Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Ik ga ook morgen BabyPebbletje zien! Leukleukleuk. Denk alleen dat ik jou net misloop Morrie, want ik ben er rond 15.30u

Wat een gedoe nog steeds met het rolgordijn Morrie! Het begrip klantvriendelijkheid is niet echt doorgedrongen daar he.

En spannend, morgen bril voor Schorrie uitzoeken!

Kan me voorstellen dat werkgedoe energie kost. En dat Wind er ook even geen zin meer in heeft. Sterkte allebei!

Ben ook heel benieuwd hoe Lien het nu heeft in Frankrijk!

Over MG kan ik me niet zo heel druk maken eigenlijk. Denk wel dat Nano toch maar de prik krijgt, maar dat is meer omdat ik me heel lullig zou voelen als hij het toch zou krijgen en er echt ernstig ziek van zou worden, dan dat ik bang ben dat er iets gebeurt. Alleen zou ik dus liever hebben dat Mini 'm dan kreeg, qua weerstand.

Zit me misselijk te eten aan Mini en Nano's zelfgebakken koekjes. Het is weer die tijd van de maand Heel suf, maar dan heb ik echt altijd zo'n oncontroleerbare zoetsnaaidrang.
Wat is het hier rustig!
Nath, maandag is prima. Laat je even weten hoe laat ongeveer? Geloof dat ik er verstandig aan doe een rusttijd in te bouwen van 12-14 uur ofzo. Mijn kraamhulp is helaas niet van het kaliber dat me tot rust dwingt, en dat heb ik eigenlijk wel nodig. Mar goed, vandaag toch een uurtje geslapen. Met dank aan dwingende schoonmoeder die me eerst verwende met boterham met in reepjes gesneden gebakken biefstuk en een bordje fruit en toen dus verplichtte te gaan slapen.

Morrie en Mille vandaag gezien, vond ik heel erg leuk. En kadootjes zijn echt helemaal mijn smaak dus schot in de roos!

Heb enorme tieten dankzij stuwing, dat is even minder, maar MiniPebbeltje was op de maandag 200 gram afgevallen (3720) en woog vanmiddag 3700 dus is alweer aan het aankomen.

Wij krijgen idd als gezin met baby oproep van GGD voor vaccinatie. Dus allemaal behalve de baby dan. Twijfelen dan weer of het voor Pebblo verstandig is omdat hij altijd erg ziek is geweest van vaccinaties en altijd erg vatbaar is voor bijwerkingen. Dat willen we dan weer overleggen met de huisarts. 3 huizen verder heeft een heel gezin om de beurt de MG dus het is al dichtbij en dat meisje laat altijd onze hond uit. Maar ik heb er dan weer helemaal geen paniek bij ofzo en denk dan weer dat ik me er wellicht wel wat drukker om mag maken.
Hoe was het kraambezoek dames?

Wij hebben net Sint Maarten gelopen en het was helemaal leuk! Zelfs Japie liep mee en noemde zijn lampion zijn "spooklicht" (zoals Takel uit Cars). Er liepen hier heel veel kindjes op straat met lampionnen, leuk!

Nu lekker op de bank weer paar afleveringen van Lost kijken...
Leuk Pebbles! Is rond 10 uur in de ochtend te vroeg?

En inderdaad wel rusten hoor! Ook als je kraamtijd straks over is en het normale leven weer komt. Even een uurtje op de bank liggen is ook al goed. Lief dat je schoonmoeder wel "ingrijpt". Mijn ouders deden dat ook omdat ik het steeds vergat om er vervolgens spijt van te hebben later op de dag.

Goed om even te overleggen met de HA over de prik. Ik ben benieuwd wanneer onze kids mogen.
Nee hoor, Nath, 10 uur is prima!
Leuk! Zie ik je dan!

Heb je ook koolbladeren in je bh? Dat heb ik bij Apie wel gedaan op advies van kraamhulp, maar vond het vreselijk. Zweette me gek. Bij Japie niet en toen was de stuwing met een dagje ook wel minder.
Goed van je schoonmoeder Pebbles! Het is ook gewoon lekker om lekker rustig aan te doen toch, na deze week krijg je het nooit meer zo rustig waarschijnlijk . En brood met biefstuk klinkt heerlijk! Kreeg vandaag het geboortekaartje, leuk! Heel lief gedichtje ook.

Ik moest zo lachen toen ik thuiskwam. Sjaak is naar een van zijn 'opdrachtgevers', en pas laat terug. Ik kwam thuis met de kinderen, had hij de tafel gedekt, in de keuken drie bordjes met eten klaar gezet die alleen nog even in de magnetron moesten, in de koelkast stond een salade met de dressing ernaast. Heel relaxt zo'n huisman!
Oja, ik kreeg ook het kaartje vandaag. Mooi hoor!
Dat is het betere werk LLL.

Koolbalderen, advies heb ik ook altijd gekregen maar nooit opgevolgd. Normaal heb ik al cup E en dan nu... je weet niet wat je ziet. Mar vooral is het pijnlijk. Met GP had ik het nog veel erger, hij kon niet eens meer driken en ik zat te janken op de bank. We hebben toen beide borsten helemaal leeggekolfd om het weer draaglijk te maken.

Verwacht dat het morgen wel weer beter gaat, voel de spanning na het drinken wel duidelijk afenmen.

Ok. Nu ga ik foto's op SG zetten en dan gauw naar Pebblo want ik mis hem enorm gedurende de dag!
Heb je ook last van 'kraamtranen'? Ik had dat altijd op de dag van de stuwing, heel irritant. Alledrie de keren enorme ruzie gemaakt met vok om niks, echt soort hysterisch hormonenmonster werd ik ervan.
Ach ja die kraamtranen... ik heb er bij Apie zoveel gehad en bij Japie was ik helemaal voorbereid en helemaal niet gehad.

Lekker hoor zo'n huisman, lila! Hé? Mijn spellingscontrole kent het woord huisman niet! Is dat erg! Hij geeft als alternatief Huisman aan. Nou ja!

Nu echt aan de Lost anders krijg ik op mijn kop van mijn huisman.
Ah, wij zijn met seizoen 5 begonnen Nath, jullie ook?

Nog geen kraamtranen, al was ik vanavond alles en iedereen in mijn huis spuugzat en ben dus direct na het eten (met schoonouders want schoonmoeder kookt de hele week en haalt boodschappen en Pebbeltjes uit school) met MP naar boven gegaan om me terug te trekken.
anoniem_38269 wijzigde dit bericht op 11-11-2009 21:27
Reden: Ai, noemde naam van MP...
% gewijzigd
Nou, dat kan ik me ook goed voorstellen hoor Peb! Al die mensen om je heen, hoe lief en behulpzaam ze ook zijn, kosten gewoon ook energie.

Net als kraamvisite, hoe leuk die het ook vond dat ze zo snel al langs mochten komen

Ben blij dat het cadeautje in de smaak viel; ik dacht al dat het wel zo zou zijn, maar het blijft een beetje een gok natuurlijk.

En wat een schatje is MP! Lief hoor. Je ziet er inderdaad al veel van de anderen in, vooral van KP vond ik. Maar dat komt denk ik ook doordat die nog een wat boller koppie heeft dan GP, waardoor het meer opvalt.

Het kaartje vind ik ook erg leuk! Lief en toch jongensachtig, erg mooi!

Wij hebben sinds vandaag weer een aanrechtblad! Nu nog een vloer..
Wij zitten bij seizoen 3 Peb

Lekker dat het nu een beetje opschiet Mille. Ik kom zeker een keertje kijken.

Komt er nog weer een keertje stoffenmarkt in de stad? Kunnen we weer gaan met zijn 3-en of meer natuurlijk.
Wat een schitterend kaartje Pebb. Mooiste kaartje wat ik ooit gekregen heb!

MP is echt heeeeel schattig. Ik ben verliefd op hem.

Bril Schorrie is uitgezocht, over 5 dagen mogen we hem ophalen. Dan wordt hij ook op de foto gezet en op de site van de opticien voor een wedstrijd. Ik ga jullie dan vragen om op hem te stemmen want dan kan hij wat winnen .

Nu aan het werk, voel me een beetje somber, of dat nou door het seizoen komt of door gedoe op werk weet ik niet. Maar vervelend is het wel want ik ben heel ongeduldig tegen de kinderen.

O ja, gisteren voor het eerst Sint Maarten gelopen, ik gaf er altijd op af maar het was echt heel leuk!
Kaartje van Pebbles is inderdaad heel mooi geworden! Had hem natuurlijk al gezien, dus was voorbereid, maar blijft mooi

Vind de kleur ook zo apart en mooi.

Welk montuur is het uiteindelijk geworden, Morrie?

Ben er erg benieuwd naar.

Gisteren ook SM gelopen en was weer leuk!

Oh, moet naar de verloskundige... laterrrr!
Ik zal eens kijken of het montuur op internet staat. Het is wel heel opvallend, zwart.
Kan hem niet vinden. Jullie zien het volgende week wel .
Klinkt leuk Morrie, zwart brilletje. Ik hou niet van van die semi-onopvallende brilletjes bij kinderen. Als ze er dan toch een opmoeten, dan kun je het ook maar beter goed doen. Ben benieuwd!

Sint Maarten is hier niet, best jammer want het lijkt me wel schattig. Wij gingen vroeger zelf met driekoningen langs de deuren, maar heb ik in dit huis nog niet meegemaakt.

Het is hier zo druk dat ik van gekkigheid niet weet waar ik aan moet beginnen. Ga morgen extra werken als Dim op school zit om wat achterstand weg te werken, anders kom ik nooit meer bij.
Ben heel erg benieuwd naar de bril van Schorrie.

Het klinkt in ieder geval stoer!

En wat een lekker ventje op de SG!

MP is om op te vreten. Morgen live babysnuffelen

Hier is zuid westen van Nederland oorspronkelijk ook geen Sint Maarten, maar een moeder op school organiseert dit ieder jaar. Zo leuk! Mensen in de wijk krijgen dan ook vooraf een brief in de bus of ze mee willen doen en als ze mee doen ze dan een brandend kaarsje in de vensterbank voor het raam moeten plaatsen zodat de kinderen weten dat ze aan kunnen bellen.

Vrienden van ons wonen in Noord Holland en zijn er echt mee opgegroeid zelf. Niks geen kaarsjes voor het raam. En ook op school leeft het. Lampions worden bijvoorbeeld zelf geknutseld op school. Zo leuk! Hier de lampions gewoon bij de Action gekocht

Net bij de verloskundige geweest. Gaat lekker. Goed HB, lage bloeddruk, hartje klopte goed (dit keer gokte ze een meisje, want hartslag was 150 pm) en lekker gekletst. Ik vind naar de vk gaan zó leuk

Nu even aan het werk.

Ben lekker thuis...
KW noemde zijn lampion gisteren consequent champignon
Leuk Wind, het klinkt alsof het weer wat lekkerder loopt allemaal met zwanger zijn. Komt dat door thuiswerken? Fijn hoor. Spannend hoor wat het gaat worden, toch ook wel heel leuk als het nog een verrassing blijft!

Mijn vriendin is vannacht bevallen van een dochter. Maar die vertelt niet alleen het geslacht maar ook de naam al aan iedereen. Vind ik toch minder leuk, ik wist alles al wat er in het smsje stond .
quote:Wind schreef op 12 november 2009 @ 11:20:

KW noemde zijn lampion gisteren consequent champignon
Gefeliciteerd met vriendin!

Ja, ik vind het persoonlijk ook minder leuk om te weten wat het wordt en de naam, maar door de geboortekaarten business wist ik al van verschillende vriendinnen de naam en het geslacht (en het kaartje ) maar dat is weer anders, want dan ben jij één van de weinigen die het weet.

Ik ben ook zo benieuwd wat we gaan krijgen! Ik word echt steeds nieuwsgieriger en vond het wel weer leuk dat vandaag de hartslag een meisje zei. Dan zijn weer in de war gemaakt omdat vorige keer een jongen werd gezegd. Als het een jongen blijkt hebben we toch nog wat te doen... zijn echt nog steeds niet uit een naam.

En met zwangerschap gaat het ineens weer erg goed. Hoor ook van echt iedereen dat ik er zo goed uit zie. Dat was niet fijn om et horen toen ik me het tegenovergestelde voelde, maar nu juist weer een bevestiging ofzo Ik werk meer thuis en verspreid over de week. Dus niet 30 uur in 4 dagen, maar over de hele week (incl. weekenden) en daar voel ik me veel beter bij. Nu ook lekker thuis aan het werk en dat scheelt echt. Ik hoop op deze manier tot 4 weken voor de uitgerekende datum door te kunnen werken. Dan stop ik in de week van kerst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven