narcist ?????

13-11-2009 17:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 8 jaar getrouwt geweest in de eerste jaren was hij heel lief en daarna veranderde hij vooral het laatste jaar.

Mijn man begon de laatste paar jaar te twijfelen aan zijn liefde voor mij.Elke keer opnieuw meerdere keren was er een time out van een aantal dagen. Als ik weg was kreeg ik smsen van ik mis je hou van je de laatste keer stelde hij weer een time out voor en moest ik weer weg voor 5 dagen na de 5/6 keer ik heb nee gezegt. hij wist niet of hij van me hield en had keer op keer niet goed nagedacht.Elke keer aan/uit het was anderhalve week uit en dan chatten met aziatische vrouwen via een aanmelding op een datingsite. Waar ik later achter kwam het was immidels aan en hij zou niet meer chatten op zijn tel en com. Bleek anders eerst ontkennen en later zeggen ja het is waar. Maar ik ging ze verwijderen van me yahoo lijst.Dit is vaker met dingen eerst liegen

liegen over een sms die hij stuurde. Hij stuurde een sms naar iemand van als je terug bent uit marokko gaan we uit eten ik hou van je zeggen. Zeggen dat hij geen sms gestuurd hebt.later zeggen van wel maar eerst ontkennen omdat ik dan jaloers zou worden.

Zeggen dat hij iemand niet op de mond zoende en wel deed.I k werd immers jaloers.Zeggen dat het niks betekent.

Als hij ziek was of huilde was ik er altijd voor hem. Als ik ziek was of huilde was ik een aansteller deed ik het voor aandacht.ik had ruzie omdat hij wou dat er mensen bleven logeren tijdens werk. Ik zei nee omdat die kinderen van kennissen al vaker hadden gelogeerd. Ik wou met ons gezin samen zijn en dan zeggen van hun mogen nooit logeren en die andere wel en dan doorgaan met zeuren. Toen liep ik weg en ging ik naar hun ouders en toen werd er gezegt dat ik overspannen was.

hij had het vaak over vrijheid had geen zin in verplichtingen.

ik moest volgzaam zijn. Hij zei dat hij alleen van mij kon houden als ik deed wat hij wou.Boos worden om simpele dingen net als ik had schoongemaakt en het schoonmaakmiddel stond nog boven of over een fohn die niet precies op de juiste plek terug gelegd werd. verwachtingen werden steeds hoger ik moest koken schoonmaken voor ons kind zorgen hem bedienen. Auto wassen binnen/en buiten kon ik ook wel effe doen. Als ik thuis had schoongemaakt was het dat ik zijn kleding ook wel hadden kunnen strijken en een paar vlekjes weghalen op de spiegels.Hij werd steeds dominanter elk jaar. hij vind zichzelf erg slim aantrekkelijk vind dat mensen jaloers op hem zijn als ze kritiek hebben. Ik moet tegen hem opkijken wat ik vroeger deed en nu niet hij streeft naar perfectie weet alles beter hij is zogezegd beter dan andere mensen. Houd zich nooit aan afspraken liegt

gaat op visite tot s,nachts en dan krijg ik geen telefoontje sms of wat dan ook wat hij logische vind als ik weg ga en ons kind slaapt nog niet dan is hij beledigt ik moest altijd mee overal naar toe benzine pomp visite anders word hij boos hij houd niet van praten over relatie problemen toont nauwelijks emoties vaak is het mijn schuld zegt eigenlijk nooit sorry bij dingen wil maar vrijheid hebben en geen verplichtingen zegt rare dingen zoals liefde is niet belangrijk het gaat om dat een vrouw mij gelukkig maakt of je moet de relatie zien als een produkt wat je probeert te maken als je probeert en probeert en het lukt niet gooi je het weg hij zei ook van je moet elkaar als produkt niet jij voldoet mijn behoeftes en ik jouwe (niet dus) gedraagt zich kinderlijk met dingen manipuleerd er kwamen vaak kinderen bij ons binnen van kennissen na veel dagen dat ze achter elkaar kwamen zei ik ik wil het effe niet ik wil rust dan werd hij boos en ging hij er tegenin toen kwam een van die kinderen wel langs en ik stuurde haar weg en dan word er gezegt van ze blijft en van een vriendin die niet binnen mag komen mocht opeens wel binnen komen als ik dat kind maar binnenliet en dat liet ik niet toe toen ging hij zelf met dat kind naar haar ouders huis.en nu elke dag zowat en maar probeerde zijn zin te krijgen om hun binnen te krijgen.bij het minste geringste zeggen wat ik niet goed doe daarom ga ik scheiden mij verbieden om met bepaalde mensen om te gaan binnen te laten en zelf wel doen waar hij zin in heeft roddelen over mij met personeelsleden en als ik wat over hem zeg is dat zwart maken ik ben gemeen en vals en jaloers omdat ik vind dat hij aandacht aan zijn kind moet besteden in plaats van zowat elke dag te vragen of andermans kinderen komen en met hun wel leuke dingen willen doen en naar zijn eigen kind amper omkijken en zeggen dat ik overdrijf dat het niet zo is.

Zeggen dat het mijn schuld is dat de relatie over is ik was niet goed voor hem. Hij wel voor mij hij wou vrienden blijven en leuke dingen blijven doen tot een van ons een ander zou krijgen. Ook een keer voorgesteldt dat we hier samen konden blijven wonen maar geen relatie meer.altijd dingen met mensen willen doen nooit alleen.Zeggen dat hij wat van mij gemaakt heeft Dat Ik alles aan hem te danken heb.Zeggen dat ik zonder hem in de goot kom dat ik afhankelijk ben en dat ik dat altijd zal blijven. Dat het mijn positie is.Zeggen dat ik een verwende bitch ben dat ik niks waardeer.Jarenlang heeft hij alle geldzaken beheerd.gaf veel geld uit aan materialiste dingen terwijl er nog rekeningen open stonden.Hij zegt dat hij mij gaat helpen belooft van alles aan andere komt niks na.Verwacht dat ik alles achter zijn kont opruim en maakt veel troep.Ik twijfel veel aan mezelf denk dat ik slecht ben en dat het mijn fout is.

alvast bedankt voor de reacties
Ik heb geen idee of hij een narcist is.

Ik vraag me wel af of jij een masochist bent.
Ik heb niet alles gelezen maar succes
Dit is een slecht huwelijk... Sorry liefmeisje.Maar dit KUN je toch niet menen??? Heb je er wel eens over nagedacht waarom je je zo laat behandelen? Jij gaat weg als hij dat aan je vraagt (alleen de laatste keer dan niet), je ruimt zijn spullen op en laat je uitkafferen voor andere klusjes 'die je niet gedaan zou hebben'. Je laat je keer op keer emotioneel mishandelen door die man en je gaat je nu afvragen hoe het met ZIJN psyche gesteld is?? Ga voor jezelf na hoe je op de beste manier bij hem weg kan gaan... zonder jezelf het gevoel aan te praten dat je niet goed genoeg bent! Sterkte!
Only dead fish go with the flow
Je bent niet slecht en het kan zeker niet alleen jouw fout zijn. Een relatie heb je met z'n tweeën. Het maakt volgens mij niet uit of hij wel of geen narcist is, feit is dat het duidelijk géén goede relatie is/was (het is me niet helemaal duidelijk of jullie nu helemaal uit elkaar zijn). Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je ook weer blij met jezelf kunt zijn
Peas on earth!
Sterkte!!!
Moet ik hieruit begrijpen dat je getrouwd bent geweest met een onaardige man die er nogal onhygiënische gewoonten op nahoudt en zich weinig gelegen laat liggen aan jullie kind?

Tja, da's heel vervelend.
Hmm, moeilijk leesbaar dit topic.

Maar voor zover ik er wijs uit kan worden: Ik weet niet of jouw man een narcist is. Wat ik wel weet is dat jij je leven met hem niet meer leuk vindt.

Tijd voor actie dus! Ga voorbereidingen treffen om bij hem weg te gaan en zorg goed voor jezelf en je kind(eren?)!
Als die relatie over is, Heel blij zijn, diep ademhalen en lief zijn voor jezelf. Vooral niet proberen om die relatie weer leven in te blazen, zonde van je energie.

Je bent veel beter zonder af.

En of hij nu wel of geen narcist is, laat hem dat zelf uitzoeken, of anders iemand van die datingsite waar hij op zit.

Jij hebt al genoeg van je tijd aan hem besteedt

De eerste stap van je nieuwe leven is gezet met dit topic
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Marxist.

Sja, lulhannes enzo. Maar waarom neem je er dan kinderen mee? Waarom blijf je 8 jaar? En waarom interesseert het je of het een narcist zou zijn of niet (een diagnose die niemand hier kan stellen)? Zoek je excuses voor 'm?
Joh das geen narcist. Dat is gewoon een klootzak.

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik heb niet het hele verhaal gelezen maar wat maakt het uit wat voor naam je het beest geeft?
Hij is een enorme hufter en je bent nu toch van hem af, wat maakt het uit wat hij mankeert?

Wees blij dat je er vanaf bent. En zorg dat je leven leuk is, en dat van je kind.
Dat je het nog zo lang hebt vol kunnen houden?
quote:Poezewoes schreef op 13 november 2009 @ 18:25:

Joh das geen narcist. Dat is gewoon een klootzak.

Wilde precies hetzelfde zeggen.

Wegwezen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wie denkt hij wel niet wie hij is....

:puke:

Wat een egoïstische, vuile, vieze lamzak en dan druk ik mij nog heel voorzichtig uit.

Laat hem gaan. Hij is jou niet waard. Jij en je kind verdienen beter en veel meer liefde en geluk dan hij jullie kan geven.
Ben het met iedereen hier eens....klasse klootzak.

Je bent niemands bediende. Je verdient geen emotionele chantage als je voor jezelf opkomt. Ik ga geen diagnose stellen, maar ik vind het wel klinken als flink narcistisch gedrag....maar dat is niet meer belangrijk. Belangrijker is kijken waarom je het zelf hebt toegestaan. Kijk daar goed en lang naar. Het laatste wat ik je gun is dat je in de toekomst weer zo iemand treft. Als jij na zo'n relatie, je zelfvertrouwen weer kunt terugvinden en je grenzen leert stellen, neem ik mijn pet voor je af.

Heel veel sterkte!!!
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Waarom toch, laten mensen zo ongelofelijk met zich sollen, keer op keer op keer. Ik vind het iedere keer weer shockerend om te lezen.
quote:tijgermeisje schreef op 13 november 2009 @ 19:52:

Waarom toch, laten mensen zo ongelofelijk met zich sollen, keer op keer op keer. Ik vind het iedere keer weer shockerend om te lezen.Op zoek naar liefde, warmte, iemand die van je houdt. Daarom laten mensen met zich sollen. Niet weten dat je meer waard bent dan je door zo'n animal zo te laten behandelen.
dat zoeken snap ik, maar als je dat niet vindt, integendeel, je vindt drama en ellende, wat maakt dan dat je toch blijft investeren in iemand waar je zo ongelukkig van wordt?

Niet iedereen met nul gevoel van eigenwaarde kiest voor zo'n relatie, en andersom, niet iedereen die in zo'n relatie zit begon met nul eigenwaarde maar zijn dat gaandeweg kwijtgeraakt.

Dat zijn dingen die ik zou willen kunnen begrijpen, hoe dat werkt.
Ik spreek nu voor mezelf als ik zeg Hoop Ik hoopte dat ex het licht zou gaan zien en me anders zou behandelen Tijgermeisje.

Het heeft wel even geduurd voordat ik zag dat het mij stuk maakte en het hem niet interesseerde. Pas na het meerderemale vreemdgaan van hem verloor ik de moed en de kracht en verloor de hoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven