2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Floortje, ik vind het ook knap dat je zo positief blijft!

Ellein, heb je nog nieuws over hoe het met jou gaat? Om je vraag te beantwoorden: ik heb idd last van mijn bekken. Is helaas ook nooit weg geweest, maar nu heb ik dus alweer echt meer last. De fysio zegt dat het te maken kan hebben met dat de baby rond deze tijd een groeispurt doormaakt, waardoor nu een hormoon in sterke mate vrijkomt en dat kan zorgen voor een tijdelijke verergering van mijn klachten. Het kan dus zomaar volgende week weer beter gaan. Ach, daar hopen we dan maar op. Maar ik was er sowieso al achter dat hakken nu geen goed idee zijn. Ook niet als ze maar 3cm zijn... Maar gelukkig vanmiddag wel leuke laarzen gekocht.

Teddy, ook weer geslaagd voor nieuwe laarzen dus?! Uhmm...dat snoep zelf opeten? Is alleen niet zo goed voor de lijn...

Ok, ik ga maar naar bed.

Trusten!
Hello ladies,

FF een teken van leven van mij. Ben totaal niet bijgelezen en neem me al 2 weken voor dat te doen, maar zie er dan zo tegenop om meer dan 10 pagina's te lezen en hoe langer je het uitstelt hoe meer het er worden... Nu maar besloten alleen de laatste pagina te lezen.

Hoor hier zieken, bij Mimpje nog steeds en een paar misschien de Mexicaanse griep. Bah! Vervelend, hoop dat iedereen snel opknapt!

Ik heb OGG nog niet gefeliciteerd met haar zwangerschap en Ellein met de verjaardag van uk. Hierbij alsnog!

Lieve Floor, ook van mij een dikke knuffel, hoop toch iedere x zo om te lezen dat het voor jullie raak is!

Hier alles goed, maar een enorm slaaptekort. Bij uk is al meer dan 3 weken haar eerste tand onderweg en ze poept zich daardoor een slag in de ronte, ook 's nachts. En mevrouw weigert te slapen met een vieze broek (kan me er iets bij voorstellen) en het lukt haar na het verschonen vervolgens niet om weer in te slapen. We liggen daardoor alledrie iedere nacht een uur of 2 wakker. Even in de overlevingsmodus dus.

Nu snel mn bedje in, nog een paar uurtjes pakken voor het poepfeest begint.

Liefs
oh bep wat lijkt me dat vervelend zulke gebroken nachten zeg. bah! hopelijk is die tand snel door en hebben jullie je nachtrust weer terug.

OGG wat balen dat je weer last hebt van je bekken.

michigan hoest met michmeisje?

mimpje hoe gaat het met jouw mannetje?

rossia wil het een beetje met de paracetamol? ben je thuis vandaag of toch aan het werk?

mini werd vanacht om half 1 huilend wakker. troosten wilde niet. flesje gemaakt, weer huilen. Toen is ze tegen me aan in slaap gevallen toen ik haar heen en weer wiegde. maar ja ik kan zittend niet slapen natuurlijk. Toen ik haar weer wilde terugleggen in bed weer paniek. uiteindelijk na een aantal pogingen tot laten huilen het opgegeven en heeft ze in de wandelwagen liggen snurken. een heel bos heeft ze omgezaagd zeg. en wat het nu was? werkelijk geen idee.

Ze werd om 8 uur wakker en ik heb haar net weer in haar bedje gelegd en ze viel zo in slaap. misschien gedroomd ofzo. of toch last van haar verkoudheid.

hoorde gisteren dat de vaccinatie voor de griep 2 prikken zijn met een week ertussen. och gos moet er 2x zo'n naald in haar armpje. wacht nu op de oproep. ben benieuwd wanneer ze mag en waar. zal wel de markthallen worden ofzo.
Hey meiden, die stomme griep houdt ons nog wel bezig zeg!

Ik neig nu toch naar inenten voor mezelf dus.. wil het risico gewoon niet lopen. Zal maar eens bellen met de ha..

Rossia, wat ellendig zeg dat je een voorhoofsholteontsteking hebt! Daar kun je inderdaad goed beroerd van zijn! Ziek maar goed uit, lekker met een deken op de bank en veel drinken hoor!

Oef Bep, die nachten van jou klinken zwaar zeg! Hopelijk komt dat tandje snel door en kunnen jullie weer gewoon slapen.

Teddy, jij dus ook een zware nacht achter de rug? Ik wist trouwens niet dat ze ook een herhalingsprik kregen van de mex. griepvaccinatie?!

OGG, balen dat je zo'n last van je bekken hebt, nu al weer! Rustig aan doen hoor, als dat lukt natuurlijk. Fijn dat je voor laarzen geslaagd bent, ik vond het juist heel moeilijk om laarzen met een flinke hak te vinden, kreeg de indruk dat de mode dit jaar zonder hak is.

Vera, hahaha... moest lachen toen je schreef dat yoga niets voor jou is. Vond je het juist niet lekker na een intensieve les om iets 'ontspannends' te doen? Ik ga in januari weer beginnen met yoga, heb nu nog 3 lessen gym-na-de-bevalling. Gisteravond weer geweest, was best pittig.

Shit Floor, balen dat je ongesteld bent geworden! Dat je zo de moed erin houdt vind ik bewonderingswaardig. Vandaag weer aan het werk, of ben je daadwerkelijk ziek geworden?

Hier genieten we van het weekje vrij van vriendlief en mijn laatste verlofdagen. Mini was gister precies 3 maanden oud, dus we gingen lekker lunchen in het dorp. Beddengoed gekocht voor haar ledikantje, dus dat ga ik straks opmaken.

Ook hier is bij het nagelknippen in haar vinger geknipt, door vriendlief. Ze brulde het uit en we konden beide wel meejanken, we voelden ons zo rot! Ze heeft het haar vader gisteravond betaald gezet door de hele avond te jengelen terwijl ik naar de gym was hahahaha...

Verder was haar doorslaapactie voorlopig eenmalig.. ondanks de late voeding gisteravond, kwam ze als vanouds weer om 5.15 uur. Ach, het went!
Mimpje, gaat alles goed bij jullie? Nog steeds veel zorgen om de kleine man, of gaat t alweer wat beter?

Begreep ik het goed dat je de grotere maat Puckababy op de post had gedaan? Heb 'em nl. nog niet ontvangen. Geen ramp hoor, ze slaapt nog in de Snug & tug, maar zou het vervelend vinden als ie is kwijtgeraakt! Je kunt 'em ook meenemen naar de meeting natuurlijk.

Ellein, vandaag een werkdag? Druk, of valt t mee?

Michigan, ben jij vandaag ook hard aan het werk of geniet je van je mamadag?
Hey meiden,

Zucht, dit wordt alweer een enorm ego bericht, als ik terug denk aan vannacht lopen de tranen over mijn wangen.

Wat een nacht en wat een zorgen weer.

Mini werd rond 24.00 uur wakker, gillend en gelijk helemaal overstuur. Hoesten, hoesten en nog meer hoesten. Ik heb hem bij me in bed genomen om hem bij elke hoestbui rechtop te zetten. Hij was benauwd en ik sliep niet. Om 3 uur ben ik dan met mini naar de huisartsenpost gereden. In goed overleg met manlief besloten dat hij zou gaan slapen zodat er nog iemand kon werken vandaag.

Maar bah wat voelde ik me ellendig en alleen onderweg. Eenmaal daar was mini relaxed en was er van enige benauwdheid niets meer te merken ... fijn! Gelukkig ging ze op mijn verhaal, en dat van de arts van het cb, af. Mini heeft een inhaler en ventoline gekregen. Ik moest dus ook gelijk naar de spoedapotheek. Stond ik daar om 4 uur s nachts met de maxi cosi te prutsen, in een niet al te fijne buurt.

Helaas helaas accepteert mini het mondkapje echt niet. Hij raakt helemaal overstuur als ik ook maar iets probeer. Dus tips zijn welkom.

Wij verstoppen ons vandaag dus samen thuis, doen niets anders dan beetje slapen, tv kijken, knuffelen etc.

Echt een k*t dag....kan niet anders zeggen. Mijn mannetje van ver weg is vandaag ook nog jarig....

Meiden ik beloof weer sociaal te gaan doen, maar ik kan er even geen energie voor opbrengen.

Liefs
ach nee mimpje heb zo met jullie te doen. Wat moet jij je zorgen hebben gemaakt zeg. en nog steeds natuurlijk.

sjonge en dat midden in de nacht.

gefeliciteerd met je ventje ver weg. in gedachten is ie dichterbij.

missc, ook een bloedend vingetje dus? ach gossie.

en ik vind met 3 maanden tot 5.15 slapen toch een heel eind op weg hoor. een uurtje extra zou natuurlijk prettig zijn.

mini zit hier heel zoet met haar blokjes te spelen.

wil graag nog even naar buiten, maar het regent helaas. na haar slaapje maar eens kijken.
Lieve lieve lieve mimpje, wat een afschuwelijke nacht zeg hebben jullie achter de rug!!! Een hele dikke , veel sterkte voor jullie!!!

(En gefeliciteerd met jullie mannetje van ver weg!)
Ach lieve mimpje, wat een ellende weer allemaal zeg!!! Even een hele dikke knuffel voo jou!

Missc, jammer dat de doorslaapactie maar eenmalig was. Maar ze heeft er nu een nachtje van geproefd, dus wie weet.....! Grappig dat ze bij jullie alleen maar lage laarzen lijken te hebben. Hier verkopen ze vrijwel alleen maar van die torenhoge hakken...

Teddy, hier schijnt het zonnetje. Ik zal hem wel jouw kant op sturen, want ik heb er vandaag toch niks meer aan. Moet zo naar mijn werk. We hebben projectweek met vanavond een soort vakantiebeurs georganiseerd door onze studenten. Hartstikke leuk altijd, maar betekent ook dat ik tot een uurtje of 22.00u (met een beetje geluk) moet werken....

Morgen gaan we voor het eerst sinds zijn geboorte mini een weekendje naar opa en oma brengen. Nou ben ik misschien een emo-muts, maar ik zie er echt enorm tegenop... Ze wonen zo ver weg (die in jouw woonplaats, Ellein) en ik vind het maar niks dat als er iets is, ik er niet binnen no-time kan zijn.....En ik geloof dat ik hem ook nogal ga missen..... Voordeel is wel dat manlief en ik eindelijk weer eens een ouderwets avondje voor ons tweetjes hebben, met een lekker etentje en een filmpje in de bios. En natuurlijk....uitslapen!!!!!! Das dan wel weer lekker, hihi!

Goed, ik zal mij eens richting mijn werk slepen.....
Hoi, ik ben er ook weer even. Heb het erg druk en moest vanmorgen werken op mijn vrije dag. Saaie stuurgroepvergadering. En ik krijg zo bezoek dus ik hou het kort.

Even een dikke knuffel aan alle mamma's met zieke kindjes!

En Floortje een knuffel omdat het weer niet gelukt is en je zo positief blijft!

OGG, stoer hoor, mini een weekendje wegbrengen! Dat hebben wij nog niet gedaan.

Missc, geniet lekker van je laatste weekje verlof samen met mini en manlief. Hoop dat mini snel leert wat uitslapen is. Misschien moet ze op cursus bij miniJobje.

MiniJobje is ook een beetje zielig. Erg neusverkouden, nog steeds witte blaasjes op tong en binnenkant wang en ze stinkt uit haar mond. Herkenbaar voor iemand? Ze heeft gelukkig geen koorts meer. Heb de dokter nog niet gebeld. Weet niet of ik het nodig vind. Maar vind die witte blaasjes wel raar. Spruw of kan dat niet meer bij bijna 6 maanden.

Nou ze huilt weer, dus ben weg...
Hey Meiden,

Mimpje wat enorm zielig. Doe je rustig aan bij niet vertrouwen weer terug he !!

Na weer een helse nacht ben ik toch oliedom even naar kantoor gereden. Dat was geen succes, dus om 11.00 uur was ik weer thuis. Paracetamol werkt wel iets, maar blijf druk op mijn oog houden. Kijken naar pc of tv is niet ideaal. Ga dus lekker mijn bedje weer in. Straks nog even naar de vlos. Kijken of Seabert het nog goed maakt.

X voor jullie allemaal.
Rustig hier!

Rossia, je bent zwanger en ziek, en toch ga je naar je werk? Rare meid

Mini heeft heerlijk geslapen in haar ledikant en werd erg vrolijk wakker, zie foto op de mail..
Hey Mimpje, ik herken alles in je verhaal w.b. onze kleine man. Bij hem is het net zo gegaan, niet slapen, hoesten hoesten hoesten en benauwd. Toen ook HAP en Ventolin en sinds vorige week nog een pufje er bij gekregen, Flixotide (dit is om alle prikkels tegen te gaan en om het te onderhouden, moet hij sowiezo nog 3 weken).... o ja en antibiotica.

Kleine man wilde hier eerst ook niet dat mondkapje voor hoor, moest echt in de houtgreep, 1 hem op schoot en hoofd vast en de ander het kapje voor de mond. Het gaat nu stukken beter en merk ook dat hij rustiger wordt van zingen.

Tja en een vriendin vvan mij zei ook, hoe harder hij brult hoe meer hij inhaleert, dus das ook wel weer goed als je het zo bekijkt. Zwaar kloten he allemaal en zo zielig dat benauwde. Hier hielp het ook om met hem in de badkamer te zitten en de hete kranen open, viel hij meestal tegen me aan in slaap. Totdat papa het een x deed en hem toen in zijn bed wilde leggen, douche nog niet uitgedaan, maar wel deur open, stoom uit de badkamer en ja hoor brandalarm af, dus mini weer wakker..... haha, tja

Heel veel succes ermee meid!!
mamadeb voor jou dus ook al ellende. klinkt heel erg verevelend. voor jullie maar ook voor mini. soms zou je willen dat je dingen aan ze kon uitleggen he? dat het voor hun eigen bestwil is en dzat ze zich daarna beter voelen.

mimpje hoe is de nacht gegaan? zag dat je een apart topic hebt geopend hierover. heb je er al goeie tips gekregen?

rossia vandaag wel thuis gebleven?

jobje hoe is het met mini's blaasjes? heeft ze er last van? drinkt ze er minder om?

OGG sterkte vandaag en veel plezier vanavond!

hoe gaat het met de misselijkheid?

voor iedereen
Hallo,

Missc, wat heerlijk dat mini zo goed geslapen heeft. I-de-aal!!

Mimpje, hoe is het? Hoop zo dat er al verbetering is.

Mamadeb, dat is ook heftig zeg. Gaat het nu al beter?

Teddy, *zwaai* terug.

Ik ben vandaag nog thuis. Ben nu wel even aangekleed, maar ben echt zooooo moe. Ga straks nog wel even proberen te slapen. De pijn in mijn gezicht is stukken minder. Het komt allemaal behoorlijk los en dat verlicht de pijn. Bij de vlos was alles goed. Teddy, voor de tabel, 3 dec is mijn volgende check.

Nou ik ga weer lekker op de bank.

voor iedereen die hem nodig heeft, speciaal voor mimpje ook.

Tot later!
Goedemiddag!

Ai mamadeb, jullie dus ook aan de inhaler en medicijnen! Zielig voor die kleintjes, zo benauwd zijn!

Rossia, fijn dat je je al iets beter voelt, lekker uitzieken hoor! Op de bank met een dekentje, pot thee en dvd'tjes kijken en lekker veel slapen!

Hi Ellein en alle anderen!!

Meisje heeft vannacht weer heerlijk geslapen in haar ledikantje van 22.00 uur tot bij 5.00 uur en na de nachtvoeding ging ze zonder problemen weer verder slapen?

En ik? Ik zat te huilen op de bank om het idee dat ze niet meer naast me in haar wiegje ligt, maar een kamer verderop.. Dat zullen nog wel de hormonen zijn vrees ik, maar mijn hemel, wat voelde ik me verdrietig gisteravond! Had ook moeite met in slaap vallen, maar het zal wel wennen.

Vanmiddag weer naar de osteopaat, en vanavond gaan vriendlief en ik lekker even uit eten, zin in!!

Iedereen een fijne dag en alvast een lekker weekend!!
het went heel snel hoor missc. kan me dat ook nog wel herinneren. de eerste nachten slaap je heel licht. stel dat je haar niet hoort ofzo. maar dat gaat ook weer voorbij. moeders hebben volgens mij een sensor in hun hoofd die ze waarschuwt als mini ook maar een klein beetje wakker wordt. (vaders hebben die overigens niet ) heerlijk toch dat ze zo fijn slaapt in haar eigen grote bed?
hahaahaha vanmiddag is mijn halloween outfit bezorgd welke ik heb gewonnen met de avatar verkiezing! hij is echt briljant. rood fluwelen jurkje, een pruik met hoorntjes, een drietand, vleugels, handschoenen en een netpanty. heb het net allemaal even aangetrokken. zelfs mini had de slappe lach. misschien toch carnaval voor mij aankomend jaar.
Teddy, ik kan niet wachten op de foto! Die heb je toch wel gemaakt hoop ik !

Missc, ah gossie. Ik kan me wel voorstellen dat je even verdrietig bent. Het is toch even anders. Maar ja, je kan haar moeilijk tot haar 18de bij jou laten slapen he hihi. Maar leuk ik anders Heel veel plezier vanavond.

Ik heb de hele middag weer liggen slapen. Hoop dat ik nog wat over heb voor vannacht....
rossia, heb helaas geen foto gemaakt. misschien trek ik het nog eens aan. teddyman was ook erg nieuwsgierig.
Zit jij nog in je sexytime periode?? Dan zou ik hem vanavond nog even aandoen
nope die is al voorbij... maar kan hem voor een gezellige avond wel even aantrekken natuurlijk
Ik denk niet dat Teddyman klaagt als je dat doet....
is hier nog iemand??

wij gaan zo met mini naar de intocht van sinterklaas in de stad. ben benieuwd of ze het wat vindt

allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven