Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Ik mag saai wél fruit eten tijdens de 5 dagen dieet...
Heb net 4 rollen beschuit in geslagen. Wat een straf...
Beschuit weet je hoe ik dat lekker vind? Met een beetje hagelslag (en boter anders rolt het er saai af) Of beschuit met aardbezieen (of te wel de aardbeien/ kamelen verbastering uit Tita tovenaar)

En nog saai fruit eten ook. Jij bofbips!
Hagelslag heb ik hier ook nog. Ik vind een beschuitje met kaas gewoon heeeeeeeel erg lekker.
Ja, kaas op beschuit is ook verrukkelijk. Of een klein beetje suiker. Man wat een saai dieet. Zelfs je avondeten bestaat ook uit fruit of beschuit?
Nee, dat wordt bloemkoolsoep uit een pakje.
Owkee. Hmm gelukkig heb je nog wel lekkere dingen op je lijstje staan (is wel duidelijk dat ik bloemkool niets vind, gelukkig jij wel)
BTW Snieklaas is morgen weer in het land. Hoop dat je wel braaf saai bent geweest dit afgelopen jaar Snjookje. Want zelfs in het buitenland weet hij je wel te vinden
Ik ben altijd saai. Dat heb ik hier toch wel genoeg laten doorschemeren??
Ik ben ook niet zo van de bloemkool hoor maar asperges mogen niet en tomaten ook al niet.
Ooh jammer dat je niet een andere groente mag. Maar goed, een beetje hartig is wel fijn. Al is het dan bloemkool

Ik heb de sint verslag uitgebracht dat jij altijd netjes saai was. Maar ja of hij mij geloofd is de vraag.
Ik ben de dochter van de (een) sint. Natuurlijk gelooft hij je.

Gaat het werken als ik hier m'n schoentje ga zetten??
Geen idee Snjookje verwacht je wel iets in je schoen dan? Ik doe elk jaar mijn best om vooral stout te zijn en nog word ik niet meegenomen in de zak.
quote:Dushi74 schreef op 13 november 2009 @ 21:06:

Geen idee Snjookje verwacht je wel iets in je schoen dan? Ik doe elk jaar mijn best om vooral stout te zijn en nog word ik niet meegenomen in de zak.

Ieder jaar stout zijn en nóg niet meegenomen worden. Je zou denken dat de pieten ergonomisch advies hebben gekregen (niet van mij hoor, ik zou niet durven) en niet meer dan 15 kg tillen.....

Ik weet niet of het gaat werken. Ik kan het allicht proberen toch?
Ja maar ja maar ze hoeven niet te tillen er is altijd een extra paard in de buurt. En de stoomboot kan ook mijn gewicht wel aan *kijkt sipjes omdat ze zo graag mee terug wil*
quote:Dushi74 schreef op 13 november 2009 @ 21:25:

Ja maar ja maar ze hoeven niet te tillen er is altijd een extra paard in de buurt. En de stoomboot kan ook mijn gewicht wel aan *kijkt sipjes omdat ze zo graag mee terug wil*Dan kan het bijna niet anders dan dat de kwaliteit van de zakken hard achteruit gegaan is.
Echt wel, ik geef de schuld aan de kredietcrisis dat die kwaliteit zo bar en bar slecht is geworden.
quote:Dushi74 schreef op 13 november 2009 @ 21:37:

Echt wel, ik geef de schuld aan de kredietcrisis dat die kwaliteit zo bar en bar slecht is geworden.

Wat kunnen we daar aan doen?? Dit zou betekenen dat je dit (en waarschijnlijk volgend) jaar weer niet mee mag...

*geeft Dushi een aai over haar bol
Ik hou gewoon hoop Snjookje. Hoop dat ik nu wel mee mag. En vooral voor straf he...want anders is het niet leuk.

*is blij met aai over bolletje*
Ik ga voor je duimen hoor.

deze is opgelapt,en deze ook.
Zie je er zitten al lapjes op. Anders waren alle kadootjes ook al weg.
Gezellig plaatje Snjookje! Solide dak ook
Wil je dit écht???

Leuke verandering van je weer. Moest even Fvijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven