2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Het gaat hier goed Rossia! Mini heeft me laten slapen tot half 8, ik heb goede hoop voor vannacht.

Morgen mag ik werken, ik heb er echt zin in.Het is eigenlijk niet mijn werkdag maar mijn duo is ziek. Ga met de kinderen de sinterklaashoek inrichten. Leuk leuk!

Mini en ik hebben gister gefietst zo leuk. Wat een vrijheid, zalig. Ga nog maar hele kleine stukjes hoor, maar wat was ik trots.
Ben ik weer!

Vera, heb je de fysio of de ha al geconsulteerd over die gekke pijn? Wat een frustrerend verhaal over mini op het kdv trouwens. Hoe is je algehele gevoel er nu verder over, was dit een incident? Ik heb net een vragenlijst over het kdv en mijn gevoel er over moeten invullen met het oog op ouderavond binnenkort. Ik moet zeggen dat ik het toch wel erg positief kon invullen, ik laat mini er wel echt met een goed gevoel achter nu.

Rossia, arme jij, wat heb jij je beroerd gevoeld zo te lezen! Ik hoop dat het inmiddels weer beter gaat. En is de kogel inmiddels door de kerk mbt enten? Ha, de algehele snot-leegloop is begonnen lees ik. Mooi zo! En lees nu dat je morgen de enting krijgt. Het lijkt me een goede beslissing! Lekkere euh... leuke foto op de mail trouwens! Die vermoeidheid: het zal heus goed komen, maar het heeft tijd nodig. Dus als je morgen niet fit bent: ziek melden! Je moet nu niet enorm gaan interen op je reserves maar juist goed voor jezelf én je hummel zorgen!

Floortje, weer helemaal opgeknapt? Ik zou willen dat ik een glazen bol had waarin ik kon afzien of je gelijk hebt met je vermoedens over het 'gewoon' zwanger worden. Maar ik vind het niet naief bedacht hoor, het is best een reele gedachte dat er bij jullie eerst echt rust in de tent moet komen voordat het lukt. Ik hoop zo dat dat het geval is!!

Teddy, ook al zoveel snoep over na Sint Maarten? Hier ook al. En ik weet wel waar al dat snoep gaat blijven... gaat niet zo best met dat niet-snoepen-beleid van mij! Hee het pakje is binnen lees ik. Kom maar door met die foto's!!! (zolang je het nog past, gna gna gna)

Jobje, hoe gaat het in dat opzicht (het niet snoepen) met jou?? Ik lees dat het met mini-Jobje niet super gaat. Ellendig, die blaasjes! Lijkt mini er zelf ook last van te hebben? Morgen dus naar de kinderarts. Ben benieuwd naar zijn mening over het helmpje!

Ach Mimpje, lees nu jouw bericht over je nare nacht. Wat ontzettend zielig voor jullie allebei!! Ik heb helaas geen tips voor de inhaler. Lukt het inmiddels een beetje? Anders misschien een topic over openen? Er zijn vast mensen met ervaring! Oh mosterd, lees nu dat je dat al gedaan hebt... ik hoop dat je er wat aan hebt! En nog gefeliciteerd met het mannetje ver weg. Zal niet makkelijk zijn om zo ver weg van hem te zijn... Wordt spannend volgende maand, leuk hoor!

Wat Bep schrijft (hoi Bep, goed je te lezen!!) herken ik heel erg: als je al achter ligt met bijlezen kun je je steeds minder motiveren om er toch aan te beginnen.... nu ik niet meer bij kan lezen op mijn werk gaat het helemaal hard! Maar ik blijf jullie gezellig volgen hoor meiden. Alleen merk ik dat ik de laatste tijd er toch minder toe kom er echt voor te gaan zitten! Komt ook omdat ik nu lekker weer aan het sporten ben en uit eten met vriendinnen enzo. Op zich een positieve ontwikkeling maar het forum schiet er soms bij in!

OGG, hoe was het weekendje met z'n tweeën? Genoten van elkaar? En was het moeilijk zonder uk erbij?

MissC, herkenbaar hoor, dat het even lastig is dat mini nu op haar eigen kamertje ligt. Stom he?! Hoe zwaar het afsluiten van een fase steeds weer is. En straks is het helemaal gewend en snap je niet meer waar je je druk om maakte. Niet verder ziek geworden hoop ik?

Vera, een eigen willetje afleren wordt lastig denk ik! Maar als jij tips hebt hoe driftbuien te voorkomen, dan hou ik me aanbevolen hoor Wel leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat met je mooie meid! En het zitten nu dus toch helemaal onder de knie. Je schreef eerder dat jullie flink aan het oefenen waren, heb je nog tips? Zitten begint hier nu een klein beetje te komen, eerder was ze niet geinteresseerd, maar ze heeft nog steeds de neiging haar hoofd in haar nek te gooien en zich dan keihard plat naar achteren te laten vallen!

Ellein, heb van jou een heel opgewekt en positief bericht op de mail gelezen. Wat enorm fijn dat te lezen!! En.... nu volhouden he?! Ik hoop dat het zowel lichamelijk als tussen de oren lekker helder is en blijft allemaal!

Wij vieren kerst bij opa en oma met cadeautjes en ik moet een verlanglijstje maken. Hier nog goede vraagtips voor Michmeisje of mezelf??

Hmmmm hoor Michmeisje steeds een klein beetje piepen door de babyfoon, ze is onrustig. Ik vrees voor een zware nacht....

Oh ja, zo nog even iets op de mail!
Mimpje, wat super, dat fietsen! Lijkt me echt zo geweldig!! Wij hebben dat pak in maat 68 - 74 en dat bevalt ons prima. Nog lekker lang bij de benen maar dat is niet erg, mouwen slaan we om en lijf past goed. Ben er erg blij mee!
michigan ik vraag boekjes voor sinterklaas en kerst voor mini.

kleine kangoeroe en de mooste vis van de zee zijn mooie prenteboeken. verder een mooie winterslaapzak en een kinderliedjes cd.

mimpje wat leuk dat jullie gefietst hebben. vond mini het ook leuk? mini zit hier altijd voluit te genieten op de fiets. handjes wijd, net of ze vliegt.
oh en michigan, misschien kun je eens op bol (punt com) kijken. daar staat speelgoed nu op leeftijd. zo'n motoriekspel is ook wel leuk
oh en ik blijf toevoegen, maar wat ik geweldig vind zijn de gonnie boekjes. ken je die. van dat eendje met de rode laarsjes. uberschattig!
hmm cadeau tips. Ik wilde het gaan voorkomen maar schat zo in dat mini schandalig verwend gaat worden met sinterklaas.

Van zijn ene oma krijgt hij een loopkar, ik vind het eerlijk gezegd een te duur cadeau voor sinterklaas bij oma, maar ach als ze het graag wil geven...

En bij andere oma krijgt hij een de activiteiten tuin die in de wij jonge ouders heeft gestaan. Lijkt me een leuk cadeau.

Dan kwam mijn broer ook nog met de vraag wat hij wil hebben, voo r ongveer 25 euro,,,,sjemig.

Tja eerste kleinkind dat is het hem denk ik.

Mini krijgt ook hopla, dat konijntje wat je kunt verstoppen. Ze moeten dan op het geluid afgaan. En de swing en rol bal van v-tech. Wel genoeg toch?

Boekjes zjin inderdaad leuk, maar heb er al zo veel.
Ff kort, want ben moe en chagerijnig door schoonouders die op bezoek waren. Schoonmoeder bemoeide zich overal mee, niet normaal meer... Pff, niet leuk.

Maar ik zoek ook een winterpak voor mini omdat ik haar in de bb naar het kdv breng. Op de site van slingomama zie ik het niet zo snel staan. Hoe heet het?

Slaap lekker voor iedereen!
Jobje, hij staat bij accessoires - handig bij het babydragen en heet overall. Lekker pak voor in de drager! En schoonmoeders zoals die van jou zouden verboden moeten worden!! Geen bloed-onder-je-nagels-opmerkingen dit keer hoop ik?

Dank zover voor de tips, ik zal vanavond eens googelen en bij Bol op zoek!
Enne: goedemorgen ieder!!
Hey Goedemorgen allemaal!

Michigan, vroege vogel zeg! Cadeau tips... Ehm ik vind badspullen altijd erg lekker, en dan met name van Rituals of Kneip. Oh Lush is ook erg lekker. Een goed boek, een bon voor een massage ofzo. Voor mini weet ik het niet zo goed.

Jobje, bah vervelend is dat zo'n schoonmoeder gelukkig gaan ze weer weg toch! Hoe gaat het met het lijnen? Jobje er is idd meer duidelijkheid over onze nieuwe woonplaats, het staat op onze website. Ietsje noordelijker dan verwacht hihi!

Teddy ik ben ook erg benieuwd naar je outfit. En zondag testen pffff spannend hoor, ik hoop voor je dat het raak is hoor!

OGG hoe is het met jou? Hoe gaat het met de misselijkheid?

Rossia ik denk dat het een goede keuze is hoor om je te laten inenten. Vanaf de 4de maand zou ik het zelf waarschijnlijk ook wel doen, terwijl ik helemaal niet zo pro-enten ben. Wel voor kindjes hoor, ik vind alleen persoonlijk dat die prikken wel erg vroeg beginnen, nou ja daar ga ik me tegen die tijd wel in verdiepen. Misschien wonen we dan wel helemaal niet in nl.

mimpje hoe is het nu met kleine man? Nog naar de kwal gegaan?

hier weinig nieuws ongesteldheid wordt gelukkig weer minder. Ik heb het weekend de laatste babydingen weggedaan. Ik heb de kleertjes en het speelgoed meegegeven aan iemand die ze meeneemt naar een arm land. Ik wilde eerst nog tussen de kleertjes kijken of er iets in zat wat ik echt leuk vind. Daar ben ik maar mee gestopt want tja misschien (oh ik hoop het echt niet) lukt het wel nooit..... Dus nu alles weg!

Vandaag ga ik met manlief naar Derek Ogilvie, ik vind het heel erg spannend, manlief wilde heel graag dus ik ga maar mee voor hem. Pfff het zal mij benieuwen.

zo nu ga ik even wat nuttigs doen!

x Floortje
Teddy, ik ben een beetje nieuwschierig naar wat voor een taarten je allemaal gemaakt hebt gister. Care to share? Oh Gonnie is schattig. Ik heb daar op mijn babyshower ook 1 boekje van gekregen. Echt heel leuk!!

Mimpje, wow, wat een verwennerij tot half 8! Hoe is het deze nacht gegaan. Nu weer lekker aan het werk? Leuk om dan Sinterklaas te doen. De gezellige tijden van het jaar breken weer aan he.

Nog leuker met uk op de fiets! Dat lijkt me ook zo gezellig straks!

Michigan, jij ook al zoveel snoep over van Sint Maarten. Wij hebben ook welgeteld 0 kinderen aan de deur gehad. Snoep heeft inmiddels het weekend niet overleefd. Wel lastig proeven met een dichte neus

Vieren jullie geen Sinterklaas, omdat je alleen cadeautjes voor kerst zoekt? Weet niet of je er van houdt, maar kerstverhaal van Dick Bruna is een heel mooi cadeautje... Voor de rest inderdaad boekjes of misschien vast kleertjes voor over een tijdje?

Jobje, gezellig dagje gehad met je schoonmoeder.... NOT!!! Heeft Jobman je wel een beetje geholpen of niet?

Floortje, heb net op het nieuws gehoord waar jij straks alle kindjes mag gaan inenten. Ben je ook al op de hoogte? Moeilijk om alles weg te doen, maar misschien nu wel vrij baan en straks een mooie GL iglo baby. Hoop zo dat het ook klopt wat je zegt. Dat je echt tot rust moet komen en dan het dan ineens gebeurd.

Super spannend dat je naar Derek Ogilvie gaat! Ik ben heeeeeel erg benieuwd. Veel plezier.

Vandaag weer aan het werk. Gaat redelijk. Moeheid valt ondanks een hele slechte nacht mee. Ik snotter goed leeg, dus heb goede hoop dat ik na deze week er weer bovenop ben!
floortje wat gaaf zeg naar derek oglivie. daar wil ik ook nog wel eens heen.

goeie stap om alles weg te doen. gewoon lekker opnieuw beginnen als het zover is. En aan die zomerse pakjes heeft hij of zij ook helemaal niets daar in het koude noorden

rossia, zal het voor je op de mail zetten
Teddy ik vind het ook heeeeeel eng om te gaan hoor. Vind het eigenlijk beste een enge vent. Ik ben er meestal van overtuigd dat het onzin (Char enzo) maar bij hem.. Hij weet toch wel echt dingen die je anders niet kan weten. Nou ik ben heel benieuwd. Manlief hoopt heel erg op nieuws van een heel dierbaar iemand, ik hoop het voor hem.
ja dat heb ik ook floortje. en ik vind dat schotse accent zo geweldig sexy. jammer dat ie homo is. tis verder helemaal geen aantrekkelijke man, maar dat accent. hmmmmm
Even een snelle zwaai... ben weer aan het werk (en dat valt niet tgen.. heb nog maar 1x naar huis gebeld ) en de eerste keer kolven leverde ook aardig wat op!

Werd verwelkomd met bossen tulpen en een leeg fotolijstje waar nu natuurlijk al een foto van ons meisje in prijkt!!

Heb geen keelpijn meer, ben wel erg verkouden.

Kom snel bijkletsen, maar zal wel morgen worden..

Fijne dag allemaal!!
Teddy hahahahaha ja een accent kan erg sexy zijn, maar ehm ik zie liever een andere man met een schots accent dan hem.

Geloof dat ik het een van de meest a-sexuele mannen vind op tv.
leuke avator troudens
missc, oh helemaal vergeten dat je vandaag weer moest beginnen

gelukkig valt het allemaal erg mee en wat leuk zo'n welkom

floortje tis ook een lelijke man maar met je ogen dicht is ie wel leuk
Teddy, hahahaah, je hebt er weer een mooie van gemaakt. Een echt Sinterklaars avatar. Kun je weer wat winnen? Ga vanavond even je mail lezen.

Missc, WAT ERG!! Helemaal vergeten om je succes te wensen. Leuk dat je bloemen hebt gekregen. Nog steeds maar 1x gebeld?

Floor, zit je al bij Derek?? Het is niet echt een knapperd nee, maar ik vind hem wel grappig eigenlijk.
rossia zit je al klaar met de tissues voor GA vanavond? laatste aflevering van het seizoen (het gaat daarna gewoon verder met nieuwe seizoen hoor...) en het beloofd een tranentrekker te worden.
Alweer de laatste aflevering? Ik neem het op en kijk lekker BNTM, of zal ik GA kijken?

Hmm twijfel hihi
Ohhhh....ja goed dat jullie het zeggen, ik wilde net een enorm bericht gaan typen, maar bedenk me nu dat GA over 5 minuten begint en moet mij echt even installeren op de bank met een lekker sapje, iets te snacken en mijn dekentje. Nog even plassen, telfeoon bij de hand leggen en uhmmm...moet ik me nog meer voorbereiden?!

OH JA! Zakdoekjes!!!! Tenminste, als ik de voorstukjes mag geloven heb ik die, als toch al snel huilende muts die nu ook nog eens vol hormonen zit en dus nog sneller huilt , wel nodig...ben erg benieuwd naar deze aflevering!

Nog wel ff snel....leuke avatar, Teddy!
Teddy, wat leuk dat de workshop geslaagd was. Jammer dat er geen foto's zijn, maar het klinkt in ieder geval heeerlijk!

En wat spannend zeg, nog een weekje wachten. Misschien moet je ons boek over het uitblijven van symptomen er nog even bijpakken.

Rossia, de prik gehaald? Hoe was het? En logisch hoor dat het erin hakt. Als je zwanger bent is alles gelijk een stuk zwaarder. Hopelijk ben je er idd weer snel bovenop.

Mimpje, heb nog even een reactie op de mail gezet.

Wat fijn dat je zin hebt om te werken! Bij mij is de zin ver te zoeken.

Leuk fietsen! Ik moet nog steeds een fiets aanschaffen. Nu zit het zitje bij manlief aan het stuur. Maar op woensdag is het steeds zulk slecht weer...

Michigan, nee nog steeds de fysio niet gebeld. Steeds denk ik: ik heb geen last meer. Maar bijvoorbeeld net voelde ik weer zo een enorme druk toen ik op mijn knieen op de grond zat... Ik moet het inderdaad eens gaan doen!

Geen tips over oefenen met het zitten. Gewoon vaak neergezet met het voedingskussen achter haar en toen ging ze steeds stabieler zitten. Het zelf gaan zitten is ze ineens gaan doen nu ze zichzelf aan alles optrekt. Vanuit staan gaat ze ook zitten en nu heeft ze door dat het ook vanuit liggen kan. Maar echt vaak doet ze het niet hoor. Ze wil veel liever kruipen en staan.

Wij gaan geen sint vieren. Even een jaartje wachten. En Kerst vier ik nooit met kado's dus gelukkig hoef ik pas over 2 maanden kado's te bedenken....

Jobje, heb je weer zulke rare opmerkingen naar je hoofd gekregen?

Floor, heel goed dat je de boel de deur uit hebt gedaan. Des te leuker is het om straks alles zelf te kopen. En natuurlijk gaat dat gebeuren!

Hoe was Derek? Ik vind hem zo een freak... Heb je hem bij Wendy van Dijk gezien? Alsof hij gek werd. Brrr...

Heeft manlief nog antwoord gekregen?

Missc, wow, je eerste werkdag zit er alweer op. Hoe was het?? Wat goed dat het kolven zo goed ging. Houden zo!

Haha, zie nu de avatar van Teddy pas. Grappig zeg. Zo blijf je de prijzen in de wacht slepen! Of zijn die er niet nu?

Even door naar de volgende bladzijde!
O alleen wat berichtjes over GA. Dat heb ik nu nog nooit gezien! Ik zit met een half oog BNTM te kijken. Niet echt boeiend. Wat een mutsen zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven