleveringen 24 gekeken en nu naar boven.

Morgenochtend naar Pebbles. Leuk!
Oh ja, Caramel, dat kan ook nog. En Vanille, maar dat is niet zo waarschijnlijk op het einde. Krijg wel trek in iets zoets van al die raadpogingen

Ja, leuk Wind, ook naar Pebbles. Veel plezier allebei!
Het is chocoladevla met slagroom. En dat eten we eigenlijk nooit ivm Apie haar allergie dus extra lekker, maar zo noemen wij het dus. Leuke raadpogingen!

Vandaag krijgt je vriendin een tweeling, spannend zeg Morrie!

Leuke naam trouwens, LLL, ik had nu even tijd om hem op te lossen

Nu verder inpakken, Japie wegbrengen en dan via school naar HVS. Gelukkig gaan de mannen en oudste dochters ook mee want anders had ik er geen zin in gehad.
Met wie ga je dan Nathje? Ik daacht dat het voor werk was?

Ik ben even op mijn werk om een paar uur ongestoord in te kunnen halen. Ben op het extra kamertje gaan zitten, zo lekker rustig! (We hebben enorm ruimtetekort hier en delen met drie mensen een kamer voor twee, daarom deel ik op donderdag een kamer met een gepensioneerde meneer die een dag in de week nog hier is voor advies). Alle muren hangen vol met kunstposters en er hangen van die ouderwetse vitrages voor het raam, echt een grappig kamertje is het. Niemand weet dat ik er ben dus de telefoon gaat niet enzo, echt heerlijk doorwerken zo.
En heel grappig dat we niet op chocoladevla met slagroom zijn gekomen (hoewel Mille in de buurt zat). Het klinkt zo logisch.

Weet je ook hoe laat de babies van je vriendin gehaald worden morrie? Toch een raar iets zo'n keizersnede, dat je zelf de verjaardag van je kinderen kunt kiezen .
De bevalling wordt ingeleid, dus in eerste instantie geen keizersnee. Het zou ook kunnen dat ze pas morgen komen dus, maar dat hoop ik niet .

Heb enthousiaste sms van Lien gehad. Ze heeft het heerlijk gehad!
Oh ja dat kan natuurlijk ook. Zijn het haar eerste kindjes? Spannend hoor, het lijkt me heel vreselijk, bevallen van een tweeling. Het fijnste van mijn bevallingen vond ik altijd dat het echt gelijk over was met de pijn als het kind eruit was. En bij een tweeling moet je dan gewoon weer verder.

Ik heb echt al een berg werk verzet, lekker hoor. Ik zou eigenlijk alleen nog op mijn vrije dagen moeten gaan werken, veel productiever .
Nee, het is haar 3e bevalling. Eerste kindje helaas met 23 weken. Tweede kindje een dochter en nu dus een tweeling jongen en meisje.

Het lijkt mij sowieso pittig, een 2-ling .
Echt wel spannend, morrie. Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en dat ze snel haar kindjes heeft!

We zijn nu onderweg. Ik ga met zakenpartner, haar man en hun oudste dochter. En aap en apie gaan ook mee. Wij werken overdag en na 17en gaan we leuk uit eten enzo. Werk en plezier dus.

Ik heb een idee-tje maar geen idee of jullie er zin en tijd voor hebben. Zullen we voor 1 ander een gedicht schrijven? Kunnen we digitaal een lootje trekken en 5 dec posten?
Welkom terug Lien! Gelukkig was het fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven